Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369433#p369433:1skdtoji je napisao(la):
direktor » 29 Jan 2016 02:36 pm[/url]":1skdtoji]Zidar je mrtav ozbiljan eto moze izvodjac radova biti ministarstvo prostora

:sesir: :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369366#p369366:dxuv3vpz je napisao(la):
Delija » Pet Jan 29, 2016 12:44 am[/url]":dxuv3vpz]
Ето, ја релативно неискусни архитекта сам након 30 секунди размишљања и 10 минута цртања имао боље и јефтиније решење него ови криминалци за ко зна колико месеци планирања.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369636#p369636:dxuv3vpz je napisao(la):
Delija » Ned Jan 31, 2016 7:19 am[/url]":dxuv3vpz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369621#p369621:dxuv3vpz je napisao(la):
stf » 31 Jan 2016 12:46 am[/url]":dxuv3vpz]Kasno Marko na Kosovo stiže ...
Ја сам ову идеју имао барем годину дана и сад је дошла на ред да је скицирам.
Kolko je sve otislo u aut govore ova dva posta. Svoj umni trud nipodastava kako bi uputio "ostriju" kritiku.

Na stranu sto mi se ideja svidja, mada u dosadasnjim izalganjima svi stavovi i radovi ovog forumasa su preradjene kopije vec postojecih, ako je ideja originalna svaka cast.
 
Ako ti se već sviđa njegova ideja, zašto se javljaš da mu malo, s oproštenjem, prikakiš?
Imaš li malko želju da provociraš? Da botiraš ?
 
Лепи, признајем, у питању је комплетни фалсификат! Видиш ову обалоутврду са скице? Е иста таква је већ изграђена и то на Сави и то баш у Београду.
 
@Пантограф
Zato sto u Srbiji zadnjih 20 godina vlada kolektivno ludilo utrkivanja u kritikama ljudi na vlasti.
Pa covek u dva posta pisa sam po svojem trudu zarad nekih lajkova na forumu ili slicnom...

@Delija
Nisi se proslavio ni sa "svojim" stavovima, a ni sa "svojim" prikazanim projektima. Zato sam pohvalu ogradio ;)
 
Зато си се ти прославио на ССЦ-у где су то бановали због твојих шизофрених цепања на мој сваки пост А и овде си се регистровао само да би наставио са истим испадима. Имао сам у прошлости сличних "фанова" овде, али ти си најупорнији. Само напред, докле год ме вређаш и "критикујеш" на добром сам путу и исправног става.
 
Mrkonjić o Prokopu, Beogradu na Vodi i infrastrukturi.


"Vodio sam pre neki dan Anu Bekutu tamo, nije verovala da ne može da se siđe dole. Za dva sata koliko smo tamo proveli, nijednog putnika nismo videli. Kažu ‘završeno’, a nema stanične zgrade, nema pristupnih saobraćajnica, nema ljudi... Daleko je to od završenog", rekao je Mrkonjić u intervjuu za nedeljnik "Vreme".

Prema njegovim rečima, za Prokop je potrebno uložiti još 80 miliona za saobraćajnice i isto toliko za staničnu zgradu.

"Veliki projekat ne može malo da košta: od 1971. godine, kada je doneta odluka da se uđe u realizaciju Beogradskog čvora pa do danas u njega je uloženo oko milijardu evra. Dosad je završeno oko 95 odsto planiranih radova. Ostalo je pet odsto i to: deo u Prokopu i deo u još dva objekta Železničke putničke stanice "Zemun" i "Kijevo"", rekao je Mrkonjić koji je po struci saobraćajni inženjer.

Ranije Mrkonjićeve opaske o Prokopu izazvale su oštre polemike između koalicionih partnera SPS-a i SNS-a, a od Mrkonjićevih reči ogradio se i šef socijalista Ivica Dačić koji je kazao da je to bio samo lični stav pojedinca.

Mrkonjić je za "Vreme" kazao da ga je premijer Srbije i lider SNS Aleksandar Vučić pozvao samo jednom od kada više nije ministar.

"Kad je krenuo onaj Bal na vodi (projekat Beograd na vodi), kako se ono zove, Vučić me je pozvao, jedini put otkako nisam ministar, da ga podržim jer se struka pobunila, velika se galama digla. Upozorio sam ga da je samo oslobađanje Savskog amfiteatra uslovljeno sa milijardom evra. I on je pao sa stolice", rekao je počasni predsednik SPS.

Prema njegovim rečima, Vučić mu je odgovorio da projekat raspolaže sa 300 miliona evra.

"Kažem: odlično, ali vodi računa da moraš da premestiš autobusku stanicu koja je takođe pola milijarde i moraš da završiš metro. Da bi sve to moglo da se završi, tebi treba milijarda da bi mogao da se oslobodi i koristi prostor stare stanice. Ti možeš da nabodeš dva solitera tamo, ali to je čir. Kaže on: "Znam, ali da iskoristim tih 300 miliona znači na brzinu da imamo to", a ja njemu: "Dobro, ali prvo završi Prokop", citirao je Mrkonjić razgovor sa Vučićem.

Mrkonjić je preneo i da ga je Vučić jednom upitao šta je to što je imao Milošević, a što nema on (Vučić).

"Ja mu kažem: uzeo je mene (Milošević) jer zna da znam i verovao mi je, a ti ne veruješ nikome", naveo je počasni predsednik SPS.

Prema njegovim rečima, problem naprednjaka je što misle da niko pre njih ništa nije radio, pogotovu bivša vlada.

"Najveći podsticaj završetku svih radova na infrastrukturnim projektima bio je između 2008. i 2012. godine: ta vlada je nastavila realizaciju svih infrastrukturnih projekata koji su prekinuti posle 5. oktobra, štaviše – u koalicioni sporazum tadašnjih činioca te vlade, SPS, DS i URS ugrađen je zaključak da je prva i najvažnija stvar realizacija infrastrukturnih projekata na koridoru 10 i 11", rekao je on.

Mrkonjić je pohvalno govorio i o bivšem predsedniku Srbije Borisu Tadiću, sadašnjem lideru Socijaldemokratske stranke, i kazao da je on uradio za infrastrukturu više nego svi predsednici pre njega.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1092984
http://www.vreme.com/account/login.php? ... %3D1364126
 
- Ti možeš da nabodeš dva solitera tamo, ali to je čir.
- Znam, ali da iskoristim tih 300 miliona, znači, na brzinu, da imamo to.

Ovo poslednje je ključna rečenica iz koje se donekle može naslutiti i ono što nije eksplicitno rečeno. Koji su pravi motivi, vremenski okvir koji se uzima u obzir, tj šta je dovoljno za odluku, pa čak i sam način razmišljanja, ili šta će se događati u bližoj budućnosti.

Izgleda da je jedino bitno što pre imati nešto što se može pokazati. Bilo šta, ali da ga bude što više, i da se desi što pre. O svemu drugom se još uvek i ne razmišlja. Kakve će biti šire i dugoročnije posledice, urbanističke, saobraćajne, finansijske, kako, kada i sa kojim parama nastaviti dalje, kakav će biti konačni bilans, to nije nešto o čemu se sada misli. Postojanje nekog celovitog, proverenog i realno ostvarljivog dugoročnog plana jednostavno nije ni u opisu posla niti na pameti zagovornika ovakve političke škole. Da postoji, hvalili bi se i njim. Ovako se ide samo na "osećaj", na politički trenutak, na to da se preživi do sledeće prilike. Posle će ionako situacija biti sasvim različita, njima trenutno nepredvidljiva, pa će onda svakako biti neophodno ponovo promisliti sve ispočetka. Kako da se novom politikom, u novim uslovima, preživi i sledeći period. Pa koliko se izdrži. Ko duže opstane, bolji je. Oni, naravno, ne misle da je dugoročno planiranje moguće čak ni kao koncept u okvirima "real politike".
 
Mislim da bi trebalo da postoji neki zakon za hejtere. Ko god neosnovano daje neke informacije a ispostavi se kao da nisu tacne na primer da ode 5-10 godina u zatvor. To je jedino resenje za hejtere.

Naravno da za sada nemamo ni jedan razlog da sumnjamo da se ovo nece izgraditi ili bilo sta slicno.

Konstruktivno bi bilo reci da je ova vlada uradila dosta dobrih stvari ...
Air Serbia, Zeleznica, prokop, porast izvoza, porast proizvodnje, fabrike, manje nezaposlenosti itd..

Kao i dosta negativnih...
Nije prodat Telekom, Elektroprivreda, vodovodi, skole, bolnice, NATO, Sankcije Rusiji, Kosovo ...itd

a ne samo sve je negativno po defaut-u. Treba priznati da je Beograd na vodi jedan od vrlo uspesnih i dobrih projekata ove vlade i treba im cestitati na tome. Privlacenje ovoliko investitora je kljuc uspeha. Mislim da su stvarno zasluzili mnogo vise kredita nego sto im se na forumu pridaje.
 
Kako mozes da kazes uspesan projekat kad jos nije zavrseno ni 0.1% predvidjenih radova? Aj prvo da se zavrsi bar 1.a. faza pa da sudimo o uspesnosti bar te prve A faze.
 
Ipak to nije nabadanje na brzinu. Ovde je u pitanju u hodu napraljen plan o obezbedjivanju vise ljudi i njihovih unuka. Na duzi rok, sa izgledom emigracije.
Verovatno je krenulo kao ideja nabadanja na brzinu, ali su bivsi magovi is prethodne vlasti osmislili biznis plan. Posto nisu nista u zivotu uradili osima trange-frange, i udji-resi-izadji, kafica i kladionica, taj njihov plan ima mnogo rupa. Pre svega - jer su stavili celu zemlju nasuprot sebi. Pametniji igraci bi oformili raznovrsnu mrezu domacih zainteresovanih igraca i ucvrstili celu strukturu. Ovako jedini su im prijatelji Arapi, koji su danas tu sutra mogu i da se ne pojave. I tako ih ostave same nasuprot razjarene mase. To je bio i diskretni savet Mrkonjica pre recimo godinu dana, ali iskusnog muljatora niko nije slusao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370205#p370205:d99jp6dy je napisao(la):
vradovic » 04 Feb 2016 09:09 pm[/url]":d99jp6dy]Mislim da bi trebalo da postoji neki zakon za hejtere. Ko god neosnovano daje neke informacije a ispostavi se kao da nisu tacne na primer da ode 5-10 godina u zatvor.
Мислим да би у Србији требао да постоји неки закон за криминалце у странкама. Ко год купи диплому, запосли се у јавном сектору преко странке, прими мито, партијском књижицом се пробије преко реда, отиме туђе, зарад личне користи отуђу јавну имовину, склопи штетан уговор... Да оде 5-10 година у затвор.

А то што би ти да затвараш људе због вербалног делитка само говори о менталном склопу просечног члана/симпатизера српских криминалних партија.
 
Тужно је што је Мрка једини реално описао цео пројекат, два солитера - чир.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370172#p370172:32k5vvtw je napisao(la):
Delija » Čet Feb 04, 2016 3:12 pm[/url]":32k5vvtw]Зато си се ти прославио на ССЦ-у где су то бановали због твојих шизофрених цепања на мој сваки пост А и овде си се регистровао само да би наставио са истим испадима. Имао сам у прошлости сличних "фанова" овде, али ти си најупорнији. Само напред, докле год ме вређаш и "критикујеш" на добром сам путу и исправног става.
de de Bekuto, nisam te prepoznao. Covek je slavan.
Istine radi na SSC-u su me banovali zbog stava o kosarci, jer coveku kriv sistem tadicev, vucicev sto je bogdanovic promasio polaganje u polufinalu ep-a.
 
-Po planu pripremni radovi na kuli bi krenuli za par dana ,raščišćavanje terena od NUS
-Maj,jun početak izgradnje W hotela,do kraja godine bi trebalo da počne i izgradnja tržnog centra
-Železnički kontejnerski terminal sa dizalicom ukljanja se tokom leta i na jesen na toj lokaciji bi trebalo da počne izgradnja 2 nove stambene kule
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Nipw4hAisD4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370205#p370205:7gsrz8wr je napisao(la):
vradovic » Čet Feb 04, 2016 9:09 pm[/url]":7gsrz8wr]Mislim da bi trebalo da postoji neki zakon za hejtere. Ko god neosnovano daje neke informacije a ispostavi se kao da nisu tacne na primer da ode 5-10 godina u zatvor. To je jedino resenje za hejtere.

Konstruktivno bi bilo reci da je ova vlada uradila dosta dobrih stvari ...
Air Serbia, Zeleznica, prokop, porast izvoza, porast proizvodnje, fabrike, manje nezaposlenosti itd..

Padinjak te ceka onda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370242#p370242:1wcn23ad je napisao(la):
milos.tro » 05 Feb 2016 10:14 am[/url]":1wcn23ad]-Po planu pripremni radovi na kuli bi krenuli za par dana ,raščišćavanje terena od NUS

Potraga za neeksplodiranim bombama nije izgradnja, pa čak ni priprema za gradnju. Vođa početkom godine reče da radovi počinju do kraja meseca (januara). Naravno, lagao je :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370242#p370242:1wcn23ad je napisao(la):
milos.tro » 05 Feb 2016 10:14 am[/url]":1wcn23ad] -Maj,jun početak izgradnje W hotela,do kraja godine bi trebalo da počne i izgradnja tržnog centra

Ako Mali kaže maj, jun, najoptimističniji rok za početak izgradnje W hotela je jesen. To se i uklapa u rokove najavljene odmah po potpisivanju ugovora sa Starwoodom - da će hotel biti otvoren u septembru 2019. Političari pokušavaju da verbalno ubrzaju radove, ali slika na terenu govori više od njihovih reči. Hotel će, po svemu sudeći, tek 2017. da izviri iznad zemlje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370242#p370242:1wcn23ad je napisao(la):
milos.tro » 05 Feb 2016 10:14 am[/url]":1wcn23ad]
-Železnički kontejnerski terminal sa dizalicom ukljanja se tokom leta i na jesen na toj lokaciji bi trebalo da počne izgradnja 2 nove stambene kule

Ovaj podatak se naslućivao i ranije. Bila je ranije negde na forumu neka sličica iz neke slideshare prezentacije, gde je i taj prostor uokviren u pilot fazi, ali ne mogu sada da je nađem. No, imajući u vidu kako gradski oci olako najavljuju projekte - verujem da postoje planovi za taj prostor, ali ne verujem da će to početi da se gradi ove godine.

Ukratko - kako vreme prolazi, sve je jasnije da je izjava koju je Nikola Nedeljković (direktor BW-a) dao prošle godine za "Blic" - da 2015. počinje izgradnja stambenih kula, a 2016. pripremni radovi za kulu i hotel - ima sve više smisla. Tako da završetak te neke 1A faze u paketu (hotel, stanovi, kula i tržnjak sa promenadom od Brankovog mosta do Gazele), u najboljem slučaju, može očekivati tek negde tamo 2020. godine.

Budući da dosad nismo videli idejna rešenja za najavljene objekte (osim za BW Residences koji su u izgradnji), moguće je da se premijera nekih rendera ili maketa tempira za MIPIM narednog meseca u Kanu.

I za kraj, ne mogu, a da se ne osvrnem na Mrkine ocene iznete u "Vremenu" - jedino što je taj čovek uspešno izgradio jeste sistem na kojem danas pliva "Beograd na vodi". Burazersko poslovanje, ogroman stepen korupcije, zloupotreba državnih firmi, probijanje rokova, lažna obećanja, megalomanija, tvrdoglavost, inat, estradizacija, zaobilaženje zakona - stvari su koje su obeležile Mrkinu karijeru. Taj čovek ne bi trebalo da ima nikakv autoritet i njegova reč ne bi trebalo da ima nikakvu težinu. On je isti kao i ovi, i to "kurirsko" (lagali smo dosad, ali više nećemo, majke mi) pranje savesti i naknadna pamet nam nisu potrebni.
 
Izjave političara po pitanju rokova su jedno,a finansiranje tj.samofinansiranje objekata je nešto sasvim drugo.Koliko god bi političari voleli da sve to počne odjednom i da se što pre završi od toga nema ništa,zakon ponude i tražnje,ugovorne obaveze kupaca stanova kao i ugovorne obaveze RS su ipak jače od reči i obećanja.

Stvar finansiranja je vrlo jasna kad dodju do zemlje za ove dve 20-spratnice imaju zatvorenu finansijsku konstrukciju za njih,hotel je manji problem jer su oslobodjeni naknadi,sve je pitanje dogovora u četiri oka,tržni centar takodje.

S obzirom na interesovanje kupaca stanova u početku, sasvim je logično da na mestu kontejnerskog terminala idu sa 2 stambene zgrade (koliko se sećam ranije pominjan je bio poslovni prostor,ali tu pare počinju da kaplju tek nakon završetka radova i pristizanja para od iznajmljivanja,u slučaju izgradnje stanova finansijska konstrukcija se zatvara kad dodju do prizemlja - poslovni interes tipa "nabadanje na brzinu".

Jedino je u čitavoj priči sporna kula,ali su se Arapi lepo dosetili da se u ugovoru ne pominje njen gabarit,što im dodatno olakšava izgradnju i zatvaranje finansijske kostrukcije.Na strani RS je sve manje više jasno,osim oniv veza podzemne železnice do granica SA i kako bi se to moglo pravno protumačiti, u krajnjem slučaju "nabadanje na brzinu" par rupčaga sa tablom.
 
Ako govorimo iskljucivo o tehnicko tehnoloskom postupku, onda je racionalno da se masine prebacuju sa jednog na drugo gradilista kako se koje zavrsi. Tako da, ako Novkol zavrsava uskoro sa sipovanjem, onda je logicno da se prelazi na sledece gradiliste sa zemljanim radovima i fundiranjem. Ali to je samo posmatrano sa ekonomicnosti u tehnicko tehnoloskom smislu, kad se ne mesa politika. Kako ce biti, videcemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370242#p370242:3bidwfud je napisao(la):
milos.tro » 05 Feb 2016 10:14 am[/url]":3bidwfud]
-Železnički kontejnerski terminal sa dizalicom ukljanja se tokom leta i na jesen na toj lokaciji bi trebalo da počne izgradnja 2 nove stambene kule
Da bi se on mogao ukloniti, prvo treba završiti i pustiti u rad novi. Do početka leta je ostalo još samo 4 meseca. Da li je novi kontejnerski terminal uopšte počet?
 
Uz to što prethodno treba naći prostor, savršeno ravan i trenutno slobodan, jer samo radni deo ispod krana zauzima 4000 kvadratnih metara, tj između dve noseće šine dizalice ima tačno 180 x 22 metra. Zatim tu treba napraviti nov, idealno prav segment, čak 180 metara dugačak, u kome novoizgrađena pruga, put i prostor za privremeno odlaganje kontejnera idu ispod dizalice, paralelno i tik jedan pored drugog. Pa sa nekog obližnjeg magistralnog puta dotle treba dovući nove ulazne i izlazne puteve, napraviti novi segment lokalne ranžirno-manipulativne pruge koji će stalno biti slobodan i služiti samo terminalu, i odnekle dovući sve komunalne instalacije. Zatim napraviti još i par zgrada uprave i tehničke službe, zaista VELIKI parkig za kargo kamione, restoran i sve ostale potrebne objekte za vozače koji čekaju. A zbog brzine rada i ukupne logistike kamionskog kargo transporta, veoma je poželjna i benzinska pumpa.

I pri svemu tome, postojeći kran je toliko star i na mestima vidljivo zarđao, da se pitam da li će uopšte biti moguće na iole jeftin način ponovo ga sastaviti kad se jednom rastavi. Tako da mi taj posao običnog "premeštanja" baš i ne deluje toliko zanemarljivo da bi se mogao uraditi očas posla. Činjenica da tu nema ništa komplikovano ne znači da zbog samog obima tog posla on neće ipak zahtevati izvesno vreme. Pa se pitam, ako ništa od ovoga još nije ni započeto, kako se to onda stari kargo terminal može ukloniti tokom leta?
 
Vrh