Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

To je render ko zna kog terminala i u ko zna kom gradu, uradjen za novine, nemojte da vas buni.

I,zasista, šta se dešava sa lastinom stanicom? Ako ona ostane, koja je svrha preseljenja?
 
Pa,pred izbore ce basovu stanicu da izmestaju jer ce most biti gotov krajem ove godine.Icice to mic po mic,bas do zavrsimo cardak ni na nebu ni na zemlji poznatiji kao Prokop
 
Bas htedoh da pitam za Lastinu stanicu... bilo bi lepo kad bi i lasta odletela na nbg, tj da se dogovore sa BASom oko zajednicke stanice
 
Kad smo vec kod toga, šta je tačno lastino, a šta BAS-ovo? Peroni zauzimaju najmanje mesta, a najviše parkinzi, tj. depoi. Čiji su pa oni?
 
Ne znam,nadam se da su i oni na zemljistu zeleznica.

Evo resenja- bas na nbg,a lasta kod prokopa il pancevca.
 
О спајању Ластине станица и БАС-а нема ни говора. Цена перонске карте је много већа на БАС-у, десила би се побуна путника од Инђије до Смедеревске Паланке. Могу само да буду једна поред друге. А и незгодно је ако нису због преседања. Ласти је потребно мање паркинг места јер се аутобуси на њој само привремено задржавају (ако остају дуже иду у погон на аутопуту). Мислим да Ласта користи површину обележену плаво, а БАС жуто.
baslasta.jpg
 
stf":3pdqg2b4 je napisao(la):
Glas prirode":3pdqg2b4 je napisao(la):
Nije dobro sto se zalazete za stanicu na Novom Beogradu, cudi me sto su u tome uporni bas Vucko i STF, koji znaju da prepoznaju sta je dobro bolje od mnogih ovde, ali ovde ste pogresili, jer Novi Beograd ima sve vecu gustinu naseljenosti, obala i prostor izmedju brodogradilista i toplane povezan sa onim kod Zel. st. N.Bg. ima likovne i prirodne mogucnosti koje tek treba osmisliti, zariti stanicu sa rekom buseva u to tkivo je prebacivanje Karadjordjeve na drugu stranu reka i novog veka !
Stanica negde mora da postoji. Izmedju Autokomande, Karadjordjeve i Buvljaka, definitivno je Buvljak najbolje rešenje, što zbog najbolje saobraćajne povezanosti, što zbog jako loše parcele, koja se praktično, nizašta drugo ne može ni upotrebiti.
Najbolje bi bilo da autobusi ne prolaze kroz bilo koji deo grada. Da bi to bilo moguce, nove autobuske stanice bi trebalo postaviti na mestima gde se obilaznica ukrsta sa zeleznickim pravcima Beovoza. Tako da bi postojale 3 stanice, na zapadu, jugu i severu.

Putnici autobusa bi morali da putuju malo gradskim vozom, malo ostalim gradskim prevozom, ali time bi se dala prednost zeleznickom prevozu kojim bi moglo da se dodje u centar, a smanjila upotereba autobusa ciji nedostaci su poznati, posebno u odnosu prema zdravoj zivotnoj sredini.

Dok tako rasporedjene stanice postanu stvarnost, trebalo bi da bude izgradjen bar deo prve linije metroa kojim bi moglo od stanice Beovoza kod Vuka da se stigne do Terazija, tako da bi prevoz od tih autobuskih stanica do Terazija trajao dvadesetak minuta, a danas treba isto toliko od Karadjordjeve do Terazija, pesice, a prevozom i duze.
 
Savski amfiteatar je preopterećen saobraćajem, vozovi, tranvaji, autobusi, kamioni, automobili... splet -saobraćajna žila kucavica. Posledica je velika prisutnost - frenkvencija ljudi.
Preko potrebno izmeštanje, železničke i autobuske stanice samim time i mnoge linije GSPa neće imti potrebu da prolaze tuda. Posledica je drastično smanjivanje prisutnosti ljudi u tom kraju.
Samo ukazujem da pri planiranju uređenja kompletnog amfitetra treba voditi računa da sadržaj i dalje privalači ljude
inače dobičemo lep, veliki, gotovo pusti prostor, od ljudi iz drugih delova grada. Skoro kao naselje na periferiji
( ne vodi me ni put ni posao ni zadovoljstvo u nj.) a bila bi velika šteta tako da ispadne. :vops:
 
Све ти је добро, осим ж. станице. Баш се види из твог плана да се никако ту не уклапа.
 
Избацивање Ж. станице не би много реметило план. Онда би било овако:
89877922.jpg
 
Arnorian":zdizfstr je napisao(la):
Избацивање Ж. станице не би много реметило план. Онда би било овако:
http://img11.imageshack.us/img11/7942/49067990.jpg
Meni je i ovako mnogo bolje bez sina, ogromna razlika. Ja imam dve zamerke, vise bih voleo veliki kruzni tok oko stare stanice, na liniji par ideja koje su se pojavile u radionici, tema "na mestu stare stanice". Drugo, ako ce metro za Novi Beograd da ide ovuda, tu kote nisu tako straobalne kao kod Brankovog mosta tako da je sasvim izvodljivo da metro ide kroz tunel ispod reke, jer bi uspon prema Slaviji bio mnogo blazi nego prema Terazijama ili Trgu Republike. I mozda bi bas jedna od najvaznijih stanica metroa trebalo da bude na cosku tog kruznog toka i Nemanjine...
 
^^^ Мислим да би велики кружни ток био превиђе дуг, обим би био око 600м. Цела Немањина је 900м.
Линија метроа на плану иде према Теразијама, не према Славији. Метро тунелом се добија само линија метроа, мост може да буде комбиновани, и друмски и метро.
 
vucko":3ta9fnsc je napisao(la):
Arnorian,ja bih uklonio stari savski most.
Мислим да Стари Мост не смета. Преко њега може да настави да иде трамвај.
 
@ Glas prirode Slažem se sa tom logikom potpuno. Železnički saobraćaj treba da se razvija, ali dok se on ne razvije dovoljno, potrebna je glavna autobuska stanica. Evo, sadasnji BAS je privremeno 40 godina u Karađorđevoj. Realno govoreći, tek za otprilike toliko godina možemo imati potpuno razvijeni želežnički saobraćaj, što će reći, završene sve linije metroa, kao i prigradska železnica. Dotle, može BAS da bude "privremeno" na lokacji Buvljaka, a zatim da se rasporedi na HUB-ove na periferiji.

@ Arnorijan Veliki kružni tok i jeste funkcionalniji. Slaviji je potreban veći prečnik a manje "traka". Znači, kod Železničke bi odlično obavljao funkciju veliki kružni tok sa samo 2 trake u krug.

@ Vučko I ja sam za dislociranje tog mosta, pogotovo što dobijamo novi tramvajski prelaz preko reke. Mada mi je sve logičnija ideja da se on ostavi u funkciji pešačkog da spaja budući potez od Terazijske terase do Ušća. Dalje bi se pešaci usmeravali na pešačku zonu Bul. Zorana Đinđića. NAravno, šine se ne bi povadile, već bi most bio rezerva, tj. alternativa u slučaju havarije na Igli, ili povećanih gužvi.
 
Što se tiče premeštanja BAS pa i Lastine stanice i meni je bila idealna lokacija buvljak, ali ako je stvarno tačno da 80% autobusa uopšte ne prelazi savske mostove onda više nisam za to. (ponavljam pod uslovom da je to stvarno tačno) Onda bi bolja lokacija bila Prokop ili Autokomanda.
 
STF, cime ce se ljudi prevoziti za 40 godina ? Ako nije moguce izgraditi bar deo metro linije od Vuka do Arene, a trase Beovoza vec postoje, ne vidim cemu 40 godina.

Ili mislis da su nam potrebni magnetni vozovi hiperbrzina da bi se Srbi odlepili od autobusa?
 
@stf da ga premestimo uzvodno da ide tacno na pesacki bulevar zorana djindjica.i nikako da bude drumski
 
А зар не би било лепо да Београд коначно добије један прави, лепо уређени, велики парк, рецимо баш на том простору, уместо да се и ту гради?

Да је локација за градњу добра, јер је то центар - није изговор.То је управо разлог ЗА. Али не за парк као с нешто зеленила испуњеним празним простором, што се у Београду под тим подразумева, него заиста за једну амбијенталну целину. А и када погледамо како се креће клима последњих година, стварно мислим да коришћење било каквог простора у старом делу за додатну изградњу води катастрофи.

Уосталом, Београд је врло велики град и не може довека имати један центар и све у њему. То напросто не би било нормално, зар не?
 
@ Шумар Није поента у преласку мостова, већ у растерећењу града.

@ Глас природе Реално гледајући, према досадашњем искуству, толико ће нам требати за обичну железницу. За лебдећу ће нам требати више. Нажалост.

@ Вучко Тачно, то је друга опција, и ја сам је цртао пре пар месеци. Питање је, који пешачки правац треба да добије приоритет? Да ли, да се тим мостом Бул. Зорана Ђинђића повеже са парком у СА(парк тешко да ће бити), или пешачким потезом спустити Пешаке са Теразијске терасе у парк који ће бити уместо БАС-а па мостом до ревитализованог Старог сајмишта? Све ми се више чини,да је ова друга опција далеко оправданија. Тако би можда и добили некакав парк ту (јер је мањи од оног предложеног у СА) а у СА би се изградило урбано језгро.

Дакле, Булевар Зорана Ђинђића-Континентал-мост-?? или:
Теразије-Тераса-Економски парк-мост-Старо сајмиште

Примамљивија ми је друга траса.
 
Arnorian":l4xjvte1 je napisao(la):
^^^ Мислим да би велики кружни ток био превиђе дуг, обим би био око 600м. Цела Немањина је 900м.
Линија метроа на плану иде према Теразијама, не према Славији. Метро тунелом се добија само линија метроа, мост може да буде комбиновани, и друмски и метро.
Ne verujem da bi bio bas toliko veliki krug ali cak i da jeste, ne vidim u cemu je to problem i kakve veze ima sa duzinom Nemanjine. Moguce da bi bas ta duzina omogucila da saobracaj dosta bezbolno klizi okolo, tu se vec ukrstaju 3 jako vazne ulice a sa mostom i gradnjom okolo se dodaje bar jos jedna velika ulica, sto veliku kruznu raskrsnicu cini jos pozeljnijom. Kad se toliki saobracaj koncentrise na malom prostoru stvara se krkljanac, tako da je "rasirivanje" stvari pozeljno, i to mi se jako svidja u trafikantovom resenju za Slaviju u radionici.

Pa moze i kombinovani most a moze i tunel za metro plus malo jeftiniji/jednostavniji most samo za saobracaj. Sto se tice trase metroa, to nije za ovu temu, mislim da ako metro preseca reku na ovoj visini, nije problem ni ako se ide od Savskog trga na Terazije, problem je da ako se ide negde u visini Brankovog mosta, strmina je suvise velika tako da tu tunel onda otpada. Ovde je druga prica i to je bila poenta mog upisa. Mislim da je besmisleno da nadzemni metro preseca ono sto ce u buducnosti biti poslovni i svakoliki drugi centar grada.
 
stf":3c9hifnb je napisao(la):
@ Шумар Није поента у преласку мостова, већ у растерећењу града.

@ Глас природе Реално гледајући, према досадашњем искуству, толико ће нам требати за обичну железницу. За лебдећу ће нам требати више. Нажалост.

@ Вучко Тачно, то је друга опција, и ја сам је цртао пре пар месеци. Питање је, који пешачки правац треба да добије приоритет? Да ли, да се тим мостом Бул. Зорана Ђинђића повеже са парком у СА(парк тешко да ће бити), или пешачким потезом спустити Пешаке са Теразијске терасе у парк који ће бити уместо БАС-а па мостом до ревитализованог Старог сајмишта? Све ми се више чини,да је ова друга опција далеко оправданија. Тако би можда и добили некакав парк ту (јер је мањи од оног предложеног у СА) а у СА би се изградило урбано језгро.

Дакле, Булевар Зорана Ђинђића-Континентал-мост-?? или:
Теразије-Тераса-Економски парк-мост-Старо сајмиште

Примамљивија ми је друга траса.
Slazem se, daleko smo mi od momenta kad cemo moci da razmisljamo o ukidanju nekog mosta, jednstavno smo u ogromnom deficitu i svaka (rezervna) opcija za prelazak preko reke je dragocena.

Da imam milijarde jednog Bila Gejtsa, ja bi na mestu Starog mosta rekonstruisao most kralja Aleksandra, jer bi on kao onaj stari vodio na (ako Bog da) rekonstruisano Staro sajmiste, samo sa druge strane. Tako bi mogle ostati i sine (naravno ne bi morale ako dodatni most bude bolja veza za tramvaje) a i dodala bi se jos po jedna vozna traka, i pesacki trotoar u svakom smeru. Lepota. A ovaj most su i tako gradili Nemci tako da bi bilo fer da vratimo nesto sto je prilikom njihove najezde poruseno. I taj most bi sa Brankovim sasvim lepo opsluzivao dva velika bulevara u Novom Beogradu, jedan koji ide ispred a drugi iza zgrade vlade Srbije. A dodatni most bi "opsluzivao" bulevar Zorana Djindjica.
 
Johnny,ima samo jedna dilema,a to je da li da po starom planu metroa bude bulevar zorana djindjica pesacka zona, ili i automobilska.Po tvojoj ideji bi bila automobilska,dok koliko vidim ja i stf nismo za to.

Ako je bulevar Zorana Djindjica pesacka zona onda se brankov most preusmerava na Bulevar Nikole Tesle,a drumski saobracaj sa metro mosta na bulevar Mihajla Pupina.Time bi i stari savski most bio suvisan sto se tice drumskog saobracaja.

Dobra je ideja za most,ne bih pravio nov,ali bi bilo lepo da se makar deo Brankovog mosta preoblikuje kao sto je bio most Kralja Aleksandra,recimo oni lavovi na obalama i.t.d. Previse mi je most ravan i brutalisticki da bi bio pored Kalemegdana i usca Save u Dunav. I ja bih zeleo da ga vidim u originalnom stanju sa onim metalnim delovima koji nose uzad ali to ne verujem da ce ikada biti.

Kao sto rekoh ranije,most Kralja Aleksandra je bio nas Golden Gejt most.
 
Vrh