Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Jelenabg, samo pogledaj kako izgleda bul. Vpjvode Mišića. Takva će biti i Savska ulica (bulevar). Dakle GLEDANO U PRAVCU DESNE OBALE SAVE ide redom:1. trotoar, 2.trasa tramvaja (oba koloseka) 3.kolovoz - pravac ka gradu, 4. razdeobna traka, 5. kolovoz - pravac ka Adi ciganliji, 6. totoar.
 
Wc nije u rangu onog u dc ili ušću, ali sasvim pristojno izgleda.

Boje su takođe u rangu neke kafane sa ibarske. Ali je čisto i uredno.

Ja sam čak i pozitivno iznenađen izgledom ovog wc-a. Kako ga je belka opisao mislio sam da je u mnogo gorem stanju.




Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Драги моји форумаши, Белка, Минхејм, Пантографе, Булеварац, СТФ, Директоре, Спатиотече, Милисаве,... извињавам се, али сам мислио да је клозет на железничкој станици Београд у таквом хаосу и са фекалијама на све стране, разним миомирисима и замишљао сам сасвим другачију слику.
Ау бре, па овај клозет на железничкој станици у Београду је клозет са 10 звездица у односу на клозет на аутобуској станици у Руми (био сам тамо 16. септембра). Не дај Боже, да се неком ко је тамо на станици, прикаки или припишки (ала сам фин) и оде у подрум, где се налази клозет. Има осам чучаваца са осам кабина(!), врата разваљена, сви чучавци су заговнани и свуда их има (гована), не чисти се, нема у опште воде, пола водокотлића је покрадено, а дивни миомириси вам ударе у ноздрве, као да вас је боксер опаучио, и тера вас све то на повраћање. Некако сам се суздржао да не мокрим, пресело ми, верујте ми. Чак сам након тога помислио и да сликам ову срамоту Руме, али не можете овде издржати дуго, због мириса јаког опчињавајућег "парфема". Моје речи нису ни 30% онога како то овде изгледа, не може се просто описати, а ја сам ето покушао !
Е такву сам слику замишљао кад сам читао Белкин пост !
Извињавам се за мало скретање са теме и неких израза, али нисам одолео.
 
Gago, ni meni nije jasno stvarno šta fali ovim klozetima. Pa ni u školama klozeti nisu ni približno ovako uređeni,a koliko mogu da se setim, ovaj javni toalet je u Beogradu možda i na drugom mestu (posle onog ispod platoa kod Hrama).

Ne znam na šta su navikli neki forumaši, na senzore, podno grejanje, automatsko pranje guzova ... ?
 
IGORE prebaci ove postove u temu o javnim wc koja postoji na forumu STF gdje je taj kod hrama pojma nisam imao ,onaj u tasu je fino bio renoviran ali nasi huligani brzo to upropaste
 
Tekst o "Beogradu na vodi" objavljen je i na portalu eKapija. Sa njima je razgovarao i Srđan Rupar. Pa, da počnemo:

"Beograd na vodi" na novom talasu - Urađeno idejno rešenje, lokacije uz Savu spremne za investitore već od septembra 2014.
Sreda, 16. 10. 2013.|15:18 | Izvor: eKapija
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
beograd_na_vodi_2_161013_tw1024.jpg

Budući izgled "Beograda na vodi"

Jedna od najzvučnijih beogradskih urbanističkih priča, projekat "Beograd na vodi", nakon decenija spekulacija, trebalo bi najzad da krene u realizaciju.

Bar tako tvrde tvorci nedavno završenog novog idejnog rešenja, koje se razlikuje od svih do sada pominjanih, i koje je, kažu, u skladu sa svim urbanističkim planovima grada. Kako je za "eKapiju" potvrdio Srđan Rupar, projektant i rukovodilac tima od 20ak ljudi koji su radili na njegovoj izradi, regulisani su svi vlasnički odnosi, pribavljeni vlasnički listovi za više od 400 katastarskih parcela i prikupljeni uslovi svih 19 javnih, republičkih i gradskih preduzeća za izmeštanje postojeće infrastrukture.

Definisane su parcele i namene parcela i u toku je izrada Plana područja posebne namene.

Iza projekta, prema rečima Rupara stoje Vlada Srbije i država. Izradi se pristupilo po nalogu Srpske napredne stranke za vreme predizborne kampanje, kada je Rupar, kao nestranačka ličnost, preko evropskih institucija angažovan po nalogu Aleksandra Vučića.

"Beograd na vodi" prostiraće se na 90 hektara - od Starog železničkog do Brankovog mosta ograničen rekom Savom sa jedne i Savskom ulicom sa druge strane.

Kompleks će biti podeljen u nekoliko celina: deo predviđen za luksuzne hotele, biznis zona, zona stanovanja, sportsko rekreativni deo, zona kulture i umetnosti... Jedan od uslova koje će definisati Plan posebne namene predviđa da parcele ni na koji način ne budu 100% izgrađenosti pa će "Beograd na vodi" obilovati zelenim površinama.

Zbog visoke ekskluzivnosti lokacije i bogatstva sadržaja ukupna investicija procenjena je na 8 mlrd EUR.

Prve parcele za investitore trebalo bi da budu spremne već od septembra 2014. godine, a "Beograd na vodi" trebalo bi da zaživi u narednih 8 godina.

Strani kapital

beograd_na_vodi_1_161013_tw1024.jpg


Kako kaže Rupar, cilj je da se Srbija u realizaciji ovog projekta ne zaduži ni jedan evro.

- Ovo je prvi projekat u vezi sa ovom pričom koji je ostvariv. Kada smo krenuli da radimo rekao sam svojim saradnicima: Ne želimo da pravimo nešto što je samo lepo za oko. Hoćemo nešto što može i mora da se ostvari. Sopstvenim sredstvima treba da stvorimo uslove kada će se strani investitori "sukobiti" ko će dobiti lokaciju i ovde graditi o svom trošku. U dunavskim zemljama nema lokacije koja bi bila kao ova, i Beograd zato mora da uhvati voz i privuče strane investitore.

Sagovornik "eKapije" kaže i da je već nekoliko stranih kompanija zainteresovano da na ovim lokacijama izgradi svoje head office, ali ne želi da precizira koje. Prema pisanju beogradskih medija vođeni su razgovori sa nekoliko kompanija iz Evrope i Kanade, a Rupar potvrđuje da su među njima i oni iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

- Važnije je da će ovaj projekat uposliti 200.000 naših građana, naročito srpske građevince u fazi realizacije, a kasnije i radnike u hotelima, restoranima...

U završnoj fazi je i formiranje posebnog preduzeća "Beograd na vodi", koje bi se bavilo pripremom za realizaciju i konkretizacijom ovog posla.

- Običnom oku promene na predviđenom potezu biće prepoznatljive već sredinom sledeće godine – kaže Rupar, koji će biti i direktor pomenutog preduzeća.

Novi identitet Beograda

Silaskom Beograda na Savu srpska prestonica će, po Ruparovim rečima, biti bez premca uzvodno od Crnog mora. Izgradnja novog grada na obali potpuno će izmeniti sadašnji izgled ovog dela prestonice, a to znači i izmeštanje postojećih sadržaja. Između ostalih i Železničke i Autobuske stanice.

beograd_na_vodi_3_161013_tw1024.jpg


- Uprkos tome što je izmeštanje Železničke stanice mukotrpan posao, preko 60% sadašnje železničke infrastrukture biće izmešteno do polovine 2014. godine, a ostatak do polovine 2015. kada se očekuje završetak stanice "Prokop".

- Prvi put sada objedinjeni su uslovi svih 19 javnih i gradskih preduzeća koji se pitaju na predviđenim lokacijama. Sa "Srbijavodama" definisan je nivo vodostaja reke Save i uslovi za provlačenje kanala kroz veštački kompleks, ostvarena je saradnja sa Direkcijom za vode budući da je reka Sava međunarodni put. JP "Pošte" imaju svoju zgradu na ovom području sa čitavom mrežom optičkih kablova, a Zavod za zaštitu spomenika kulture definisao je status objekata koji moraju ostati zaštićeni...

Deo objekata tako, poput zgrade Železničke stanice, ostaće neizmenjeni. Novi će, pak, srpskoj prestonici dati potpuno novi identitet.

Najeksluzivniji deo kompleksa - "luxury" zona, predviđena je na obali, uz kanal nazvan "Mala Sava". Kanal će formirati veštačko ostrvo gde je predviđena izgradnja luksuznih hotela i koje će pešačkim mostom biti povezani sa ostatkom kompleksa. Novi simbol Beograda postaće hotel predviđen na desnoj obali Save kod Starog železničkog mosta, dok će na levoj obali sa novobeogradske strane biti biznis centar.

Ukupno je na obali predviđeno 6 novih hotela.

Stari Železnički most biće u funkciji sabraćaja, i to pešačkog, pretvoren u splet restorana i kafića.

"Beograd na vodi" imaće i svoju marinu po principu "rent a boat", a svi hoteli imaće slobodu da imaju i svoje marine.

Biznis zona i komercijalni objekti predviđeni su uz glavnu Savsku ulicu. U budući Savski bulevar ulaziće se pored postojećeg objekta Pošte i predstavljaće glavnu saobraćajnicu, a istovremeno će deliti komercijalnu od zone stanovanja.

beograd_na_vodi_4_161013_tw1024.jpg


Stambeni deo kompleksa prostiraće se uz kanal, a procenjuje se da će ove dve zone zajedno imati oko 2 miliona kvadrata.

Uz Gazelu je predviđen sportsko rekreativni deo, a u okviru celog kompleksa posebno mesto za sebe naći će slobodni umetnici Beograda. Gde god na ovim lokacijama budu zaštićeni objekti od državnog značaja, tu će se roditi i novo mesto okupljanja beogradskih kreativaca. U planu je i da čuvena ložionica ispod Gazele, gde se ukršta nekoliko koloseka, postane Muzej Železnice.

Rupar kaže da se tokom izrade projekta posebno insistiralo na zelenim površinama koje će prožimati ceo kompleks, a Beogradom na vodi "krstariće" i eko voz. Osim toga, Beograđani će po prvi put biti u mogućnosti da potez od Kalemegdana do Banovog brba prođu peške.

Realizacija za 8 godina

Na kafu na Stari železnički most, novo savsko ostrvo lii šetnju desnom obalom Save kakvu do sada nismo iskusili, mogli bismo da odemo već do 2020. godine, najavljuje Rupar.

- Posao bi trebalo da bude završen za 6, najviše 8 godina, ali će sve zavisiti od brzine i spremnosti investitora.

**** O svim preprekama i izazovima u realizaciji ovog projekta pročitajte u tekstu Od "Srpskog Menhetna" nas deli 25 godina - Sudbina Beograda na vodi, Savskog amfiteatra, Varoši na vodi, Europolisa

I.B.

Izvor: eKapija

Moji izrazi lica dok sam čitao tekst: :) :D :? :o :lol: :x :shock: :roll: :gobb: :dil: :bash: :laugh: :pob: :? :|
 
Moji izrazi lica dok sam čitao tekst: isto homere a ko je doticni rupar ,gdje se dede konkurs pa makar fiktivni bilo sta
 
Mrzelo me je da citam sve to oko Beograda na vodi, ali me interesuje da li ce biciklisticke staze i dalje biti pored reke ? Meni je to vazno, volim da se vozikam pored reke biciklom, osecam se super i ne zelim da mi neko uskrati to. Voleo bi da sto vise sugradjana otkrije mogucnost da pedallira pored reka, odlicno je!
 
"srpski Menhetn"

Prepostavljam da će tamo da rade pre svega dipl. menadžeri i menadžerke sa "Megatrenda"?
 
Samo da nisu snajke i šurnjaje kao do sada... :kafa:
 
relja":yu92nqmf je napisao(la):
"srpski Menhetn"

Prepostavljam da će tamo da rade pre svega dipl. menadžeri i menadžerke sa "Megatrenda"?

Pa naravno, sto bi to radili arhitekte i urbanisti?! :bash:
 
Па ако и раде, страшно су лоши и заостали ако се водимо према првом 3д моделу. И као сирови концепт је очајно.
 
А што је најгоре,чак се и ово у највећој мери састоји од крмача али од по 15-20 спратова што је горе и од Белвилових бедема.Ово је само предизборни памфлет и то рециклираани,дакле дупло голо. А колико знам ово је у супротности са ГУП-ом јер је у њему предвиђено да се план те локације ради на међународном конкурсу. То је једна од ретких добрих смерница у гуп-у.
 
Ova matrica ima bas los raspored zgrada unutar svakog bloka, zgrade idu na sve strane bez ikakve organizacije.
ogromne zgradurine i svaka vodi svoju politiku.

Jedino sto moze da se uoci ulicni front ovog centralnog bulevara pa da se kaze da taj deo koliko toliko daje neku prespetivu i znacaj celom tom potezu.

Ali generalno ovim planom prave veci nered nego da se sav taj deo spontano izgradio a najveci cilj urbanizma bi trebao da bude da se stvari dovedu u red a ne obrnuto.
 
Ma ne da samo ima los raspored, nego se iz aviona vidi (citaj: pticje perspektive) da je odradjen na brzaka, kao uostalom svi "predizborni" projekti koji su obvijeni velom low-resolution misterije da se ne zna sta je tu sta i cemu uopste sluzi, a ovaj je na vrhu svih ostalih.

Da je zaista iskreno, prezentacija bi bila detaljna, gde za svaki kvadratni metar postoji objasnjenje i jasna namena.
Jedino sto se vidi da valja je to sto se neko setio da postavi kanale, mada kanala ima i na drugim projektima za SA.
 
Rupar se pojavio u beogradskoj hronici pa ako neko moze da postavi snimak bilo bi odlcino ,kaze da se kolosjeci dobar dio moze skloniti za 6 mjeseci ,toliko sam cuo dajte snimak ,
 
Људи, зар не видите да већ годину дана не можемо да активирамо 25 милиона евра кувајтског кредита за Прокоп, а балавимо о Граду на води који треба да вреди милијарде. Годину дана не уводимо механизацију на градилиште за које су обезбеђене паре, еј! Па шта ради министар саобраћаја? Директор железнице? Зар им је и за то крива прошла влада? Кад ће да почну радови?
 
Pogledaj temu zeljeznice upravo je direktor ZS objasnjavo kad krecu radovi sta treba da se uradi 8 porjekata ukupno ,nova optika itd .rasciscava se dunav stanica za gariranje radnih vozova tu ce im biti baza
 
Sizife,ako smo cekali 36 godina sta je jos koji mesec,ma preterujes.. :D
Inace procitah ovih nekoliko poslednjih komentara i svidelo mi se sto se vrlo argumentovano kritkuje, a ne samo stranacki..mada ne ocekujem da se svima svidi ili pogodi ukus..kada govorimo o arhitekturi i najvecim svetskim arh. kao primer projekat beko na Dorcolu se nekom svidja, nekome ne..sta da se radi.
 
2012,

Нема у овом случају никаквих проблема са естетиком. Урбанистички план не може бити ружан или леп, него развојни или деградирајући. Као што је ДС-ов ГУП 2021 деградирајући, тако је и ова скица СНС-а за СА деградирајућа.

Либерскиндов "Град на води" је далеко испред концепта "Београд на води" а и тај урбанистички концепт је био далеко од оптималног и хуманог.
 
stf":3mj2e97d je napisao(la):
2012,

Нема у овом случају никаквих проблема са естетиком. Урбанистички план не може бити ружан или леп, него развојни или деградирајући. Као што је ДС-ов ГУП 2021 деградирајући, тако је и ова скица СНС-а за СА деградирајућа.

Либерскиндов "Град на води" је далеко испред концепта "Београд на води" а и тај урбанистички концепт је био далеко од оптималног и хуманог.

+1 STF
Potpisujem svaku rec :wink:
 
Пантограф":6pr83dzm je napisao(la):
"...Aleksandar Karlovčan, član Glavnog odbora SNS, koji takođe radi na ovom poslu."
Uz tog vrhunskog svetskog stručnjaka za planiranje novih gradova, projekat vodi i izvesni Srđan Brdar. Proguglah, i - ako je to taj - direktor je firme po imenu "Hidroplaning" iz Rakovice. Verovatno otud i ideja o odvajanju savskog priobalja od centra Beograda kanalom i kompleksom hotela od pet zvezdica, tj. o ponovnom odvajanju Beograda od reka, ovoga puta za stalno, jer, železnička postrojenja mogu da se uklone, ali "Hilton" od 20 spratova ostaje bar dok ne postanemo arheologija.

Ako nije taj Srki, izvinjavam mu se zbog njegove anonimnosti, koja je, dabome, odlična preporuka za gradograditeljski poduhvat od osam milijardi evra.

Evo još jednog dokaza da su naši tajkuni ipak bolji od države, jer, oni su bar angažovali Libeskinda.

Mi smo, izvan svake sumnje, poslednja rupa od zemlje.

Iskreno sumjam da i Srki,Mrki, Karlovcan, ili njihove firme rade projekat za SA. To je isuvise ogroman posao da bi to radila neka firmica. Ovi prikazi sto se pojavljuju po novinama, su marketinski pamfleti da se stanovnistvu predstavi nesto, jer nije dovoljno da se u medijima pojavi samo tekst, vec je poenta u slici. Mislim da je ovo samo nalupetano bez ikakvog smisla.
Ono sto je moguce da njihove firme sada rade, su pravno tehnicka pitanja, u smislu obezbedjivanja vlasnickih listova, uslova komunalnih organizacija, posredovanje izmedju urbanistickog zavoda, investitora i dr, mozda cak i pokrice licencama i dokumentacijom za neke mozda vec i gotove projekte radjene van, ili koji ce se raditi. Eventualno mogu dobiti da rade par objekata, ili u saradnji sa vecim biroima, ali sigurno nisu u mogucnosti ceo SA da urade.
 
stf":228n526e je napisao(la):
2012,

Нема у овом случају никаквих проблема са естетиком. Урбанистички план не може бити ружан или леп, него развојни или деградирајући. Као што је ДС-ов ГУП 2021 деградирајући, тако је и ова скица СНС-а за СА деградирајућа.

Либерскиндов "Град на води" је далеко испред концепта "Београд на води" а и тај урбанистички концепт је био далеко од оптималног и хуманог.
Prezentacija Libeskindovog projekta je bila jako dobra i moj utisak je da je zapravo brilijantan,ali tek treba da vidimo detalje ovog Rudarevog projekta,još ih nismo videli osim neke slike iz aviona. :kafa:
 
direktor":kxam4hs4 je napisao(la):
Pogledaj temu zeljeznice upravo je direktor ZS objasnjavo kad krecu radovi sta treba da se uradi 8 porjekata ukupno ,nova optika itd .rasciscava se dunav stanica za gariranje radnih vozova tu ce im biti baza

Ako se planira Duna stanica za tu namenu, onda ne mogu da skinu koloseke uz reku, tako da nista od toga.

Ovo su gluposti. I kada bi imali pare za zavrsetak cvora, bile bi potrebne godne da se to zavrsi.
 
Vrh