mekbejn
Advanced
Ovde se slažem sa Delijom, potpuno nepoznavanje potreba i života jednog (velikog) grada od strane ove devojke
Па архитектура и јесте више уметност него техничка наука. Не знам да ли је то теорија, али пракса то показује, и овде и по белом свету. Чак се појављују и белосветске звезде попут Либескинда, Захе Халид.JohnnyLee":1azexfal je napisao(la):то ме подсетило на једног лика што је радио са нама Блок 42. због његових ставова и визија сам помислио да се сада на Архитектонском факултету школују филозофи и уметници, а не архитекте
... и овде код нас оних Енглеза, URBAN PLANNING COUNCIL који су смртно увређени уметнички моћници због свега што се пише, поред свега и на овом форуму. А искрено, њихово уметничко ремек дело је техничко-планерска катастрофа.Извињавам се Делији, овде се завршава једна мисао, а почиње друга. Другима је то било итекако јасно
Овај... НЕ. Архитектура је пре свега техничка наука а потом и уметност али само у домену естетске вредности нечега тако практичног као што је било која грађевина у служби појединца или друштва као целине. Неки воле да кажу да је архитектура и уметност грађења и тај опис је можда и најтачнији и прилично јасан. У сваком случају твој став по овом питању је апсолутно нетачан и рекао бих крајње субјективан из разлога што су твоје колеге саобраћајни инжењери одговорни за спроведени урбицид у Београду и преотимање улоге коју су морали да имају архитекте, односно урбанисти. АТФ у Београду је тренутно можда и најгори државни факултет а својевремено им је чак и акредитација била под знаком питања. А до тога је дошло управо зато што су избацили или срозали читав низ техничких предмета који су неопходни за озбиљно бављење пројектовањем - било чега. Тако да тај факултет одавно није мерило за било шта а понајмање није за вредновање архитектуре као науке.Karlo del Ponte":2ud9g46l je napisao(la):Па архитектура и јесте више уметност него техничка наука. Не знам да ли је то теорија, али пракса то показује, и овде и по белом свету. Чак се појављују и белосветске звезде попут Либескинда, Захе Халид, и овде код нас оних Енглеза, URBAN PLANNING COUNCIL који су смртно увређени уметнички моћници због свега што се пише, поред свега и на овом форуму. А искрено, њихово уметничко ремек дело је техничко-планерска катастрофа.
orion":u1l0b6pc je napisao(la):Kaда је у питању коришћење аутомобила ја ту видим два патолошка екстремизма. Један је да аутомобилима није место у центру града а други је коришћење аутомобила у свим ситуацијама.
Karlo del Ponte":1wknqn48 je napisao(la):@Delija
Ја исто као и ти делим мишљење везано за наше факултете и систем техничког образовања, и истина је да две трећине професора не заслужују да предају, као и да две трећине саобраћајних инжењера не заслужују дипломе.
...... Док је код Либескинда за Луку Београд постојало иоле целовито планирање, код оних Енглеза имамо пустињски начин планирања, који нигде није успео у надоградњи већ изграђеног града.
Odličan post. Baš sam na tu temu gledao jedan dokumentarac o prošlosti Bronksa. To je nekada bio lep deo grada, naseljen italo amerikancima, ircima i jevrejima srednje klase. Imao je dosta drvoreda i zelenila. A onda je 60-ih prosečena ovakva jedna mreža saobraćajnica i dobar deo bronksa je razrušen. A nakon toga dolazi i do masovnog iseljavanja starog stanovništva zbog pogoršanja kvaliteta života i useljavanja sirotinje crnačkog, hispano i raznoraznog porekla...Karlo del Ponte":3uga0f7s je napisao(la):Про повећања аутомобилског саобраћаја у историјском центру града, нека нико не одговори на овај пост пре него што прегледа клизајуће мапе на следећем линку:
http://www.vox.com/2014/12/29/7460557/u ... lider-maps