Nije problem u materijalu za deking nego u organizaciji korišćenja Promende. Svaki materijal je predviđen za neku vrstu opterećenja. Ovde samo za pešake, a ne za vozila. Pa ako su već izabrali jednu vrstu dekinga, onda moraju da se trajno drže uputstva za upotrebu toga što su sami izabrali. Na slici vidite da se deking oslanja na razmaknute metalne profile. Pa ako točak kamiona 1/4 njegove ukupne težine prenese na sredinu razmaka između dva oslonaca, ova lepljena drvo-plastika će naravno pući. Pogotovo ako ga natovare ne bi li što više zaradili u jednoj turi.
Meni je u ovome zanimljiv aspekat testiranje koliko se može verovati njihovim tvrdnjama da će BNV biti elitno naselje. Taj budući elitizam ili njegov nedostatak se unapred može videti upravo po ovakvim sitnicama. Jedan zaista elitni poduhvat i grupa ljudi koja se oko njega okuplja mora da podrazumeva ne samo visoki nivo znanja, ambicija i dosta raspoloživih para, nego i savršenu organizaciju svih aspekata građenja i korišćenja. To uvek ide zajedno i ne može se razdvojiti, inače ništa i od običnog kvaliteta, a kamoli od elitnog ili vrhunskog. Za sada čitav poduhvat počinje da izgleda vrlo sumnjiv i u tom pogledu. Setite se da su biciklističku stazu pored reke (što je danas elementarni međunarodni standard) zaboravili ili izbacili, pa u projekat morali ubacivati naknadno, da im je prodaja na obali bila važnija od toga da ljudi tuda mogu da prođu (Savanova 1), da prethodno nisu skinuli gornji sloj zemljišta na obali (ostala klizava i uglačana kaldrma, tj. diskontinuitet), da su je nasipali u poslednji čas, ispod nadolazeće vode, ukoso postavljenih i neušniranih talpi, pomeranja delova Promende (loš proračun ili ispitivanje tla), sada uništavanja dekinga, pa problema u projektu sa izmenama u poslednji čas, skidanja već postavljenog travnjaka da bi se proširilo šetalište, niza rendera koji se ubrzo promene, odbijanja i prerađivanja prve verzije projekta uređenja obaloutvrde, da bi na kraju počeli rad po nekoj verziji koju ne smeju javno da objave, neobeleženo, pa tako ilegalno i nezakonito gradilište, ludački predlozi biciklističkih zabilaznica preko Novog Beograda i dva mosta, neodržavanja kosog dela obaloutvde između platformi (visoko izrastao korov u pukotinama betona), početih pa 5 meseci prekinutih radova na nastavku promenade, činjenice da se isto toliko meseci niko ne može setiti da je potrebno ponovo otvoriti ulaz u Promendu preko pruge ako se već tu ništa ne dešava, ilegalnog rušenja sa maskiranim radnicima(!) zato što su izgleda zaboravili odredbe ugovora pa došli u cajtnot sa vremenom (iako se tu još dugo neće graditi), verovatno višegodišnje zatvaranje jedine gradske pešačko-rekreativne veze sa Adom. Liči li to vama na dobru organizaciju, na elitnu ekipu ljudi i na buduće elitno naselje?
Način montiranja dekinga i tačke oslonca: