JohnyBgood
Advanced
Karadjordjeva menja sirinu i apsolutno se slazem sa taksijima i tramvajima na najuzem delu. Pominjao sam u radionici na temi Savamala da bi za taj deo nekakav dobar uzor bila zagrebacka Ilica. No taj uzi deo se moze zaobici bajpasom za automobile dalje prema reci i da se to onda ponovo ulije u Karadjordjevu koja je vecim delom sasvim lepe sirine.stf":3ihm8t6x je napisao(la):Карђорђева улица је преуска и превише вредна да би обављала улогу саобраћајне артерије. Осим тога, она то и није. Много пута сам седео на Калишу и посматрао НБГ, као и вероватно, сви остали на форуму. Обратите пажњу следећи пут на Карађорђеву, односно на процентуално коришћење те улице за саобраћај.
Моја паушална визуелна процена је да 70% саобраћаја чине шлепери, 20% трамвај, 5% такси и само 5% приватна возила.
Гледајући на тај начин, неће се много изгубити претварањем те улице у пешачку. Иако сам ја пре за идеју о претварању у интегрисану улицу.
Моје неко мишљење је да од Карађорђеве треба направити уздужни трг, којем би наставили да саобраћају трамваји и таксисти. Тиме та улица не би умрла због недостатка наших вољених аутомобила.
Ulicu i jeste unistilo to sto njome tutnje kamijoni, kad smo toliki moroni da su na Dunavu najblizi mostovi Pancevackom TEK onaj u Novom Sadu (100km!) i onaj nizvodno u Kovinu (koji ti sluzi necemu jedino ako ides za Vrsac iz centralne Srbije). Tako da je neophodan uslov da ovo uopste zazivi onaj kineski most uzvodno, koji bi omogucio da se teretni saobracaj za Banat najzad izmesti iz grada.
Ali, ako ce to da postane jedna ziva zona koja ce da privlaci ljude u centar broj privatnih vozila i taksija ce se vrlo brzo uvisestruciti. Drugo, ako tu bude stambene i poslovne izgradnje samo ljudi koji tu zive i rade (bez posetilaca) ce s lakocom da uvisestruce promet. Ako se to ne desi, zona ce zamreti pre nego sto zaista zivne. A bez Karadjordjeve je JAKO tesko prici bilo gde blizu, sa jedne strane ti brani Knez Mihajlova, sa druge je tesko preseci Brankovu, sa trece reka, sa cetvrte Kalemegdan. Uzgred, Karadjordjeva je i takva kakva je puno sira od drugih ulica u tom krau, recimo Gavrila Principa, tako da drugih kandidata da ponese sav taj (odnosno bilo kakav ozbiljniji) saobracaj zapravo nema...