Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Moже ли онда да буде између нових и старог моста размак као између новог и старог дела Бранковог, а да лукови буду спојени попречним гредама које би се провукле тик испод постојећег лука без додиривања (фактички да имамо нови широки лук који би се провукао кроз постојећи или изнад њега)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406788#p406788:iyhso4dw je napisao(la):
milos.tro » 20 Sep 2016 08:40 pm[/url]":iyhso4dw][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K_2gR8qBF_Y[/youtube]

Imali smo nekoliko konkretno iznetih podataka u ovoj emisiji.
Siniša Mali je potvrdio da je dosadašnji ulog naše strane u raseljavanje Savskog amfiteatra iznosio 10-11 miliona evra, da je kapital BNV d.o.o. trenutno na nivou od 43 miliona evra, a da ukupna uplata arapskog investitora do kraja 2016. godine (odnosno, do sledeće građevinske sezone) neće prelaziti 60 miliona evra.
Dakle, ako se u 2017. godini bude gradilo sve ono što je bilo obećano za 2016. godinu (Kula Beograd, tržni centar od 200.000 kvadrata, blok 18, hotel W, saobraćaj i infrastruktura do njih, dovršetak šetališta i naravno dovršetak započetih BW Residences), to bi trebalo da se gradi sa 60 miliona evra. A otkako je ulog ove godine povećan sa 20 na 40 miliona evra, još nijedno drugo ozbiljno gradilište pored BW Residences nije otvoreno.
Prosudite sami kada će ova "investicija" dostići ugovorenih 300 miliona evra i hoće li se za 30 godina obrnuti kroz deset ciklusa da ostvari projektovanih tri ipo milijarde dolara.
 
@Došljak
Koja bi bila svrha toga?
Treba stajati čvrsto na zemlji i reći da je Zarićev most nemačka brza ratna improvizacija na Savi u Beogradu sa konstrukcijom koja je namenjena za Tisu kod Titela.
 
Kaква-таква естетика. Решења ала-Панчевац (гредни мостови oко решеткастог моста) ми је нешто најружније. Лично сам јако везан за овај мост, прелазим га скоро свакодневно, што превозом што пешке и волим његову визуру из свих углова.
 
OK, ali danas neki novi prelaz preko Save, sa većim kapacitetom i na istom tom mestu, može da se uradi kudi kamo lepše.
 
Svaki put kada prolazeci ispod Zaricevog mosta shvatao sam koliko je ustvari potrebno da se on u potpunosti zameni i ako ga smatram zanimljivim detaljem na nasoj reci a i nekoj vizuri grada. Most jednostavno pravi toliko buke a kapacitetom ne zadovoljava buduce potrebe da ne vidim razlog da se do njega bilo sta dodaje vec da se uradi potpuno nova konstrukcija. Vizuelno mi je simpaticno cetvrto resenje.
 
Moже, али онда боље да ураде потпуно нов мост, који би подсећао на постојећи, значи лучни мост, али прави и то са већим распоном лука, уместо што планирају ово буџење. Мада мислим да би било боље урадити нови метро-друмски мост у продужетку булевара Зорана Ђинђића који би преко саобраћајнице у БнВ довео саобраћај до Железничке станице како из правца булевара Зорана Ђинђића, тако и из спајања булевара Николе Тесле на улицу Владимира Поповића на Старом сајмишту (саобраћај из правца Земуна), а да Зарићев мост остане само за трамвај и аутобусе - шта више онда би могли преко њега да претерамо 46, 51, 91, 92, 511, 551, 553 и 601 до нових окретница Ушће и блок 20, а Савски трг да се ослободи за велики кружни ток и велике уређене пешачке површине.
 
Četvrto rešenje dosta podseća na gotov luk novog Žeželjevog mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406755#p406755:3d3wxf8v je napisao(la):
Homer Jay » 20 Sep 2016 06:54 pm[/url]":3d3wxf8v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406739#p406739:3d3wxf8v je napisao(la):
Zuma » 20 Sep 2016 05:47 pm[/url]":3d3wxf8v]Tu su i nedostajući ugovori za "nedostajuću infrastrukturu".
I to opet ide na dušu ugovora za "Beograd na vodi" jer po prvi put imamo situaciju da investitor gradi deo infrastrukture o svom trošku (tj. kako tamo piše deo infrastrukture od granice projekta do samih objekata). Zato su im valjda i potrebni tu ugovori, jer ne znam kako je to uopšte kod nas zakonski regulisano - da li "nejavno" preduzeće može da gradi vodovod, kanalizaciju, toplovod itd. Samo se petljaju u svojim glupostima.
Da ne bi bilo zabune kod onih koji nisu u toku sa "detaljima", infrastrukturu plaćamo mi, a ne oni. To je "njihov trošak" samo u smislu u kome je bilo koji kredit trošak banke koja u početku daje svoje pare. Oni će u to privremeno uložiti svoj novac, da bi nam zatim ispostaviti račun koliko je sve to njih koštalo plus njihova zarada (i to po svojim sopstvenim, ko zna kakvim kalkulacjama troškova i profita). Onda mi njih za toliko oslobodimo plaćanja dažbina. Tako da smo na kraju mi kratki za tačno toliko novca, novca koji su oni NAMA trebali platiti, ali nisu. Dobijamo infrastrukturu, ali smo je ustvari MI platili jer ćemo u kasi imati manjak jednak ceni njene izgradnje, dok je za njih to bio prosto još jedan siguran, bezuslovno plaćen i unapred obezbeđen posao sa uobičajenim profitom.
 
Mair":3hgmq8fd je napisao(la):
Ovo što sam ja napisao su normalna tržišna ponašanja svuda u svetu, a tako je i god nas. Mi smo tržišna privreda i svako štiti svoj uložen novac od potencijalnog konkurenta na tržištu. Ne vidim šta je tu sporno.

Znam da ne vidis nista sporno sto samo potvrdjuje moj post na koji si replicirao.
Upravo zato i sumnjam u ikakav boljitak u Srbiji
vradovic":3hgmq8fd je napisao(la):
Au kako je glupa ova Brankica.
Svaka cast Sinisi Malom na ovom interviju u Insajderu. Realno vidi se da je edukovan i inteligentan. Sve je lepo objasnio. Kome jos uvek nije jasno trebalo bi da se zapita zasto mu nije jasno.
Jeste, mali je edukovan i inteligentan i iskusan. Povukao je na tatinu familiju, a zajedno su 'pridubljivali iskustva' tokom privatizacije...
Mrs bre lopine, kako ce padne bezanija kad deo naroda uzme govnjive motke pa pojuri ovu kriminalnu kvazielitu.
Oni ce mozda da pobegnu, no sta cete vi sendvicari?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406835#p406835:3l83ednb je napisao(la):
laki72 » 20 Sep 2016 10:42 pm[/url]":3l83ednb]
Mair":3l83ednb je napisao(la):
Ovo što sam ja napisao su normalna tržišna ponašanja svuda u svetu, a tako je i god nas. Mi smo tržišna privreda i svako štiti svoj uložen novac od potencijalnog konkurenta na tržištu. Ne vidim šta je tu sporno.

Znam da ne vidis nista sporno sto samo potvrdjuje moj post na koji si replicirao.

Možemo to da stavimo i u kontekst intervjua Brankice sa Malim.
U teoriji, biznis plan ulaganja BNV d.o.o. je tajna, da konkurencija ne bi mogla da im napada tu investiciju (Koja konkurencija? Sam Siniša Mali kaže u intervjuu da on nigde drugde ne vidi bilo kog investitora koji bi ušao u Beograd sa 150 ili 300 miliona evra).
U praksi, dinamika kojom će arapski partner uložiti tih 300 miliona evra je tajna da se mi ovde ne bismo valjali od smeha...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406809#p406809:myf6dr2y je napisao(la):
spatiotecte » Tue Sep 20, 2016 9:26 pm[/url]":myf6dr2y]

Ja sve vreme pricam o tome samo sto izgleda da me Relja nije razumeo.
Nisam rekao da svaki most treba da ima po 3 luka.

Dakle ja sam za varijantu da se izgrade 2 ista potpuno identicna Zariceva mosta sa leve i desne strane, upravo ovo sto si napisao Direktore.

To bi otprilike izgledalo ovako...

Pogledajte prilog 1

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406834#p406834:2t8nvtp9 je napisao(la):
Zuma » Tue Sep 20, 2016 11:34 pm[/url]":2t8nvtp9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406755#p406755:2t8nvtp9 je napisao(la):
Homer Jay » 20 Sep 2016 06:54 pm[/url]":2t8nvtp9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406739#p406739:2t8nvtp9 je napisao(la):
Zuma » 20 Sep 2016 05:47 pm[/url]":2t8nvtp9]Tu su i nedostajući ugovori za "nedostajuću infrastrukturu".
I to opet ide na dušu ugovora za "Beograd na vodi" jer po prvi put imamo situaciju da investitor gradi deo infrastrukture o svom trošku (tj. kako tamo piše deo infrastrukture od granice projekta do samih objekata). Zato su im valjda i potrebni tu ugovori, jer ne znam kako je to uopšte kod nas zakonski regulisano - da li "nejavno" preduzeće može da gradi vodovod, kanalizaciju, toplovod itd. Samo se petljaju u svojim glupostima.
Da ne bi bilo zabune kod onih koji nisu u toku sa "detaljima", infrastrukturu plaćamo mi, a ne oni. To je "njihov trošak" samo u smislu u kome je bilo koji kredit trošak banke koja u početku daje svoje pare. Oni će u to privremeno uložiti svoj novac, da bi nam zatim ispostaviti račun koliko je sve to njih koštalo plus njihova zarada (i to po svojim sopstvenim, ko zna kakvim kalkulacjama troškova i profita). Onda mi njih za toliko oslobodimo plaćanja dažbina. Tako da smo na kraju mi kratki za tačno toliko novca, novca koji su oni NAMA trebali platiti, ali nisu. Dobijamo infrastrukturu, ali smo je ustvari MI platili jer ćemo u kasi imati manjak jednak ceni njene izgradnje, dok je za njih to bio prosto još jedan siguran, bezuslovno plaćen i unapred obezbeđen posao sa uobičajenim profitom.

Po nacrtu plana investitor bi trebao da finansira izgradnju(rekonstrukciju) mosta s tim što se postavlja pitanje finansiranja? Osnovni kapital(150miliona) ili kreditna pozajmica zajedničkom preduzeću (drugih 150 miliona)? Najverovatnije da bi išli sa finansiranjem iz kreditne pozajmice(drugih 150 miliona) tako da bi se na kraju most izrefundirao iz profita preduzeća plus kamate na pozajmicu.

Po ovim renderima se može zaključiti da su odustali od pešačko-bici mosta.Najprihvatljivija bi mi bila varijanta 2 postojeci most koristiti kao automobilsko-tramvajski kako bi se sprečio kolaps za početak,a zatim izgradnja 2 mosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406798#p406798:11i37tt8 je napisao(la):
Bulbulderac17 » 20 Sep 2016 09:03 pm[/url]":11i37tt8]Sta bi sa onim mostom prirode iz Teherena kao uzor....?
Taj most će se graditi na putu ka Mubadala fabrici čipova, neposredno uz fabriku avio delova za Boeing i Airbus. Povezivaće taj najlepši deo grada, sa Al Dahrinim oranicama, kako bi se hranila cel Evropa - ma prosto mi je neprijatno kad pomislim koliko će to biti dobro. :vops:
 
Hotel "Bristol" ostaje - vojni!
S. B. MILOŠEVIĆ | 20. septembar 2016. 19:33 | Komentara: 6
Zdanje u Karađorđevoj 50 će i dalje biti u sistemu Ministarstva odbrane. Predstavnici "Beograda na vodi" pregledali zgradu
------
Sudbina "Simpove" zgrade za sada ostaje tajna, dok "Iskrina" ne bi trebalo da bude porušena, već bi trebalo da se ukomponuje sa objektima koji bi tu uskoro trebalo da budu sagrađeni.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... je---vojni (ceo tekst)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406812#p406812:2e99won7 je napisao(la):
direktor » 20 Sep 2016 09:31 pm[/url]":2e99won7]Pa daj namontiraj vizuelno da ne moramo da gatamo

Evo zamolio sam sinoc RioBL da nam okaci slike 3D rendera koji je uradio pre par meseci za prosirenje Zaricevog mosta.
To je ono o cemu sam pricao juce.
 
Dakle, gradonačelnik nam je objasnio ponovo da je ok i totalno ekonomski logično da neko sa 100-150 miliona uloga dobije ekskluzivno pravo da razvija pola centra Beograda, tako što će to plus 150m kredita da vrti sledećih 20 godina.
Svakih par meseci se vratim na ovu činjenicu i nije mi dobro.
 


Dušan Popović Hvala. Da li se zna rok završetka radova od ograđenog dela do Brankovog mosta?
Da li će biti napravljen neki prelaz za bicikliste (kao što je postojao pre prvog ograđivanja).

Belgrade Waterfront
Belgrade Waterfront Radovi se izvode u etapama, a deo šetališta biće završen u novembru. Za vreme trajanja radova, biciklisti će nesmetano prolaziti ovom deonicom. :)

Sa Fejsa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406878#p406878:1lxx0c7g je napisao(la):
DusanBG » 21 Sep 2016 09:20 am[/url]":1lxx0c7g]Dakle, gradonačelnik nam je objasnio ponovo da je ok i totalno ekonomski logično da neko sa 100-150 miliona uloga dobije ekskluzivno pravo da razvija pola centra Beograda, tako što će to plus 150m kredita da vrti sledećih 20 godina.
Svakih par meseci se vratim na ovu činjenicu i nije mi dobro.

Ruku na srce, kao što je gradonačelnik i rekao u emisiji, najveći emiratski real estate developer Emaar je iskreno i transparentno na početku priče rekao da nema računice za takav projekat ovde i sada u ovakvom Beogradu. A odatle preuzima Alabar, spasilac, iz patriotskih pobuda da ne propadne tako lepa zamisao našeg vođe.
Ali tu smehotresnoj olimpijadi nije kraj jer i tih 150+150 miliona ne mora da se uloži do nekog čvrstog vremenskog roka, već po biznis planu koji je poslovna tajna. A taj biznis plan je vezan za etape u izgradnji, tipa prvo treba da se za određeni objekat završi projekat i uzmu dozvole, pa onda ide tranša finansiranja. Što neko reče, to onda znači da je dovoljno malo glumiti ludilo, tipa odbijene dozvole, nepotpuna projektna dokumentacija itd. i eto savršenog izgovora za odlaganje investicije.
Za sada znamo da će do kraja ove godine ova priča biti teška najviše 60 miliona evra a nadamo se nekakvom novom Zarićevom mostu u dogledno vreme...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406881#p406881:2kr4x6rf je napisao(la):
astrodule » 21 Sep 2016 09:48 am[/url]":2kr4x6rf]

Belgrade Waterfront Radovi se izvode u etapama, a deo šetališta biće završen u novembru. Za vreme trajanja radova, biciklisti će nesmetano prolaziti ovom deonicom. :)

Interesantno, to znači da će ovoga puta prvo popločati deo šetališta do pruge, tamo gde je sada nasut pesak, a potom će dozidati deo uz samu obalu koji je sada prohodan, tako da se izbegne zatvaranje.

Ako neko ima živaca za nastavak razgovora sa dotičnima preko fejsbuka, ne bi bilo loše da im se postavi pitanje s kojom idejom su zatvorili celo šetalište ispod gazele pa nizvodno, ko im je to dozvolio i do kada će to tako da drže zatvorenim. Ja ne mogu da se iskontrolišem da im postujem slatkorećivo/kulturno pitanje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406831#p406831:13x1d750 je napisao(la):
Дошљак » 20 Sep 2016, 23:33[/url]":13x1d750]Moже, али онда боље да ураде потпуно нов мост, који би подсећао на постојећи, значи лучни мост, али прави и то са већим распоном лука, уместо што планирају ово буџење. Мада мислим да би било боље урадити нови метро-друмски мост у продужетку булевара Зорана Ђинђића који би преко саобраћајнице у БнВ довео саобраћај до Железничке станице како из правца булевара Зорана Ђинђића, тако и из спајања булевара Николе Тесле на улицу Владимира Поповића на Старом сајмишту (саобраћај из правца Земуна), а да Зарићев мост остане само за трамвај и аутобусе - шта више онда би могли преко њега да претерамо 46, 51, 91, 92, 511, 551, 553 и 601 до нових окретница Ушће и блок 20, а Савски трг да се ослободи за велики кружни ток и велике уређене пешачке површине.

Mislim da se mora insistirati na metro mostu u Savskom amfiteatru. Da ne bi dobili budževinu pored Brankovog mosta. Valja je i ovima na vodi cilj da imaju metro u blizini. I kad se već nešto buši u tom delu mora se izvršiti pritisak da to bude za metro.
 
Što bi rekao Radović, počelo je - oblaganje tekstilom ove nove obaloutvrde. Vidi se da se tekstil postavlja do duboko u korito reke, jedan ronilac je deo ekipe koja radi. To je dakle bio pravi smisao kopanja mulja uz samu obalu.
Sa postavljanjem tekstila krenuli su od onog dela gde je gornji nivo šetališta ostao nezavršen (gole talpe, nasipanje nije kompletirano). Naravno preko tekstila za očekivati je da ide dalje nasipanje materijala. Ipak se iz ovih radova ne može reći da li se zaista kreće sa izradom donjeg nivoa šetališta, ili je još uvek u pitanju sanacija i dovršavanje već izvedene obaloutvrde.


Pogledajte prilog 1
 
^^
Sta je ovo?

Nisam propratio, video sam da je Zuma izbacivao ranije.
 
Malo sam zbunjen. Ako je osnovna funkcija geotekstila zaustavljanje ispiranja čestica nošenjem u struji vode, šta je ovde svrha? Iza su talpe i kroz talpe nema protoka vode. Sloj između geotekstila i talpe nije ugrožen nošenjem sitnih čestica jer ionako dolazi sloj tucanika preko. Ili ja nisam nešto razumeo?
 
Vrh