[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390051#p390051:1xkkiydx je napisao(la):Igor » 05 Jun 2016 02:32 pm[/url]":1xkkiydx]Jasno je ko je investitor to je cak i navedeno u tekstu i sta je predmet izgradnje. Za dizajnera je navedeno takodje ko je, tj ko je radio parterno uredjenje "Parterno uređenje nove obaloutvrde izradio je SWA studio iz Kalifornije". Finansijski deo oko projekta ako nekako saznas ko je koliko do sada i koje pozicije platio ti nam javi sigurno ce sira javnost biti zadovoljna.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390042#p390042:1xkkiydx je napisao(la):dosen » Jun 5th, 2016, 2:16 pm[/url]":1xkkiydx]Pre nego sto se pise reportaza uradi se licna karta projekta. Kao na onoj tabli na gradililstu.
Nedostaje informacija sta je predmet izgradnje, ko je investitor. Ko je koliko platio za ovo i zasto. Koji su pojedinacni troskovi za razne pozicije. Ako je BnV mesovita firma gde ulog ima drzava, sve mora da bude dostupno. Isto vazi i kada je drzava/grad direktan ko/investitor. Takodje i ko je dizajner, ko je urbanista koji je ovo potpisivao, i ko je radio nadzor i spoljnu kontrolu.
Bez toga ova reportaza nije daleko od reportaze Studia B.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390076#p390076:2wcj0x0j je napisao(la):dosen » Ned Jun 05, 2016 6:58 pm[/url]":2wcj0x0j]
Pitanja:
1- sta je program projekta, koja je zona i granice projekta ( usli su u Savu znacajno )
2- ko finansira koji deo i koji su iznosi
3- ko je odgovorni projektant, ko je izradio glavni a ko idejni projekat, ko je gradjevinac, mehanika, konsultanti itd ( taj SWA je samo paravan )
4- koji je urbanista iz grada odobrio ovo resenje, ko je iz vodoprivrede odobrio ovo resenje
5- ko je radio nadzor i spoljnu kontrolu
dalje interesantno je:
6- da li je bilo tendera i kako su birali izovdjaci i snabdevaci ( posto je ukljucena drzavna komponenta )
7- ko su izvodjaci i snabdevaci (cini mi se da su oni zamenjivaci koska dobili posao i ovde )
8- posto je ovo javni prostor, i posto je odstupljeno od plana na maketama - da li je bilo javne konsultcije i izlaganja ovog projekta.
9- da li su svoje misljene da li svi koji su trebali da daju- vodoprivrada, kanalizacija, vodni putevi. Ako je su cestitajte im na svetskom rekordu u brzini.
i mozda jedno nepristojno pitanje,
9- da li je bilo of-shore/svajcarskih/holanskih firmi u lancu uplata/isplata svih pozicija projekata.
Hvala, bez veze sam kokodakao[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390008#p390008:2nduxt4q je napisao(la):Igor » Sun Jun 05, 2016 10:04 am[/url]":2nduxt4q]Postoje dve rupe na sini tako da je to kako treba
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390114#p390114:3s7v4opq je napisao(la):Zuma » Ned Jun 05, 2016 11:04 pm[/url]":3s7v4opq]
Noćna vožnja biciklom po prostoru koji je osvetljen korišćenjem spot-light efekta je apsolutno pogibeljna. Putevi NE SMEJU da imaju prevelike kontraste u nivou veštačkog svetla. Ostrva svetlosti na njima imaju jedinu funkciju da unište noćnu adaptaciju oka. Kad iz svetlosti ulete u mrak, vozači su sasvim bukvalno slepi. Ne vidi se baš ništa. Može da izleti dete ili pas, da na putu stoji neko u tamnoj odeći pošto nije svestan da je na stazi, da na asvaltu bude bilo kakva prepreka, pa je nesreća neizbežna. Mnogo ljudi leti ostaje na Adi i posle zalaska Sunca, bilo zbog provoda bilo zbog prijatnijih noćnih temperatura. Ili zbog toga jedino noću i idu na vožnju ili trčanje. Svi će oni prolaziti baš ovuda. Upravo onda kad je za Abarove restorane na obali udarno vreme, pa se biciklistička staza prelazi svaki čas. Oni koji su ovo projektovali, isto kao i oni koji su to odobrili (ako je uopšte iko to uradio, pošto nema ni tabli ni obaveštenja), su ili opasno nesposobni, ili su kidnapovani od strane ljudi u fantomkama, pa nemaju izbora. Bilo koje drugo objašnjenje ne izgleda naročito verovatno.
Naravno da sam vozio. Ne bih ni pisao o tome da nisam. Običan tamniji pas mešanac odmah iza svetlosnog ostrva je iz daljine praktično nevidljiv. Dovoljno je da neki tinejdžer vozi samo malo brže, a oni na drugi način i ne voze. Što se tiče dramatizacije, zavisi šta bi za tebe predstavljao dramatičan događaj. Iz tvoje poruke proizilazi da si vozo juče, nisi udario ni u koga, pa iz tako moćne statistike zaključuješ da opasnosti nema. Za mene je dramatično kada znam kakvi su standardi propisani zakonom ili raznim normativima, pa naiđem na nešto što je mnogo puta gore od toga što se traži. To ne znači da će svako ko tuda prođe udariti u nešto, pa čak ni svaki stoti ili hiljaditi. Ali ako je bezbednost ozbiljno narušena, ako je promet biciklista tako veliki kao ovde pa je u igri zakon velikih brojeva, ako jasno vidim da je drastično veći napor potreban da bi se tuda vozilo, i da su zato lako moguće situacije u kojima je nesreća skoro neizbežna, onda je to pravi trenutak da se na to ukaže na način koji će svima biti jasan. PRE nego što se neko unesreći. Pravo pitanje je ZAŠTO je dozvoljeno da se verovatnoća nesreće poveća? Kome to ide u prilog? Šta mi imamo od toga? I zašto odjednom zakonske regulative ovde nisu važne?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390116#p390116:bmqeyctb je napisao(la):stefanvozd » 05 Jun 2016 10:16 pm[/url]":bmqeyctb]
Jel si vozio biciklo uvece na promenadi i "oslepeo", ili samo izvodis neke "KATASTROFALNO KATAKLIZMICNE" zakljucke na osnovu slike?
Ja jesam juce, i vidis nisam udario ni u dete ni u psa, grad okolo baca dovoljno svetla nije kao da sam u sumi, a plus je ostatak staze prilicno osvetljen, sto se vidi na slici.
Zuma jako cenim reportaze koje pravis, ali ti toliko DRAMATIZUJES stvari da su tvoji postovi cesto na granici citljivosti...
Ova reportaza ce verovatno biti citirana negde.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390079#p390079:3o659fxe je napisao(la):Gsh » 05 Jun 2016 06:30 pm[/url]":3o659fxe]^
Da se ne ocekuje malo previse od ekipe Beobilda
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390114#p390114:h1gbrmd2 je napisao(la):Zuma » Ned Jun 05, 2016 11:04 pm[/url]":h1gbrmd2]Isti ovaj tip osvetljenja tipa "Leopardova koža" postoji i kod Savanove broj 1.
Noćna vožnja biciklom po prostoru koji je osvetljen korišćenjem spot-light efekta je apsolutno pogibeljna. Putevi NE SMEJU da imaju prevelike kontraste u nivou veštačkog svetla. Ostrva svetlosti na njima imaju jedinu funkciju da unište noćnu adaptaciju oka. Kad iz svetlosti ulete u mrak, vozači su sasvim bukvalno slepi. Ne vidi se baš ništa. Može da izleti dete ili pas, da na putu stoji neko u tamnoj odeći pošto nije svestan da je na stazi, da na asvaltu bude bilo kakva prepreka, pa je nesreća neizbežna. Mnogo ljudi leti ostaje na Adi i posle zalaska Sunca, bilo zbog provoda bilo zbog prijatnijih noćnih temperatura. Ili zbog toga jedino noću i idu na vožnju ili trčanje. Svi će oni prolaziti baš ovuda. Upravo onda kad je za Abarove restorane na obali udarno vreme, pa se biciklistička staza prelazi svaki čas. Oni koji su ovo projektovali, isto kao i oni koji su to odobrili (ako je uopšte iko to uradio, pošto nema ni tabli ni obaveštenja), su ili opasno nesposobni, ili su kidnapovani od strane ljudi u fantomkama, pa nemaju izbora. Bilo koje drugo objašnjenje ne izgleda naročito verovatno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390114#p390114:1pbw3m16 je napisao(la):Zuma » 05 Jun 2016 10:04 pm[/url]":1pbw3m16]Isti ovaj tip osvetljenja tipa "Leopardova koža" postoji i kod Savanove broj 1.
Noćna vožnja biciklom po prostoru koji je osvetljen korišćenjem spot-light efekta je apsolutno pogibeljna. Putevi NE SMEJU da imaju prevelike kontraste u nivou veštačkog svetla. ...
Nemam nameru da branim lose osvetljenje na stazi ali bajs se nocu ne vozi bez svetla napred i nazad, led svetla su jako pristupacna i mnogo znace ;-)
http://planetbike.rs/pbshop/Biciklizam/ ... sveta/454/
sorry za oftopic