Ево овако:
1) Неки од "детаља" идејног решења Београда на води које смо видели на рендерима очигледно нису усаглашени ни са једним документом који производи правна дејства на том простору, тј. са регулационим и просторним плановима, правилима пловидбе (Сава је међународна река, данас постоји и Савска комисија са седиштем у Загребу) итд. То говори о озбиљности овдашњих људи с којима су Арабљани школовани у Америци имали част да сарађују, али истовремено и значи да ће неки од "детаља" једноставно морати да пуду промењени.
2) Укидање пруге од Раковице било би БЕЗУМЉЕ БЕЗ ПРЕСЕДАНА у периоду планског развоја Београда, почев од седме деценије 19. века. Ништа слично није предвиђено нити једним планом који смо до данас имали, па се искрено надам да ће се наведено под тачком 1) односити и на овај аспект.
Укидање те пруге значи трајно смањење прилаза Београду са југа на недопустива два колосека, које би у будућности могло (и морало) да буде отклоњено некаквим сулудим и прескупим пројектима, попут дуплирања Дедињског тунела - у супротном, Београд трајно остаје град осуђен на "Ласту" и комби превознике (ево једне сличности са неким од земаља где Емираћани реализују своје пројекте).
3) Овакав блискоисточно-аутомобилски пројекат (у нафтом богатим државама симболизован, како рече Делија, белим џиповима, а у сиромашнијој варијанти "пежоом 504 караван") не само да не обесмишљава петљу Радничка, већ је чини једином поузданом везом Београда на води са Јужним и делом Западног Београда (блокови). Чини ми се, штавише, да ћемо морати да градимо још много петљи и тунела ако (кад) ово буде направљено.
4) На моју жалост, с обзиром да су ствари подигнуте на висок ниво и да је реч о веома озбиљним инвеститорма, који држе и до свог пословног угледа, верујем да ће пројекат бити и реализован. Кажем нажалост, зато што, из разлога које је арх. Делија навео на претходним странама, сматрам да ће он на дужи рок уназадити стари централноевропски град какав је наш (и неокречени Београд је цивилизација за бљештави Дубаи).