Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

laki72":3ndfwh1h je napisao(la):
Daj Delija, kada sam ja tako nesto rekao? Samo komentarisemo i nagadjamo po sistemu sta ako.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
pruga odatle leti to se vidi iz avijona.nema tu nagađanja sta ako
 
Ne Delija.
Ako pogledas (mada nema potrebe)
Ja sam neko ko je misljenja i da je pozicija mosta trebala biti malo drugacija, a samo resenje dosta skromnije. Ja sva ta bahanilisanja sa nasim parama nikako ne podrzavam, jer ce te kredite vracati svi mi kao i nasa deca.
Ali nazalost, posto se kod nas od izbora do izbora dokazuje ko pisa dalje i ciji je veci, uz obavezno pravljenje nekog novog 'simbola grada' .Naravno sve to nikako ne uvazavajuci postojecu situaciju i prethodne planove. U takvoj situaciji, namece se logicno pitanje sta ako zaista eventualno povade koloseke?
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
ostavice jednu šinu ispod u znak secanja na predhodnu vlast:)))))))))))))))))))))))))))))))))

i dug za unuke
 
Ventilator_BGD":kqcojaut je napisao(la):
^^ Most na adi je besmislen u biti, jer nece samo pruga biti izmestena, bice vrlo brzo i hipodrom i NIS, zbog kojih toboze nije bilo prostora za normalnu petlju pa smo dobili ovu skarabudzevinu.

По милионити пут, хиподром остаје на месту где и јесте јер је легат краља Александра Карађорђевића. Као што се зна прво је Ђелић хтео нешто овде да гради, па онда чика Мишко да гради своје Кокаин (Белвил) насеље, али су најурени.

НИС одлази и део шећеране.
 
Оставиће шта буду хтели. Сада политичке гарнитуре после ове буке зависе од арапа, од тога да ови учине нешто или пуцају са подршком због идиотских обећања. Ништа се ми нећемо питати, као и обично одредиће нам изглед са стране.

Пустињска традиција, на ушћу двеју река испод Авале!
 
angry bird":4wycx4it je napisao(la):
Beograd, godina 2024-a, cetristo pedeset i osma stranica rasprave na ovu temu:

Naslov iz blica: Uskoro studija izvodljivosti projekta Beograd na vodi. :vops:

Nadam se da će Šlic prestati da postoji mnogo pre toga. Ja verujem da će se krenuti u ovu priču iz jednog jednostavnog razloga a to je što Arapi IMAJU PARE. Mada, država bi trebala da poradi i na privlačenju investicija u realnom sektoru, kako bi te stanove i kancelarije imao ko da kupi. Ako se krene u ovako ozbiljan projekat, gde prag rentabilnosti nije ispod 2 000 Eur po kvadratu za stambeni, odnosno 4 000 za poslovni prostor, verovatno ćemo biti primorani da poboljšamo investicionu klimu kako znamo i umemo, a to bi podrazumevalo osloađanje od domaćih talova i protekcija. Lično ne gotivim PPVa ali to ne znači da sad moramo pljuvati po svakom progresu ili makar pokušaju progresa samo zbog ličnih animoziteta. Pa sećam se Beobuilda iz 2008, 09 kada je počeo da se gradi most na Adi, kada su članovi foruma bili u fazonu "pa ovo se STVARNO gradi", i eto, danas na sred grada ponosno stoji čvrsti i uzdignuti Đilon, kao simbol kakvog takvog progresa, ili bar pokušaja istog.
Podržavam takođe, da se razmisli o očuvanje zgrade Simpa, ali i da se na mestu Pošte napravi zgrada po predratnom projektu.
 
predratna pošta je nešto najlepše što smo imali al opet mislim da se nece ni malo uklapati u njeno buduce okruzenje.ko kad bi stavili zlatni zub,jednostavno ne ide.

a to za kupce bolje da cutimo,ako arapi procitaju forum ima da pobegnu
 
Гага":1vsjtuml je napisao(la):
Ventilator_BGD":1vsjtuml je napisao(la):
^^ Most na adi je besmislen u biti, jer nece samo pruga biti izmestena, bice vrlo brzo i hipodrom i NIS, zbog kojih toboze nije bilo prostora za normalnu petlju pa smo dobili ovu skarabudzevinu.

По милионити пут, хиподром остаје на месту где и јесте јер је легат краља Александра Карађорђевића. Као што се зна прво је Ђелић хтео нешто овде да гради, па онда чика Мишко да гради своје Кокаин (Белвил) насеље, али су најурени.

НИС одлази и део шећеране.

Jeste, sacuvace ga bas zato sto je legat karadjordjevica. Djelic ga je sacuvao sam od sebe. :laugh:

Naravno, sama zgrada je 0.1 % lokacije. Mozda si mislio/la na taj legat? To ce sigurno sacuvati :D
 
ZvezdaracMare":11m2qlki je napisao(la):
predratna pošta je nešto najlepše što smo imali al opet mislim da se nece ni malo uklapati u njeno buduce okruzenje.ko kad bi stavili zlatni zub,jednostavno ne ide.

a to za kupce bolje da cutimo,ako arapi procitaju forum ima da pobegnu

Neće se uklapati ni zgrada Železničke stanice, ali baš iz tog razloga ove dve zgrade bi se dopunjavale kao podsetnik na prošla vremena nekome ko ulazi ili izlazi iz mprostora koji nastane realizacijom ovog megaprojekta, ma kako to izgledalo. Naravno, postoji i mogućnost da se niže zgrade uz Savsku ulicu urade u stilu art deco.
 
tragac":st0hsqhq je napisao(la):
ZvezdaracMare":st0hsqhq je napisao(la):
predratna pošta je nešto najlepše što smo imali al opet mislim da se nece ni malo uklapati u njeno buduce okruzenje.ko kad bi stavili zlatni zub,jednostavno ne ide.

a to za kupce bolje da cutimo,ako arapi procitaju forum ima da pobegnu

Neće se uklapati ni zgrada Železničke stanice, ali baš iz tog razloga ove dve zgrade bi se dopunjavale kao podsetnik na prošla vremena nekome ko ulazi ili izlazi iz mprostora koji nastane realizacijom ovog megaprojekta, ma kako to izgledalo. Naravno, postoji i mogućnost da se niže zgrade uz Savsku ulicu urade u stilu art deco.
po arapskom lanu ispred zelezničke je veliki kruzni tok a na putanji gde je plavi ćira i pošta ide preširok bulevar pravo ka buducem neboderu "Vučić Kalifa"

jedino ako se tu malo stisne taj bulevar pa da naprave i poštu,al ipak ulaz na kruzni tok ne sme da bude ni usko grlo
 
Ventilator_BGD":3sqxypqe je napisao(la):
Гага":3sqxypqe je napisao(la):
Ventilator_BGD":3sqxypqe je napisao(la):
^^ Most na adi je besmislen u biti, jer nece samo pruga biti izmestena, bice vrlo brzo i hipodrom i NIS, zbog kojih toboze nije bilo prostora za normalnu petlju pa smo dobili ovu skarabudzevinu.

По милионити пут, хиподром остаје на месту где и јесте јер је легат краља Александра Карађорђевића. Као што се зна прво је Ђелић хтео нешто овде да гради, па онда чика Мишко да гради своје Кокаин (Белвил) насеље, али су најурени.

НИС одлази и део шећеране.

Jeste, sacuvace ga bas zato sto je legat karadjordjevica. Djelic ga je sacuvao sam od sebe. :laugh:

Naravno, sama zgrada je 0.1 % lokacije. Mozda si mislio/la na taj legat? To ce sigurno sacuvati :D
Баш зато што је лагат сачуваће га и треба да га сачувају, без обзира какав је Аца био.
Мислио сам на цео комплекс хиподрома, а не само на зграду, све остаје ту, реновираће се и биће ту и надживеће и тебе и мене.
Што се Ђелића тиче, добро је што га је сачувао од себе самог, упропастио би и ово мало историје што је остало у Београду.
 
tragac":18wsztqh je napisao(la):
angry bird":18wsztqh je napisao(la):
Beograd, godina 2024-a, cetristo pedeset i osma stranica rasprave na ovu temu:

Naslov iz blica: Uskoro studija izvodljivosti projekta Beograd na vodi. :vops:

Lično ne gotivim PPVa ali to ne znači da sad moramo pljuvati po svakom progresu ili makar pokušaju progresa samo zbog ličnih animoziteta. Pa sećam se Beobuilda iz 2008, 09 kada je počeo da se gradi most na Adi, kada su članovi foruma bili u fazonu "pa ovo se STVARNO gradi", i eto, danas na sred grada ponosno stoji čvrsti i uzdignuti Đilon, kao simbol kakvog takvog progresa, ili bar pokušaja istog.

Dal' ces biti u stanju da mi verujes da prilikom ostavljanja mog posta nisam ni jednog milisekunda pomislio na ppv-a? Ono na sta sam prvo pomislio kad sam procitao da je za ovu pricu potrebno vise od par milki i kada sam video da se vec pocelo sa vadjenjem lenjira i detaljisanjem, je tema o metrou. Zato sto je i za to potrebno vise od par milki i evo jos ga nema ni na vidiku.
Daleko od toga da sam takav da bi pljuvao i da se ne bi radovao necem konkretnom stvorenom u gradu samo zato sto iza toga simbolicno stoji neki lik kog ne podnosim. Evo cuo sam da ce u sutrasnjem slicu biti intervju sa nemackim ambasadorom koji najavljuje da ce mercedes u Beogradu praviti izmedju ostalog i gradske autobuse. I to je prica koja se vezuje sa ppv-a pa ja eto navijam iz sve snage da se to i desi.
I da znas da si cetvrti lajk dobio od mene jer sam u brzini slucajno kliknuo na palcic umesto na citiraj, pa bi bilo fer da mi ga vratis. 8)
 
ok, ja tebi serdare, ti meni vojvodo, ina;e kad sam video slike ovog megaprojekta ni meni nije prvo pao Vučić na pamet već gde će se denuti biciklistička staza :)
 
mnogo cemo tu stvari da pogubimo al mozda nesto i dobijemo

mislite pozitivno

samo pozitivno
 
с обзиром да се фрљате нагађањима, ево мало и од мене:

ЕКСКЛУЗИВНО: Централи део „Београда на води“ биће највећа џамија у Европи
Према незваничним најавама из УАЕ централни део архитектонског плана “Београда на води“ биће највећа џамија у Европи чију је изградњу ППВ Александар Вучић договорио у склопу изградње читавог пројекта.

Већ одавно постоји идеја о изградњи велике џамије у Београду како би се задовољиле верске потребе муслимана који ту живе а којих је по неким проценама преко 150.000.

Џамија која ће бити подигнута у Београду пројектована је да по величини и раскоши надмаши највећу џамију у Европи која се тренутно налази у Риму.

линк
 
Ja imam teoriju da su ovakve vesti kompleksni oblik govora mržnje. Tj da mu je cilj da širi netrpeljivost. Jednog dana kada svoju teoriju sklopim skroz i stavim je na papir možda pokrenem i sveopštu borbu protiv takvih stvari.

EDIT:
Inače, ako je tolika halabuka počela sad. Zašto još uvek nisu maknuti brodovi? Zašto se ništa konkretno još uvek nije uradilo na čišćenju terena? Čak i da nećemo dobiti bg na vodi, mnogo bi značilo da se sklone one olupine. Posle bar kej da se napravi.
 
Mene stvarno zabrinjava to sto se ovim projektom petlja Radnicka obesmisljava potpuno... Zar je moguce da je vlast toliko bahata?!
 
Feanor":u7skav2c je napisao(la):
Mene stvarno zabrinjava to sto se ovim projektom petlja Radnicka obesmisljava potpuno... Zar je moguce da je vlast toliko bahata?!

Lele.....

A na renderu je vazno da je most pesacki. Kicma trans u 21. veku!

Dzizs Krajst end Virdzin Meri!

arsa.arsa":u7skav2c je napisao(la):
Na koji se to nacin petlja Radnicka potpuno obesmisljava?!! :kafa:

Ni na koji samo sto ne opravdava cenu zato sto ce kolaps ponovo biti stvoren na starom mestu.

Odnosno zaustavice opterecenje na 100% da ne bi preslo do 150% bez UMP ukoliko bi izgradili SA. To znaci da je opterecenje od 100% bez UMP i SA identicno opterecenju od 150% sa UMP i SA zato sto je 50% preslo na UMP a dodatnih 50% vraceno na Gazelu zbog SA pa je opet istih starih 100% na toj nesrecnoj Gazeli. Ako hoces da smanjis Gazelu na 75% (ako smatramo 100% za zastoj onda 75% predstavlja normalan intenzitet saobracaja, odnosno da se vozila ne krecu u stani-kreni sistemu vec da imaju odredjeno rastojanje i brzinu cak i na ukljucenjima poput Mostara) i pored SA i UMP ti moras da izgradis metro most koji ce da nosi ne samo metro nego dodatnih 6 traka puta bas tamo gde nice novi deo grada.

A oni predvidjaju pesacki mother of god! :rant:

Samo cekam da se Jovin oglasi.
 
Meni je pala na pamet teorija da se umesto sporne pruge (onog koloseka izmedu save i sajma)moze probiti novi bulevar skroz do dmb-a. :D
 
Postoji mogućnost koja bi rešila problem železnice u SA. jedan ili dva koloseka bi mogli da ostanu, za početak pod punom upotrebom, posle samo za prevoz putnika.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fvsRcpzFrCU[/youtube]

Dakle jedan bulevar, i njime proteraš i voz. Poželjno samo EL kompozicije, dizel i para nisu tako lepi :D
 
Ево овако:

1) Неки од "детаља" идејног решења Београда на води које смо видели на рендерима очигледно нису усаглашени ни са једним документом који производи правна дејства на том простору, тј. са регулационим и просторним плановима, правилима пловидбе (Сава је међународна река, данас постоји и Савска комисија са седиштем у Загребу) итд. То говори о озбиљности овдашњих људи с којима су Арабљани школовани у Америци имали част да сарађују, али истовремено и значи да ће неки од "детаља" једноставно морати да пуду промењени.

2) Укидање пруге од Раковице било би БЕЗУМЉЕ БЕЗ ПРЕСЕДАНА у периоду планског развоја Београда, почев од седме деценије 19. века. Ништа слично није предвиђено нити једним планом који смо до данас имали, па се искрено надам да ће се наведено под тачком 1) односити и на овај аспект.
Укидање те пруге значи трајно смањење прилаза Београду са југа на недопустива два колосека, које би у будућности могло (и морало) да буде отклоњено некаквим сулудим и прескупим пројектима, попут дуплирања Дедињског тунела - у супротном, Београд трајно остаје град осуђен на "Ласту" и комби превознике (ево једне сличности са неким од земаља где Емираћани реализују своје пројекте).

3) Овакав блискоисточно-аутомобилски пројекат (у нафтом богатим државама симболизован, како рече Делија, белим џиповима, а у сиромашнијој варијанти "пежоом 504 караван") не само да не обесмишљава петљу Радничка, већ је чини једином поузданом везом Београда на води са Јужним и делом Западног Београда (блокови). Чини ми се, штавише, да ћемо морати да градимо још много петљи и тунела ако (кад) ово буде направљено.

4) На моју жалост, с обзиром да су ствари подигнуте на висок ниво и да је реч о веома озбиљним инвеститорма, који држе и до свог пословног угледа, верујем да ће пројекат бити и реализован. Кажем нажалост, зато што, из разлога које је арх. Делија навео на претходним странама, сматрам да ће он на дужи рок уназадити стари централноевропски град какав је наш (и неокречени Београд је цивилизација за бљештави Дубаи).
 
Hej, vi mislite da su se arapi koji su projektovali ovaj savski amfiteatar bavili time da li ce pruga da ostane ili ne i ima li smisla da se iscupaju sine ispod mosta preko Ade jer onda cemu UMP na stubovima i most od 500 miliona evra?

Naravno da taj arapski projektant NIJE razmisljao o tome jer se radi o idejnom projektu!
 
Express":1bfgx7m1 je napisao(la):
Feanor":1bfgx7m1 je napisao(la):
Mene stvarno zabrinjava to sto se ovim projektom petlja Radnicka obesmisljava potpuno... Zar je moguce da je vlast toliko bahata?!

arsa.arsa":1bfgx7m1 je napisao(la):
Na koji se to nacin petlja Radnicka potpuno obesmisljava?!! :kafa:

Ni na koji samo sto ne opravdava cenu zato sto ce kolaps ponovo biti stvoren na starom mestu.

U pravu si, ni na koji nacin se ne obesmisljava, posto petlja Radnicka nema nikakve veze s "Beogradom na vodi" koji ce ostati zauvek samo ideja. Postoji mala razlika izmedju realnog-izgradjenog, i ideje<fikcije<predizborne lazi. Zasto ne pokazu studiju opravdanosti projekta, ako imaju tolike ekonomske strucnjake u timovima, sa strane arapa i nase strane? Zato sto studija ne postoji... :blah:
 
Vrh