Javni uvid u Nacrt prostornog plana područja posebne namene uređenja dela priobalja grada Beograda - područje priobalja reke Save za projekat ''Beograd na vodi''
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
U periodu od 29. septembra do 28. oktobra 2014. godine na javni uvid biće izloženi Nacrt prostornog plana područja posebne namene uređenja dela priobalja grada Beograda - područje priobalja reke Save za projekat ''Beograd na vodi'' i Izveštaj o strateškoj proceni uticaja Prostornog plana područja posebne namene uređenja dela priobalja grada Beograda - područje priobalja reke Save za projekat ''Beograd na vodi'' na životnu sredinu.
Nacrt Prostornog plana sa kompletom grafičkih priloga i Izveštaj o strateškoj proceni uticaja biće izloženi na javni uvid na internet adresi Republičke agencije za prostorno planiranje, odnosno svakog radnog dana od 900 do 1400 časova u zgradi:
Gradske uprave grada Beograda, Trg Nikole Pašića 6,
U toku trajanja javnog uvida, svakog četvrtka u periodu od 1100 do 1400 časova u zgradi Gradske uprave grada Beograda, Trg Nikole Pašića 6, zainteresovanima će biti omogućeno pružanje dodatnih informacija o predmetnom planskom dokumentu.
Javna prezentacija Nacrta Prostornog plana i Izveštaja o strateškoj proceni uticaja biće održana u velikoj sali Gradske uprave grada Beograda, u ponedeljak 13. oktobra 2014. godine, Trg Nikole Pašića 6, u 1200 časova.
Primedbe na Nacrt Prostornog plana i Izveštaj o strateškoj proceni uticaja, zainteresovana fizička i pravna lica mogu dostaviti u toku trajanja javnog uvida, isključivo u pisanom obliku, poštom ili na pisarnici organa lokalne samouprave, ili Republičkoj agenciji za prostorno planiranje, zaključno 28. oktobra 2014. godine, na sledeće adrese:
Grad Beograd, Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove (preko pisarnice) 27. marta 43-45, 11000 Beograd, ili
Republička agencija za prostorno planiranje, Kralja Milutina broj 10a, 11000 Beograd.
Javna sednica Komisije za javni uvid biće održana po završetku javnog uvida, u sredu 5. novembra 2014. godine, sa početkom u 1200 časova, u velikoj sali Gradske uprave grada Beograda, Trg Nikole Pašića 6.
TEKST OGLASA objavljen u dnevnom listu "Politika" od 29. septembra 2014. godine
ISPRAVKA OGLASA o pokretanju Javnog uvida
NACRT Prostornog plana područja posebne namene uređenja dela priobalja grada Beograda - područje priobalja reke Save za projekat ''Beograd na vodi''
IZVEŠTAJ o strateškoj proceni uticaja Prostornog plana područja posebne namene uređenja dela priobalja grada Beograda - područje priobalja reke Save za projekat ''Beograd na vodi'' na životnu sredinu
Grafički prikaz: STRATEŠKA PROCENA UTICAJA NA ŽIVOTNU SREDINU ( R = 1:2500)
Referalna karta 1: POSTOJEĆA NAMENA POVRŠINA ( R = 1:1000)
Referalna karta 2: PODELA NA KARAKTERISTIČNE CELINE I BLOKOVE (R = 1:5000)
Referalna karta 3: PLANIRANA NAMENA POVRŠINA (R = 1:1000)
Referalna karta 4: REGULACIONO-NIVELACIONI PLAN ZA GRAĐENJE OBJEKATA I SAOBRAĆAJNIH POVRŠINA SA ANALITIČKO-GEODETSKIM ELEMENTIMA ZA OBELEŽAVANJE (R = 1:1000)
Referalna karta 4.1: POPREČNI PROFILI SAOBRAĆAJNICA (R = 1:200)
Referalna karta 4.2: PODUŽNI PROFILI SAOBRAĆAJNICA (R = 1:1000/100)
Referalna karta 5: PLAN GRAĐEVINSKIH PARCELA SA PLANOM SPROVOĐENJA (R = 1:1000)
Referalna karta 6.1: VODOVODNA MREŽA I OBJEKTI (R = 1:1000)
Referalna karta 6.2: KANALIZACIONA MREŽA I OBEKTI (R = 1:1000)
Referalna karta 7.1: ELEKTROENERGETSKA MREŽA I OBJEKTI (R = 1:1000)
Referalna karta 7.2: TELEKOMUNIKACIONA MREŽA I OBJEKTI (R = 1:1000)
Referalna karta 8: TOPLOVODNA I GASOVODNA MREŽA I OBJEKTI (R = 1:1000)
Referalna karta 9: PLAN MREŽE I OBJEKATA INFRASTRUKTURE (SINHRON PLAN) (R = 1:1000)
Referalna karta 9.1: SINHRON PLAN – POPREČNI PROFILI (R = 1:200)
Referalna karta 10: INŽENJERSKOGEOLOŠKA KATEGORIZACIJA TERENA (R = 1:1000)
Referalna karta 11: OGRANIČENJA URBANOG RAZVOJA (R = 1:1000)
Pridružujem se.milanche":1jtjm1ju je napisao(la):Hvala Homere na ovome.
Jedino sto mogu da kazem, oprosti im Bože, ne znaju šta rade.
+1relja":33r50uly je napisao(la):Pridružujem se.milanche":33r50uly je napisao(la):Hvala Homere na ovome.
Jedino sto mogu da kazem, oprosti im Bože, ne znaju šta rade.
Delija":fy8me9zh je napisao(la):+1relja":fy8me9zh je napisao(la):Pridružujem se.milanche":fy8me9zh je napisao(la):Hvala Homere na ovome.
Jedino sto mogu da kazem, oprosti im Bože, ne znaju šta rade.
Играли се дилетанти...
Не могу сажето,радим.rasho62":3s35lj0d je napisao(la):А можете ли некако, сажето објаснити, нама лаицима за ту област, шта је то што не ваља и како би требало бити да ваља?
Mair":cclafask je napisao(la):Zanimljivo kako su neki ljudi iskompleksirani u ovom gradu Beogradu, koji su odlučili da označe nove parcele na desnoj obali reke Save istim brojevima blokova kao na levoj obali reke Save (Novi Beograd) i to toliko "vešto" da se brojevi atraktivnih blokova lokacije skoro podudaraju sa onima na Novom Beogradu.
Izgleda da su neki "agenti" za nekretnine "začinili" prostorni plan... mogli su da nastave brojeve tako da se novi placevi zovu 78, 79, 80 itd. nadam se da će ti palcevi na desnoj obali reke Save biti popunjeni atraktivnim javnim ili stambenim objektima, na taj način ih niko neče zvati po broju bloka.
Не знам шта ти није јасно. Ја сам све лепо написао и та једна трамвајска линија би била довољна за један велики парк и нешто п+6 зградицаzoran_m":22rymw64 je napisao(la):Pa zar nisu rekli da će napraviti jednu tramvajsku liniju duž SA?
- Од реализације планираних решења саобраћаја и инфраструктуре (аутобуска станица, Прокоп, метро, УМП) зависиће доступност планираним садржајима;
- Стари савски мост планиран је за реконструкцију. У даљој фази развоја система јавног превоза путника потребно је у складу са могућностима везаним за рекострукцију постојеће структуре моста, планирати вођење метро линије.
- спровођење даљих истраживања везаних за: дефинисање линија јавног градског превоза – метроа; оправданост и потребу дефинисања подземне железничке везе са системима железнице у северном делу ужег градског подручја; сагледавање оправданости и дефинисање положаја и правца потенцијалне тунелске везе са новобеоградском обалом (правац ка Булевару др Зорана Ђинђића); и др.
- Међутим, реализација овог пројекта претпоставља сагледавање и неких додатних инфраструктурних
капацитета од којих је највећи градња тунела испод Саве, што није било могуће укључити у обрачун.
- С обзиром да је ово подручје са високоатрактивним садржајима, оставља се могућност тунелске везе леве и десне обале испод корита реке Саве на правцу продужетка улице др Зорана Ђинђића ка Савском тргу израдом плана детаљне регулације, а након провера свих техничких и просторних ограничења.
- Наиме, један од закључака Програма јесте и потреба за планирањем додатне везе између Савског и Дунавског амфитеатра испод Теразијског гребена, која се реализује планирањем тунела чији би улазни портал био у зони Економског факултета испод Каменичке улице (наставак планиране саобраћајне везе преко Старог савског моста), а даље трасом испод Трга Републике до излазног портала у Француској улици, у зони постојеће бензинске станице НИС-а. Траса ове тунелске везе ће бити предмет посебног планског документа.
У оквиру планиране регулације примарне уличне мреже на десној обали Саве, могуће је увођење интерног шинског система. За случај увођења трамвајског саобраћаја у систему ЈГП-а, минимална ширина трамвајске баштице за обављање двосмерног трамвајског саобраћаја износи 7.5m. У зони обостраног трамвајског стајалишта минимална ширина трамвајске баштице износи 13.5 m , а за случај једностраног стајалишта 10.5 m. Ширина трамвајског стајалишта износи минимум 3m, а изузетно 2m. Минимална дужина трамвајског стајалишта износи 65m изузетно 45m. У том смислу могуће је вршити прерасподелу елемeната попречног профила.
Планирано је укидање свих постојећих колосека и функција железничке станице у планском подручју. Планским решењем двоколосечна пруга из правца Топчидера завршава се у зони колског приступа Београдском сајму и на тој позицији је планирана железничка станица са потребним колосецима и извлачњаком. У даљој разради Плана, неопходно је приступити изради техничке документације за реализацију железничког стајалишта у зони Београдског сајма.
Urbanisticki a pogotovo saobracajno gledano, ovo uopste nije uklopljeno u celinu grada, nedopunjuje se, vec kao da je sa Marsa palo. Funkcionise zasebno gde parazitira na postojecoj infrastrukturi Savske i Karadjordjeve. To se posebno odnosi na Savsku, koja ce trpeti navisa opterecenja jer je veza sa " novom saobracajnom kicnom" - SAO 1 uradjena samo preko jedne (1) SAO2 ulice sa po 3 trake, koja uzgred treba da napaja i trzni centar. Na taj nacin ta "nova kicma - SAO 1" ne rasterecuje Savsku, vec upravo suprotno - dodatno je opterecuje. Takodje ne vidim funkciju SAO 14, u produzetku Risanske, jer ne povezuje Savsku sa SAO 1.rasho62":1rd2b8w1 je napisao(la):А можете ли некако, сажето објаснити, нама лаицима за ту област, шта је то што не ваља и како би требало бити да ваља?
nombre":3gd0apc6 je napisao(la):Prevelika visinska razlika ce biti izmedju prve i druge najvise zgrade. Da bi druga zgrada dostigla prvu na nju moramo da stavimo zgradu visoku koliko i Usce. :shock: Sve u svemu glavna kula ce poprilicno dominirati okruzenjem a i celim gradom zbog svoje visine, sirine i lokacije.