Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406784#p406784:9ro8mrjd je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 08:35 pm[/url]":9ro8mrjd]Cudi me da nisu uradili jednu varijantu sa glavnim rasponom koji bi imao istu konstrukciju kao postojeci Zaricev most.
Tako bi sva 3 mosta bili slicni i cinili jednu skladnu celinu.
Kako misliš "sa glavnim rasponom koji bi imao istu konstrukciju kao postojeci Zaricev most"?
Taj raspon bi imao noseću konstrukciju/kolovoz iste širine kao i sada....luk, noseća konstrukcija, stubovi - originalni proračuni su rađeni za njih kao jednu celinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406789#p406789:vqr1su4y je napisao(la):
relja » 20 Sep 2016 08:40 pm[/url]":vqr1su4y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406784#p406784:vqr1su4y je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 08:35 pm[/url]":vqr1su4y]Cudi me da nisu uradili jednu varijantu sa glavnim rasponom koji bi imao istu konstrukciju kao postojeci Zaricev most.
Tako bi sva 3 mosta bili slicni i cinili jednu skladnu celinu.
Kako misliš "sa glavnim rasponom koji bi imao istu konstrukciju kao postojeci Zaricev most"?
Taj raspon bi imao noseću konstrukciju/kolovoz iste širine kao i sada....luk, noseća konstrukcija, stubovi - originalni proračuni su rađeni za njih kao jednu celinu.

Mislio sam da urade nesto kao ovo u Kelnu:

Hohenzollernbrücke_Köln_von_oben.jpg
 
Kad je bio insajder i gdje se to emituje
Jesu odustali od one ludosti podizanja mosta na stubove za pjesake sa onog glupog rendera
Spatio odradi mo tazu 3 lucnog 3 strukog zaricevog mosta
Vjerovatno nisu zbog cijene
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406787#p406787:1r4sllcv je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 08:39 pm[/url]":1r4sllcv]Meni bi ovakva varijanta bila najlogicnija:

Inače železnički most u Kelnu preko Rajne sa svoja tri paralelna čelična sanduka je jedna teška sklepotina gde za vozove (u zavisnosti od visine težišta pojedinih tipova kompozicija) važe lagane vožnje 20-40 km/h... Suvišno je da naglašavam koliko su takvi uslovi atipični za Nemačku...
 
Nakako mi pojmovi "sklepotina" i "nemacka" ne idu zajedno.

A i vozovi ne mogu da idu brze od 40 km na sat kad je stanica odmah iza mosta.
 
1. Previše ide u širinu i zauzima preveliku povrsinu. Grade se praktično dva nova mosta i pitam se koliko je to uopšte isplativo. Pitanje je kakav vizuelni utisak ostavljaju tri mosta na kratkom rastojanju jedan od drugog i kako će se rešiti pristupne saobracajnice. Deluje da će i za njih biti potrebna ogromna povrsina.

2. Moj favorit. Deluje prilično elegantno, kompaktno i puno elegantnije za razilu od varijante 1 i var. 3.

3. Ne vidim smisao zadržavanja luka ako se vec sve gradi novo. Ako je ideja da se zadrži stara konstrukcija, kao neka uspomena na stari most, mislim da i nije najbolji pristup, a posebno ne najekonomicniji.

4. Potpuni promasaj. Preglomazno je sve. Konceptualno ne baš najbolje definisano. Kao da je jedni most na svetu, koji pri tom i ne izgleda nesto posebno, a tamo malo dalje imamo izdrk....nje sa jednim pilonom visine 200m i animetricnim kablovima. Da li baš to treba da se zakloni monotonim lukom? Ako su već predložili potpuno nov most, mogli su to dosta kreativnoje odraditi.

Hvala obojici za okačene slike tj. Link ka videu. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406794#p406794:27mlpzky je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 08:49 pm[/url]":27mlpzky]Nakako mi pojmovi "sklepotina" i "nemacka" ne idu zajedno. A i vozovi ne mogu da idu brze od 40 km na sat kad je stanica odmah iza mosta.

Pa nisam ova tri sanduka na zajedničkim stubovima džabe tako okarakterisao, to je jedna od strašnijih sklepotina na nemačkoj železničkoj mreži. Da, železničke stanice su sa obe strane mosta, najlakše garniture prigradske železnice se puštaju 35-40km/h preko mosta, a teži putnički vozovi nepunih 20km/h. Odmah po silasku sa mosta kompozicije neznatno i ubrzavaju dok već ulaze u stanicu.
Jeste ovo malo brže nego preko starog železničkog mosta u Beogradu, ali opet je usko grlo nemačke železničke mreže i predmet podsmeha.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406780#p406780:1008nq5o je napisao(la):
vradovic » 20 Sep 2016 08:30 pm[/url]":1008nq5o]Au kako je glupa ova Brankica.
Svaka cast Sinisi Malom na ovom interviju u Insajderu. Realno vidi se da je edukovan i inteligentan. Sve je lepo objasnio. Kome jos uvek nije jasno trebalo bi da se zapita zasto mu nije jasno.

Vidi botino, kod Brankice je jedino glupo ako je zaboravila da pita Malog zašto je ukrao doktorat od Stifanosa Hailemariama iz Eritreje.
Evo ti pa čitaj kako je tvoj gazda edukovan i inteligentan, sve je lepo objašnjeno.
Ja se samo pitam da li si i ti na ovaj način stekao obrazovanje, ako jesi onda mi je sve jasno.

http://pescanik.net/velike-tajne-malog- ... -doktorat/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406796#p406796:3w53hz36 je napisao(la):
relja » 20 Sep 2016 08:55 pm[/url]":3w53hz36]Spatio, ovo u Nemačkoj ti je loš primer.

Pa nemam drugi primer 3 ista mosta jedan pored drugog.

Ovo sam okacio cisto da se vidi kako izleda kad se sacuva silueta mosta.
Inace ne vidim sta fali ovom mostu u Kelnu, meni je on lep kad se pogleda sa strane reke.

Hohenzollernbrücke-in-der-Dämmerung-Köln.jpg


Köln_-_Rheinpanorama_-_Altstadt_bis_Deutz.jpg
 
Slušam Sinišu Malog kako odgovara na pitanja o potpisanim ugovorima i prva asocijacija mi je Radovan Karadžić koji se u Hagu, pred svetskom javnošću i svetskim medijima, brani sa:
"meni je Ričard Holbruk u privatnom razgovoru usmeno obećao da mi neće suditi za ratne zločine u Hagu" :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406800#p406800:1w5rmsf4 je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 09:07 pm[/url]":1w5rmsf4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406796#p406796:1w5rmsf4 je napisao(la):
relja » 20 Sep 2016 08:55 pm[/url]":1w5rmsf4]Spatio, ovo u Nemačkoj ti je loš primer.

Pa nemam drugi primer 3 ista mosta jedan pored drugog.

Ovo sam okacio cisto da se vidi kako izleda kad se sacuva silueta mosta.
Inace ne vidim sta fali ovom mostu u Kelnu, meni je on lep kad se pogleda sa strane reke.
....

Pa ti gledaš samo kako nešto izgleda .
Iza ovog rešenja stoji jedna velika priča, razlozi i okolnosti zašto je na kraju ovako ispalo.
Niko nije rekao: hajde da napravimo tri identična niska želenička mosta sa po tri čelična luka i sa stubovima u vodi...
edit: građen je početkom XX veka - sa tada dostupnim tehnologijama.

Ovde kod nas se gradi nešto - PO KAPACITETIMA novo i što treba da bude u funkciji dugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406802#p406802:2kn9mr9g je napisao(la):
relja » 20 Sep 2016 09:12 pm[/url]":2kn9mr9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406800#p406800:2kn9mr9g je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 09:07 pm[/url]":2kn9mr9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406796#p406796:2kn9mr9g je napisao(la):
relja » 20 Sep 2016 08:55 pm[/url]":2kn9mr9g]Spatio, ovo u Nemačkoj ti je loš primer.

Pa nemam drugi primer 3 ista mosta jedan pored drugog.

Ovo sam okacio cisto da se vidi kako izleda kad se sacuva silueta mosta.
Inace ne vidim sta fali ovom mostu u Kelnu, meni je on lep kad se pogleda sa strane reke.
....

Pa ti gledaš samo kako nešto izgleda .
Iza ovog rešenja stoji jedna velika priča, razlozi i okolnosti zašto je na kraju ovako ispalo.
Niko nije rekao: hajde da napravimo tri identična niska želenička mosta sa po tri čelična luka i sa stubovima u vodi...

Ovde kod nas se gradi nešto - PO KAPACITETIMA novo i što treba da bude u funkciji dugo.

Pa i ovaj nas Zaricev most ima svoju veliku pricu razloge i okolnosti i on moze na kraju da ispadne kao ovaj nemacki a i ne mora.
naravno da ce se graditi po kapacitetima ali gledace se valjda i estetika, zapravo ovde je kljucno pitanje kako ova 2 mosta levo i desno treba da izgledaju da bi se sve lepo uklopilo sa postojecim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406803#p406803:31g2wlk7 je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 09:17 pm[/url]":31g2wlk7].......
Pa i ovaj nas Zaricev most ima svoju veliku pricu razloge i okolnosti i on moze na kraju da ispadne kao ovaj nemacki a i ne mora.
naravno da ce se graditi po kapacitetima ali gledace se valjda i estetika, zapravo ovde je kljucno pitanje kako ova 2 mosta levo i desno treba da izgledaju da bi se sve lepo uklopilo sa postojecim.


Izvini, ali se ne slažem u samoj suštini: za novo naselje je neophodan novi most sa novim pristupim saobraćajnicama na drugoj lokaciji - a to je jedina dostupna - pravac Bulevara Zorana Đinđića.

Sve ostalo su budževine i izbegavanje suočavanja sa problemom.
 
A da novi most sa desne strane ima luk od starog bg ka novom a sa lijeve strane luk od novog bg ka starom
Tako da svaka konstrukcija ima po luk sa starim u sredini
Onda bi vizuelno sa rijeke bila 3 luka poredana u jednu cjelinu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406804#p406804:1j7rvuyr je napisao(la):
relja » 20 Sep 2016 09:20 pm[/url]":1j7rvuyr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406803#p406803:1j7rvuyr je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 09:17 pm[/url]":1j7rvuyr].......
Pa i ovaj nas Zaricev most ima svoju veliku pricu razloge i okolnosti i on moze na kraju da ispadne kao ovaj nemacki a i ne mora.
naravno da ce se graditi po kapacitetima ali gledace se valjda i estetika, zapravo ovde je kljucno pitanje kako ova 2 mosta levo i desno treba da izgledaju da bi se sve lepo uklopilo sa postojecim.


Izvini, ali se ne slažem u samoj suštini: za novo naselje je neophodan novi most sa novim pristupim saobraćajnicama na drugoj lokaciji - a to je jedina dostupna - pravac Bulevara Zorana Đinđića.

Sve ostalo su budževine i izbegavanje suočavanja sa problemom.

Ja se slazem sa tobom oko potrebe izgradnje novog mosta u pravcu Bulevara Zorana Dzindzica ali ovo sad o cemu pricamo je nesto drugo.

Ovde je pitanje kako bi izgledao Zaricev most kad bi se prosirio (ako se bude uopste prosirio)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406805#p406805:2py2zd5h je napisao(la):
direktor » 20 Sep 2016 09:21 pm[/url]":2py2zd5h]A da novi most sa desne strane ima luk od starog bg ka novom a sa lijeve strane luk od novog bg ka starom
Tako da svaka konstrukcija ima po luk sa starim u sredini
Onda bi vizuelno sa rijeke bila 3 luka poredana u jednu cjelinu

Ja sve vreme pricam o tome samo sto izgleda da me Relja nije razumeo.
Nisam rekao da svaki most treba da ima po 3 luka.

Dakle ja sam za varijantu da se izgrade 2 ista potpuno identicna Zariceva mosta sa leve i desne strane, upravo ovo sto si napisao Direktore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406807#p406807:289oubyp je napisao(la):
spatiotecte » 20 Sep 2016 09:23 pm[/url]":289oubyp]...

Ja se slazem sa tobom oko potrebe izgradnje novog mosta u pravcu Bulevara Zorana Dzindzica ali ovo sad o cemu pricamo je nesto drugo.

Ovde je pitanje kako bi izgledao Zaricev most kad bi se prosirio (ako se bude uopste prosirio)

U tom slučaju - opcija 2 za sam most, ali uz jednu veliku ogradu -nisu nam prikazali rešenje pristupnih saobraćajnica za toliki kapacitet saobraćaja.
I ne mislim na kapacitete saobraćaja prema kapaciteteu mosta (širini, broju traka) već prema postojećem i novom saobraćaju koji bi generisalo novo naselje "Navodni Beograd" u postojećim i tim novim ulicama.

Ja samo zamišljam na šta ni to ličilo kada bi se na saobraćaj koji sada imamo imamo dodala vozila koja iz Navodnog Beograda Karađorđevom dolaze na taj novi most ...
 
Kad se vec budzi a slazem se da za tim nema potrebe jer postoji velika verovatnoca da ce da upropaste jedini most u BG koji izgleda kao most, sto se nije razmisljalo o two-level mostu sa sinama i pesacko-biciklistickim stazama na gornjem nivou i drumskim na donjem. Ova budzevina u sirinu po meni estetski ko piletu sise. A svakako moraju i nove stubove da grade.
 
Ови предлози са рендера су мало језиви, асоцирају ме на неку "елегантнију" верзију Панчевца. Подржавам идеју spatiotectа да нови мостови имају по лук како би се очувала силуета, доста сам и сам размишљао на ту идеју и ево шта ми је пало на памет.

Да два додадна моста са страна имају на спољашњим странама по један лук који би почињао са површине стубова првих до оних стубова на којима леже постојећи лукови, стубови би наравно били проширени. A гледано у попречном пресеку ти лукови би ишли према постојећа два лука косо, и најуже се ослањали на њих у највишим деловима лука.

Ево цртежа попречног пресека да лакше појасним, у средини је постојећи мост, а са стране шта треба додати. Не замерите што сам користио paint.
 
Vrh