@milos
Pa teoretski kada bi bio konstantan maksimum vozila verovatno
posto je studija iz 2006g, radjene su prognoze opterecenja. Procena opterecenja
u spicu za 2009 vozilo/cas/smer :
- gazela, smek ka Nbg 6750, ka gradu 6000 , opterecenost >100% (ekstremnije prognoze 7500, 6250)
- brankov most ka Nbg 2500, ka gradu 3250, opterecenost >100% (3000, 3000)
u spicu za 2012 vozilo/cas/smer:
- gazela, smer ka Nbg 5750, ka gradu 6000
-brankov most ka Nbg 2500, ka gradu 3750
-most na adi ka Nbg 3750, ka BB 2000
jos jednom ovo su procene iz 2006.
i jedan posebno izdvojeni deo u studiji: Protok saobraćaja 2021. godine biće za oko 85% veći u odnosu na 2006.
@stf
Po toj logici, nakon izgradnje velikog broja poslovnih objekata na Nbg, trebalo je da se smanji saobracajno opterecenje, jer eto Nbg je bila spavaonica, pa je 83% kretanja gravitiralo ka gradu, a eto sad nakon izgradnje ovoliko kvadrata,ce da rade tu, pa nece prelaziti most. To moze samo u teoriji, mada i tu teze. I sam vidis da nije tako.
U Beograd se godisnje doseli 30.000-35.000 ljudi.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:316147-Migracije-Beograd-je-svima-cilj Inace ako se neko pitao zbog cega su plakate "slavimo Beograd' postavili po celoj Srbiji, odgovor se nalazi na linku, nista nije slucajno.
Netacno je da su kolapsi kod Usca jer ima malo soping molova, kolapsi su jer su u centru. Netacno je da dnevna migracija zaposlenih i stanivnika iz BnV nece uticati na opterecenost saobracajnica, a pogotovu mostova kao uskih grla, uticace i te kako.
Kada se gradi stambeni ili poslovni objekti, oni iniciraju dnevnu migraciju, dok na
tom prostoru sada nema bilo kakav znacajan poslovni objekat. Dakle za
taj prostor to je novih 20-30.000 korisnika najmanje + posetioci soping centra. Kazem ti, na
tom prostoru ce se stvoriti novih 20.000 automobila najmanje, jer na
tom prostoru sada oi nusu.