Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

"...Aleksandar Karlovčan, član Glavnog odbora SNS, koji takođe radi na ovom poslu."
Uz tog vrhunskog svetskog stručnjaka za planiranje novih gradova, projekat vodi i izvesni Srđan Brdar. Proguglah, i - ako je to taj - direktor je firme po imenu "Hidroplaning" iz Rakovice. Verovatno otud i ideja o odvajanju savskog priobalja od centra Beograda kanalom i kompleksom hotela od pet zvezdica, tj. o ponovnom odvajanju Beograda od reka, ovoga puta za stalno, jer, železnička postrojenja mogu da se uklone, ali "Hilton" od 20 spratova ostaje bar dok ne postanemo arheologija.

Ako nije taj Srki, izvinjavam mu se zbog njegove anonimnosti, koja je, dabome, odlična preporuka za gradograditeljski poduhvat od osam milijardi evra.

Evo još jednog dokaza da su naši tajkuni ipak bolji od države, jer, oni su bar angažovali Libeskinda.

Mi smo, izvan svake sumnje, poslednja rupa od zemlje.
 
BEOGRAD NA VODI: Projekat vredan osam milijardi evra!

Prve parcele na najekskluzivnijem delu, uz samu reku, gde su planirani hoteli sa pet zvezdica, biće potpuno spremne da prime investitore u septembru naredne godine. A zainteresovanih ima i to sa vrha svetske top-liste.

BEOGRAD - Stručnjaci kojima je poveren projekat „Beograd na vodi“ nisu "spavali" u proteklih godinu i po dana.

Završeno je idejno rešenje, prikupljeni u vlasnički listovi za više od 400 katastarskih parcela. Pribavljeni su i svi neophodni uslovi javnih preduzeća i drugih nadležnih institucija za izmeštanje saobraćajne i komunalne infrastrukture sa najatraktivnijeg prostora od oko 90 hektara - od Brankovog do novog železničkog mosta, ograničenog sa jedne strane Savom a sa druge Savskom ulicom.

U toku je izrada plana područja posebne namene, koji će biti predat na usvajanje u januaru naredne godine. Prve parcele na najekskluzivnijem delu, uz samu reku, gde su planirani hoteli sa pet zvezdica, biće potpuno spremne da prime investitore u septembru naredne godine. A zainteresovanih ima i to sa vrha svetske top-liste.

Ceo kompleks od oko dva miliona poslovnih i stambenih kvadrata radiće se u šest faza i posao može da bude završen u roku od šest do osam godina. Svaki uloženi dinar Srbiji će se vratiti petostruko i, što je najvažnije, pokrenuće se cela naša privreda - 200.000 radnih mesta od izvođenja radova, privrednih grana koje prate građevinarstvo, do zapošljavanja u hotelima, restoranima, kafićima, šoping centrima...

Vrednost kompleksa, kada bude završen, procenjuje se na više od osam milijardi evra. Oko 95 odsto zemljišta, od ukupno 90 hektara, vlasništvo je države. "Beograd na vodi" dobio je status projekta od posebnog značaja za Republiku. Strani investitori, kompanije i investicioni fondovi, prepoznali su ga kao realan i isplativ. Ministarstvo privrede će na zahtev Vlade Srbije formirati preduzeće "Beograd na vodi" i taj deo posla je u završnoj fazi. Svi investitori, po dobijanju lokacije, dokapitalizacijom ulaze u preduzeće i postaju deo projekta i, naravno, grade o svom trošku. Srbija se za ovaj projekat neće zadužiti nijednim evrom kredita. "Beograd na vodi" biće krajem meseca predstavljen i u Londonu i u Moskvi.

- Prvi put su "Železnice Srbije", koje koriste najveći deo ove atraktivne lokacije, dostavile konkretan plan šta im je potrebno za izmeštanje koloseka i pratećih objekata i u kom roku to mogu da završe, kaže Srđan Rupar, vođa tima, koji je zadužen za projekat i budući direktor preduzeća "Beograd na vodi".

- Neverovatno, ali čak od 60 do 80 odsto koloseka može da se stavi van funkcije i izmesti u roku od šest meseci, čime se i oslobađa najatraktivniji deo lokacije. Kompletno izmeštanje železničke stanice moguće je do sredine 2015, kada će se završiti stanica u Prokopu i neophodni delovi beogradskog železničkog čvora, a do kraja te godine i most kod Vinče za transport opasnih materija. Sve ono što se nalazi na ovoj lokaciji, a pod zaštitom je kao spomenik kulture, biće sačuvano. Planirano je i izmeštanje autobuske stanice. Realizacija projekta "Beograd na vodi" uz dobru organizaciju vrlo je ostvarljiva. Investitorima ne prodajemo maglu već čiste i infrastrukturno opremljene lokacije. Do faze početka gradnje kompleksa potrebna su ulaganja od oko jedne i po do dve milijarde evra. Svi sadašnji korisnici ovog državnog zemljišta moraće da urade ono što je odavno trebalo.

"Beograd na vodi" imaće tri obale. Jednu savsku i dve koje će se dobiti probijanjem kanala, čime će deo lokacije postati veštačko ostrvo. Upravo će na tom delu da niknu luksuzni hoteli, koji će pešačkim mostom biti povezani sa kompleksom.

Za pešake je planiran i stari železnički most koji sada nije u funkciji i na njemu će se naći kafići i restorani.- Projekat je baziran na ideji o izmeštanju trenutnih sadržaja, zadržavanju onoga što bi govorilo o duhu vremena koje je za nama i otvaranju novih potencijala koji bi bili u skladu sa savremenim stremljenjima modernog grada, navodi Rupar.

- Potreba da se zapušteno priobalje Save u samom srcu grada pretvori u novi gradski centar visokog stepena privlačnosti, nije samo od lokalnog već i međunarodnog značaja.Vizuelno i fizički biće povezan prekinuti potez od Ade Ciganlije do Kalemegdana. Najekskluzivnije mesto na lokaciji - obala, pripalo je turizmu, tačnije ekskluzivnim hotelima visokih kategorija opremljenim po najvišim svetskim standardima. U skladu sa visokim zahtevima ovakvih sadržaja, nametnula se potreba za odvajanjem te zone, a da se pri tome ne stvori osećaj potpune izolovanosti i to se postiže kanalom. Kod starog železničkog mosta planirani hotel predstavljaće novi simbol grada kao reperna tačka u vidu solitera visoke spratnosti.

Nasuprot njemu, sa druge strane bliže Brankovom mostu nalazi se potencijalna lokacija za još jedan visinski reper, pri čemu se vodilo računa o poštovanju urbanističkih zahteva. Sve će, naime, biti u skladu sa planskim dokumentima grada, koji su na snazi. Centralni pojas je zona stanovanja, koju od hotela deli kanal i pojas zelenila.

U kompleksu su planirani i šoping centri, mini-marina, komercijalni i sadržaji za sport i rekreaciju, a "Beogradom na vodi" krstariće eko-voz. Slobodni umetnici će imati, takođe, svoj prostor. Od novoplaniranih objekata očekuje se savremeni urbani dizajn, koji sa tradicionalnim istorijskim nasleđem lokacije čini jedinstvenu celinu.

- Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić započeo je sve projekte koje je obećao, a jedan od njih je "Beograd na vodi", u koji je uključen od prvog dana i u koji veruje, kaže Aleksandar Karlovčan, član Glavnog odbora SNS, koji takođe radi na ovom poslu.

- Projekat smo prezentovali u predizbornoj kampanji sa Rudolfom Đulijanijem, bivšim gradonačelnikom Njujorka. I mnogo toga je urađeno za godinu i po dana. U ime SNS mogu da obećam da će projekat "Beograd na vodi" biti realizovan u planiranom roku, a od toga će imati korist ne samo prestonica već i cela Srbija.

I Rakovica na vodi

Kako kažu Rupar i Karlovčan, cilj preduzeća "Beograd na vodi" biće i "Rakovica na vodi", odnosno da se uredi i raznim sadržajima oplemeni prostor oko Topčiderske reke. Urediće se i obala Dunava u Grockoj. Cilj je da se aktivira i Veliko ratno ostrvo, spoji Lido sa Zemunom...

Izvor:
http://www.kurir-info.rs/beograd-na-vod ... ak-1034045
 
Nova divna tema za forum. Moje mišljenje je da se radi o čistom početku predizborne kampanje. Pošto ne postoji nikakva ozbiljna predizborna tema na kojoj bi se mogli hvatati glasači, našla se jedinstvena ideja o Savskom amfiteatru. Ona je više puta do sada potezana, međutim sada je najaktuelnija i dovoljno megalomanska da zaseni običnog čoveka i tako omađijanom mu oduzme glas. Jer, šta bi buduća naprednjačka vlast na izborima za Beograd mogla da ponudi gradjanima: da kaže kako će završiti pristupne saobraćajnice mosta na Adi? Ljudi će reći: pa imamo već Djilasa, on će to bolje od vas. Da kažu: gradićemo gradske saobraćajnice (Vojvode stepe, karadjordjevu i sl), ljudi će reći imamo Djilasa. Da kažu gradićemo vrtiće i škole, ljudi će reći: Djilas je to bolje radio. Da kažu: delićemo pare penzionerima, Djilas je to već radio. Ostaje samo neka velika gromoglasna laž, koja će da zaseni prost narod: Beograd na vodi. Sa akcentom da za taj projekat neće biti zaduživanja.

I da ne okolišamo, obrisi te laži se već pomaljaju u prvim najavama: prve parcele uz samu reku će biti spremne već u septembru, a ostatak kad se izgradi Prokop. Znači veliki investitori će doći, pogledaće zemljište ukupnog kompleksa od 90 hektara ili 9000 ari, na kome će bar 3000 ari biti potrebno za javne površine koje niko neće da kupi niti da plati, odabraće svoju parcelu od 40 ari po 100.000 evra ar, platiće 4 miliona evra za parcelu Gradu Beogradu ili Republici Srbiji, ili će to biti učešće u javno-privatnom preduzeću čiji članovi će imati pravo da grade, i onda će uložiti još 60 miliona evra za gradnju superekskluzivnog hotela sa 6 zvezdica od jedno 25.000 kvadrata i naknadu za uredjivanje gradjevinskog zemljišta Gradu Beogradu i tako će uraditi njih 10 do 15, tako da ćemo u cugu za godinu dana do kraja 2015. godine inkasirati nekih 100-200 miliona evra od zemljišta i naknade, i dobiti recimo 250.000 kvadrata najnovijeg hotelskog prostora kakav nema niko na svetu. Ko će odsedati u tim hotelima, nije poznato, ali investitori će sigurno uložiti u ovaj projekat, jer bolji ne postoji u Evropi trenutno. Ma kakvi u Evropi, u svetu bre! Hoteli će jedno 5 narednih godina gledati u neuklonjene i u korov zarasle šine, po kojima će se teturati naši raspali vozovi, ali to investitore ne brine jer oni će graditi ekskluzivu u koju će da dolazi svetska elita. Svi ćemo se zaposliti kao nosači kofera svetske elite, barmeni, konobari, čistačice wc-a, kosači trave, perači veša, i Bog da nas vidi, jer će nas svetski poznati investitori, sa domaćim menadžmentom za to plaćati 400 evra, sa porezima i doprinosima. Svetska elita će naravno uživati u pogledu na zarasle šine, jer nju to fascinira, a i zna da ćemo brzo završiti Prokop i izmesttiti šine, gde će zatim druga ekipa investitora graditi ekskluzivne stanove koji će koštati oko 2.500 evra kvadrat, koje ćemo kupovati na kredit sa pprosečnom platom od 450 evra. Imaćemo za ratu.

U trećem pojasu biće gradjeni šoping molovi i kulturni sadržaji (naravno opet šoping molovi) u koje ćemo svi zajedno ići zajedno sa svetskom elitom i čitav dan, pardon život ćemo uživati u šopingu, u molovima, pa u ekskluzivnim stanovima, pa u hotelima gde ćemo piti kapućino, pa ćemo se u gondoli vozikati novoizgradjenim kanalom i biće prelepo.

Da li smo retardirani? Ja mislim da jesmo, i popriličan broj, tačnije većina. Od Beograda na vodi neće biti ništa. Niti će ko doći da gradi, niti će se bilo šta uraditi, a gledaćemo spejs šatl od 3D i 4D projekcija kako će to da izgleda. Niko živ neće dati jedna jedini dinar ili evro, dok mu ne sadenemo svu infrastrukturu koja za 90 hektara košta bar 500 miliona evra (videli ste da 900 metara Vojvodjanske košta 2,5 miliona evra ko od šale). I odmah se vidi da se radi o masnoj, odvratnoj predizbornoj laži: nisu debili mogli tu da se zadrže ni 10 sekundi, već su nastavili sa divljanjem: nije to samo Beograd na vodi, tu je i Rakovica na vodi, pa Dunav na vodi (možda i na ulju), pa Grocka na vodi (i na breskvama), pa Lido, Mido, Dido.

E debili moji, debili.
 
Искрено се надам да је ово део кампање, и да се неће радити по ово "пројекту". Савски амфитеатар може да направи од Београда или још већу катастрофу или град за диван и угодан живот и туристичку силу.

Камо среће да је ово слично Либескиндовом пројекту. Овде нема јаких веза са остатком града, нема везе са теразијском терасом, нема довољно јавних пристора...неки бедеми посред погледа са теразијске терасе...ово се неко играо а ово је и пројекат који је био у кампањи 2012. Као што сви знамо. Не д'о бог да се по овоме гради.

Ја мислим да је најбоље да се савски амфитеатар ни негради док се не акумулира (и ако се то деси) довољно новца да се ту гради са укусом стилом разумом и према мери човека.
 
Evo i B92 prenosi isti clanak:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=765113
Sta ce tek da bude pred same izbore...

Ja se bojim jos gore improvizacije. Da se izmesti samo deo koloseka, i vec pocne gradnja uz samu reku bez ikakve povezanosti sa samim gradom.

U svakom slucaju ne ocekujem nista dobro od ljudi koji vladaju Srbijom. Mislim da ce se ici na to da da oni uzmu sebi sto vise para je moguce a za javni interes nikoga nece biti briga.

Po meni bi najidealnije bilo nesto kao novogradnja u Oslu kako je to 2012 postavio. Ali to realno nije moguce jer Norveska je najbogatija drzava u Evropi, a mi medju najbednijim.
 
Za pešake je planiran i stari železnički most koji sada nije u funkciji i na njemu će se naći kafići i restorani.- Projekat je baziran na ideji o izmeštanju trenutnih sadržaja, zadržavanju onoga što bi govorilo o duhu vremena koje je za nama i otvaranju novih potencijala koji bi bili u skladu sa savremenim stremljenjima modernog grada, navodi Rupar.

jel sam ja to nešto propustio. trebalo bi neko da obavesti marketing stručnjake da je stari železnički most itekako u funkciji.


elem jedva sam pročitao ovaj PR tekst.


više bih voleo da su prvi tekst plasirali na temu Metroa.
 
Nepratis tok misli to u buducnosti blizoj ili daljoj
 
Ma sta vam je bre ljudi, sve je bolje od ovih olupina i peska u SA.Nismo Norveska ali se ipak hrabro ulazi u sve to s obzirom da mora sinhronizovano da se zavrsi velika infrastruktura, da bi se sve to omogucili.Da nema ove ideje trebalo bi je izmisliti,jer samo tako jasno postavljen cilj zavrsava obilzanicu i z.cvor..
 
E belka, belka. . . evo tebi +1 :)
a ovo drugo
mora sinhronizovano da se zavrsi velika infrastruktura, da bi se sve to omogucili
od čega, od čega, majstore moj . . . . :lool:
 
Pa kada bi od prodaje zemljista, mogli makar da se pokriju troskovi izmestanja zeleznicke infrastrukture, i da drzava ne zaradi nista, to bi se opet isplatilo.
 
Cela ova prica mi je velika smejurija.

Opet klasican predizborni pamflet u stilu Europolisa.
 
Od svih kikirikija ovaj je najveci idiotizam koji su mogli da uvale novinarima. Dajem kucu da od ovoga nema nista.
 
Mene u celom tekstu "Beograd na vodi" najviše brine poslednja rečenica:"Cilj je da se aktivira i Veliko ratno ostrvo,spoji Lido sa Zemunom..." Kako će ga aktivirati kad je ono pod zaštitom?
 
Pa imas teu o ratnom ostrvu i tekst sa sve renderom mosta koji izgleda kao da je uzet iz gta igrice
A arapi ce to da plate nista nebrinite ,problem je sto drzava za pocetak mora da nadje pare da rascisti i za zeljeznicu obezbjedi infrastrukturu a to je nekih 200 000 000 e minimum minimuma
Treba izgraditi 150 stanova za ljude koji zive u vagonima recimo i jos mnogo toga
 
Баталимо сада причу о томе да ли је ово предизборни памфлет или не. Сазнао сам да велики тим људи из СНС ради озбиљно на овоме. Којег су квалитета и компетенције ти људи, не знам, али на пројекту се озбиљно ради што није карактеристика ПР памфлета.

Оно што мене изузетно брине је веома лош концепт пројекта, тј, изузетно очајна урбанистичка скица. Катастрофа. Уколико је ово нека водиља заиста је боље да се ништа не гради док не дођу неке квалитетније генерације Срба.
 
Nece doci kvalitetniji. Doci ce puno gori, jer ovi kvalitetniji odlaze u inostranstvo, a ovde ostaje prosek i ispod proseka.
 
Stf, u pravu si. Belka sve gleda kroz crne naočare. Nemoguće da je sve loše da ništa ne valja. Nego, moraš da objasniš po čemu je "veoma loš koncept projekta, izuzetno očajna urbanistička skica." Ne traba oćekivati neke buduće mnogo kvalitetnije generacije Srba.
Bio bi veliki uspeh kada bi kvalitet zadržali ovde.
 
Ljudi ne vezujte se za sku=icu koja je bila u novinama ,to je jedan obicni brzi render
 
Odmah da se ogradim da nisam apropo političkih simpatija i nesimaptija napisao post, tačnije nisam želeo da napadnem SNS zbog ove po meni lakrdije, već da ukažem na tipičnu metodologiju zloupotrebe jedne možda i plemenite ideje za prilično niske ciljeve, kao što je osvajanje vlasti. Koja će se opet koristiti prevashodno za nešto drugo, a najmanje i izvesno nikako za projekat Beograd na vodi. Medjutim, pošto je STF rekao da batalimo priču da li se radi o predizbornom pamfletu, a zatim dodao da je saznao da veliki tim ljudi iz SNS-a radi na tome i to ozbiljno, ja to moram da pojasnim i razjasnim.

Veoma je moguće, čak i izvesno da postoji veliki tim ljudi, da je formiran iod strane SNS-a i da ozblijno radi na ovome projektu. U skladu sa njihovim sposobnostima i mogućnostima. Medjutim, mora se pre toga sagledati jedna šira pozadina svega. Prvo, u SNS-u se gotovo 95% nalaze ljudi bez mozga. Bukvalno tako, bez mozga. Ako je DS postao sinonim za Megatrend stranku, ovo je stranka sa ljudima koji su fakultetske diplome sklepali na livadi. 5% ljudi su članovi iz čistog interesa da bi se zaposlili i uzimali pare isključivo od države i jedan manji broj pravio kombinacije sa firmama i suštinski krao nemilice isto kao i ovi iz Demokratske stranke. Inače, Demokratska stranka je stranka najvećih lopova u istoriji Srbije za koju je JUl malo dete, ali ćete videti da će u najmanju ruku SNS da pokrade državu u paru isto koliko je pokrala Demokratska stranka. Izmedju njih se po svakom pitanju može staviti znak jednakosti, o tome bih mogao naučni rad da napišem.

E sad, jedini čovek koji u SNS ima mozga, ali jedini, apsolutno jedini jeste Aleksandar Vučić. I on ga brutalno zloupotrebljava sada kada to može, ne čak ni za tako prizemne stvari kakvo je vršenje vlasti radi same vlasti, već za sopstveno lečenje, za ishranu svoje sujete. Oni koji su mu dozvolili da zasedne na našu kičmu, iz sve snage rade i trude se da Vučiću kao malom detetu omoguće da vrši vlast na način kako to on čini, znači bolesnički, da nema jednog, ali jednog teksta u dnevnim novinama gde možete pročitati nešto protiv njega. Gde mu je opozicija Demokratska stranka, šta ćete više. O televizijama da ne govorimo. Oni koji su ga doveli na vlast dobro znaju da takva psihička struktura, pošto je poznaju u milimetar, ne može uopte da vrši vlast ako mu potpuno ne uklonite sve prepreke i učinite ga apsolutnim gospodarom.

Ovaj projekat je samo još jedna Vučićeva sprdačina sa svima nama i naravno sa tim timom ljudi koji je formiran. Pošto sam već rekao, to su ljudi bez mozga. Jednostavnije glupi, ograničeni ljudi. I on je njima sad uz veliko nadahnuće dao u zadatak da taj projekat razradjuju, da rade na njemu, da budu deo tima za Beograd i oni stvarno rade. Verovatno se i ozbiljno predaju tome, ali samo on i nas nekoliko promila zna da od toga neće biti ništa i da to ne može tako da se realizuje, jer niti može, niti će se realizovati. Ali idu izbori koje treba dobiti, treba tamburati neku priču, a Vučić zna da će narod da se oduševljava slikama hotela koje nikada nećemo videti u Beogradu. I rasturiće nas sa pričom o Beogradu na vodi. Imaćemo izliv vode i Beograda u mozak, evo gledajte samo i živi bili.

Čovek posle godinu i nešto dana slušanja raznih ludorija od Aleksandra Vučiča ne može da razume: da li su ljudi retardirani, petardirani u mozak, imaju manjak inteligencije, glupi su, neobrazovani, lažno obrazovani, nepismeni, polupismeni, blesavi, šlogirani, drogirani ili jednostavno kao bića precenjeni kada mogu da slušaju sve te idiotarije? I dokle? 2 + 4 godine? Zašto? Da li je neko lud da 6 godina sluša ovo ludilo? Kakav bre Beograd na vodi, pa kako te bre nije sramota, pa na železničkoj stanici nemaš WC šolje, nego čučavce u toaletima danas 2013. godine, kad sam ćerku od 2 i po godine odveo da piški na železničkoj stanici, ja je unosim u onaj smrdljivi WC, a dete kaže: tata pa ovo nije WC šolja, ja kažem jeste sine nema veze, to je druga vrsta, samo ti piški. I čovek dakle koji se za godinu i po dana vlasti nije udostojio da na železničkoj stanici u javnom WC-u postavi 20 WC šolja koje na buvljaku koštaju po 2.500 dinara, ima obraza da priča o Beogradu na vodi? Da bi se st*** koju su doveli i pozapošljavali najela i napila, zašta su nas zadužili i potrošili 2-3 milijarde evra za godinu dana? Marš, bre!
 
pa belka ne može vučić lično da naredi da se promeni wc šolja na stanici.


možeš o njemu pričati ovo ili ono, ali ako je sistem truo toliko da pitanje wc šolje mora da se poteže sa najvišeg vrha, onda će nam trebati više od 6 godina da dovedemo sistem u stanje da se wc šolje postavljaju i održavaju na na nekom nivou koji je u skladu sa tim poslom...


a od svih stvari mislim da su železnice najviše trule. ima izreka gde prestaje logika tu počinje železnice srbije.


elem da se vratim projektu beograd na vodi.

najbolje bi bilo da se sns projektanti ne bave urbanističkim skicama i slično.

dajte ljudi da se prvo povede javna rasprava o železnicama.

predlažem temu:

beogradski železnički čvor - trenutno stanje, trenutne i buduče potrebe, dalji održivi razvoj i inplementacija sa javnim gradskim prevozom.

jer nisam ja jedini ovde koji smatra da prokop nije idealno mesto za glavnu da bude prokop. takođe i vrapci na grani znaju da u slučaju da prokop bude glavna trenutni železnički kapaciteti nisu dovoljni da prime na prokop i gradsku železnicu (regionalni metro) i regularnu železnicu.

takođe rok oa most na vinči (kraj 2015) je nemoguć. ne pominju se ranžirna makiš. ne pomije se terminal u batajnici.ne pominje se širenje železnice na istočni beograd duž auto puta. ne pominju se tuneli u bubanj potoku potrebni za železnicu.

a sam SA najbolje da bude tema konkursa. pa da se odrede površine za javnu namenu, parkove, saobraćajnice, stameno poslovne komplekse, pa da krene licitacija za zemljište.


takođe sumnjam u dalju potrebu za luksuznim hotelima u beogradu. dovoljno je pogledati kojim kapacitetima rade trenutni hoteli.
 
Ne bih se ni ja palio na ovaj projekat, jer znamo da je u 'srpskoj tradiciji' da se u predizbornoj kampanji obecavaju kule i gradovi. Cudno je, ali ne iznenadjujuce, da gotovo niko od njih ne spominje prokop koji je uslov za gradnju na s. amfiteatru, sto je samo odraz odsutnosti znanja i prave zaisteresovanosti za grad i njegove potrebe. To svakako podcenjuje inteligenciju gradjana , kao i svaki populizam, a SNS-Vucic imaju taj problem da vise i ne umeju drugacije da se obracaju gradjanma sem populisticki, bili na vlasti ili u kampanji za izbore.

Prokop ako se spominje onda je to onako 'usput', kao da ce ga od sale zavrsiti, a to je zato sto taj projekat, iako vitalan i donekle realniji kao obecanje gradjanima, ipak nije dovoljno krupan da se zamazu oci u kampanji kao sto je to velicanstvenost "grada na vodi".

Pa ovo ni Arapi svojima u Dubaiju ne mogu da obecaju, a kamo li ovi nasi na vlasti u Beogradu. Da ne spominjem koliko je milijardi potrebno da se ostvare, odrze i obnove stvari tamo gde grad vec postoji.
 
MilisaV":12jq8bvz je napisao(la):
pa belka ne može vučić lično da naredi da se promeni wc šolja na stanici.

možeš o njemu pričati ovo ili ono, ali ako je sistem truo toliko da pitanje wc šolje mora da se poteže sa najvišeg vrha, onda će nam trebati više od 6 godina da dovedemo sistem u stanje da se wc šolje postavljaju i održavaju na na nekom nivou koji je u skladu sa tim poslom...
........


Javni WC na železničkoj stanici je slika i prilika društva i vlasti.
Kao što ćete restoran, kafanu, kafić i sl najbolje oceniti stanjem klozeta, tako je isto i na nivou cele zemlje.
Nije posao podpredsednika vlade da postavlja WC šolje, ali je posao vlade da postavlja upravu javnog preduzeća, a uprava javnog preduzeća treba da vodi računa o kvalitetu usluga i stanja imovine.

Ali, umesto da menjaju ljude i sistem dok ne profunkcioniše kako treba, oni se bave opsenama tipa "Beograd na vodi".

Na temi o "neophodnom" tunelu u Pariskoj sam naveo nekoliko tema sa našeg foruma koje su od suštinske važnosti za naš grad i naš život u njemu, a još nisam primetio da je iko u ovoj kampanji spominjao bilo šta od toga.
 
Drakche

Postoji jednostavan i logičan razlog zašto Prokop ovoga puta nije u fokusu. Zato što je bio highlight na svim izborima od 2000 na ovamo i nikada ništa nije urađeno. Renderi završenog Prokopa u narodu izazivaju podsmeh i u njih više niko ne veruje i ne zadržava se pažnja.

Jednostavno je tema istrošena. (za predizborne svrhe)
 
Vrh