Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391793#p391793:1pf2vflv je napisao(la):
Earthmoving » Mon Jun 13, 2016 9:46 pm[/url]":1pf2vflv]Ja mogu 100 dindži, a neki mogu 3 milijarde iz par obrta za par decenija... Ne govorim ovo da bi veličao projekat nego da ukažem da teško da ovo može biti slučajnost i posledica par viđanja Vučića i šeika u nekom kafiću.
da zaokruzino na 10 milijardi, neki jos uvek veruju u Deda Mraza..
:lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391805#p391805:29014zqe je napisao(la):
Пантограф » 13 Jun 2016, 22:09[/url]":29014zqe]Није, међутим, уцртан баш на том месту. Споран је улазни портал на дунавској страни. Док је, наиме, раније он увек био постављан код пумпе у Француској улици и повезан са планираном Дунавском магистралом, која, мимоилазећи градско ткиво, излази на Панчевачки мост, видимо да је по овом плану улаз у тунел померен у Булевар деспота Стефана. У најзагађенију улицу Београда, усред густо насељеног градског ткива!

То је, по мени, одлика рђавог планирања и велики повратак на ауспух урбанизам (да ти половни дизелаш засмрди под балконом, а ти да рашириш гаће да се суше и поприме црну боју од чађи).

Samo da dopunim ovo smartplanom koji je radjen 2008. Usput da spomenem da je zakljucak da je najoptimalnije veza bul.Z.Dj i Nemanjine sa spomenutim tunelom i Ivana Ribara i Lazarevacki put tj. varinajta 10.

 
A da bi ste dobili potpunu sliku o ovome treba dodati i informaciju koju smo čuli negde na samom početku projekta. Naša strana je predlagala Abaru da pomeri kulu da bi ostao slobodan pravac u nastavku ulice Zorana Đinđića za eventualni budući most. On je to odbio. Ovde zaista treba biti svestan težine ovakve odluke. Tih par velikih bulevara u Novom Beogradu su sama osnova saobraćajne mreže dobrog dela Beograda, i ONI diktiraju pozicije mostova na Savi. To daleko nadilazi problematiku Savskog amfiteatra. A ko je doneo konačnu odluku o tome, i na osnovu čega? Pa vi sad vidite kako stoji stvar sa takozvanom "saradnjom" i kakvom smo zaista položaju.
 
Mozda za pesacki most je trebalo ostaviti po sredini opciju ali automobilski koji prati liniju Bul Zorana Djindjica moze da izadje pravo samo na Visegradsku. Metro drumski most bi trebao da bude blize Zaricevom mostu.
 
Zavisi koliki deo saobraćaja se završava u SA, i zavisi gde je ulaz u tunel u koga se uliva ostatak saobraćaja koji nastavlja dalje. Ne vidim zašto taj ulaz u tunel ne bi mogao biti i odmah sa druge strane Savske ulice, negde oko njene sredine. Trebalo bi žrtvovati neku zgradu, ali samo jednu. Teren se naglo penje odmah od Savske ulice. Zato ne treba puno mesta za ulaz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391642#p391642:2hr1tclg je napisao(la):
milos.tro » Mon Jun 13, 2016 8:14 am[/url]":2hr1tclg]@Predraže, s obzirom da je u planu da se radi plato iza zadruge sa galerijom,ne bi bilo zgoreg da se predloži proširenje postojećeg parkinga kod Savanove (na mestu porušenih Iskrinih baraka) i da tu dobijete odredjen broj rezervisanih parking mesta,prostora ima sasvim dovoljno.

@Igore,verovatno će raditi nešto kaskadno izmedju 2 nivoa donjih šetališta,sa zelenilom(barem po renderima se može tako nešto naslutiti.

Prosirice parking i mogu napraviti i nove ALI problem je u tome sto te nove parkinge naplacuju po posebnom tarifnom sistemu 24 h i tu ne vazi zonsko parkiranje tako da ti parkinzi sluze samo posetiocima Savamale koji tu dodju na sat dva da popiju kafu ili prosetaju, parkiraju se i plate relativno malo dok mi koji ovde stanujemo od tih parkinga nemamo nista ! Ne mozemo da ostavimo automobil dugo jer bi cena za to bila previsoka a mesecne parking karte koje placamo u okviru zonskog parkiranja ovde ne vaze !!! :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391753#p391753:2tv67ja4 je napisao(la):
Zuma » 13 Jun 2016 05:18 pm[/url]":2tv67ja4]Inače, Dragoljub Bakić, član upravnog odbora Akademije Arhitekure Srbije je u svom govoru na poslednjem protestu predložio sledeće. Pošto ni jedan objekat još uvek nije ozbiljno izašao iz zemlje, još uvek je moguće ispraviti ovo što se radi.

Znaci covek je potvrdio ono sto sam rekao, da projekat MOZE da se prepravi, poboljsa itd.
 
Sama prica o mostovima pokazuje koliko je projekat Beograd na Vodi nakaradno osmisljen.

Na konstataciju da je saobracajna mreza u centru grada sasvim nedovoljna za sadasnju organizaciju saobracaja (mesoviti saobracaj u kojem najveci deo prostora zazimaju automobili sa jednim putnikom) i ciji se rast ocekuje, predlaze se gusta urbanizacija centralnih podrucja uz nastavak istog tog odavno prevazidjenog modela.

Pa osnovac moze da izracuna ni 4 mosta preko Save izmedju Branka i Gazele ne bi nista promenili kada se nema kuda dalje.

Beograd mora da ponudi prihvatljivu alternativu automobilskom saobracaju a ne da duplira postojece saobracajnice koje udaraju u uska grla koja se stvaraju zbog spomenutog prevazidjenog modela. Koliko god se napravi novih automobilskih traka one ce se popuniti a na cvorovima ce nastati uska grla. To se zna jos od 1970.

Resenje nije jos jedan automobilski tunel ispod grebena ili jos jedan automobilski most, time se na dan otvaranja nove saobracajnice to malo dodatnog kapaciteta instantno popunjava novim automobilima, vec zute trake u postojecim a teski sinski sistem u novim tunelima ili mostovima, tek se time omogucava potrebni porast kapaciteta i neophodan prostor da se grad razvija.

Beograd ne bi smeo da gradi ni metar novih automobilskih saobracajnica dok ne obezbedi gradjanima da mogu da pouzdano i brzo krecu kroz grad bez automobila.
 
@Pantografe,da ti odgovorim(nisam editovao tvoj post da ne bi gušili temu).

Bul.Despota Stefana na sreću nije više najzagadjenija ulica u gradu zato što je izmešten teški saobraćaj iz tog dela grada na Most Mihajla Pupina. Centralni deo grada je najzagađeniji, a to je Terazijski tunel, kao i centar Zemuna.http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/21 ... u-beogradu

Koliko mogu da se setim nekih skorijih podataka Bul.Despota Stefana je imao parametre zagadjenja vazduha u okviru dozvoljenih. Ne bi bilo zgoreg da neko od forumaša postavi te parametre (u odredjenom vremenskom periodu,poredjenje sa periodom od pre godinu ,dve itd.)

Lokacijski izlaz/ulaz u tunel bi bio na lokaciji raskrsnice Bul.Despota Stefana i ul. Jovana Avakumovića:
Pogledajte prilog 1

Po planu je da se rade i zelene površine,drvoredi ko ji bi absorbovali zagadjenja u odredjenoj meri, solitera na toj lokaciji imaš nekoliko i to sa desne strane ul. Despota Stefana ka Pančevcu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391843#p391843:2cw99ipi je napisao(la):
PredragT » Tue Jun 14, 2016 3:07 am[/url]":2cw99ipi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391642#p391642:2cw99ipi je napisao(la):
milos.tro » Mon Jun 13, 2016 8:14 am[/url]":2cw99ipi]@Predraže, s obzirom da je u planu da se radi plato iza zadruge sa galerijom,ne bi bilo zgoreg da se predloži proširenje postojećeg parkinga kod Savanove (na mestu porušenih Iskrinih baraka) i da tu dobijete odredjen broj rezervisanih parking mesta,prostora ima sasvim dovoljno.

@Igore,verovatno će raditi nešto kaskadno izmedju 2 nivoa donjih šetališta,sa zelenilom(barem po renderima se može tako nešto naslutiti.

Prosirice parking i mogu napraviti i nove ALI problem je u tome sto te nove parkinge naplacuju po posebnom tarifnom sistemu 24 h i tu ne vazi zonsko parkiranje tako da ti parkinzi sluze samo posetiocima Savamale koji tu dodju na sat dva da popiju kafu ili prosetaju, parkiraju se i plate relativno malo dok mi koji ovde stanujemo od tih parkinga nemamo nista ! Ne mozemo da ostavimo automobil dugo jer bi cena za to bila previsoka a mesecne parking karte koje placamo u okviru zonskog parkiranja ovde ne vaze !!! :notok:
Znam,mislio sam na neku prihvatljuvu cenu mesecnog parkiranja.Taj parking kod Savanove se ionako slabo koristi,bahati se uglavnom parkiraju ispred,a i parking na lokaciji budućeg W hotela se ne naplacuje (zadnji put sam bio pre 10-tak dana,ako se nešto nije izmenilo u medjuvremenu.)
 
Ok, ako je 3 milijarde dolara glupost (https://en.wikipedia.org/wiki/Serbia%E2 ... _relations kaže 2,5-2,8 mlrd evra što je po kursu od pre 2 godine oko 3 mlrd dolara), evo vi sami pametno recite koliko treba da se izgradi i opremi ceo prostor BnV sa planiranom infrastrukturom i svim ostalim.
Da, hoće to tako, vidiš šejka u nekom hotelu, kafiću, priđeš mu, on te naravno primi da sedneš sa njim i proćavlrljaš, kažeš mu druže aj uloži kod mene 200 miliona/3 milijrde (manje bitno) i on kaže važi brate moj najrođeniji samo sam tebe čitavog života čekao evo odma. Verovatno je tako Vučić prišao šeiku a ovaj odlučio da uloži siću. I to dok je još bio u opoziciji, bez vlasti niko i ništa. Da, evo svaki dan se to i meni dešava... Kome još treba neko iznad da ga upozna sa šeikom? Posebno onaj za čije dolare šeik prodaje naftu. Ili možda sme da je prodaje i u drugim valutama...
 
Cek cek, ima se para za neki tamo tunel a metro nista? Slepci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391805#p391805:1yglyaqu je napisao(la):
Пантограф » 13 Јун 2016 10:09 pm[/url]":1yglyaqu]

Споран је улазни портал на дунавској страни. Док је, наиме, раније он увек био постављан код пумпе у Француској улици и повезан са планираном Дунавском магистралом, која, мимоилазећи градско ткиво, излази на Панчевачки мост, видимо да је по овом плану улаз у тунел померен у Булевар деспота Стефана. У најзагађенију улицу Београда, усред густо насељеног градског ткива!

Лично је мени споран сам тунел као тунел јер тај саобраћај који опслужује тај тунел је трансверзалног карактера и треба да се усмери на УМП а не кроз центар града.

Али ако говоримо о улазном порталу на Дунавској страни, овај нови предлог је далеко бољи од тог некадашњег који је трабало да излази у Француску. Прво, зато што је локација у Француској стамбено ткиво ужег центра града док је локација у улици Деспота Стефана далеко мање урбанизована а портал су поставили на делу улице где може додатно да се помери регулација будуће реурбанизације тог дела града.

А и некадашња Дунавска магистрала више неће заобилазити стамбено ткиво него ће након измештања луке и урбанизације тог дела града пролазити кроз густо ново стамбено ткиво.

Позиција портала је даеко боља, али сама идеја аутомобислког тунела је више него спорна. Њега бих подржао искључиво ако би то значило укидање Теразијског и сужавање Бранковог моста и Бранкове улице за по траку, као и изградњу јовиновог метро - друмског моста уместо буџења Зарића. Иако та сужавања и укидања нису у плану, овај нови тунел отвара те могућности у будућности.

Теразијски тунел у потпуности губи поенту изградњом овог тунела а то ме весели јер тај тунел сматрам највећим урбаним силовањем Београда у историји урбанизма.
 
Pa o onom princu - Mohammed bin Zayed Al Nahyan iz UAE, Abu Dhabi, što nam je dolazio, pozajmio 400 mil dolara 2013. i još 1 milijardu 2014., doveo Etihad... valjda ovaj dole na slici
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391858#p391858:1vjiup2i je napisao(la):
Earthmoving » 14 Jun 2016 08:19 am[/url]":1vjiup2i]Pa o onom princu - Mohammed bin Zayed Al Nahyan iz UAE, Abu Dhabi, što nam je dolazio, pozajmio 400 mil dolara 2013. i još 1 milijardu 2014., doveo Etihad... valjda ovaj dole na slici
file.php
Znači po tvojim saznanjima, on stoji iza kapitala od 3 milijarde dolara za BnV?
 
Svi ti investitori dolaze sa debelim interesom i prave ugovore koji će maksimalno biti povoljni za njih.

Ugovor je u ekonomskom smislu nešto nepovoljniji (pravio sam kalkulacije u odnosu da su ostale naknade za gradjevinsko zemljište),ali bi u svakom slučaju bilo najnepovoljnije da se Ugovor ukine,obori na sudu i ide na medjunarodnu arbitražu.

Zamislite situaciju na medjunarodnoj arbitraži? Gospodine El Abar mi hoćema da raskinemo ugovor sa Vama?Zašto,da li nisam ispoštovao ugovor do sada? Jesam li uplatio 20miliona što mi je bila obaveza da bi ugovor bio dostupan javnosti? Sve moje dosadašnje uplate (40 miliona evra) imate na sajtu agencije za privredne registre.Da li negde piše rok do kada treba da uplatim 150miliona osnivačkog kapitala,da dam 150miliona pozajmicu zakedničkom preduzeću,130miliona kredit Srbiji itd? Ne piše,sta je sporno.

Da ali mi mislimo da je ugovor loš za RS i hoćemo da ga raskinemo,s tim što bi Vam nadoknadili Vašu dosadašnju investiciju. Gospodo po Ugovoru koji sam potpisao sa RS dobio sam zemljište u zakup od 100 godina,obaveza mi je da za 20 godina izgradim pilot nepokretnost,a za 30 godina ceo projekat,po nacrtu plana(koji je deo engleske verzije ugovora koju sam dobio) na 73strani tog nacrta imate da je očekivani profit RS kada se odbiju naknade za gradjevinsko zemljiše po lex specijalisu 357MILIONA EVRA, s obzirom na udeo u zajedničkoj firmi 64:32 moj očekivani profit je 714MILIONA EVRA,molim lepo isplatite mi tu sumu pa ćemo poništiti Ugovor.
 
Nemam saznanja Goje, slabo me inforimišu ;) Samo povezujem: dolazak šeika iz UAE, pozajmica srpskom budžetu 1,4 mlrd dolara (zar mu je onda 3 mlr problem?) - Eagle Hills , Alabbar iz UAE - novac od petrodolara (petro=Rokfelerovi poslovi, dolar i američka centralna banka FED=Rotšild poslovi). A pošto je UAE daleko od Srbije i nemamo baš nekih rođačkih,istoirjskih veza, niti smo ih nečim zadužili, a pošto je naša zemlja pod okrlijem EU koja je od posle II sv rata pod okriljem SAD, čiji je dolar svetska valuta za plaćanje nafte i pravljenje petrodolara... nekako se samo nameće zar ne? Ili negde grešim evo reci, srepman sam za kritiku.
 
Tako mali perica zamislja arbitrazu da nisam polozio arbitrazno pravo i adr neide to tako
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391861#p391861:dzsji337 je napisao(la):
Earthmoving » 14 Jun 2016 08:41 am[/url]":dzsji337]Nemam saznanja Goje, slabo me inforimišu ;) Samo povezujem: dolazak šeika iz UAE, pozajmica srpskom budžetu 1,4 mlrd dolara (zar mu je onda 3 mlr problem?) - Eagle Hills , Alabbar iz UAE - novac od petrodolara (petro=Rokfelerovi poslovi, dolar i američka centralna banka FED=Rotšild poslovi). A pošto je UAE daleko od Srbije i nemamo baš nekih rođačkih,istoirjskih veza, niti smo ih nečim zadužili, a pošto je naša zemlja pod okrlijem EU koja je od posle II sv rata pod okriljem SAD, čiji je dolar svetska valuta za plaćanje nafte i pravljenje petrodolara... nekako se samo nameće zar ne? Ili negde grešim evo reci, srepman sam za kritiku.
Iz nama dostupnih zvaničnih informacija, nema nikakvih 3 milijarde dolara, niti šeika, niti bilo čega što si napisao. Postoji samo jedan čovek Mohammad Alabbar, sa nekim kapitalom 20 puta manjim, i nepoznatim poreklom.

Nezvanično, baš si sam i rekao "zašto bi iko tek tako pljunuo neke pare u ovaj projekat"? To nam otvara vrata za razne spekulacije, a ni jedna od njih nije baš u našem javnom interesu.
 
Ne zamišlja tako mali perica nego Investitor čiji je očekivani profit od 714miliona evra po nacrtu plana za 30godina.Da bi raskinuo tako profitabilan ugovor za njega (a imao bi profit i na neizgradjeni deo parcela),logično je da očekuje da mu se očekivani profit nadoknadi,ne razmišljaju oni kako da te zeznu ad hok,i od danas do sutra, nego to rade na duge staze.
 
Zar ne postoji veza Alabbar - šeik pošto su obojica iz UAE? Zar nije šeik preneo operativu na Alabbara? Zar pare kojima Alabbar upravlja nisu ustvari šeikove pare koje je UAE zaradio od petrodolara?
 
Ja ti opet kazem ds postoje konvencije arbitrazna pravila arbitraza sama po sebi je dogovorni postupak dvije strane u sporu da 3 strana presudi
Arbitraza je alternativa drzavnom sudovanju
Moze eventalno da dobije neke pare ali nikako zamisljenih po tebi 714 milona cega god
 
Jeste dogovorni postupak,ali kako može da se dogovara na drugi način sa nekim kad taj neko očekuje profit od ugovora 714miliona evra za 30 godina? Zašto sa njim da se ide na arbitražu,po kom osnovu? Jel nije ispoštovao neki rok,jel kasni sa radovima,jel nije uplatio pare po ugovoru,jel nečim prekršio ugovor?

Recimo ,krajnje aproksimativno, za 4 godine moglo bi da se ide na veštačenje da li poštuje rokove izgradnje da li je izgradio 20% pilot nepokretnostii(od hotela,kule,2 zgrade i TC-a npr.) a on će tada već imati sve te zgrade izgradjene plus dodao je 3 zgrade u okviru TC i verovatno će biti izgradjene 2 zgrade kod ŽIT-a?
 
Vrh