Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371336#p371336:wa48r4mr je napisao(la):
direktor » 12 Feb 2016 11:26 pm[/url]":wa48r4mr]Zuma kontejneri se nestavljaju u vagone za ugalj
Nego naplato vagone koji mogu imati stranice stari modeli i vagoni bez stranica i relativno skoro su od fvk kupili 50 tak novih plato vagona .
Posjeti saht zs nekad si inali razvrstane vagone po tipovimai koji je za sta
Deluje neprofesionalno. Ovako odbijaju mušterije.

IMG_6793c_resize.jpg

IMG_6796c_resize.jpg

IMG_6792c_resize.jpg
 
Musterijama je bitno da roba stigne od tacke a do tcke b za sto krace vrijeme a manje u kakvom vagonu sve dok je neostecena
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371317#p371317:nq4g4u6a je napisao(la):
arsa.arsa » 12 Feb 2016 08:56 pm[/url]":nq4g4u6a]Tek sad iz ove perspektive "iza" amfiteatra, vidim koliko mesta tu ima, zaista impozantan prostor, a gde je jos onaj deo izmedju savskog i brankovog, kao i deo izmedju gazele i sajma...
Nije to ništa, pogledaj sad ovu sliku :lol:

Ozbiljno, ovo je veliki problem. Ovaj prostor je toliko veliki da skoro NIKO nema pravu predstavu njegovih razmera, a pod time mislim na onaj pravi, subjektivni vizuelni osećaj prostora koji imamo kad se negde fizički nalazimo i posmatramo pejsaž. Jednostavno, u okolini ne postoji tačka koja je dovoljno visoka, tako da njena visina bude u skladu sa horizontalnim razmerama posmatranog prizora. On se zato zaista može doživeti samo iz vazduha. Sa svih drugih mesta, kad god foto aparat prikazuje dovoljno širok prostor, on istovremeno strahovito sabija 3 dimeziju, tj dubinu. Za sve previše oštre uglove i veliki prostor, efekat je tako snažan da ga je skoro nemoguće u punoj meri subjektivno kompenzovati tokom gledanja slike, čak i kad dobro znate šta se događa.

Kad je pitanju verna predstava veličine dna Savskog amfitetra, ovo je do sada najbolja slika koju sam pronašao. I još se na njoj ne vidi deo oko Gazele, i deo uzvodno od Gazele, što je takođe deo projekta BNV, tj zemljišta koje tako olako privatizujemo bez ostavljanja dovoljnih površina za javne prostore, za šetalište i vezu sa Adom Ciganlijom, za nedostajuće gradske objekte i svu drugu neophodnu infrastrukturu.

 
Casopis beogradska revija 1976 godina prilog o izgradnji move z stanice imam je na stolu ja okacio na net prije pada dodaj.rs
 
Hvala. Ispravio sam datum i sadržaj poruke tako da sliku u pretraživačima prate ispravni podaci.

A što se tiče fotografija na kojima se dobro sagledavaju izuzetne razmere i prva upečatljivost ovog prostora, ne mogu da odolim da se ne pohvalim sa ove četri. U glavnoj ulozi su Beograd i senka moje malenkosti. Sve deluje kao neki uvrnuti religiozni ritual, u kojoj neki neobičan lik odaje poštu duhu Beograda. U ovom mističnom i svečanom trenutku otvaraju se vidici, a tlo je, naravno, boje krvi.

IMG_4333_resize.jpg

IMG_4335_resize.jpg

IMG_4341_resize.jpg

IMG_4342_resize.jpg
 
Zuma ti si u stvari Obi Wan Kenobi.. ucini nesto..

Usput, znam ko ce da bude prvi stanovnik tzv BnV - ambrozija. Ona nastaje u zonama gde je oslabljen ili devastiran ekosistem. Nosto slicno kao i sa zemljama i ljudsim zajednicama, kada im civilizacijski nivo opadne-siri se ljudska ambrozija, a opet u urbanoj sredini - urbana ambrozija.
 
Uzmi selfi stick :)

bilo bi dobro kada bi taj dron mogao da se osposobi :)

Tipa da skupimo te pare za nekog Beobuild admina i da mu to kupimo. :)
 
Izgleda ogromno ,da su zutaci bili na vlasti tu bih jos bilo smece.
 
Nije realno da ovo bude opstina Savski Venac. Jer ce to biti najburzujskija opstina ikada. Realno je da SavaMala bude nova opstina
 
Ovu bi sliku trebalo da udruženje ljubitelja železnice ili grupa imamo plan prezentuje nadležnima,kao argument sačuvanja nekoliko koloseka u SA.Kontrargument bi bili troškovi izgradnje podzemne dvokolosečne pruge kroz SA,stanica Sajam i izlaz kod Beton hale.
 
izgleda povecavaju kolicinu halucinogenih materija po sendvicu. dobra stvar je da ce pre nego sto istripuju savamala republiku sigurno overiti ili makar biti hospitalizovani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371370#p371370:se1hnlic je napisao(la):
simba222 » Sat Feb 13, 2016 4:44 am[/url]":se1hnlic]Izgleda ogromno ,da su zutaci bili na vlasti tu bih jos bilo smece.

Da si išao u školu bio biH pismen. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371269#p371269:q1pi68sj je napisao(la):
Zuma » 12 Feb 2016 04:23 pm[/url]":q1pi68sj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371239#p371239:q1pi68sj je napisao(la):
relja » 12 Feb 2016 12:36 pm[/url]":q1pi68sj]Ja se iskreno nadam da ova dizalica neće završiti kao otpadni materijal.
I ne znam ko bi mogao da je demontira i ponovo montira na drugoj lokaciji... ako je to uopšte moguće.
Taj deo sam pronašao. Imaju sreće, pa je to moguće, a verovatno nije ni previše skupo. Mada nema šanse da se izvede brzo.

Ovu dizalicu je napravila i montirala bivša domaća firma, iz Bosne i Hercegovine, a pri tome ona i dalje postoji i ima isti proizvodni program.

"MI «Fering» d.d. je osnovan 1955.godine sa proizvodnim programom u oblasti metaloprerade. Sjedište Feringa je u Gračanici, magistralni put Doboj-Tuzla, Bosna i Hercegovina. Današnje ime «Fering» dobija 1972.god. i iste godine počinje sa proizvodnjom građevinskih dizalica. Značajno tehnološko usavršavanje «Fering» je postigao 1981.god. kada počinje sa proizvodnjom industrijskih dizalica. Do danas je isprojektovano, proizvedeno i montirano više od 2.000 dizalica. Od 2000.god. u saradnji sa njemačkom firmom «Teka», «Fering» je proizvođač betonara, pumpi za beton kao i miksera za transport betona..."
http://www.fering.com.ba/index.html

Sudeći po slici na sajtu, i dalje nude iste ili bar slične dizalice. Mada se mora priznati da slika sa zastavama Jugoslavije, Socijalističke Republike Makedonije, i (možda čak i) Saveza Komunista, ne uliva previše poverenja u njihove trenutne sposobnosti. Ipak, živi su, a servis bi za njih ipak trebalo biti jednostavan.

3. Portalne dizalice za kontejnerski pretovar
http://www.fering.com.ba/portalne.html

portalna2.jpg

IMG_8475_resize.jpg


To znači da je servis i tehnička ekspertiza za ovaj model i dalje dostupna, pa bi se verovatno moglo naručiti pravljenje istrošenih delova i dobiti pomoć pri revitalizaciji i premeštanju.


Hvala za info Zuma. Ne uliva poverenje, ali 'ajde, želim da verujem da konstrukcija dizalice može da se rastavi i ponovo sklopi u funkcionalno stanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371382#p371382:346egfdi je napisao(la):
Дошљак » Sub Feb 13, 2016 9:58 am[/url]":346egfdi]Oдлично запажање Рио.
Ima i tu caka. Priprema garnitura, sklapanje vozova, ciscenje kola, sortiranje vagona i slicni tehnicki poslovi ne mogu se izvesti na tom malom prostoru od 6 koloseka
 
Naravno. Zato postoje tehničko putničke stanice izvan grada.
 
Koliko sam shvatio sada je cilj da Glavna ostane kao krajnja stanica za određene regionalne polaske (Lazarevac, Mladenovac..). Tu bi sigurno vozili EMV, kojima ne treba sklapanje i sortiranje, samo obrtanje upravljača ili kako se već to zove. Neko manje čišćenje između polazaka. Dok bi se noću u depoima održavali, čistili i prali temeljnije.
 
file.php



Ова слика показује једну ствар, коју и иначе понављам као папагај:


Железничка станица Београд главна није на обали Саве

Железничка станица Београд главна није на обали Саве

Железничка станица Београд главна није на обали Саве



Трипут Бог помаже, ваљда ће схватити ко треба...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371346#p371346:wt18buyg je napisao(la):
Zuma » 13 Feb 2016 12:20 am[/url]":wt18buyg]
.........

file.php

Gledam ovu fotografiju, i mislim se - koliko problema bi se samo rešilo kada bi se zgrada Železničke stanice i putnički peroni preselili u Savsku, između zgrade pošte i Palate pravde.
Otvorio bi se put za most na pravcu Nemanjine, i opet bi se dobio prostor za još veći stanični trg u samom centru grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371502#p371502:119xd95e je napisao(la):
Пантограф » 13 Feb 2016 11:52 pm[/url]":119xd95e]
file.php


Ова слика показује једну ствар, коју и иначе понављам као папагај:

Железничка станица Београд главна није на обали Саве
Железничка станица Београд главна није на обали Саве
Железничка станица Београд главна није на обали Саве


Трипут Бог помаже, ваљда ће схватити ко треба...
Nije problem u blizini obale reke, a nije ni u tome što neko ne može da shvati korist, nego su problem jednostavno pare, odnosno ukupna cena zadržavanja aktivne železničke stanice. Na gornjoj slici dobro pogledajte prilično upečatljivo rastojanje između železničke stanice i Save, pa to mentalno pomnožite sa 6. Na čitavoj toj dužini neko treba da plati da se šine ukopaju i pokriju. To je otprilike kao da ih ukopavate duž čitavog Novog Beograda, od Tošinog Bunara do Milentija Popovića (oko 3 km u oba slučaja). Ja sam protiv šina u nivou, ali ako su denivelisane na bilo koji način ... samo napred. Međutim treba biti svestan da u tom slučaju cena uopšte neće biti naivna. Pravi odnos ova dva rastojanja se vidi tek na mapi, ne na slici.

SineUSavAmf.jpg
 
Direktore, pošto je dodaj.rs propao, bila bi korisna nova verzija ove stare SA panorame, bez natpisa i bez posledica nekoliko konverzija.
 
Vrh