Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370823#p370823:2a5missf je napisao(la):
spatiotecte » Tue Feb 09, 2016 4:26 pm[/url]":2a5missf]Ovde pola slika dolaze sa Beobuild-a, sa sve urbanistickim i transportnim resenjima koje su predlozili razni forumasi. :gobb:
90% slika je sa Beobuilda,Igor kad bi imao vremena i publikovao većinu postova sa tema Savski amfiteatar,Metro,Prokop,Most na Adi itd. dobili bi stručnu literaturu i udžbenike za studente,inžinjere,arhitekte itd. :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370762#p370762:3fvw74nu je napisao(la):
RioBL » Uto Feb 09, 2016 8:17 am[/url]":3fvw74nu]Pa nije valjda ta dizalica jedino sredstvo za pretovar kontejnera. Sta se dogadja ako se ona pokvari ili remontuje? Ne radi terminal?
naravno da nije, ima posebna vozila (mobilni pretovarivaci) za pretovar kontejnera. Ali dizalica je tu glavna jer ima dugacak dohvat i po duzini i po sirini. Dizalica je skoro pa savrsen sistem, neunistiva stvar, zakljuca coskove kontejnera elektromagnetom i samo pichi.

Jos jednom podvlacim, 95% kontejnera u kontejnerskom terminalu stoji ti pod 20 i kusur godina, pitanje je koliko se ovaj terminal i koristi.
 
Pa zato i kažem. Ne mora značiti da će se napraviti novi terminal za 3 mjeseca ako kažu da će ukloniti dizalicu. Postojeći terminal, ako je takvo stanje na njemu, može raditi u smanjenom obimu i narednih nekoliko godina na istom mjestu i nakon uklanjanja dizalice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370839#p370839:1j1ufje4 je napisao(la):
bobcha78 » 09 Feb 2016 04:54 pm[/url]":1j1ufje4]
Jos jednom podvlacim, 95% kontejnera u kontejnerskom terminalu stoji ti pod 20 i kusur godina, pitanje je koliko se ovaj terminal i koristi.
Koristi se sasvim dovoljno da se ne može jednostavno zatvoriti zato što se neko nameračio na to zemljište, a da se novi terminal onda pravi tek posle toga, "polako", "jednog dana", "kad za njega bude para" ili nešto slično.

IMG_8487_resize.jpg

IMG_8502_resize.jpg


Jedna od redovnih kargo kompozicija snimljenih na vijaduktu kod Resnika.

15531319253_c18925e2da_o.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370844#p370844:1lj5bqkp je napisao(la):
RioBL » 09 Feb 2016 05:18 pm[/url]":1lj5bqkp]Pa zato i kažem. Ne mora značiti da će se napraviti novi terminal za 3 mjeseca ako kažu da će ukloniti dizalicu. Postojeći terminal, ako je takvo stanje na njemu, može raditi u smanjenom obimu i narednih nekoliko godina na istom mjestu i nakon uklanjanja dizalice.
To je skupo, sporo i tek treba videti koju maksimalnu težinu takve pokretne dizalice tolerišu. Ova stara diže, čini mi se, oko 30 tona.

A moram te potsetiti i na sitnu činjenicu da kargo terminal ne može raditi ni u "smanjenom obimu" ako je neko čvrsto rešio od njega odmah napravi gradilište, što je čitava poenta uklanjanja dizalice. Ako ide ona, ide i sve ostalo oko nje, a plac se ubrzo pretvara u veliku rupu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370858#p370858:2kdg2y0b je napisao(la):
vradovic » Uto Feb 09, 2016 8:31 pm[/url]":2kdg2y0b]Ala pritiskaju da se konacno radi u ovoj zemlji. Svaka im cast.
ali nekima i to smeta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370845#p370845:13xj4mae je napisao(la):
Zuma » Uto Feb 09, 2016 5:30 pm[/url]":13xj4mae]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370839#p370839:13xj4mae je napisao(la):
bobcha78 » 09 Feb 2016 04:54 pm[/url]":13xj4mae]
Jos jednom podvlacim, 95% kontejnera u kontejnerskom terminalu stoji ti pod 20 i kusur godina, pitanje je koliko se ovaj terminal i koristi.
Koristi se sasvim dovoljno da se ne može jednostavno zatvoriti zato što se neko nameračio na to zemljište, a da se novi terminal onda pravi tek posle toga, "polako", "jednog dana", "kad za njega bude para" ili nešto slično.

IMG_8487_resize.jpg

IMG_8502_resize.jpg


Jedna od redovnih kargo kompozicija snimljenih na vijaduktu kod Resnika.

15531319253_c18925e2da_o.jpg
Moze da bude Cargo voz, ali ne mora da znaci da je pretovaren u ZIT terminalu i da je roba krenula iz ZIT terminala. Cargo vozovi su uglavnom agencijski vozovi koji prolaze kroz ovu zemlju i ovu zemlju Srbiju samo kosta to sto im daje na koriscenje lokomotivu. Ovi vozovi su izuzetno skupi tj placaju tranzit kroz Srbiju, i to je nepredvidjen prihod u Zeleznicima Srbije. Drugar mi radi u ZIT terminalu, sef je istovara i utovara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370844#p370844:vtci2yzq je napisao(la):
RioBL » Uto Feb 09, 2016 5:18 pm[/url]":vtci2yzq]Pa zato i kažem. Ne mora značiti da će se napraviti novi terminal za 3 mjeseca ako kažu da će ukloniti dizalicu. Postojeći terminal, ako je takvo stanje na njemu, može raditi u smanjenom obimu i narednih nekoliko godina na istom mjestu i nakon uklanjanja dizalice.
Moze raditi, slazem se, ali problem je prostor. 95% tih kontejnera koji stoje tamo 4 etaze, stoje od 1990 godine. Mislim da ni vlasnici tih kontejnera i ne znaju gde su im kontejneri
 
Ja bi to nazvao divljim kontenjerima u divljem okruzenju..sto pre pocnu da ciste to to je bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370839#p370839:1p3bwj2e je napisao(la):
bobcha78 » Уто Феб 09, 2016 4:54 pm[/url]":1p3bwj2e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370762#p370762:1p3bwj2e je napisao(la):
RioBL » Uto Feb 09, 2016 8:17 am[/url]":1p3bwj2e]Pa nije valjda ta dizalica jedino sredstvo za pretovar kontejnera. Sta se dogadja ako se ona pokvari ili remontuje? Ne radi terminal?
naravno da nije, ima posebna vozila (mobilni pretovarivaci) za pretovar kontejnera. Ali dizalica je tu glavna jer ima dugacak dohvat i po duzini i po sirini. Dizalica je skoro pa savrsen sistem, neunistiva stvar, zakljuca coskove kontejnera elektromagnetom i samo pichi.

Jos jednom podvlacim, 95% kontejnera u kontejnerskom terminalu stoji ti pod 20 i kusur godina, pitanje je koliko se ovaj terminal i koristi.

Има ту неколико трулих контејнера, a на некима сам видео натписе ЖТО Сарајево.
 
После краће паузе, ево ме са неким сликама из данашње и јучерашње шетње по градилишту БНВ. Сликао сам стање на градилишту стамбених кула, тзв. велике куле, један ограђени плац иза чије се ограде назиру огромни бетонски блокови, претпостављам за кранове, као и ситуацију у Савамали где се руше објекти поред зграде Симпа.

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 6
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370883#p370883:2snd76t2 je napisao(la):
Zuma » 09 Феб 2016 09:54 pm[/url]":2snd76t2]:bash:

Predajem se.
Нема разлога да се предаш, само треба да будеш мало мање на небу а мало више на земљи. ЖИТ-ов терминал није од пресудног значаја за карго транспорт да би месец два без његовог крана све пропало. Тај кран опслужује само један колосек железничке плоче који је комплетно зарастао у коров - толико о епохалној битности конкретног терминала.

Добио сам инфо да такав кран кошта око 200 000 евра што значи да сам ЖИТ може купити нови и иснталирати у Макишу пре демонтирања овог.
 
Znaci nastavak gradnje promenade za 2 nedelje,pocetak gradnje Kule,gradnja W Hotela u maju...gradnja dve nove zgrade na jesen i do kraja godine pocetak gradnje maila. Izgleda da se sve ubrzalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370893#p370893:11jyl2br je napisao(la):
stf » 09 Feb 2016 10:32 pm[/url]":11jyl2br]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370883#p370883:11jyl2br je napisao(la):
Zuma » 09 Феб 2016 09:54 pm[/url]":11jyl2br]:bash:

Predajem se.
Нема разлога да се предаш, само треба да будеш мало мање на небу а мало више на земљи. ЖИТ-ов терминал није од пресудног значаја за карго транспорт да би месец два без његовог крана све пропало. Тај кран опслужује само један колосек железничке плоче који је комплетно зарастао у коров - толико о епохалној битности конкретног терминала.

Добио сам инфо да такав кран кошта око 200 000 евра што значи да сам ЖИТ може купити нови и иснталирати у Макишу пре демонтирања овог.

Ovako nešto :D :

Factory-Price-Rail-Mounted-Container-Gantry-Crane.jpg


VIše na http://xxjzjx.en.made-in-china.com/...rice-Rail-Mounted-Container-Gantry-Crane.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370893#p370893:26rpqxkl je napisao(la):
stf » 09 Feb 2016 10:32 pm[/url]":26rpqxkl]
Нема разлога да се предаш, само треба да будеш мало мање на небу а мало више на земљи. ЖИТ-ов терминал није од пресудног значаја за карго транспорт да би месец два без његовог крана све пропало. Тај кран опслужује само један колосек железничке плоче који је комплетно зарастао у коров - толико о епохалној битности конкретног терминала.

Добио сам инфо да такав кран кошта око 200 000 евра што значи да сам ЖИТ може купити нови и иснталирати у Макишу пре демонтирања овог.
Znači sad odjednom, u ovakvoj ekonomskoj i privrednoj situaciji, ni ovaj jedini železnički kargo terminal u Beogradu više nije bitan? Tobože, od juna pa nadalje mi možemo i bez njega sve do nekog neodređenog trenutka u vrlo nedefinisanoj budućnosti. Kargo vozovi mogu da prolaze, ali ne i da se zaustavljaju. Jer standardni način transporta robe u čitavom svetu odjednom više nije toliko važan za nas. Nema veze koliko ljudi ovde već živi od robe koja stiže na taj način, ili što im je profitna margina koju ovaj transport obezbeđuje jedina razlika između pozitivnog i negativnog bilansa. Naprimer, šta mislite, kako Kinezi dovlače onako jeftinu robu u Beograd? Ili, kako dolazi elektronika, pa i ogromna većina masovne potrošne robe koja ide brodovima preko okeana? A sve to zbog ... čega? Iako bi bilo savršeno logično prvo sačekati zamenu, sa uklanjanjem starog terminala se izgleda ne sme čekati samo da bi Abar što pre dobio još jedne započete temelje ionako urbanistički štetnog projekta, i još jedan siguran plac u vlasništvu pre nego što neka druga vlast počne da preispituje ugovor. Ako neko ne razume pravi kontekst, težinu i značenje ovako čudne odluke, žao mi je, ali meni je stvarno dosadilo da pričam o očiglednom.

Predlog Robno Transportnog Centra Makiš iz 2009. da bi se stekao bar neki opšti utisak o veličini projekta i mogućim rokovima njegovih raznih delimičnih ili potpunijih realizacija. Koliko sam razumeo, crveno je osnovni sadržaj, a žuto je moguće proširenje. Ne bih baš rekao da je u pitanju nekoliko meseci za bilo šta funkcionalno i realno upotrebljivo, pa ma koliko mali deo ovoga u početku radili.

RtcMakisMapa.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370924#p370924:exy7mu70 je napisao(la):
Zuma » 10 Феб 2016 04:20 am[/url]":exy7mu70]
Znači sad odjednom, u ovakvoj ekonomskoj i privrednoj situaciji, ni ovaj jedini železnički kargo terminal u Beogradu više nije bitan?

Predlog Robno Transportnog Centra Makiš iz 2009. da bi se stekao bar neki opšti utisak o veličini projekta i mogućim rokovima njegovih raznih delimičnih ili potpunijih realizacija. Koliko sam razumeo, crveno je osnovni sadržaj, a žuto je moguće proširenje. Ne bih baš rekao da je u pitanju nekoliko meseci za bilo šta funkcionalno i realno upotrebljivo, pa ma koliko mali deo ovoga u početku radili.
Нисам рекао да није битан, већ да није од епохалне важности за карго транспорт.

Садашњи ход крана је 162 метра. Каквих бре 1 700 метара Зума? Тај план из 2009. је план за комлетан терминал који је површински већи и од целог Афитеатра. За функционисање терминала неопходан је један железнички колосек, 162 метра хода за кран и паркинг за контенере који чак не мора бити ни асфалтиран.

То је оно што ЖИТ данас користи у Амфитеатру. Не треба претеривати и представљати као неопходност нешто што ни данас ЖИТ нема.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370913#p370913:2wiet1ju je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Wed Feb 10, 2016 1:34 am[/url]":2wiet1ju]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370893#p370893:2wiet1ju je napisao(la):
stf » 09 Feb 2016 10:32 pm[/url]":2wiet1ju]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370883#p370883:2wiet1ju je napisao(la):
Zuma » 09 Феб 2016 09:54 pm[/url]":2wiet1ju]:bash:

Predajem se.
Нема разлога да се предаш, само треба да будеш мало мање на небу а мало више на земљи. ЖИТ-ов терминал није од пресудног значаја за карго транспорт да би месец два без његовог крана све пропало. Тај кран опслужује само један колосек железничке плоче који је комплетно зарастао у коров - толико о епохалној битности конкретног терминала.

Добио сам инфо да такав кран кошта око 200 000 евра што значи да сам ЖИТ може купити нови и иснталирати у Макишу пре демонтирања овог.

Ovako nešto :D :

Factory-Price-Rail-Mounted-Container-Gantry-Crane.jpg


VIše na http://xxjzjx.en.made-in-china.com/...rice-Rail-Mounted-Container-Gantry-Crane.html
Nadležni bi trebalo da iskoriste ovu HOT ponudu pošto cene variraju od 35.000-400.000 dolara :wink:
 
Priča o ukidanju kontejnerskog terminala na osnovu nečega što je neko izmaštao, slobodno tumačeći fragment nečije izjave, je besmislena i svakako ne zaslužuje dve strane diskusije.

U tom smislu ću se nadovezati na mekbejnov odgovor stfu - svakako da se između propagandne mašinerije vlasti i tzv "druge strane" ne može staviti znak jednakosti, u prvom redu zbog posledica koje njihovo delovanje proizvodi. Ali isto tako smatram da se ne može i ne sme nekome gledati kroz prste samo zato što je na "našoj strani". Duboko sam uveren, i izvinjavam se ako se ponavljam, da nas je takvo razmišljanje i dovelo u ovakvu situaciju, tj. čelni ljudi grada i države su 2012. verovatno zaslužili da budu kažnjeni i zamenjeni, ali svakako ne bandom lažova i demagoga sumnjive političke prošlosti. Ali tada očigledno nije važio kvalitet njihovih kritika usmerenih prema vlasti, već je činjenica da neko kritikuje vlast bila dovoljna sama po sebi. Sada vidimo dokle nas je to dovelo. Dakle, nikako ne mogu da prihvatim Mrku, Kurir, Teleprompter, Tabloid, gomilu izlizanih političara iz DS-a i njenih derivata, za nekakve svoje saborce, pa makar u određenim elementima imali istu želju ili cilj. Isto važi i za demagoge na forumu :D
 
Apsolutno. Dosta 'nasih' je zaje*alo stvar.
2012 je bio pokusaj kaznjavanja takvog ponasanja, pa eto dokle smo dosli (kaznjeni smo svi zajedno :))
 
Divnog li pristupa. A što se tiče potrebnog vremena, pa samo problem zagađenih površinskih voda na glavnom gradskom vodoizvorištu, ili recimo uvođenje puteva za teške kamione u sred koloseka na ovolikoj površini ... Ali, dobro, skratiću i pojednostaviti. Šta mislite:

1. Da li će se kargo terminal ukinuti pre nego mu bude obezbeđena zamena?

2. Kada će biti pušten u rad novi terminal?

3. Ako je datum puštanja u rad novog terminala posle datuma ukidanja starog, koliko ćemo čekati, i ko će oštećenim korisnicima i samoj železnici nadoknaditi gubitke?

Nedeljama, mesecima, godinama? Bilo ko? Niko nikad?

Možete odgovoriti ili ne, nije važno, jer ćemo u svakom slučaju uskoro videti čija je procena bolja. Pošto ovakav pristup raspravi svakako nema smisla, a tradicionalni stav "ništa nam ne kažu, ne znamo dovoljno da bi bili sigurni, pa hajde da čekamo dok ne bude kasno, pošto smo profesionalci i ne smemo da pogađamo i tako se možda javno izblamiramo" je još MNOGO gori. Ali kako god želite. Mudro ćutanje bez rizika i post festum mudrost su uvek bili bitno lakši i bezbedniji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370913#p370913:56agqdux je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Sre Feb 10, 2016 12:34 am[/url]":56agqdux]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370893#p370893:56agqdux je napisao(la):
stf » 09 Feb 2016 10:32 pm[/url]":56agqdux]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370883#p370883:56agqdux je napisao(la):
Zuma » 09 Феб 2016 09:54 pm[/url]":56agqdux]:bash:

Predajem se.
Нема разлога да се предаш, само треба да будеш мало мање на небу а мало више на земљи. ЖИТ-ов терминал није од пресудног значаја за карго транспорт да би месец два без његовог крана све пропало. Тај кран опслужује само један колосек железничке плоче који је комплетно зарастао у коров - толико о епохалној битности конкретног терминала.

Добио сам инфо да такав кран кошта око 200 000 евра што значи да сам ЖИТ може купити нови и иснталирати у Макишу пре демонтирања овог.

Ovako nešto :D :

Factory-Price-Rail-Mounted-Container-Gantry-Crane.jpg


VIše na http://xxjzjx.en.made-in-china.com/...rice-Rail-Mounted-Container-Gantry-Crane.html
Brale nije ti to taj tip dizalice koja se koristi u ZiT terminalu. Slican je sistem, ali nije to to. Ovde fali cetvrtasti zahvatni uredjaj koji hvata coskove kontejnera i zakljucava jezicke elektromagnetom
 
Vrh