Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Ako je neko napravio saobracaj u centu kako valja to je BNV. To je samo zahvaljujuci tome sto su mislili na vreme, sto nisu prodavali parcele na malo i sto je to jedna velika celina gde je moglo tako uspesno da se resi.
Grohotom se smejem...
Saobraćajnice su rešene isto kao i ceo projekat sveukupno, jeftino i ni L od Lux-a..
Na tom glavnom bulevaru nisu ostavili ni dovoljno mesta za neku bašticu za tramvaj il LRT, nema ni žutih traka koje pojedine "manje uglednije" ulice imaju...
Problem parkinga je već nacionalno pitanje, i prikaz je loših sistematskih rešenja i da se ne lažemo, teško da se može rešiti sa sve većim brojem individualnih vozila...
Čeka se neki metro, koji je pitanje da li će se ikada izgraditi isto važi i za medjugradske železničke veze, tako da taj problem može eskalirati samo u budućnosti!
 
Ne znam za basticu i tramvaj ali iskreno ja kad vozim po Bg i udjem u BNV deo pomislim auuu preziveh :)
 
Jel imaju oni u planu bilo kakvu drugu javnu garažu na prostoru BnV-a? Nije valjda da će ovoliko naselje da se oslanja na garažu tržnog centra?

Prema Prostornom planu, javne garaže su planirane kod parka ispred Bristola (400 mesta), iza Železničke stanice na Savskom trgu (tačna pozicija i kapacitet biće definisani naknadnim urbanističkim projektom) i valjda još jedna ispod Gazele. Takođe je planirana i garaža sa 150 parking mesta kod Ložionice, ali ne znam da li će ona biti javna.

E sad, to piše, a kada će tačno biti...
 
Dobro nije malo. Po meni treba imati garaza naravno ali treba i onemoguciti besplatno parkiranje u Galeriji i ono nelegalno kod MUP-a u Savskoj.
 
Te garaže će koštati boga oca s obzirom o kakvom zemljištu se radi i da se moraju graditi ispod nivoa podzemnih voda.
 
Problem ovog naselja je da nije osmisljeno za 100 god unapred, u svakom smislu vec je sve za sad i odmah (mislim na cash.) Novca za sve u ovom projektu ima i umesto da se osmislilo ahrhitektonski, saobracajno, ekoloski naselje za 22 vek imamo prodaju price o lux naselju koje ima sve ostale probleme grada, ali eto recepcija, poneki bazen, vece garaze ponegde punjac za EV i to bi bilo to. Ovo je zlocin na svaki moguci nacin, i recimo da je definisano da celo naselje A+ energetske efikasnosti, da su primenjena nova resenja odlaganja otpada, ozelenjene terase (kao recimo u Singapuru, naravno prilagodjeno nasoj klimi) definisano da mora da bude duplo veci broj garaznih mesta nego stanova, da svaki lokal mora da ima odgovarajuci broj garaznih mesta da su Bulevari isprojektovani da mogu da prime sve stanare koji su planirani u subotu smo imali kolaps. Zasto? Pe eto, guzva... Zamislite koji ce to svinjac biti kada se celo naselje izgradi.
 
Gužvu koja se vidi na mojim slikama nisu napravili stanari Beograda na vodi nego ljudi iz drugih delova Beograda koji su došli na novogodišnji šoping u Galeriju i doveli decu u park na "Zimsku bajku".

U BW ne može da se kupi stan a da se pritom ne kupi makar jedno parking mesto. Svaka zgrada ima mnogo više parking mesta od broja stanova, tako da ima mesta i za one koji nekome dolaze u goste.

Pred Novu godinu je svuda gužva tako da ne bih rekao da su moje fotografije prikaz neke svakodnevice.

Ne bi bilo loše da se napravi još jedna garaža, ali možda i ne treba - dovoljno je da parking u Galeriji počne da se naplaćuje nakon provedena prva 2-3 sata. Gužvu prave i ljudi koji ni posle 2 godine nisu shvatili da Galerija osim dva podzemna nivoa parkinga ima i nadzemni parking čiji ulaz je kod Gazele.

Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Станари БНВ тешко да могу да праве гужву кад је до сада изграђена само шачица зграда у којој трајно живи мање од 1000 људи. Гужва услед станара ће тек доћи а ако улице неизграђеног насеља изгледају овако

fed02fe665bf34feda54bb1b980e1300.jpg

због посете једном тржном центру пред Нову Годину онда је колапс у будућности неминован.

И тај колапс се неће решити градњом гаража ни паркинг места већ ће то само подстицати људе да поседују кола којима ће да праве поменуте саобраћајне гужве.
 
Није тржни центар, него ваљда та "Зимска бајка", како се зове. Рекоше ми да водим децу тамо, да је добро, ал` изгледа ми да их нећу водити.
 
Oнда нам преостаје само да се надамо да ће зиме по завршетку овог насеља бити мање бајковите иначе нам колапс не гине
 
Cela saobraćajna mreža BnV je projektovana bez ikakvog smisla i ovo će tek postati svakodnevnica kad se izgrade svi objekti i ubaci na tu ulicu hiljade novih vozila, šta reći kad neki još pravdaju ovo time "pa to gužvu prave ovi Beograđani ne mi elita iz BnV". Ja sam pre neki dan pola sata mileo sa eko 2 od Galerije do Savskog trga.

Totalni promašaj je što nema žute trake u ulici građenoj od nule, a svaki stručnjak bi ovde ubacio i dodatne trake za isključenje ka parkingu Galerije jer naravno da će parking od 1000+ mesta da generiše gužve, ali ovde parking istovremeno obesmišljava ceo bulevar zbog očajno rešenih prilaza. Takođe i podzemni prolaz kod stajališta prekoputa Galerije umesto semafora koji dodatno prave zastoje. Pa ukrštanje Kravcova i Vudroa Vilsona trebalo je rešiti kružnim tokom ili nekim denivelisanim ukrštanjem gde se prioritet daje bulevaru sa isključenjima ka Kuli i Savskoj a ne semaforizovanom raskrsnicom, prosto obesmišljen je taj bulevar sa tri trake kad imaš uska grla svakih 100 metara. Eno i tamo na onoj magistrali ka Surčinu stavljaju semaforizovanu raskrsnicu na sred trase na ukrštanju sa Gagarina, a samo par stotina metara dalje projektuju kružni tok, pa to je čist debilizam.
 
Ипак је то најпре до штеловања семафора... а они су наштеловани тако да предност дају правцу Савска - лево у Кравцова - ВилЗонов блвд. Док рецимо ко иде ВилЗоном од почетка код Сајма до краја - а то делује најпогодније мени, кад долазим са Газеле - бива исечен црвеним сигналима код Галерије, па још једном после. Па ипак није без смисла ово сад; ни због међуградских аутобуса, а и зато што је кроз Кравцова, осим са Газеле, основни приступ БнВ-у и из другог смера на Аутопуту, као и из Булевара војводе Мишића, тј. из јужног дела града.

Такође, при дизајну улица у БнВ, апсолутан приоритет је дат естетици, а не функцији, зато су и раскрснице скучене. Ја сам увек против тога, али, кад се хоће и једно и друго треба много простора - а то је скупље - па су одлучили да им се овако више исплати.
 
Да су семафори ужасно наштеловани, јесу. Иначе ваљда кружни ток се планира на раскрсници Кравцова и Савске. Концептуално сама мрежа унутар ВнВ није ни толико лоша колико је лоше одрађено спајање с околним - кружни ток код старог моста и на раскрсници са Војводе Мишића би ово решило донекле (мада и даље остају уска грла даље која су и раније постојала)
 
Онда би морао семафор. Свакако не иде садашње решење да се 2 улице тог ранга рачвају тако да не може да се скрене лево.
 
Желим да питам једну ствар: Како изгледа коначан пројекат/цртеж/ 3Д рендер Београда на води? Ово постављам као питање, јер се садашњи изглед разликује од првобитних макета и цртежа које смо имали прилике да видимо. Осим тога, да ли неко зна докле ће се и колико ће се простирати?
 
Станари БНВ тешко да могу да праве гужву кад је до сада изграђена само шачица зграда у којој трајно живи мање од 1000 људи. Гужва услед станара ће тек доћи а ако улице неизграђеног насеља изгледају овако

fed02fe665bf34feda54bb1b980e1300.jpg

због посете једном тржном центру пред Нову Годину онда је колапс у будућности неминован.

И тај колапс се неће решити градњом гаража ни паркинг места већ ће то само подстицати људе да поседују кола којима ће да праве поменуте саобраћајне гужве.
На то су указивали људи пре него што је кренула изградња овог комплекса. Сада се то остварује, а као што ти кажеш, у БНВ не живи много људи.
 
Желим да питам једну ствар: Како изгледа коначан пројекат/цртеж/ 3Д рендер Београда на води? Ово постављам као питање, јер се садашњи изглед разликује од првобитних макета и цртежа које смо имали прилике да видимо. Осим тога, да ли неко зна докле ће се и колико ће се простирати?

Teško da može da postoji render nečega što bi trebalo da se gradi 30 godina. Menjaju se tehnologija, tržište, potrebe itd, tako da izgleda pojedinačnih zgrada saznajemo kako se kojoj bliži izgradnja.

Što se tiče prostornog plana, manje-više je sve slično kao u početku (raspored blokova, ulica, namena objekata i sl). Ove godine su, gotovo pa na mufte, provukli neke izmene, tako da su primera radi povećali dozvoljenu spratnost u gotovo svim blokovima, ali tvrde da se ukupan broj kvadrata nije menjao, tj. da će zgrade biti više, ali da će biti i više slobodnog prostora između njih.

Granice projekta su takođe upitne. Prema trenutnom prostornom planu, Beograd na vodi se pruža od Brankovog mosta do ulaza na Sajam, ali po čaršiji se priča da se spremaju da im daju i Sajam na tacni sa sve mašnom, tj. da je kandidatura za Expo2027 samo paravan da se Sajam prebaci u Surčin, a BGH20 "izlije" sve do Ade.
 
Ja se nadam da se rusi sajam i tu da bude BNV pa da nastave sve do Ade i da se tu Makis prepusti BNV da bi imali neke nekretnine koje izlaze direktno na plazu, da krenu blok 18 da sredjuju da bude BNV, zatim na ovu stranu da poruse sve ove straćare do Kalemegdana. Opet sa druge strane Kalemegdana na Dorcolu mislim da bi trebalo dati prednost BNV pa sve dalje do Pancevackog mosta.
Zasto menjati tim koji dobija? To bi stvarno bio megapolis!

Zamislite sve tako sredjeno i uredjeno za buduce generacije.
 
Ti to mozes da prihvatis ili ne ali to je moje iskreno misljenje za dobrobit celog Beograda. Sa tolikim stanovima u BNV valjda bi napokon pale cene malo. Treba nam veća konkurentnost na globalnom tržištu a veliki broj stanova u BG je šansa za Srbiju. (u smislu da su stanovi u BNV 1.000e po m2, onda bi imali još veće doseljavanje i imali bi mnogo konkurentniju radnu snagu). Da nisu izgradili i ovo do sad cene na Vračaru bi bile 10k eura odavno što bi po meni bio pakao. Samo čudo nas je spasilo da ovaj projekat uleti.

Ja se iskreno nadam da iskoriste šansu i da prošire BNV svuda!!
 
Poslednja izmena:
Moze (ne sve delove naravno, tipa Sajam), ali da prodaju kompletno zemljiste na trzistu (a ne da ga daju za dzabe) i onda da iskoriste te pare da izgrade infrastrukturu koja ce da omoguci saobracaj u gradu sa svim tim novim zgradama - nove mostove, metro i sl. Takodje, i da se ne grade hruscovke kao u BnV.
 
Ja se nadam da se rusi sajam i tu da bude BNV pa da nastave sve do Ade i da se tu Makis prepusti BNV da bi imali neke nekretnine koje izlaze direktno na plazu, da krenu blok 18 da sredjuju da bude BNV, zatim na ovu stranu da poruse sve ove straćare do Kalemegdana. Opet sa druge strane Kalemegdana na Dorcolu mislim da bi trebalo dati prednost BNV pa sve dalje do Pancevackog mosta.
Zasto menjati tim koji dobija? To bi stvarno bio megapolis!

Zamislite sve tako sredjeno i uredjeno za buduce generacije.
Чему то? Само би се додатно оптеретио већ преоптерећени путни правац дуж булевара Војводе Мишића. То би било погубно по Београдски саобраћај. То је ирационално размишљање са погубним последицма по друштво.
 
Vrh