Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Koliko vrede reči Malog gradonačelnika!?

Prvo je radove u Hervegovačkoj i na delu promenade najavio za prošlu nedelju, pa se ništa nije desilo, pa za ovu nedelju (koja se evo dramtično bliži kraju), a u Savamali i dalje nema nikakvih radova.

U Kanu je najavio da će arhitektonsko rešenje za hotel koji bi trebalo da se gradi pored dve stambene kule "biti predstavljeno za nekoliko nedelja". Prošli su meseci, hotela i dalje nema na vidiku.

Na istom mestu je rekao i da će maketa dve stambene kule, posle MIPIM-a, biti prebačena u Zadrugu. Tamo je još nema.

I ovo su samo te "sitne" laži i prazna obećanja, tako da nema razloga da se podsećamo najave objavljivanja ugovora sa "Eagle Hillsom" ili rokova za početak izgradnje koji su nekoliko puta pomerani.

Ta neodgovornost u javnim nastupima me užasno, užasno nervira. Kada smo bili mali, često smo slušali priču o onom glupom klincu koji je stalno vikao: "Vuk! Vuk!", pa mu na kraju niko više nije verovao. Siniši Malom ili nisu pričali tu priču, ili je jednostavno nije skontao.
 
Homere,
Mislim da treba da shvatimo da ni Sinisa Mali ne kontrolise potpuno celu situaciju oko BnV vec samo neki deo jer nije on tu jedini "kljucni covek", te mora da adaptira svoju pricu prema ostalim igracima (investitorima, projektantskim kucama, bankama itd...)
Zato ja ni ne uzimam za ozbiljno to sto on kaze vec shvatam to kao neku smernicu ili kao "nesto" na cemu se trenutno radi ali za sta se ne zna kad ce biti gotovo.
Treba takodje biti realan i shvatiti da za poduhvate tih razmera koji ukljucuju razne preivredne i gradjevinske grane je tesko objaviti realne rokove.
 
Neodgovornost u javnim nastupima je deo marketinške priče vezano za politički projekat br1.Stalno mora da se priča i priča o projektu,ne bi me čudilo da glavne vesti uskoro budu farbanje ograde pored biciklističke staze,zamena po neke ploče na pešačkoj stazi, ukljanjanje korova i tome slično.

Investitor je u ozbiljnom problemu jer mora za kratko vreme da obezbedi gomilu para i da se kreditno debelo zaduži (stotinama i stotinama miliona evra),a pitanje je koliki uopšte ima kredibilitet kod kreditora s obzirom na neostvarene projekte i mega-projekte u "najavi -najave" u visokokorumpiranim zemljama.
 
Kakvi zaduzivanje, zar nam investitor iz svog dubokog dzepa ne donosi gotovo poklanja 3+mld eur te je zato sira javnost prekorena i diskvalifikovana
 
To je bila pocetna prica, sad je malo drugacije. Iskristalisalo se dosta toga.
 
Ovo počinje za 5 minuta.

BadMan":1l2o63jl je napisao(la):
51. Beogradska Kritična masa: Šta će biti sa stazom?

Nakon izjava gradskih zvaničnika u medijima i napisa u štampi prethodnih par nedelja, postavljamo pitanje šta će biti sa biciklističkom stazom duž desne obale Save, a u kontekstu izgradnje projekta “Beograda na vodi”.
Gradonačelnik Siniša Mali izjavio je da će “ogledna” promenada između Brankovog i Starog savskog mosta biti završena u avgustu i da je njena dužina 300 metara. Prema njegovoj izjavi, sadržaće biciklističku stazu, ulični mobilijar i dečija igrališta, a radovi bi trebalo da otpočnu svakog dana.

Ono što zbunjuje bicikliste koji svakodnevno saobraćaju ovom najposećenijom i najprometnijom biciklističkom gradskom trasom Beograda, koja spaja Dorćol i Adu Ciganliju je što se nigde ne može pročitati kakav je tačan plan gradskih vlasti za ovaj pojas, i za alternativnu rutu dok deo staze bude u rekonstrukciji?

Takođe, ni iz Prostornog plana područija posebne namene za Beograd na vodi nismo mogli da vidimo detalje budućeg izgleda promenade,

I među građanima, i među biciklističkim udruženjima postoji zabrinutost da bi se nova promenada mogla pretvoriti u situaciju na Zemunskom keju od Hotela Jugoslavija ka Gardošu, gde su izuzetno otežani vožnja bicikla i promet šetača jer staza za bicikliste nije razdvojena od staze za pešake.

Biciklisti očekuju da Grad Beograd na novoj promenadi obezbedi razdvojenu biciklističku stazu na kojoj se neće mešati pešački i biciklistički saobraćaj, a dok radovi traju tokom leta, da obezbedi odgovarajući i najkraći mogući bajpas koji će nadomestiti tih 300 metara staze.

U subotu, 27. juna u 16:30 h, okupićemo sva biciklistička udruženja i bicikliste, kao i svake poslednje subote u mesecu, na manifestaciji pod nazivom Kritična masa i provozati se beogradskim ulicama da bismo ukazali na problem koji nastaje. Vožnja počinje u 17 h a rutu možete videti na sledećem linku: http://ridewithgps.com/routes/8654728
Vožnju ćemo ovoga puta završiti na spornoj promenadi sa pitanjem “Šta će biti sa stazom?”

Udruženje građana Ulice za bicikliste
Ciklo svet Srbija
Jugo cikling kampanja
Bajsologija
Beociklizacija
IBikeBelgrade

https://www.facebook.com/events/1461819124131908/

“Šta će biti sa stazom?”

Ništa, neće je biti, bar ne pored reke kao do sad. Biće po običaju izvedena jedna propagandna jezička operacija. Umešto jedne staze ćemo tobože dobiti čak dve: "brzu" i "sporu". Brza staza će biti ista kao i uobičajene biciklističke staze koje smo do sada imali po gradu. Brza je tobože zato što na njoj nema pešaka, ali je čitava njena poenta da bude sklonjena dalje od obale. Spora staza je ustvari samo deo obalskog šetališta sa ljudima, pa bi se biciklisti morali probijati kroz njih, kao naprimer pored vašara iza Hotela Jugoslavija. Naravno da će tu biti takva gužva da nikakvih biciklista pored obale neće biti, što je i čitava poenta cele operacije: da se uklone sa tog mesta i preusmere iza solitera. Novi render koji pokazuje široku obalu sa puno mesta za ljude jednostavno nije istinit. Daleko najveći deo tamo prikazanog prostora je niz susednih privatnih placeva različitih vlasnika (sve što je dalje od 10 metara od ivice obalutvrde) i tu sigurno neće biti nikakvo javno gradsko šetalište. Preostali prolaz u vlasništvu grada je toliko sužen da je ustvari namenjen samo tome da ljudi mogu da prođu do kafana i bašti na privatnim delovima placa, a da se inače na tom prostoru ne zadrzavaju previše, tačno kao na novom Zemunskom keju od Sent Andreje do Šarana i dalje uzvodno. Pošto tu neće biti mesta ni za pešake koji ne žele u kafane, tek ih neće biti za bicikliste. Tako da je pravi smisao "brzih staza" da njihova tobožnja brzina posluži kao medijski alibi da se biciklisti uklone sa obale, a "sporih staza" da budu neupotrebljive i tako realno ne postoje.
 
Homere ja sam se iznendaio kada si pre nekoliko nedelja ocekivao obelodanjivanje ugovora oko ovog projekta.
U medjuvremenu je jedan agencija dala misljenje, ali onda je kao uslov zatrazeno misljenje druge agencije, a opet nista od toga ih zaista ne sprecava da obelodane ovaj ugovor.

Htedoh ovo vec da napisem ali bilo mi je tada deplasirano.

Ja njima odavno vise rec ne verujem, radi se o beskrupuloznim lazovima koji ne znaju za sram.
 
116926304831711018604003.jpg

izvor:ne davimo BGD
 
Zuma":nczm11aw je napisao(la):
“Šta će biti sa stazom?”

Ništa, neće je biti, bar ne pored reke kao do sad.


Око овога се диже џева без било какве потребе. Најављена је "реконструкција Херцеговачке и изградња променаде у дужини од 300 метара", ел тако беше?

Па, ако погледамо електронски катастар, дужина Херцеговачке улице је 300 метара. Дужина кеја између Бранковог моста и моста Миладина Зарића је 418 метара. Ти подаци дају закључити да "изградња променаде" заправо значи хуманизацију Херцеговачке која ће добити веће пешачке површине и бици стазу.

Јер, реконструисати 300 метара кеја а оставити 118 је бесмислено.

То се све да закључити кад се упали мозак и повежу чињенице. Шта ће стварно бити, видећемо.
 
Nisi u pravu, crvenom linijom na savskom setalistu oko 100m od Brankovog mosta crvenom linijom je obelezen pocetak rekonstrukcije.
 
Oni su jasno napisali šta ih brine. Prvi problem je što će početkom radova na rekonstrukciji biti zatvorena biciklistička staza pored obale, a ona trenutno nosi najgušći biciklistički saobraćaj u gradu, a verovatno će i pešacima biti potpuno nemoguće pristupiti obalskom šetalištu. Žele da tokom radova imaju jasno obeleženu i bezbednu obilaznicu pre nego što se to desi.

Drugi i važniji problem je što je već po običaju i dalje nemoguće saznati kako će posle rekonstrukcije izgledati ta obala, tj promenada. Plaše se da će ona i dalje biti uska, isto kao sad, i da će i pešaci i biciklisti biti prisiljeni da se guraju po istom uskom prostoru, svega par metara širokom, kao na Zemunskom keju od Hotela Jugoslavija ka Gardošu.

I potpuno su u pravu pošto će baš tako biti.
 
Аха, значи на сцени је српско полурешење. Ај да га фикнемо од 4/5 на даље, а ова 1/5 нека стоји " да се види како је било" ... просто сјајно.

Јасно је да ће бити само на сцени лицкање обале. Замена плоча, вероватно оним гранитним као код Задруга са сличним партерним решењем, зелена површина ће да се оплемени и озелени и то је то.

Али сређивање 300 метара од 418 ... циркус.
 
Inače, već se lako može uočiti šablon objavljivanja informacija.

Ako nešto ima izgleda da u javnosti bude pozdravljeno, onda se to objavi u detaljima mesecima unapred, pa se u medijima muze dok se ne izvuku svi mogući pozitivni propagandni efekti.

Ako će nešto biti dočekano sa opštom odbojnošću, onda se o tome ne objavljuju nikakve bitne informacije sve dok ne bude kasno da javnost reaguje, a posle toga se medijskom ofanzivom kontroliše reakcija, usmerava i ograničava šteta.

Podvrgnuti smo smo dakle strogo naučnom tretmanu kontrole. Nema improvizacija, bar u tom pogledu. Ali to spominjem zato što dosledno primenjen ovakav sistem postaje šablon koji otkriva šta nas očekuje.

Ako nešto postaje veoma aktuelno, a i dalje ne znamo ništa o tome, onda nam se sigurno neće dopasti. Vrlo jednostavno i korisno pravilo.
 
dosen":1sl5vmhv je napisao(la):
@Rio
"U pravu si za znacaj stanice u okviru BNV ali bojim se da Eagle Hills niko nista tu ne pita. Zeljeznice Srbije su se jednostavno odlucile za novi cvor u kom nema stanice Beograd Glavna..."

Bojim se da je slucaj upravo suprotan. Nije mi jasno kako ste dosli do informacije da se Arapi ne pitaju. Mozda imate direktnu vezu. Njihov interes je sto manje javanog transporta zbog brzine tzv investicije. .

Mi sad mozemo spekulisati koji je interes arapskog investitora ali kad je rjec o postojanju zeljeznicke stanice u SA njih niko nije o tome nista pitao. Siguran sam da oni (Eagle Hills) nisu nikad rekli "Mi hocemo da gradimo ali da nema stanice".
Naprotiv. Ideja o uklanjanju stanice je starija i od Eagle Hillsa i od njegovog vlasnika Mohameda Alabbara (58 godina).
Njima je ponudjeno zemljiste BEZ stanice. A zasto, to treba pitati ljude iz Zeljeznica Srbije.

Mair":1sl5vmhv je napisao(la):
Na Novom Beogradu 60-tih nisu bile ni šine ni trasa bitne da ostanu na mestu na kom su bile. Zato što su šine išle popreko po teritoriji

Nema nikakve veze da li su sine isle uzduz ili popreko ili ukrug. One su obuhvatale prostor juznog dijela Zemuna i veliki dio Novog Beograda, tj u svom obuhvatu su pokrivale teritoriju koja je danas poprilicno naseljena. imale su mnogo bolji polozaj po pitanju gradskog prevoza putnika nego sto to imaju danas sine na NBG.

Mair":1sl5vmhv je napisao(la):
...a što se tiče šinskog saobraćaja u SA on sigurno nije potreban na trasi koja je paralelno sa rekom Savom već treba da bude trasa izvedena da spaja dve obale reke Save, tj. Savski venac i Novi Beograd, a preko tih opština i ostali deo grada sa obe strane i to se zove metro, a ne šinski sistem za vagone od 60 tona i kompozicije od 1000 tona.

:shock:
naravno da su sine potrebne na trasi paralelno sa rijekom Savom. I odavno postoje i zeljznicke i tramvajske. Sve sto je potrebno je rekonstruisati trasu od savskog trga do Topcidera. Recimo, ukopati je ili dici na vijadukt i na nju postaviti odgovarajuce vozilo. Da li metro vozilo, EMV ili LRT to je sad posebna prica. Ne znam kakve te "1000 tona" plase?

Homer Jay":1sl5vmhv je napisao(la):
Koliko vrede reči Malog gradonačelnika!?

Ne znam sta si ocekivao od politicara? Istinu? Zaboravi Malog... :wink:
 
Заборавићемо малог кад га скинемо са власти, боте "бањалучки".

milos.tro":1kph1gmc je napisao(la):
116926304831711018604003.jpg

izvor:ne davimo BGD

БРАВО НАРОДЕ!!! :vops:
 
RioBL":36811h0y je napisao(la):
...
To se vec desilo na Novom Beogradu 60-tih. Imali smo sine na nasipu od Zemuna do Save ali su uklonjene pa smo nekoliko deecenija kasnije platili da nam EGIS napravi studiju i kaze da nam sine opet trebaju skoro na istoj lokaciji.
Bojim se da nismo nista naucili iz ranijih gresaka.
...

Kada pišeš u množini (imali smo, smo platili, da nam trebaju, nismo ništa naučili....) na koga tačno misliš?
Pošto, kako si već jednom ranije rekao, nisi iz Beograda...
 
@ Delija

Pa skinite ga. Jel vam ja smetam?
Ti Delija izgleda iz svoje neke nemoci i frustracije bavis se opisivanjem mene. Ja sam nebitan faktor i u svijetu i u Srbiji i na ovom forumu. Bolje se drzi teme.

@Relja
Sto sam ja bitan? Ajmo otvoriti jednu temu "RioBL" pa cemo se tu baviti pitanjem ko sam, sta sam i odakle sam. Ljudi, drzite se teme ako vam je ona bitna.

P.S.
Na koga ti Relja mislis kad govoris u mnozini? Jesu li svi forumasi iz BG?
 
Diskvalifikacije na osnovu geografskog porekla u gradu kakav je Beograd (gde nam je gotovo svima još u živom sećanju brdo sa kojeg smo slišli, a navike odatle još više) su krajnje besmislene i licemerne.
 
Београд на води 2045 године

img4581.jpg
 
Obaloutvrda od 200m-300m nece biti izmedju mostova (Brankovog i Starog), vec uzvodno od Starog mosta, tj. ispred lokacije "dve kule".
 
Ne, nego baš obrnuto. Već je uklonjena zemlja sa dela travnjaka, na pločniku postoji gomila oznaka, a ovo se pojavilo juče ili preključe.

IMG_4888_resize.jpg
 
Kakve su to kucice? Jel za neke radnike ili za nesto oko kafane?
 
Homer Jay":9y1xpoap je napisao(la):
Diskvalifikacije na osnovu geografskog porekla u gradu kakav je Beograd (gde nam je gotovo svima još u živom sećanju brdo sa kojeg smo slišli, a navike odatle još više) su krajnje besmislene i licemerne.

Jedno je kada neko živi u Beogradu (bez obzira da li je juče sišao sa autobusa ili je treće ili peto koleno), drugo je kada neko uopšte ne živi u Beogradu, ali zato piše u množini.
 
Homer Jay":1fhv0t77 je napisao(la):
Diskvalifikacije na osnovu geografskog porekla u gradu kakav je Beograd (gde nam je gotovo svima još u živom sećanju brdo sa kojeg smo slišli, a navike odatle još više) su krajnje besmislene i licemerne.
Ја овде вршим дисквалификацију на основу политичке припадности (било које, свака ми је неприхватљива), тачније на основу политичког агитовања/троловања/ботовања на форуму.
 
Vrh