Izvučeno koliko se može iz TV reportaža.
Ovde se pomalo nazire okolina Karađorđeve ulice i kako će izgledati trg pored železničke stanice.
A ovde se za nijansu jasnije vidi koliko će situacija biti haotična u obalskom delu. Prvi put sam primetio da između Brankovog i Starog Savskog mosta postoji još jedna zgrada koja takođe prilično ulazi u Savu. Pešak ili bicklista koji kreće sa Ade ka Kalemegdanu ili obrnuto, neće baš tako lako da se provuče kroz ovu oblast. U delu koji pokriva slika imamo čak tri zaliva, dva urbana "rta", odnosno ukupno pet ili šest velikih zgrada na samoj obali, uglavnom između reke i obalske pešačke staze. Tj kod tri zgrade "obalska" staza ustvari prolazi sa njene zadnje strane, a na preostale dve ili tri kroz komercijalni deo u njenom podnožju. Ako čovek odmah skrene desno, u najbližu lučnu saobraćajnicu, završiće izgubljen u gigantskom tržnom tržnom centru jer i čitava ta ulica izgleda prolazi kroz njega. Ne znam gde će biciklisti da prolaze jer njih već sada ima puno? A ako neko tvrdoglavo pokušava da ostane uz obalu, moraće prilično da šeta levo i desno, i to uglavnom pored izloga i u samom podnožiju ovih pet zgrada, a samo malo dalje od ostalih. Sem parka, svi drvoredi su jednoredni. Definitivno nam trebaju slike veće rezolucije, sa ljudskim figurama, da bi imali bolji osećaj prostora i proporcija.
Ovaj preterani fokus ka obali će napraviti ogromnu gužvu i sasvim izmeniti uobičajeni karakter rečnih obala na koji smo navikli. Da li je to dobro ili loše još uvek nije sasvim jasno. Uz same šetače koji su tu (recimo) iz zadovoljstva, ili u prolazu ka Adi ili Kališu, koliko će ostalih ljudi silom prilika morati da cirkulše po istoj uskoj traci zemlje zato što tu rade, stanuju ili moraju doći da obave neki posao? Samo ovaj prvi soliter koji viri iz vode ima 22 sprata i priličnu površinu, a ne smem da pomislim koliko ljudi može da stane u kulu u sve ove ostale. Ko će da ih prevozi, kako da stignu ovamo, koliko su široke ulice (zbog robnog transporta) i kako će pomiriti rekreativno ekološki i tranzitni aspekt obale, sa ovako izraženim komercijalnim aspektom?