Earthmoving
Expert
Pogled sa novog platoa ispred zgrada ka reci
Pohvaljujem "mašinsku lekciju". Malo vežbe u preciznom, tehničkom razmišljanju nikome neće škoditi. Sve je bilo vrlo jasno sem što su preskočili da objasne kako radi daleko najzanimljiviji deo, glavna kontrola hidrauličnih motora. Dakle ne sam pogon nego kontrola brzine. Ono što nazivaju "Swash pump", tj kosa ploča (swash plate) sa cilindrima koji se okreću i menjaju pritisak. Koga interesuje ovde se lepo vidi kako izgleda iznutra (ignorišite Indijca koji pokušava da govori Engleski i kobajagi nešto objašnjava)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452501#p452501:ajgthzvp je napisao(la):Earthmoving » 20 May 2017 12:46 pm[/url]":ajgthzvp]I jedna mašinska lekcija za danas. Naime na jednoj od slika vidimo mini utovarivač (skid steer loader, Bobcat) pa da naučimo nešto korisno, tj. kako on funkcioniše Često ga viđamo po gradu jer je to mašina koja je mala, lako se okreće i zbog dimenzija i zbog diferencijalnog upravljana (jedna strana napred druga nazad pa se okreće u mestu). U filmu je stavljeno rešenje pokretanja sa gear train-om (više zupčanika između prednjih i zadnjih točkova ali može biti i mašinsko rešenje da je umesto njih lanac). Pa da vidimo:
Zanimljivo je da si ti jedna od vrlo retkih, a možda i jedina osoba koja je posle one davne diskusije samoinicijativno potegla to pitanje i ovako ga bezuslovno formulisala. Ubrzo po pojavljivanju prostornog plana, pokušao sam ovde da ubedim ljude da bi problem mostova na Savi lako mogao biti najznačajnije pitanje BNV-a. Čak sam i crtao nekoliko varjanti. Bez naročitog uspeha. A ipak je stvar, makar u principu, više nego očigledna. Ukupan kapacitet prelaska preko Save indirektno stavlja gornji limit na intenzitet automobilskog saobraćaja u centralnoj zoni Beograda. I to se više nikakvim saobraćajnim trikovima ne može povećati. Mostovi imaju određen broj saobraćajnih traka, a one definišu maksimalni broj vozila na čas koji svima njima može da prođe.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452470#p452470:eb0nh87c je napisao(la):makarije » 20 May 2017 11:04 am[/url]":eb0nh87c]Plus most (Bul.Z.Đ - Nemanjina) koji je u ovom gradu ubedljivo najpotrebnija građevina od svega što treba ili se već gradi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452581#p452581:2554mvna je napisao(la):milos.tro » 20 May 2017 09:10 pm[/url]":2554mvna][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ah-Na5v1wHU[/youtube]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452595#p452595:cljkwexl je napisao(la):Zuma » Sub Maj 20, 2017 11:41 pm[/url]":cljkwexl]Pohvaljujem "mašinsku lekciju". Malo vežbe u preciznom, tehničkom razmišljanju nikome neće škoditi. Sve je bilo vrlo jasno sem što su preskočili da objasne kako radi daleko najzanimljiviji deo, glavna kontrola hidrauličnih motora. Dakle ne sam pogon nego kontrola brzine. Ono što nazivaju "Swash pump", tj kosa ploča (swash plate) sa cilindrima koji se okreću i menjaju pritisak. Koga interesuje ovde se lepo vidi kako izgleda iznutra (ignorišite Indijca koji pokušava da govori Engleski i kobajagi nešto objašnjava)
https://www.youtube.com/watch?v=BEpQFZ5BG8c
a ovde je animacija kako radi.
https://www.youtube.com/watch?v=_CnIP85oY3o
Zgrade su strogo privatne pa će i njihovi podzemni parkinzi biti takvi. Nema tu ulaska. Tako da se otvara i pitanje gde će parkirati oni koji nisu stanovnici ili zaposleni. Usput je zbog podzemnih voda broj nivoa ispod zemlje manji nego što bi inače bio, pa bi lako moglo biti da prostora za parkiranje i za sopstvene potrebe visokih zgrada nema dovoljno. To bi se ustvari lako moglo izračunati, ali me mrzi da gubim vreme. Pa je zanimljivo i kako ovde uopšte dolaziti ako za posetioce nema ni tramvaja ni metroa ni parkinga, a nešto nisam video ni puno slobodnog prostora za autobuske stanice (znam da je spomenuta samo JEDNA kod tržnog centra).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452811#p452811:15kcy7j2 je napisao(la):vucko35 » 22 May 2017 06:47 am[/url]":15kcy7j2]I moraju hektarski parkinzi,ne veruju Srbi u podzemne garaže
Prvo 13 (w hotel) i 6 (simpo, iskra + bristol), onda 10 (uz novi kruzni tok kod zaricevog mosta, verovatno francuski licej) i deo bloka 16 uz buduci park (koji ce verovatno napraviti pre toga).Max15":7xg6a5zd je napisao(la):S'obziro da je tu izgradjen parking znaci da uskoro u bloku 17 nece biti gradnje. Trenutno sa gradi u bloku 14 (BW Residences), 18 (Vista) i 19 (glavna kula i trzni centar). Sledece godine treba da se aktivira blok 13 gde je planiran W hotel. Nakon toga sta mislite gde se gradi sledeci projekat? Ja bih voleo da to bude blok 21, tu trebaju da se grade najvise stambene kule (do 100m).