Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Сада је још гори. Необичан облик ових првих зграда, као и куле су изгубили сваки смисао ређањем оних уславних кутија у низу.
 
Остају улица и објекат на самом ћошку са Гаврила Принципа.
 
Fascinantno je da 'tu negde' u Gavrila Principa već sto godina fizički postoji cev tunela, koja nigde ne izlazi.
Za sto godina smo uradili šta, odustali od te cevi koja je mogla da se koristi za šinski sistem i zacrtali par automobilskih cevi. I govorimo o njima u prezentu, kao da postoje, eto tu su.
Baš kao što i celom dužinom Vudroa Vilsona idu cevi metroa, jelda.
 
Da ne bih trovao ni sebe ni forum, godinama sam apstinirao sa teme o ovoj gigantskoj sramoti Beograda.
Ali danas sam svedočio jednoj anegdoti koja lepo govori o svemu onome što ne bih mogao tako lepo iskazati sa 2000 reči analize.
Poučna priča koja podseća na one strane knjige o najvećim pucanjima u svoju nogu u istoriji marketinga.

Novobeogradski stomatolog, sa dugogodišnjom praksom i koji drži do renomea, odlučuje da u sklopu projekta rebrendiranja svoje ordinacije iskoristi povoljnu priliku da iz blokova praksu premesti u stan u Beogradu na vodi. Pre mesec dana SMS-om obaveštava sve klijente o tome da je stari tim počeo rad na novoj lokaciji.

Danas, mesec dana kasnije, dolazi novi SMS, koji kaže da zbog velikog broja pitanja ordinacija mora da razjasni da poenta preseljenja uopšte nije bila nešto u smislu da se promeni cenovna klasa u kojoj se posluje. Daleko od toga, uopšte nisu ama nikakvu promenu u cenama imali u vidu u sklopu preseljenja. Naglašavaju da je besplatan parking za klijente moguć u Galeriji, objektu koji je ne više od pet minuta hoda od ordinacije. Čak spominju da je došlo do povećane raspoloživosti termina, pa su klijentima u stanju da ponude duže, blokovske termine, da se više toga uradi u jednom danu.

Ja koji od zubara bežim kao djavo od krsta, pomislim 'sad il nikad' i zakažem za ponedeljak. Odem da uradim ortopan snimak kod laboranta koji je oduvek radio s njima a koji je ostao u pustom tržnom centru u blokovima. Potvrđuje mi da je u pitanju stomatolog nesporni stručnjak i savesni specijalista.

Paralelno sa preseljenjem u La Paz na vodi, nije pomoglo ni što je po projektu rebrendiranja, ordinacija iz imena i prezimena specijaliste stomatologije preimenovana u nešto kraće, što se maltene rimuje sa, recimo, 'Pink'. Kumulativni efekat nove lokacije i novog imena ordinacije, staroj klijenteli je uterao strah u kosti.

Beograd na vodi. Sve je marketing. Ljudi koji nisu skloni da komentarišu ostrašćeno, često ne primećuju da postoji neka drastična podela na nas i njih.
Eto, to je današnja anegdota koju sam imao potrebu da ispričam.

P. S. Sa višegodišnje distance bacio sam pogled na zadnju stranicu teme, nakon svih ovih godina još je tu dobri stari vradovic koji u međuvremenu čini se da poseduje makar po jedan stan u svakoj viđenijoj zgradi projekta Beorad na vodi. Nisam ni sumnjao.

Jeste malo offtopic ovo oko 'renomiranog' NBG stomatologa ali da ipak dodam da mi se cini da je promena adresa posledica nade da ce saveti tipa 'bilo bi super da ti uradim sve krunice da se ne mucis sa koncem za zube' biti bolje prihvaceni u BNV-u nego u blokovima. A cini mi se i da tek tamo klijenti nece tolerisati pocetnice koje nadgleda gazdarica dok rade plombe...tako da ne bih ja rekao da je ikome tu uteran strah u kosti zbog lokacije nego je vise do 'kraljicine' ordinacije...
 
Napreduju radovi / slikano danas
04407288bc1517a3a8e9d0ea39535e55.jpg
b6f203b6a083fbaa54a4b48e8ca4156c.jpg
c082e40011debb9ccc6d75d2440e1559.jpg
fed02fe665bf34feda54bb1b980e1300.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Čoveče, kolika gužva. Čuo sam da je nemoguće naći parking u Galeriji ovaj vikend...

Da ne poveruje čovek da se generiše ovoliki čep, zbog tržnog centra. Bukvalno su zakrčene sve ulice oko njega.
 
Питање је да ли паркинг Галерије није нека врста park and ride?
 
Ovo će za nekoliko godina postati ozbiljan i nerešiv problem, dosta ljudi iz okoline koje znam ide u Beograd kolima i parakiraju se u Galeriji, nažalost plaćamo previsoku cenu nedostatka ozbiljne železnice na državnom nivou...
Inače, gde su žute trake ?
Toliko o nekoj ozbiljnoj investiciji, a glavni bulevar im nema žutu traku za kretanje javnog prevoza, gledao sam neke njihove brošure gde se hvale kako je celo naselje "pedestrian friendly", osim promenade to se ne može reći za ostale delove :rolleyes:..
Čak štaviše ovo podseća na neki Američki grad koji je zaglavljen u "car centric" infrastrukturi...
 
Мени никад није било лако да прошетам дуж Вилсоновог булевара до Галерије.
 
Čoveče, kolika gužva. Čuo sam da je nemoguće naći parking u Galeriji ovaj vikend...

Da ne poveruje čovek da se generiše ovoliki čep, zbog tržnog centra. Bukvalno su zakrčene sve ulice oko njega.
Gužva jer:
Novogodišnji popusti u Galeriji + "Zimska bajka" u Savskom parku + ostatak grada izgleda kao favela i ljudi žele da dođu negde gde je čisto, nema grafita (poznatih među srpskim novinarima kao "murali") i gde nema zida od splavova duž obale.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Uvešće naplatu parkiranja u Galeriji i rešen problem. Nekad sam i ja Ušće koristio kao park&ride, sad mrka kapa.
 
Jel imaju oni u planu bilo kakvu drugu javnu garažu na prostoru BnV-a? Nije valjda da će ovoliko naselje da se oslanja na garažu tržnog centra?
 
Nije reseno parkiranje po celom gradu, nigde ne postoji plan da se resi, zasto bi samo u tom delu grada bilo reseno? Gomila ljudi dolazi i parkira, cesto se deseva da je garaza puna, trzni centar poluprazan. Pogledajte sva nova naselja, gde se parkiraju posetioci, zaposleni u lokalima po tim naseljima? Zasto je svinjac svuda gde se okrenete i zasto mislite da ovde nece biti svinjac?
 
Da se razumemo, jasno je da i u ostalim delovima grada nedostaju garaže, ono što me je interesovalo je da li su imali makar malo mozga da preventivno sagrade garažu u jednom novom naselju, a ne da se za 20 godina sete toga. Pritom prodaju priču da je u pitanju lux naselje.
 
Public parking” se odnosi da svako ko poštuje pravila može da se parkira a vlasništvo treba da bude privatno svakako. Država ne treba da se bavi biznisom.
Sve u svemu garaža u galeriji je prilicno velika za privremene posetioce a oni koji hoce da rentiraju dugorocno imaju opcije u svakoj od zgrada. Plus svaka zgrada ima "guest parking" koji se placa po satu i na sve to postoje i parking mesta izmedju zgrada.

Ako je neko napravio saobracaj u centu kako valja to je BNV. To je samo zahvaljujuci tome sto su mislili na vreme, sto nisu prodavali parcele na malo i sto je to jedna velika celina gde je moglo tako uspesno da se resi.
 
Ako je neko napravio saobracaj u centu kako valja to je BNV.
Delimicno. Ovo ne kazem jer sam od dezurnih kriticara BnV (umoran sam od toga, a i ako kritikujem, radim to jer iskreno mislim) nego zato sto su upadljive odredjene brljotine.

A sto se garaza tice, mislim da na prostoru celog BnV svakako treba da se doda jos jedna, mozda recimo na severnom delu.
 
Bulevar + Savska su siroki bulevar/ulice koje ce vremenom moci jos da se optimizuju.
Mnogo bolje nego neki drugi delovi grada tipa Dorcol gde se rokaju one zgrade a ulicice i dalje jako male.

BW Galerija ima jedan parking koji skoro niko ne koristi jer valjda nisu provalili.
To je kada se ode sa strane gazele ulaz je skroz do reke i valjda to niko nije primetio.

Plus u BW Galeriji trenutno parkiraju oni koji dolaze iz Arandjelovca nesto da urade u Bg i onda odatle idu u centar Beograda. (znam licno slucaj).
Ko zna koliko je takvih.

BW Residences ima recimo mozda 25 parking mesta koja se placaju (kao javna garaza). Ne znam za druge zgrade recimo Terracess.
Plus sada su praznici i ima i turista.

Najveci problem guzvi je trenutno odjednom smo dobili nove stanovnike i dodatni je pritisak na infrastrukturu.
 
Vrh