Najbolje bi bilo da autobusi ne prolaze kroz bilo koji deo grada. Da bi to bilo moguce, nove autobuske stanice bi trebalo postaviti na mestima gde se obilaznica ukrsta sa zeleznickim pravcima Beovoza. Tako da bi postojale 3 stanice, na zapadu, jugu i severu.stf":3pdqg2b4 je napisao(la):Stanica negde mora da postoji. Izmedju Autokomande, Karadjordjeve i Buvljaka, definitivno je Buvljak najbolje rešenje, što zbog najbolje saobraćajne povezanosti, što zbog jako loše parcele, koja se praktično, nizašta drugo ne može ni upotrebiti.Glas prirode":3pdqg2b4 je napisao(la):Nije dobro sto se zalazete za stanicu na Novom Beogradu, cudi me sto su u tome uporni bas Vucko i STF, koji znaju da prepoznaju sta je dobro bolje od mnogih ovde, ali ovde ste pogresili, jer Novi Beograd ima sve vecu gustinu naseljenosti, obala i prostor izmedju brodogradilista i toplane povezan sa onim kod Zel. st. N.Bg. ima likovne i prirodne mogucnosti koje tek treba osmisliti, zariti stanicu sa rekom buseva u to tkivo je prebacivanje Karadjordjeve na drugu stranu reka i novog veka !
Meni je i ovako mnogo bolje bez sina, ogromna razlika. Ja imam dve zamerke, vise bih voleo veliki kruzni tok oko stare stanice, na liniji par ideja koje su se pojavile u radionici, tema "na mestu stare stanice". Drugo, ako ce metro za Novi Beograd da ide ovuda, tu kote nisu tako straobalne kao kod Brankovog mosta tako da je sasvim izvodljivo da metro ide kroz tunel ispod reke, jer bi uspon prema Slaviji bio mnogo blazi nego prema Terazijama ili Trgu Republike. I mozda bi bas jedna od najvaznijih stanica metroa trebalo da bude na cosku tog kruznog toka i Nemanjine...Arnorian":zdizfstr je napisao(la):Избацивање Ж. станице не би много реметило план. Онда би било овако:
http://img11.imageshack.us/img11/7942/49067990.jpg
Мислим да Стари Мост не смета. Преко њега може да настави да иде трамвај.vucko":3ta9fnsc je napisao(la):Arnorian,ja bih uklonio stari savski most.
Ne verujem da bi bio bas toliko veliki krug ali cak i da jeste, ne vidim u cemu je to problem i kakve veze ima sa duzinom Nemanjine. Moguce da bi bas ta duzina omogucila da saobracaj dosta bezbolno klizi okolo, tu se vec ukrstaju 3 jako vazne ulice a sa mostom i gradnjom okolo se dodaje bar jos jedna velika ulica, sto veliku kruznu raskrsnicu cini jos pozeljnijom. Kad se toliki saobracaj koncentrise na malom prostoru stvara se krkljanac, tako da je "rasirivanje" stvari pozeljno, i to mi se jako svidja u trafikantovom resenju za Slaviju u radionici.Arnorian":l4xjvte1 je napisao(la):^^^ Мислим да би велики кружни ток био превиђе дуг, обим би био око 600м. Цела Немањина је 900м.
Линија метроа на плану иде према Теразијама, не према Славији. Метро тунелом се добија само линија метроа, мост може да буде комбиновани, и друмски и метро.
Slazem se, daleko smo mi od momenta kad cemo moci da razmisljamo o ukidanju nekog mosta, jednstavno smo u ogromnom deficitu i svaka (rezervna) opcija za prelazak preko reke je dragocena.stf":3c9hifnb je napisao(la):@ Шумар Није поента у преласку мостова, већ у растерећењу града.
@ Глас природе Реално гледајући, према досадашњем искуству, толико ће нам требати за обичну железницу. За лебдећу ће нам требати више. Нажалост.
@ Вучко Тачно, то је друга опција, и ја сам је цртао пре пар месеци. Питање је, који пешачки правац треба да добије приоритет? Да ли, да се тим мостом Бул. Зорана Ђинђића повеже са парком у СА(парк тешко да ће бити), или пешачким потезом спустити Пешаке са Теразијске терасе у парк који ће бити уместо БАС-а па мостом до ревитализованог Старог сајмишта? Све ми се више чини,да је ова друга опција далеко оправданија. Тако би можда и добили некакав парк ту (јер је мањи од оног предложеног у СА) а у СА би се изградило урбано језгро.
Дакле, Булевар Зорана Ђинђића-Континентал-мост-?? или:
Теразије-Тераса-Економски парк-мост-Старо сајмиште
Примамљивија ми је друга траса.