Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Realnost je surova,ali u takvom svetu živimo jbg.uvek će biti elitistički blokovi i zdanja,,,samo mi je teško shvatljivo da neko sanja severnu kroeju,korporacije vladaju..potrudi se da budeš deo korporacije i koristiš njihove apartmane.. :wink:
2442424_hf19890d58288328d3ff3_v1370541023_1024x1024.jpeg

Oslo,centar novogradnja
p8QY6Cj.jpg

owhb.jpg

BispevikaS8.jpg~original

Bispevika2.jpg~original
 
Ljubitelji železnice protiv izmeštanja pruge
http://www.beta.co.rs/?tip=article&kategorija=ekonomija&ida=2930916&id=&ime=

BEOGRAD, 20. avgusta 2013. (Beta) - Udruženje ljubitelja železnice predložilo je u utorak da se pruga uz desnu obalu Save pretvori u laku gradsku železnicu umesto da se potpuno izmesti u okviru projekta "Beograd na vodi".

Kako se navodi u saopštenju Udruženja, nije nužno uklanjati prugu da bi Beograd imao bolji pristup reci jer bi mogla da se koristi za gradski prevoz, kao neka vrsta nadzemnog metroa.

"Dok Bratislava i London ulažu ogromna sredstva da železnicu približe centru grada, Beograd teži suprotnom i već gotovu prugu koja prolazi kroz najuži centar želi da poruši", piše u saopštenju.

Prostor izmedju Savske ulice i reke Save u Beogradu - podseća Udruženja ljubitelja železnice - razvio se krajem 19. i početkom 20. veka kao transportni centar na tadašnjem rubu grada, nasipanjem močvarnog zemljišta, ali je potom izgubio tu ulogu zbog razvoja i širenja Beograda.

Udruženje se založilo da se prilikom najavljene re-urbanizacije dela Beograda uz desnu obalu Save, kao primarni, koriste održivi vidovi saobraćaja - pešački, biciklistički, vodni i šinski saobraćaj.

Predsednik Udruženja ljubitelja železnice i saobraćajni inženjer Karlo Polak je kazao da bi zadržavanje dva koloseka, koji bi se koristili za potrebe gradskog prevoza, bilo održivo rešenje i za transport velikog broja stanovnika budućeg priobalnog naselja i zaposlenih u tom kraju.

--------------------------------

Ovu vest zatim prenosi B-92, ali pod naslovom Ko je protiv "Beograda na vodi" ?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=08&dd=20&nav_id=744487

Momentalno sam poslao ovaj komentar: Naslov vam je blago rečeno tendenciozan. Slučajno ili namerno, redakcijo? Nema šanse da će da ga objave...
 
Као што рекох - Слободно и професионално новинарство у Србији не постоји!
 
(a slike gore u predhodnom postu ,prikazuju koliko navijamo da se tako nešto realizuje i u okviru projekta Beograd na vodi)
 
Delija":1eb93dr6 je napisao(la):
Као што рекох - Слободно и професионално новинарство у Србији не постоји!


У овом случају је, конкретно, реч о непрофесионализму, тј. о епској глупости онога ко је дао овакав наслов. На жалост, дешава се сваки дан.
 
"potrudi se da budeš deo korporacije i koristiš njihove apartmane"

Ovakvi stavovi nazalost pomazu sistemu eksploatacije i korporativne prevare kako bi od srednje klase napravili moderne robove... Razocaravajuce...
 
Bilo je tu sarkazma u toj rečenici,naravno,samo nisi shvatio pravilno,ali možda sad hoćeš.. :wink:
 
Nekoliko nas je napisalo komentare na B92 a propo naslova i vidim da su objavljeni. Tako da nije baš sve tako crno.
Plus za Delijin komentar koji je sve lepo objasnio ;)
 
Сад сам послао још један јер су људи почели да трипују да се заговара БГ:Воз или метро покрај реке тј неки вид тешке железнице какав у суштини имамо и сада али у виду теретних возова. А јасно је наведен концепт лаке железнице.
 
Мој коментар објавише, али наслов нису променили. Неописиво...
 
То нам можда може рећи доста о правим намерама са овим пројектом она два магарца са власти. Јасно је да је наслов такав по директиви. Нема места сугестији - или си за вучићев,ђиласов,вељин,мркин,куртин генијални план или си против,или си за Србију у ЕУ или си против Србије и просперитета,или тераш Србе под шиптарску власт или желиш да им отежаш живот...

Жвалави и риђи Гебелс,доћиће нам главе.
 
Сутра треба да изађе текст и у "Блицу" (Карло дао изјаву), па ћемо видети како ће да испадне. Оно што ме фасцинира, то је однос "плусева" и "минуса" на коментаре на 92-ци. Све го кр**** до кретена.
 
mekbejn":u08hqdb6 je napisao(la):
Nekoliko nas je napisalo komentare na B92 a propo naslova i vidim da su objavljeni. Tako da nije baš sve tako crno.
Plus za Delijin komentar koji je sve lepo objasnio ;)

Jeste crno kolega, jerbo je važno da naslov grune, čita malo ko, "glasači" žive uglavnom od naslova.
Dakle, to je namera i sistem, plasiranje laži, proizvodnja tenzija, šutiranje u cevanicu...

Delim Delijino mišljenje o novinarstvu koje ne postoji, takođe plusić.
 
Delija":3df8sx1h je napisao(la):
Као што рекох - Слободно и професионално новинарство у Србији не постоји!
Khm.Khm...Ne mislis valjda i na "nas"? :D Evo danas odrasmo guzice od rana jutra do pozarevca da snimimo 3 priloga i tek se vratismo u 22h.

Iz zdravstvenih razloga necu citati komentare na b92 i blicu jer u zadnje vreme kakva god vest da je a da ima makar posredne veze sa politikom svaki razuman i argumentovan komentar dobije brdo minusa dok politike parole velicajuci vec znate koga dobijaju beskonacno pluseva sto mi govori da to neki ljudi klikcu po partijskom zadatku.
 
Delija":1qobagpm je napisao(la):
То нам можда може рећи доста о правим намерама са овим пројектом она два магарца са власти. Јасно је да је наслов такав по директиви. Нема места сугестији - или си за вучићев,ђиласов,вељин,мркин,куртин генијални план или си против,или си за Србију у ЕУ или си против Србије и просперитета,или тераш Србе под шиптарску власт или желиш да им отежаш живот...

Жвалави и риђи Гебелс,доћиће нам главе.
Ја о вуку...

Predlog Udruženja ljubitelja železnice stigao je i do prvog potpresednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića.

- Dobio sam poruku da nam ne treba "Beograd na vodi", da treba da ostane železnica tu gde je, kao što sam dobio bezbroj pisama sa porukom "Živeo hrast, i dabogda crkao Vučić i autoput". Tu ćemo imati ozbiljnu borbu, a to je borba svih ljudi koji žele napredak u Srbiji i ne žele da se učaure u prošlost, a mislim da ćemo tu bitku da dobijemo - rekao je Vučić.

Иначе,Карло мишљења сам да сте управо због затуцаности целокупне јавности и безобразлука политичара морали спретније да изнесете овај предлог. Морали сте код новинара да инсистирате на томе да ни у једном наслову не пише на било који начин: "против измештања железнице",Морали сте да приложите неку илустрацију,мапу па и идиличну монтажу неког фенси трамваја,савршено травнате трамвајске баштице и дечице која трчкарају около.Тако се,на жалост, у данашњем друштву гура нека идеја и тако не бисте имали ни један негативан коментар.А тада ни жвалави гебелс не би могао овако да обмањује народ.

Жао ми је што вашем изласку у јавност није предходила конструктивна дискусија на ББ-у,посебно зато што сам увидео на оном окупу како с тобом дискусија може бити конструктивна.Бојим се да је последња добра прилика пропала.
 
ali već postoji fensi tramvaj koji prolazi tom trasom kroz zelene baštice......


ono što tu treba da prođe je metro koji bi spajaoo vidikovac, preko ceraka, žarkova, banovog brda, ade, sajma, pa kroz SA i dalje ka centru....
 
Не постоји фенси трамвај у СА већ на његовом ободу. Било какав вид тешке железнице на површини уз обалу Саве и Дунава у центру Београда је неприхватљив. Поред тога,укопавање такве линије би вероватно било невероватно скупо и нерационално из разлога што се цео тај потез неће урбанизовати у потпуности ни за 50 година. А поврх свега количина нових стамбенох и пословног простора која би захтевала тешки метро у тој зони је за мене неприхватљива.Нови центар града у делу СА или код Луке Београд да, али изградити читав тај потез толико да захтева метро линију је друга крајност у односу на садашњу у коју не би смели да се упуштамо!

И да, цела поента ове идеје је у искоришћавању постојећа два колосека уз реку и кроз СА па би и из тог разлога метро линија по тој траси биле нерационално решење јер би морала да се укопа а самим тим се губи вредност постојеће инфраструктуре на тој траси.
 
a neka među varijanta?
Na primer: tramvaj nastavlja sadašnjom trasom Savskom pa Karađorđevom, i onda pre beton hale skreće na trasu sadašnje pruge?
Tako izbegavamo da se npr u Karađorđevoj dve linije nalaze jedna do druge a opet oko Kalemegdana pa sve do Dorćola ili Pa mosta imamo tramvaj.
 
А овако: трамвај-воз иде из Борче, Зрењанинским путем, па се пред Панчевац пење на пругу, па онда Дунав станица - Дорћол - Бранков мост - СА - Сајам (станица код подземног пролаза) - Раковица - Железник... крак за Сремчицу? Један крак за Обреновац, ћирином трасом? Једном у пола сата за Барајево? Итд.
Ето нама стотинак хиљада путника дневно и без изграђеног Савског амфитеатра.
Укрстиш са БГ:возом, с постојећим трамвајем, аутобусима и с будућим метроом и - добијеш озбиљан градски шински систем.
 
a zašto je neprihvatljivo da SA ima gustinu naseljenosti dovoljnu za teški metro?


Kad bi se stvarno stvorili uslovi da se SA urbanicuzje ne da ne bismo čekali 50 godina da se to uradi nego bi se to desilo maltene preko noći


pa ako je država uspela da proda 5000 stanova u stepi, SA bi se rasprodao kao ništa.....

i lepo se ukopa metro i da ličimo na grad.
 
Ја сам за то да метро тангира СА. Реч је о првој линији, која би имала станицу отприлике на месту БАС-а (град ту, иначе, планира - петљу!). Одатле би се путници трамвајем (ЛРТ-ом, трамвај-возом у конкретном случају) развозили даље по СА и по граду.
Копати метро попречно кроз СА је утопија - због подземних вода то би коштало 200 милиона евра по километру; а, ако је негде глупо да се ради на стубовима, онда је то тамо, јер не треба цантар града и будућу Теразијску терасу оделити од Саве - попречним вијадуктом.
 
Ja se samo pitam koliko je racionalno da se pravi tramvajska/LRT linija na samo 450-500m od one u Savskoj / Karađorevoj?

Oko Kalemegdana i dalje trasom pruge je meni ok, kao što sam pisao gore
 
Vrh