Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Ovo je idejno resenje! (citaj skica, ideja, igrali se pera i zika bojicama....)

O kakvim studijama, ekonomistima, strucnjacima vi pricate????

Ovde nije uzet u obzir ni most preko ade, ni radnicka ni NIS ni topciderka ni pruga do glavne ni bilo sta.
Ovde je glavna zamisao kako bi izgledao SA sa zrakastim avenijama do kule falusoidne forme.
 
I opet svi ignosrisu da je pomenuto da ce biti samo 4 zgrade sacuvane.
Toliko o tome koliko se razmislja o starim zgradama...
 
Postoji tu podosta od stare ba[tine, ne samo stanica i lu;na hala> tu je i ona jednospratna kuća na kraju koloseka, kod poslednjeg perona, koja je stara minimum 120 godina, tu je sad neki klub modelara ili tako nešto,, več pomenuti simpo, park ispod Gazele kao oaza mira u centru, uopšte ceo taj kraj je oaza mira, samo prošetajte tuda i shvatićete koliko gubimo, polako mi u stvari postaje muka od svega ovoga kad bolje razmislim, kud mu ne dadoše onaj severni, dunavski waterfront po Libeskindovom planu? Djilas i DS imaju ekskluzivu da samo oni mogu da to urade? Pa i da je tako ovi uhapsiše gazdu tog zemljišta, mada nikako da ga osude, šta je tu po strani ne znamo, ali zar nije prvobitna ideja da Beograd sidje na reke, a ne samo njegova najteža buržoazija kao jedina sposobna da priušti sebi stan ovde?
 
ZvezdaracMare":2mcfgf24 je napisao(la):
Somi303":2mcfgf24 je napisao(la):
Igor":2mcfgf24 je napisao(la):
dovoljno je urediti podlogu i ozeleneti je i nameniti biciklistima pesacima itd.
Може и овако
img02322.jpg

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=261522#p261522

moze al u diznilendu:))))

skupi su ti čelični ivičnjaci:))))

mada za nas sad već očigledno više ništa nije dovoljno skupo

bice tu smo kamenčići čim objave da je disfunkcionalna,sakupljači sekundarnih sirovina plene i ove u funkciji svaki dan
У питању је стара пруга која је сачувана и претворена у тротоар. Потребне су "само" даске и ето је :D
 
Sjajno izgleda i odlicna podloga za lagano trcanje i pesacenje. Ova fotka je ustvari tako doba primer onoga sto sam imao na umu stim sto bih mozda izmedju asfaltne bicklisticke staze ostavio travu a ne sljunak.
 
Пантограф":171w3v6e je napisao(la):
2) Укидање пруге од Раковице било би БЕЗУМЉЕ БЕЗ ПРЕСЕДАНА у периоду планског развоја Београда, почев од седме деценије 19. века. Ништа слично није предвиђено нити једним планом који смо до данас имали, па се искрено надам да ће се наведено под тачком 1) односити и на овај аспект.

Prugu preko starog mosta svakako treba ostaviti. A vozovi sa juga koji bi isli preko Topcidera bi mogli da se zaustavljaju na stanici Novi Beograd.
 
То ипак нема смисла. Путнички/регионални возови са југа треба да иду ка централној градској зони, а не да "беже" преко Саве.
За сада би било пожељно да иду до Главне станице, а једног лепог дана да се прокопа пруга кроз гребен, до Трга републике и даље, као по "Јовиновом" плану.
 
"Na koji se to nacin petlja Radnicka potpuno obesmisljava?!!"

Pa valjda zato sto se petlja vinula u oblake bas zbog sina koje ovi hoce da ukinu... Znaci ultra visoka i komplikovana petlja koja ne radi ono za sta je projektovana... Bacene pare i ruglo od viseceg betona na sve strane...
 
Pa za to je kriv onaj ko je projektovao to ruglo. Ne cemo sada da zaustavimo ostale projekte da bi opravdali postojanje tog rugla.
 
Da se malo pohvalim sam koliko sam realistično analizirao modalitete realizacije ovog projekta. Povodom ove informacije koja je izazvala poplavu zanimacije za ovaj projekat, a to je sastanak investitor sa predstavnicima naše vlasti, u jednom odeljku u novinama, oglasio se i Dragan Djilas sa rečima da je na sastanku koji je povodom ovog projekta imao pre 6-7 meseci sa Aleksandrom Vučićem rečeno i da su se obojica složili da je za raščišćavanje terena do nulte tačke za početak gradnje potrebno najmanje milijardu evra. Dakle, ja onako odoka opredelih 500-550 miliona evra samo za eksproprijaciju, a čovek sa lica mesta, sa vrha izvora informacija, koji je to analizirao kaže za kompletno raščišćavanje svega: milijardu evra. Ne vidim razlog Dragana Djilasa da tako nešto slaže, izmisli ili odvali. Inače, da ne bude zabune oko političkih simpatija, mislim da ne postoji čovek u Srbiji koji ima gore mišljenje od mene o Demokratskoj stranci, njenoj politici i njenim čelnicima. Neka vam potvrdi GOJE ako prati ovu temu.

Slažem se da kad to uradimo, možemo očekivati investiranje od 2-3 milijarde evra u gradnju objekata u SA.
 
Белка,
Треба рећи да од тих 550-600 милиона за експропријацију углавном (95%) иде железници. А, она је на државној "сиси". Држава, дакле, може да укине железници субвенције (годишње око 150 милиона евра), у висини износа који јој буде дала кроз експропријацију. Не видим ту неки трошак за државу.
 
Feanor":t8knkjxi je napisao(la):
"Na koji se to nacin petlja Radnicka potpuno obesmisljava?!!"

Pa valjda zato sto se petlja vinula u oblake bas zbog sina koje ovi hoce da ukinu... Znaci ultra visoka i komplikovana petlja koja ne radi ono za sta je projektovana... Bacene pare i ruglo od viseceg betona na sve strane...


Ne brini, ta pruga se nece dirati u skorije vreme, a dotle ce proci goooooomila vozila petljom Radnicka... :gobb:
 
Pruga je potrebna dok se NIS ne iseli posto i oni koriste prugu
 
"Pa za to je kriv onaj ko je projektovao to ruglo. Ne cemo sada da zaustavimo ostale projekte da bi opravdali postojanje tog rugla."

Ne zelim da zaustavljam nista vec apelujem da se bar 2 koloseka sacuvaju i ukopaju kad se vec frljamo milijardama to nije toliki trosak...

"Ne brini, ta pruga se nece dirati u skorije vreme, a dotle ce proci goooooomila vozila petljom Radnicka..."

Voleo bih da delim tvoj optimizam ali ljudi su tako tvrdili i da Air Serbia nece postojati pa ga dobismo...

Inace sam za urbanizaciju SA, ali pod potpuno drugim uslovima... Za pocetak medjunarodni tender a ne ova SNS sprdnja...
 
Само услове одавно не бирамо ми... Ту су арапи, наши су обећали куле и градове и сада је све на арапима што се тиче СНС рејтинга, самим тим ови ће урадити све што арапи траже.

Белка мислим да ти правиш рачунице које се неће испостављати, као што Пантограф рече.
Што се великог интересовања за тему тиче... делује ми да су сви сада већ сигурни да се нешто стварно дешава, зато се дигла прашина толика. Наше је да укажемо, ако то видимо, којим путем не треба да се иде, које је решење најбоље, шта избећи, које су замке, промашаји...
Ако нико и не прочита, оно, бар смо се трудили - јер нам је стало. И то је боље него не заинтересованост свих за све.
 
Sve je to OK, Pantografe i tačno je. Ali je tačno i da je posle pisanja na forumu, ako ste pratili, prvi put data informacija i da Srbija za tu prvu fazu raščišćavanja treba da obezbedi 66 miliona evra. I realističniji rokovi realizacije. Dakle, to je prava istina. No, imam utisak da nemate predstavu kako to stvarno izgleda u praksi i da suviše olako prilazite tom pitanju. Po sistemu, to nije nikakav problem, ukinu se subvencije od 120 miliona evra i eto para. To nažalost nije tako. Ne daj Bože da ja sad nad tom činjenicom likujem, ja bih stvarno voleo da se ovo realizuje, ali ako zbog sitnog političkog interesa, bude zaklan Savski amfiteatar, zbog kile mesa (čitaj: osvajanja vlasti u Beogradu), biće to znak ozbiljnog pada koji ćemo doživeti. Sutra će se zarad osvajanja vlasti moći upropastiti sve živo.
 
Sutra će se zarad osvajanja vlasti moći upropastiti sve živo.

Значи ништа ново :)
Шалу на страну, како је плаћено земљиште на траси саобраћајница моста Земун - Борча, које је у ПКБ власништву?
Ту је негде модел и за СА, а сигуран сам да ти најбоље знаш како је то урађено?
 
Mene ovaj neboder u projektu "Beograd na vodi" najvise podseca na granatu 155mm!

 
Taj deo za PKB ne znam, treba videti konkretno. Mislim da su tu radili na principu da je PKB-u to zemljište dato na korišćenje radi obavljanja poljoprivredne proizvodnje i da ga PKB nije stekao teretnim pravnim poslom, dakle nije ga platio prilikom sticanja (a to bih morao malo duže da ti objašnjavam zašto je tako, što bi smorilo ljude, pa neću detaljisati), pa je Grad Beograd elegantno preneo to zemljište na sebe isto putem eksproprijacije, ali bez naknade. Vidiš, može i to, ali nemoj sad to da te golica i da se ložiš: e pa isto tako će i za SA. Neće. Ne može. Uostalom sad pročitah u Novostima tekst o gradnji u SA, Al Abar, Vučić zagledan u Al Abara, posle Vučić kao Tito zadovoljan projektom i ostalo ludilo, i u njemu potvrda onoga o čemu sam pisao: dugo prikrivana reč, ali izrečena - eksproprijacija. "Biće formiran preduzeće Beograd na vodi, zatim proglašen projekat od nacionalnog značaja, kako bi u najkraćem roku bila okončana eksproprijacija". E, to je to. Dakle, nešto po ugledu na Južni tok, možda i leks specijalis za eksproprijaciju u SA u kome je onda sve moguće. Donese se poseban zakon da će se eksproprijacija u SA koja se odnosi na železnicu na primer provesti pod posebnim uslovima i da železnici neće biti isplaćena nikakva naknada. Ni to nije nemoguće, tako da smo sada i to rešili.

E sad, uživajmo u iznenađenom pogledu Aleksandra Vučića, u njegovoj fascinaciji Al Abarovim objašnjenjem kako će to da izgleda i radujmo se ovom svetskom projektu, koji će nas izvući iz krize i bede. Uočljivo je da se više govori o 200.000 radnih mesta u SA, nego o urbanističko-arhitektonskim rešenjima (kad su mediji u pitanju).

Takođe, ne sme nam promaći ni današnja fantastična informacija, koja definitivno odagnava sve naše sumnje u mogućnost realizacije ovog projekta: Al Abar će osim što će izgraditi 2 miliona kvadrata i uložiti 3 milijarde evra, ujedno i obezbediti kupce za stanove i poslovni prostor. Ovo je sjajno! Pa čemu više imam da koristim mozak, šta će mi crni mozak i mozganje i pokušaj da doakamo ovoj magnifikantnoj ideji o Beogradu na vodi: uzmeš novine (slobodne, nezavisne novine, jer smao takve imamo u SRbiji) i pročitaš i shvatiš: čemu briga o tome ko će da kupi te silne kvadrate i po kojoj ceni? Al Abar će pronaći kupce. Pa on će pronaći kupce, pa ne bi on uložio 3 milijarde evra da ne zna da će biti kupaca za to. Pošto ih nema u SRbiji, on će ih pronaći i dovesti sa strane. Stranci će kupovati kvadrate u Beogradu po 2-3.000 evra za kvadrat stana. Sjajno! Divno! Maestralno!

Dakle, umesto da stranci plaćaju račune u hotelima po Beogradu, kada dođu 2 puta godišnje u Beograd na po 2 ili 3 dana, oni će kupiti stan od 80 kvm, za koji će iskeširati 250.000 evra. Ludilo! Kako se toga ranije nismo setili? Stvarno smo glupi, pardon ja sam glup. Bože kako sam samo glup: pa stranci sa svih strana sveta će kupovati stanove po Beogradu, mislim samo u SA (ili možda i šire: u Rakovici na vodi, Grockoj, Debeljači, Besnom foku)! Al Abar će to da obezbedi. Čekaj pa zar se neće graditi i neki hoteli u SA? I ko će odsedati u njima, kad svi pokupuju stanove u SA? Pa opet stranci, ali drugi, kojima baš ne treba stan u Beogradu za 2-3-dana godišnje, njima i nije loše da daju 300-400 evra godišnje za smeštaj u Beogradu u najboljim svetskim hotelima koje će Al Abar izgraditi u SA! Čekaj, samo još nešto, pa kad ima kupaca stranaca za stanove u Beogradu za nekih 500-700.000 kvadrata, pa što ih mi sami ne gradimo i prodamo po 2-3.000 evra kvadrat? Ma ne, ne razumemo mi to, a i puno pitamo. Kakve su to gluposti? Novine su napisale i Al Abar je rekao. Šta imamo mi tu da mozgamo? A i Vučić je rekao da je zadovoljan projektom. I šta će nam mozak uopšte? Opusti se batice, i uživaj u gondolici, u kanalu, gradi se Beograd na vodi, idu izbori, idu hoteli, idu stanovi, idu molovi, opera, sve živo.....
 
a sta je sa ostrvom u obliku sidra u crnoj gori?
pre 5 godina od prilike je sve prštalo o toj priči tamo,isti taj šeik se tamo vec slikao i podpisivao
jel nesto napravljeno?

opustite se malo,izbori su tek u martu
 
eko-Beograd-na-vodi---maket_620x0.jpg


Ау,ал је гадан овај тржни центар. Нема шта,ово ће се дефинитивно градити чим је пројекат оволико очајан.Тако то иде са Београдским пројектима.

Као што видимо,никаквог шинског система неће бити,стари железнички чвор у целости постаје историја,бескрајна имбецилност изграђеног фратља умп-а долази до изражаја,метро-друмски мост у СА немогућ,у срцу европске престонице праве аутомобилски центар док цела Европа из центра протерује аутомобиле... Уложиће стотине милиона евра да би од једног перспективног европског града направили скорајевићки пустињски куплерај по угледу на њихове малоазијске творевине.

Ни слутио нисам да ће изградња СА подразумевати коначно урбанистичко уништење Београда.
 
Vrh