Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452876#p452876:of6gj8ji je napisao(la):
Zuma » Mon May 22, 2017 11:30 am[/url]":of6gj8ji]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452811#p452811:of6gj8ji je napisao(la):
vucko35 » 22 May 2017 06:47 am[/url]":of6gj8ji]I moraju hektarski parkinzi,ne veruju Srbi u podzemne garaže
Zgrade su strogo privatne pa će i njihovi podzemni parkinzi biti takvi. Nema tu ulaska. Tako da se otvara i pitanje gde će parkirati oni koji nisu stanovnici ili zaposleni.

Ja se bojim da ce se tu graditi na najgori moguci nacin. Dio gradjevinske parcele ili cak citave parcele (kao sto je vec pomenuti blok 17 pretvoren u parking) ce se dodijeliti parkiralistima jer je to zasad najjeftinije. Znaci, od javnog saobracaja u BNV zasad nista. Vlast ocito nema para da gradi kvalitetno, a to bi znacilo izgradnju infrastrukture kakva dolikuje ovom dijelu Beograda. Nista zato. Gradice se u neka druga vremena kad sve bude jos skuplje a na vlasti neko drugi.
 
Nisam pobornik zgrada za automobile. Zgrade su za ljude.
 
Koliko me sećanje služi, najavljeno je da će zgrade imati parkinge na dva nivoa - jedan podzemni nivo + 1 sprat aneksa zgrada (prizemlje su lokali).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453301#p453301:3fgwiinc je napisao(la):
RioBL » 24 May 2017 06:25 am[/url]":3fgwiinc]Nisam pobornik zgrada za automobile. Zgrade su za ljude.
Poštujem,ali to ne znači da nisu dobro rešenje na ovakvim lokacijama,čime bi bio rešen problem parkiranja,i dobilo bi se mesta za dodatne sadržaje,štagod to bilo
 
Da li su odustali od asfaltiranja pre popločavanja?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ništa od kružnog toka na kraju SAO1. Ili bar ne sve dok ne sruše most i ne naprave novi. Videćemo kakvi će onda da budu prilazni putevi u ukrštanja, pošto to delom zavisi od novog projekta mosta. Za sada i za izvestan broj godina unapred dobijamo jednu vrlo neugodnu raskrsnicu, jednu skulpturu i jedan privremeni pomoćni put koji glumi SAO4.

IMG_3078_1.jpg

IMG_3079_1.jpg

IMG_3080_1.jpg
 
Pa čim se most sruši jedan krak raskrsnice koji vodi ka istom automatski nestaje. A koliko sam razumeo to će biti već sledeće godine, tako da je ovo najekonomičnije rešenje. A kada izmeste autobusku stanicu (zaboravljeni poduhvat?) nestaje i potreba za raskrsnicom, makar do završetka novog mosta.
 
Tek ćemo da vidimo kad će početi gradnja. Jer u tom trenutku ostajemo bez jednog mosta i bez tramvaja peko Save. Tako da bi apsolutno sve trebalo da bude spremno za gradnju u najkraćem mogućem roku, što bi početak moglo da odloži. A u ovom trenutku se više krećemo unazad nego u unapred. Mislili smo da znamo nešto o pojektu mosta, pa je sad ispalo da ne znamo ni to.
 
Ja mislim da samo treba pitati tramvajdžije šta misle o ovoj raskrsnici. Ovo je horor kao i ceo projekat.
 
Ako vec ruse most Miladina Zarica bolje da tu naprave repliku prelepog Mosta kralja Aleksandra Karadjordjevica, i onako je postojao i tramvajski saobracaj preko njega :). Mada rusiti most u Beogradu ma kakav bio i ko ga gradio se granici sa ludilom. Mislim ta prica kako su hrastovi stubovi dotrajali??? To mi lici na pricu kako se bivsa zgrada CK samo sto ne srusi zbog strukturnih ostecenja, dok je nisu "poklonili" onom secerasu (MKostic)&Matic... pa posle joj dozidali jos dva sprata da se nadje...gde ja odoh :D
 
RioBL":3pqfopyl je napisao(la):
Nisam pobornik zgrada za automobile. Zgrade su za ljude.
Jeste rio.
Zgrade su za ljude.
Da zive u njima.
Zgrade su za ljude, da rade u njima.
Zgrade su za ljude, da uce u njima.
Zgrade su za ljude, da trguju u njima.
...
...
Pa su tako zgrade za ljude i kada ostavljaju prevozno sredstvo u njima.

Nekada su to bile staje i ambari u koje se se ostavljali konji i kola i kocije, a danas su to garaze.
I one opet direktno ili indirektno sluze ljudima, a ne same sebi.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ovo skretanje ulevo koje sam ucrtao na zuminoj slici će napraviti ogromne gužve u celom kraju, to ne bi smeli da dozvole:


Čini se da se ovo privremeno rešenje (koje će trajati ko zna koliko godina) radi prvenstveno zbog tog skretanja. Zato su i postavljeni novi semafori.
 
Jeste Bukira. Ne znam kakvo je do sada bilo stanje sa saobracajem na toj raskrsnici ali ubuduce ce biti mnogo gore. Pitanje je cak sta ce biti i kad se tu napravi kruzni tok jer ce isto tako dodati jos 6 traka u pravcu NBG, a sad su samo 2.

@Laki...

Jeste Laki, gradili su ljudi ambare za zaprezna kola, ali pojavom automobila smo poceli da pretjerujemo. Odavno imamo ne samo citave zgrade na vise spratova sa liftovima za automobile, vec prosirujemo i ulice, asfaltiramo travnjake, sjecemo drvece itd...Jednom rijecju pravimo GRADOVE za automobile. Ne treba pretjerivati. U gradu, covjek je na prvom mjestu.
 
Samo nam trebaju još semafori tu na toj lokaciji kao što je predviđeno pa smo otišli u k...c
 
@Laki...

Jeste Laki, gradili su ljudi ambare za zaprezna kola, ali pojavom automobila smo poceli da pretjerujemo. Odavno imamo ne samo citave zgrade na vise spratova sa liftovima za automobile, vec prosirujemo i ulice, asfaltiramo travnjake, sjecemo drvece itd...Jednom rijecju pravimo GRADOVE za automobile. Ne treba pretjerivati. U gradu, covjek je na prvom mjestu.
[/quote]

Upravo poenta jedne desetospratne nadzemne garaže u osnovi jedan hektar recimo.Onda ne moraš da asfaltiraš travnjake,sečeš drveće....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453647#p453647:192cmww4 je napisao(la):
razgradjevinar » 25 May 2017 03:41 pm[/url]":192cmww4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453531#p453531:192cmww4 je napisao(la):
RioBL » 25 May 2017 07:48 am[/url]":192cmww4]
Jeste Laki, gradili su ljudi ambare za zaprezna kola, ali pojavom automobila smo poceli da pretjerujemo. Odavno imamo ne samo citave zgrade na vise spratova sa liftovima za automobile, vec prosirujemo i ulice, asfaltiramo travnjake, sjecemo drvece itd...Jednom rijecju pravimo GRADOVE za automobile. Ne treba pretjerivati. U gradu, covjek je na prvom mjestu.

a sa pojavom aviona smo poceli da preterujemo sa letenjem?

vise reda radi nego sto ocekujem smislen odgovor.... koliki procenat stanovnistva je recimo tamo neke davne 1920. godine mogao da sebi priusti posedovanje konja, da auto nije izmisljen koliko konja bi pri danasnjem standardu bilo registrovano u gradu velicine beograda, da li bi bile izmisljenje stale neboderi, da li bi se seno kupovalo na pumpi ili bi nase konjice vodili na ispasu po parkovima, da li bi umesto arapa BnV gradili mongoli iz azijskih stepa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453520#p453520:2am582lc je napisao(la):
tzoran1 » 25 May 2017 06:51 am[/url]":2am582lc]Ako vec ruse most Miladina Zarica bolje da tu naprave repliku prelepog Mosta kralja Aleksandra Karadjordjevica, i onako je postojao i tramvajski saobracaj preko njega :). Mada rusiti most u Beogradu ma kakav bio i ko ga gradio se granici sa ludilom. Mislim ta prica kako su hrastovi stubovi dotrajali??? To mi lici na pricu kako se bivsa zgrada CK samo sto ne srusi zbog strukturnih ostecenja, dok je nisu "poklonili" onom secerasu (MKostic)&Matic... pa posle joj dozidali jos dva sprata da se nadje...gde ja odoh :D
file.php

file.php

+1 Ovo je odlicna ideja!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453651#p453651:rl0a0mf9 je napisao(la):
spatiotecte » Thu May 25, 2017 3:48 pm[/url]":rl0a0mf9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453520#p453520:rl0a0mf9 je napisao(la):
tzoran1 » 25 May 2017 06:51 am[/url]":rl0a0mf9]Ako vec ruse most Miladina Zarica bolje da tu naprave repliku prelepog Mosta kralja Aleksandra Karadjordjevica, ...

+1 Ovo je odlicna ideja!
Hvala spatiotecte :)
Ako smo pravili repliku avalskog tornja onda zasto ne i mosta.
Naravno ne bi skodilo da bude 25% uvecan pa bi time bio i siri i visi :)
 
A evo nama i obrisa nove vizure grada..... aaaaaaaaaaaa.....

 
Pa lepo je. VIdi se da rade fasade pogotovo tu dole oko zeleznicke.

Steta samo sto su prethodne gradske vlasti dopustile da se bas toliko zapusti Beograd.
 
Vrh