Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Još samo dva dana do nestanka svih slika postavljenih na dodaj.rs
Ako mislite da sačuvate bar neke od njih, to morate uraditi odmah.
 
Zuma":3e7i6pm6 je napisao(la):
Još samo dva dana do nestanka svih slika postavljenih na dodaj.rs
Ako mislite da sačuvate bar neke od njih, to morate uraditi odmah.

Žalosno je koliki će fond fotografija zauvek nestati. Mnogi članovi su ulagali veliki trud da ih naprave, i odvajali vreme... Volim nekada da se vratim na početak neke starije teme, i na prvim stranama već nema ogromne većine fotgrafija (2006, 2007, 2008...)

Mislim da je odlično što sada postoji opcija da se fotografije skladište na Beobuild serveru. Apelujem na sve da koriste ovu vrstu uploada, naravno ako postoji dovoljno prostora za sve. :D
 
dove":1mcs2w61 je napisao(la):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MVtOvOKK8UY[/youtube]

1) Za prvi deo intervjua su lepo prošetali po sred biciklističke staze. Odličan primer daju, i između ostalog lepo pokazano kako nema dovoljno mesta za pešake i bicikliste, i to u propagandnoj emisiji. :grand:

2) Krstiću, Krstiću... :blah:
 
Dve fotografije koje, bar po Guglu, postoje samo na dodaj.rs, i koje bi nestale za dva dana. Jedan primer uređenja i originalne veličine slobodnog javnog prostora između zgrada u Novom Beogradu. Šteta bi bila da odu, pa sam ih prebacio na drugi hosting. Čisto da ljudi mogu da uporede urbanističke standarde i odnos prema ljudima koji su primenjivani kod projektovanja "starog" Novog Beograda i "novog" Beograda na Vodi.

Ivo Eterović 1993.

dsc08425.jpg

dsc08426.jpg


Originalno postavio direktor.
 
djakovac":ctj9i1e6 je napisao(la):
1) Za prvi deo intervjua su lepo prošetali po sred biciklističke staze. Odličan primer daju, i između ostalog lepo pokazano kako nema dovoljno mesta za pešake i bicikliste, i to u propagandnoj emisiji. :grand:

...i projuri neki biciklista pored njih 20km/h a lijepo pise na svakih nekoliko metara "pazi pjesaci". Ne prave oni nikakav prekrsaj sto hodaju po "biciklistickoj stazi".To je prostor koji biciklisti i pjesaci medjusobno DIJELE. To znaci da se pjesaci slobodno krecu a biciklisti treba da voze polako i oprezno. Slicno kao kad bi neko dostavnim vozilom naprimjer, usao u neku pjesacku zonu (sa dozvolom naravno). Bez jurnjave i polako, dajuci pjesacima prednost. Nije prvi ni jedini takav prostor u svijetu.

E sad, ni meni se ne svidja takvo rjesenje. Ja bih vise volio da pjesaci i biciklisti imaju nezavisne trase ali i to ima svoju cijenu.
 
RioBL":3oje7krp je napisao(la):
djakovac":3oje7krp je napisao(la):
1) Za prvi deo intervjua su lepo prošetali po sred biciklističke staze. Odličan primer daju, i između ostalog lepo pokazano kako nema dovoljno mesta za pešake i bicikliste, i to u propagandnoj emisiji. :grand:

...i projuri neki biciklista pored njih 20km/h a lijepo pise na svakih nekoliko metara "pazi pjesaci". Ne prave oni nikakav prekrsaj sto hodaju po "biciklistickoj stazi".To je prostor koji biciklisti i pjesaci medjusobno DIJELE. To znaci da se pjesaci slobodno krecu a biciklisti treba da voze polako i oprezno. Slicno kao kad bi neko dostavnim vozilom naprimjer, usao u neku pjesacku zonu (sa dozvolom naravno). Bez jurnjave i polako, dajuci pjesacima prednost. Nije prvi ni jedini takav prostor u svijetu.

E sad, ni meni se ne svidja takvo rjesenje. Ja bih vise volio da pjesaci i biciklisti imaju nezavisne trase ali i to ima svoju cijenu.

To je могло да има јако малу цену, да Саванова није изграђена. Било би простора за све, и за широку стазу за пешаке уз обалу, и за зелени раздели појас, и за широку бициклистичку стазу, и за дрворед, и за светиљке, и за клупе. Овако су сви збијени.
 
Rio sigurno misli na ovaj znak:

3fTyitu.jpg


On predstavlja to da su biciklistička i pešačka staza odvojeni. A ne to da su spojeni ili da se dele. Biciklisti vožnjom van nje krše ZOBS-a, a pešaci pre prelaska preko iste moraju da se uvere da ne nailazi neki biciklista (isto po ZOBS-u).
 
Дошљак":2l6vozun je napisao(la):
....
To je могло да има јако малу цену, да Саванова није изграђена. Било би простора за све, и за широку стазу за пешаке уз обалу, и за зелени раздели појас, и за широку бициклистичку стазу, и за дрворед, и за светиљке, и за клупе. Овако су сви збијени.

Korekcija: SavaNova se raširila, sve ostalo je zbijeno.
 
dzonihsv":8nk2d4bm je napisao(la):
Rio sigurno misli na ovaj znak:

3fTyitu.jpg


On predstavlja to da su biciklistička i pešačka staza odvojeni.

Ocito da ne mislim na taj znak.
Sta znace ove cik-cak linije duz biciklisticke staze?

2015_11_29_133121.jpg


Дошљак":8nk2d4bm je napisao(la):
RioBL":8nk2d4bm je napisao(la):
....E sad, ni meni se ne svidja takvo rjesenje. Ja bih vise volio da pjesaci i biciklisti imaju nezavisne trase ali i to ima svoju cijenu.

To je могло да има јако малу цену, да Саванова није изграђена. Било би простора за све, и за широку стазу за пешаке уз обалу, и за зелени раздели појас, и за широку бициклистичку стазу, и за дрворед, и за светиљке, и за клупе. Овако су сви збијени.

Savanova je tu najmanje bitna. Citav niz objekata je planiran uz obalu.
I ocito da je namjera planera da i bicikliste i pjesake zgura u isti prostor.

Znaci da nije izgradjena Savanova, planiran WB, hotel, kula, trzni centar i sve ostalo u projektu BNV, bilo bi "prostora za sve". Ovako bice kol'ko bude.

mekbejn":8nk2d4bm je napisao(la):
Ti nas malo ovde j.?

Znas li mekbejn da nije pristojno psovati?
 
Саванова је највише битна, зато што је она одредила границу шеталишта и почетак зоне изградње. Да је било имало памети и интереса целе заједнице, а не буразерско-кумовски-партијских веза и интереса приватних џепова, цела обала од Бранковог моста до уређене обале код Газеле би имала ширину која је и била до изградње Саванове, и ту би било места за све, и шеталиште, и бициклистичке стазе, и клупе, и дрвореде, па и угоститељске садржаје. Овако имамо 2 метра за бицикле, 5 плоча за пешаке и начичкану гомилу садржаја на ни 250 метара дужине. Имамо левак за пешаке и бициклисте, као што је Аутокоманда левак за аутомобиле.
 
RioBL":347d6ht7 je napisao(la):
Savanova je tu najmanje bitna. Citav niz objekata je planiran uz obalu.
I ocito da je namjera planera da i bicikliste i pjesake zgura u isti prostor.

Znaci da nije izgradjena Savanova, planiran WB, hotel, kula, trzni centar i sve ostalo u projektu BNV, bilo bi "prostora za sve". Ovako ?


Znaci li to da se ti KONACNO slazes da je ceo ovaj 'BNV projekat' sramotno los???

Da se na osnovu njega moze izdati prirucnik >>kako ne treba da se radi<< ???
 
Slazem se da je kod Savanove jedna vrsta saobracajnog lijevka (pjesacko biciklistickog) ali taj lijevak nije na svih 250m promenade a nema razloga ni da bude na preostalih 1750m. Lijevak je samo tu, na tih 20m ispred promenade. Isto kao sto nije autoput cijelom duzinom kao kod autokomande, vec samo kod autokomande.

Ne bih se Slozio s tim da je Savanova nesto odredila. Ona je samo prvi objekat i zasad jedini izgradjen. ne vidim razlog da se predvidja isti dizajn promenade i na preostalih 1750m.

Osim toga, Savnova nije ni impozantan ni skup objekat. Njegovo eventualno uklanjanje nebi trebalo predstavljati nerjesiv problem u buducnosti.
Mislim da se previse paznje poklanja toj kafani.

laki72":28y9td1r je napisao(la):
Znaci li to da se ti KONACNO slazes da je ceo ovaj 'BNV projekat' sramotno los???

Da se na osnovu njega moze izdati prirucnik >>kako ne treba da se radi<< ???

:D
Skoro da sam napisao "pa naravno Laki".

Ovaj projekat ima jako ozbiljnih mana po meni.
Gorespomenuta kafana i par metara staze ispred nje skoro da su potpuno beznacajni u poredjenju s onim sto ja vidim LOSE u ovom projektu.
Ali eto, necu da budem apsolutni kriticar i da kritikujem sve od gradonacelnika do lampe na promenadi. Zato ponekad izleti nesto od mene sto izgleda kao podrska projektu a zapravo je samo moje misljenje o nekom detalju, koji uzgred receno i nema narocitu vaznost.
 
Ja bih rekao da smo upravo svedoci da se toj kafani i njenoj poziciji dalo premalo paznje.
Nikla 2014.
Problem ignorisan, a 2015 se uredjuje setaliste sa zatecenim stanjem - kafanom. Pa cak i uzan pojas uz sam objekat koji je mogao biti iakoriscen za prosirenje setalista je iskoriscen za 'lepsi ambijent' kafane.

Apsolutan dokaz da je u duelu opsteg i privatnog interesa, opsti inferioran i nebitan.
 
Dobro, mozda kao sire drustvo, Beograd i Srbija su nedovoljno bili kriticni prema Savanovi. To ne znam. Ali mislim ovde na forumu...cini mi se da se u svakom drugom postu spominje Savanova. I mislim da to nije uredu.

to je kao da covjeku koji ima rak ukazujete na karijes.

EDIT:
ostajete bez zeljeznicke infrastrukture, bez glavne zeljeznicke stanice, dobijate automobilski most sa 4 trake, nekoliko avenija sa 4 ili 6 traka i sve to u ogromnom prostoru u centru grada u kom ce da se grade visespratnice bez podzemnih etaza. Od toga gradovi umiru. To je rak.
 
RioBL":36s6huw4 je napisao(la):
dzonihsv":36s6huw4 je napisao(la):
Rio sigurno misli na ovaj znak:

3fTyitu.jpg


On predstavlja to da su biciklistička i pešačka staza odvojeni.

Ocito da ne mislim na taj znak.
Sta znace ove cik-cak linije duz biciklisticke staze?

2015_11_29_133121.jpg

Drugog znaka nema. Te krzave linije ne znače ništa posebno - već da upozore bicikliste da uspore zbog povećanog prisustva pešaka i da uporedo nema zaustavljanja na tom mestu. Samo to i ništa više, jer te linije ne omogućavaju pešacima da šetaju po bici. stazi i slično.

Krš rešenje naravno (kao i taj deo "rekonstruisane" Savamale), jer je takav vid upozorenja namenjen motornim vozilima na drumu pri prilazu pešačkom prelazu zbog ovakvih problema kao sa slike dole.

dv9DbWy.jpg
 
Da, cik cak linije se najcesce primjenjuju da bi vozace motornih vozila upozorili na prisustvo pjesaka i obicno se postavljaju na prilazima pjesackim prelazima. Na promenadi ocito imaju ulogu da bicikliste upozore da su u prostoru gdje se krecu pjesaci i da moraju promjeniti nacin voznje, odnosno, najvaznije, da smanje brzinu.

Zbog toga sam komentarisao onaj video jer se u jednom trenutku vidi kako biciklista u velikoj brzini juri izmedju pjesaka. I nebih zelio da se pomisli kako biciklisti mogu po toj stazi da jurcaju. To je nesto sto ove cik cak linije treba da regulisu.

Naravno, ne mislim da je rjesenje dobro, jer kao prvo nece se svi biciklisti pridrzavati zahtjeva staze pogotovo stoga sto staza po izlasku sa promenade na oba svoja kraja ponovo nastavlja sa obostranom punom linijom, dajuci mogucnost biciklistima da ubrzaju.
Koliko mi je poznato, biciklisticka staza duz Save i Dunava je u cijeloj svojoj duzini odredjena kao tranzitna s izuzetkom ovog malog dijela koji je odredjen kao rekreativni. Moguce je da ce se rekreativni rezim voznje odnositi na cijelu promenadu u duzini od 2km i da ce tad staza postati nesto sporija u tom dijelu od 2 km jer ce u svijest uci kao rekreativna a ne tranzitna. Ali to tek trebamo vidjeti.

Kako god, moj bi zakljcak ipak bio zasad, da bi bilo bolje fizicki odvojiti biciklisticku stazu u tranzitnu nego prekidati tranzit nekom rekreativnom dionicom.
 
Ma naravno da ce staza postati sporija, Rio, naravno.
Ako ne postane, stavicemo `zlim biciklistima` lezece policajce, pa koji bude jurio, nek spadne sa bajsa, ili nek iskrivi bandas....
a pesacima po povodac na ovom delu... za svaki slucaj. :kafa:
I sta ima uopste tu da se vozaju ili setaju.... samo kvare pogled iz kafane...

Ja mislim da je sve ovo super, zar ne drugari? Sta (bre) hocete, bolje vam je bilo kada ste imali krs i lom na ovoj lokaciji? Pa kakav ste to narod, vama nista ne odgovara?!
(sarkazam)
 
Za one koji su propustili intervju na koji se očigledno misli u poslednjem pasosu Lakijeve poruke ... pogledajte segment o BNVu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JCiteleo-nQ[/youtube]
 
Zaplet cele ove reality TV serije u kojoj nažalost živimo postaje sve komplikovaniji, i kod nas i na međunarodnoj "sceni". Tako će se izgleda Demokratska stranka kroz usvajanja svog izbornog programa i formalno obavezati na ukidanje ugovora o "Beogradu na vodi", pa će sledeće reality TV epizode biti posebno zanimljive.

"Pajtić je predstavio i predlog izbornog programa DS o kom će se članovi Glavnog odbora izjasniti u delu sednice koji je zatvoren za javnost.

Program koji je lider DS okarakterisao kao hrabar, predviđa ukidanje ugovora o izgradnji projekta "Beograd na vodi", ukidanje ugovora kojima se poljoprivredno zemljište "dodeljuje tajkunima", reviziju privatizacije medija, a protivi se i prodaji telekomunikacionih i elektromreža.

Prema Pajtićevim rečima, Beograd na vodi omogućava korist samo ljudima iz okruženja bliskom premijeru Aleksandru Vučiću, a ne i građanima."

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1068648
 
Vrh