Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Da se to raseliti kada grad i budzet stanu na noge. Uostalom ako krenu da grade tunel pitanje je koliko ce tu biti atraktivno za zivot
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414376#p414376:2srbz43s je napisao(la):
Veliki Vracar » 03 Nov 2016 08:59 pm[/url]":2srbz43s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414349#p414349:2srbz43s je napisao(la):
spatiotecte » 03 Nov 2016 06:41 pm[/url]":2srbz43s]Tu nema nikakvih arhitektkonstki vrednih objekata, slazem se sa Zumom, ovo je oduvek bilo planirano za rusenje.

Хвала за оно појашњење око рушења Софије нисам то знао. А што се рушења ова два блока, или боље два кварта, тиче, моје питање је било: "Ко ће то да плати". Дакле проста реченица, нигде придева или других речца да би била простопроширена, значи никакви архитектонски вредни објекти се не користе као аргументација, већ једино новац и питање чији се то новац овде планира за "пробијање Трокадера" :roll:
У та два блока је крш приватних квадрата чија ће цена да се надува у небо, боже мој "центар је то". Ако мислите па грађани из буџета наравно, ја први ћу да зграбим патку у шаке и правац развалине Клиничког центра на којима ћу да урлам властима из све снаге - поштујте приоритете кретени, док ме не спроведу мало ниже у адекватну установу са ретроградним закопчавањем


Да не би зграбио патку безвезе, кад се већ клониш тог пернатог створа сад када га треба призивати, да те обавестим да су паре из међународног кредита за Клинички центар на рачуну већ девет година, да смо апсолутно неспособни да потрошимо више десетина милиона евра, да је недавно пропао и последњи план који је припремио екс директор проф. Миљко Ристић (онај што је рекао да не треба срце момку - коме су у Бечу на прву уградили ново срце), и да је сада цео "случај" - на столу премијера Вучића. И његовог кума. И његовог бате. И његовог строгог тате. И његовог Небојше. И његовог Вулина. И његовог Жељка Митровића. Итд.

А није тешко схватити, само да није толике чегрсти на овом форуму (не би твој јадан пост са тоалет папиром добио толике препоруке да јадне емоције не доминирају сајберспејсом беобилдовским таман колико и Информером), да се један монументалан градски потез исплати веома, веома лако. И брзо. Беше, поменуо си Трокадеро изнад? Е, видиш, тамо се саплићеш о туристе, а у оближњој експозитури Сосијете женерал банке у Авенији Клебер само гладе одебљале банкарске трбушине...

Јејарењем и својим слабостима, Београђани, прокоцкаћете свој град великих могућности. Прокоцкаћете га једном за свагда.
 
Ljudi citajuci ova proseravanja o gubitku pogleda sa reke stvara se slika da se stvarno nesto gubi, a zapravo vidim da sem par forumasa frustriranih zivotno, svi razumeju da je to budalastina.

Sa druge strane pogled na reku jeste nesto sto se gub sa par lokacija u gradui, ali svakako bi bio izgubljen gradnjom bilo kakvih objekata u SA. Realizacija terazijske terase deluje toliko apstraktno, da je samo na renderima moguca.

Nisam nasao rendere, ni skice ranijih projekata, sem jedne koja daje identicna resenja kao Bnv.
 
Ne samo da realizacija Terazijske terase deluje apstraktno nego je tako delovao bilo koji veći projekat u BG- pa i bilo kakvo sredjivanje SA.

Ja ne znam da li ljudi shvataju da većina nas, osim botova, bi isto želela drugačiji projekat, manju spratnost, sačuvane vizure, više zelenila, parkova... Ali isto tako, ja ne znam kako mogu da žive u iluzijama.

Ko će da napravi neki drugačiji Beograd na vodi? Ko? Jeste vi svesni da se isti ljudi vrte na najvišim pozicijama 25 godina i da će da se vrte bar još toliko? Ja ne znam šta vi mislite ko će da bude sledeći gradonačelnik ili predsednik, je 'l mislite da će to da bude, lupam, Novak Djoković ili neki uspešni mladi naučnik? Ja ću da vam kažem. Neće. Jahaće nas naprednjaci bar još jedan mandat posle ovoga, pa će opet biti malo žuti, pa malo socijalisti(kad su i odlazili?) pa DSS...i tako u krug.

I danas ta opozicija, i jedina moguća opcija da dodje na vlast posle ovih, nešto kritikuje, a sasvim jednostavno i logično pitanje je, pa što vi to niste uradili? A svi su, apsolutno svi bili na vlasti. I sad je to kao botovanje ako se postavi takvo pitanje. Gde su vam pešačke zone, uredjene fasade, uredjen SA?

Ja sam svaki dan prolazio biciklom kroz SA i tamo bukvalno, ali bukvalno ništa nije radjeno godinama. Znači, jedna kanta nova nije stavljena. Ne znam da li sam ovo već napisao, ali scena u filmu Šišanje gde ubijaju romskog dečaka je snimljena na mestu gde će da bude BNV. Trebalo im je za snimanje neko mračno, zapušteno mesto, gde policije nema ni u tragovima i gde bande huligana lutaju i gde ako se desi neki zločin, treba da prodju sati i sati da bi neki prolaznik naišao i pozvao policiju i hitnu pomoć. Izmedju toga i ovoga sad što se radi, ja biram ovo sad. Trećeg nema, shvatite.

Eto, bot sam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414392#p414392:3op15uv3 je napisao(la):
Пантограф » 03 Nov 2016 10:19 pm[/url]":3op15uv3]

А није тешко схватити, само да није толике чегрсти на овом форуму (не би твој јадан пост са тоалет папиром добио толике препоруке да јадне емоције не доминирају сајберспејсом беобилдовским таман колико и Информером)

Није стварно тешко схватити да те због јадног поста где бедно опљуну по администратору људи засуше гомилом ролни. Што ти је сад криво.
А прича о Трокадеру (над "pusy" парком) и туристима ми је једнако смешна као она о БНВ-у и туристима :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414415#p414415:1mxofzcm je napisao(la):
Beki » 03 Nov 2016 11:59 pm[/url]":1mxofzcm]Trećeg nema, shvatite.

Eto, bot sam.
Ti shvati da trećeg ima.

False dilemma

A false dilemma (also called false dichotomy, false binary, black-and-white thinking, bifurcation, denying a conjunct, the either–or fallacy, fallacy of exhaustive hypotheses, fallacy of the excluded middle, the fallacy of false choice, or the fallacy of the false alternative) is a type of informal fallacy that involves a situation in which only limited alternatives are considered, when in fact there is at least one additional option. The opposite of this fallacy is argument to moderation

From Wikipedia, the free encyclopedia
 
Prvom prilikom cu bas obici par javno dostupnih lokacija i videcu da napravim koju fotografiju da osmotrimo vizure i moguce probleme koje ce izgradnja doneti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414434#p414434:2m7fgrcg je napisao(la):
Zuma » Pet Nov 04, 2016 12:53 am[/url]":2m7fgrcg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414415#p414415:2m7fgrcg je napisao(la):
Beki » 03 Nov 2016 11:59 pm[/url]":2m7fgrcg]Trećeg nema, shvatite.

Eto, bot sam.
Ti shvati da trećeg ima.

False dilemma

A false dilemma (also called false dichotomy, false binary, black-and-white thinking, bifurcation, denying a conjunct, the either–or fallacy, fallacy of exhaustive hypotheses, fallacy of the excluded middle, the fallacy of false choice, or the fallacy of the false alternative) is a type of informal fallacy that involves a situation in which only limited alternatives are considered, when in fact there is at least one additional option. The opposite of this fallacy is argument to moderation

From Wikipedia, the free encyclopedia
Ja sam uz tebe, možeš na pp da mi objasniš šta i kako, ja ću biti u prvim borbenim redovima. Kako ćemo smeniti ovu vlast, ko će biti ta nova vlast, kako će urediti SA, kako će finansirati to uredjenje, kako će raskinuti postojeći ugovor sa Arapima...Ako na to odgovoriš, uz tebe sam. Ali da odgovoriš konkretno na ta pitanja, ne da pišeš da bi šetalište trebalo da bude šire i slično jer to znam i ja.

Meni ovo sada deluje kao kada bi pričali o tome kako da Zvezda opet bude prvak Evrope, a ti kažeš, imam plan, kupićemo Mesija, Bejla i Ronalda i bićemo najjači.
 
Treba nam i Gianluigi Buffon , Antoine Griezmann , Toni Kroos , Thomas Muller , Manuel Neuer , Pepe , i Luis Suarez :) i dobar trener, recimo Claudio Ranieri. :)
A ako pretekne para i Alaba , Kompani , Pike i Pogba
 
Или: истерамо криминалце из клуба, направимо ефикасну структуру управљања, створимо квалитетну омладинску школу (као Партизан)... и већ смо у групној фази ЛШ. Још неколико паметних потеза, и... успех Порта може да се понови.

Исто важи и за Београд. Са Терзићима и са Грофовима из мојковачког Брскова на челу, немојте много да се надате. А господо Ограничени, поново вам кажем, прелистајте форум, има ту одрживих сценарија за дугорочно уређење Савског амфитеатра (и ово сада је дугорочно, орочено је законом на 30 година, али је уз то и - јадно).
 
Rusenje dva bloka zgrada ili ono sto lici na zgrade i uredjenje terazijiske terase je vredno para, jer je to najvrednije sto grad ima. Pritom to nisu milijarde evra, vec zapravo isto ono sto grad ocekuje prilikom prosirenja Tosinog bunara, prosirenjem zicke, a da ne govorimo tek o bloku 18 na Nbg, sto je i Pantograf spomenu. Mislim da je to najvredniji pogled u gradu i da je trebalo taj prodor zadrzati.

Moje sporenje sa Zumom je u tome sto mislim da je dovoljno da se ostavi prodor sirine terazijiske terase i donja dva bloka da se obezbedi i vizelni kontakt sa rekom, dok ostao kontakt i pogled na drugu strana grada sa normalnom spratnoscu 5-6 spratova. Cak i da neko prihvati da gradi po visinskim parametrima koje su Nik i Zuma ovde predstavili ne bi bilo moguce sagledati reku sire od sirine same terazijske terase zbog okolnih blokova. Govorim o poziciji presaka na samom platou, ne iz restorana. Evo primera jednog kako je perovic to uradio i ostavio prostor koji omogucava vizelni prodor ka reci
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414493#p414493:hlene4s0 je napisao(la):
Пантограф » Pet Nov 04, 2016 12:54 pm[/url]":hlene4s0]Или: истерамо криминалце из клуба, направимо ефикасну структуру управљања, створимо квалитетну омладинску школу (као Партизан)... и већ смо у групној фази ЛШ. Још неколико паметних потеза, и... успех Порта може да се понови.

Исто важи и за Београд. Са Терзићима и са Грофовима из мојковачког Брскова на челу, немојте много да се надате. А господо Ограничени, поново вам кажем, прелистајте форум, има ту одрживих сценарија за дугорочно уређење Савског амфитеатра (и ово сада је дугорочно, орочено је законом на 30 година, али је уз то и - јадно).
Kako isteramo kriminalce iz kluba?
 
То је тотални офтопик, све док не направиш паралелу са Београдом на води.
 
Igor me je potsetio na planirani tunel. Donji od dva bloka koji smetaju Terazijskoj terasi mora da se ruši i sasvim nezavisno od nje. Tu je mesto gde tunel treba da uđe u brdo, pa taj blok ionako ne može da ostane. A onda bi i onaj blok iznad njega bio neposredno iznad vrha tunela, pa bi obezbeđivanje temelja ovih starih zgrada bilo prilično skup zadatak koji se jednostavno ne isplati. Jer, u slučaju prostog rušenja i tog bloka, dobijamo i jeftiniju gradnju početka tunela i željeni prodor za Terazijsku terasu kao uzgrednu posledicu. Ustvari je ulaz u tunel originalno i izabran tako da bude na mestu koje će biti slobodno zbog gradnje Terazijske terase. Ta dva projekta su tako vezana jedan za drugi. A plus je onda slobodna i moguća trasa za metro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414517#p414517:3gk7kup3 je napisao(la):
Zuma » Fri Nov 04, 2016 2:26 pm[/url]":3gk7kup3]Ta dva projekta su tako vezana jedan za drugi. A plus je onda slobodna i moguća trasa za metro.

Izgradnjom drumskog tunela u pravcu Zaricevog mosta, zapravo se zatvara mogucnost postavljanja metroa na istu trasu tunelom ispod Terazija. Ako se zeli ostaviti prostor za metro tunel, to se moze i treba uciniti u procesu planiranja drumskog tunela. No, kako se dalo vidjeti iz prilozenih planova metroa tu nece biti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414598#p414598:2fi0t54h je napisao(la):
RioBL » 04 Nov 2016 10:26 pm[/url]":2fi0t54h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414517#p414517:2fi0t54h je napisao(la):
Zuma » Fri Nov 04, 2016 2:26 pm[/url]":2fi0t54h]Ta dva projekta su tako vezana jedan za drugi. A plus je onda slobodna i moguća trasa za metro.
Izgradnjom drumskog tunela u pravcu Zaricevog mosta, zapravo se zatvara mogucnost postavljanja metroa na istu trasu tunelom ispod Terazija. Ako se zeli ostaviti prostor za metro tunel, to se moze i treba uciniti u procesu planiranja drumskog tunela. No, kako se dalo vidjeti iz prilozenih planova metroa tu nece biti.
Ne vidim zašto se zatvara mogućnost. Trase metroa još uvek nisu konačno određene, konačni projekat tunela još nije napravljen, a širina Terazijske terase je sasvim dovoljna da ispod nje paralelno prođu i automoblski i metro tuneli (3 glavne i nezavisne cevi plus eventualni manji servisni tuneli). Preko Save se planira nešto što je u suštni sasvim novi most gde mu ovaj isečeni stari više dođe kao ukras na vrhu. Ispod te pešačke staze bi trebao biti prostor za šinski saobraćaj pa će tu sigurno ostaviti mogućnost da prođe i metro. Pošto ionako moraju da rade i most i tunel (inače ćemo zbog BNV-a imati kompletan kolaps saobraćaja u gradu), a pretpostavljam da će bar početak tunela kopati a ne bušiti, onda praktično usput dobijamo i deo trase metroa, od leve obale Save pa do nekog mesta između Lomine i Kraljice Natalije, zavisi gde prestanu da kopaju sa površine i počnu da buše. Bilo bi glupo propustiti tako dobru šansu.

A za tako obimne radove je bez veze da razmišljaju kako će se ponašati taj blok zgrada pored pijace jer se on nalazi tik iznad ulaza u tolike tunele. Tako lepo sruše i njega (a onaj niži ionako moraju), pa u paketu dobijamo i novi most, i tunel, i slobodan prostor za Terazijsku terasu, i jedno važno parče metro trase sa rešenim prelaskom preko Save. A uz malo ambiciozniji pristup možda čak i sa stanicom metroa ispod Terazija pošto bi se to uz za nijansu niže ukupne troškove moglo napraviti u sklopu podzemnog dela vrha Terazijske terase. Sve se to ne mora raditi sada, važno je samo u projektima onoga što se ipak bude radilo ostaviti mesto i za ovakvu mogućnost. Naravno, da bi ovo sa metroom uopšte imalo smisla moramo pre svega znati gde će on uopšte prolaziti. Ako ima ekonomskog opravdanja za ovu trasu, kombinacija novog mosta i slobodnog prostora koji nudi projekat Terazijske terase je dobra prilika da prođemo jeftinije i bar nešto vezano za metro uradimo relativno brzo.
 
To bi sve trebalo biti bas tako kako kazes Zuma. I ja sam to pomislio kad sam vidio da tramvajske sine ostaju na zasebnoj konstrukciji mosta. Medjutim, detalji planova za kamenicki tunel otkrivaju zabrinjavajuce cinjenice.

Npr, pogledaj ovo...

Pogledajte prilog 1

Na ovom zvanicnom dokumentu lijepo se vidi da su sirine saobracajnica na ulazu u tunel sa savske strane po 8,45m a da je izmedju nih prostor od 13,5m. Kad se to prenese na klasican presjek tunela za drumski saobracaj sa dvije tunelske cijevi dobije se ovo...



Nagradno pitanje je - kako u ovakvoj situaciji ploaniraju ubaciti metro tunelsku cijev!?

Obrati paznju da je tunelska cijev znatno sira od saobracajnice koja prolazi kroz nju i da se izgradnjom drumskih tunela zapravo suzava prostor za metro tunel. U ovom primjeru sa gornje sekcije, nije moguce izgraditi treci tunel, ne zbog postojanja servisnog hodnika izmedju dva tunela nego zbog malog medjuosnog rastojanja izmedju drumskih tunelskih cijevi.

Dobro si Zuma rekao...

Bilo bi glupo propustiti tako dobru šansu.

No, izgleda da je propustena :(
 
A zasto bi tunel za metro morao biti izmedju tunelskih cevi za drumski saobracaj?
Rekao bih za pocetak da ce tunel za metro biti na manjoj dubini. Cilj je da metro stanica na terazijama ne bude preterano duboko.
Sa druge strane, drumski tunel koji ako se ne varam treba da izadje na dorcolskoj strani nema potrebe da se 'penje' (al nadjoh strucan izraz), da bi se opet spustao ka dunavskoj strani grada.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Apsolutno si u pravu Laki. Tako i treba da bude, samo se meni cini da je medjuosno rastojanje izmedju buducih drumskih tunela nedovoljno, tako da ce na mjestu portala prisiliti eventualne buduce graditelje metro tunela da ulaz dignu znatno vise ili cak onemoguce izgradnju metro tunela. No moguce je da gresim. Nadajmo se.

Bitno je da se sada kod planiranja kamenickog tunela uplanira trsa za metro tunel. Ako se to sad propusti, Zaricev most nece nikad vidjeti metro.

Ja sam svojevremeno tako nekako i zamisljao metro na Zaricevom mostu sa trecom metro tunelskom cijevi iznad drumskih i sa uzdignutom metro stanicom koja bi se nalazila izmedju planiranog kruznog toka i ekonomskog fakulteta sa ulazima iz pravca Bristol Parka i sadasnje BAS stanice.



Pogledajte prilog 1

EDIT:
Sad mi pada na pamet gledajuci ove stare crteze mosta da bi s obizorom na to da se planira dizanje pjesacke strukture mosta iznad kolosjeka, bilo dobro eventualnu buducu metro stanicu pomjeriti blize mostu tako da se sa stanice moze direktno izaci na tu pjesacku platformu.
 
Jedan mali off posto se projekti Beograd na vodi i Hafencity Hamburg mogu porediti.
Posle citavih 9 godina gradnje (planirano je bilo 3),i potrosenih 789 mil.€ :shock: (planirano 77 mil.€) danas se za siru publiku otvara Elbfilharmonija.
Projekat je toliko kontroverzan da se pravi hamburzani kunu da nikad nogom tu nece krociti,dok je turisticki to pun pogodak. Vec se prodaju karte za 2019-tu,i ocekuje se do milion turista godisnje vise iz citavog sveta.
Politicari koji su na pocetku projekta bili umesani u poslove izgradnje su vec odavno bivsi,a nekima se i sudi zbog korupcije. Ima tu jo dosta paralela sa BNV,nazalost vecinom negativnih.

 
Možeš li samo da pojasniš za šta se prodaju karte i koji su to sadržaji koji će da privuku turiste (jer je to jedan od aduta i za Bnv)?
 
Vrh