[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379001#p379001:1h1pxvml je napisao(la):neshaoct » 01 Apr 2016 04:17 pm[/url]":1h1pxvml]
U momentu kada prvi kupci budu hteli da potroše neki novac u TC, ne postoje šine u SA osim jednog jedinog koloseka (kargo).
I, teško da će Kula i TC biti gotovi do kraja 2019. godine (navodiš 2,5 godine od danas). Namerno pominjem oba objekta jer će oni biti svojevrsna celina, biće povezani. Videćemo...
OK, da zaključimo ovu raspravu, uopšte ne sporim da cela ova 1a faza BNV-a zaista može predstavljati investiciju tešku stotine miliona evra, AKO se narednih godina bude sprovodila punom dinamikom. A to ne možemo uzimati zdravo za gotovo, ja bar u to nisam ubeđen, jer ne postoje nikakve ugovorne posledice ukoliko ne bude sve išlo optimalnom dinamikom, ipak je jedan jedini checkpoint za realizovanost projekta postavljen na 20 godina.
Uostalom dobili smo na ovom topicu trenutno stanje po APR-u da je trenutan uplaćeni kapital BNV-a četrdesetak miliona evra, dakle definitivno više od 20 a manje od 100. Umesto da diskutujemo da li će se to popeti na 150 i više miliona, hajde prosto da sačekamo i vidimo. Ja bih voleo da u skorom roku vidim svih tih 300 miliona angažovanog kapitala pa da znam da je arapski investitor zagrizao u sve ovo bez ikakve rezerve. Međutim, još uvek to ne vidim.
Država Srbija je potpisala da zaključno sa 2019. iseljava železnicu iz SA, a Alabar nije potpisao da će do 2019. ili 2020. završiti celu Kulu, ili ceo tržni centar, ili vezu između te dve celine... To bi se moglo desiti u tom roku ako on zaista u celu priču upumpa 150+150 miliona evra, što će on možda učiniti u bliskoj budućnosti a možda i neće.