Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Борчанац":a4og8w4z je napisao(la):
А ти Зума обрни мало планове :)
Када већ планираш холограме нека ти они представе поглед на Саву, па и на Дунав ако хоћеш. А не да рушиш кафане, као да не знаш да су то стубови ове земље ( у изумирању ) где сутра ја да дижем револуције :p
Опустите се људи, кафана из које је Гаврило кренуо пут Босне се не налази на простору предвиђеном за Теразијску терасу, те не знам чему расправа о њеном рушењу? :D

Борчанац":a4og8w4z je napisao(la):
Шалу на страну, мислио сам да арапи не граде без 80м2.
Проблем је у поремећеном систему разрачунавања квадратуре стамбеног простора за коју су криви наши локални инвестоторчићи који су зарад јајарисања на профиту и муљачина од трособног направили четворособан, од двособног трособан, а од гарсоњере двособан стан ... лудило ...

Борчанац":a4og8w4z je napisao(la):
Још једно питање за све.
Ако овде буде наводно живело 14000 људи, уз раднике и посетиоце нека је и целих 200 000 дневно.
Колико и каквих капацитета је потребно за јавни превоз?

Треба узети у обзир да цифре нису толико застрашујуће колико на први поглед изгледају. Кроз подземни пролаз у Бранковој дневно прође 100 000 људи, а неповезани СА нема тачке која је од постојећег јавног превоза даље од 500 метара.

Треба имати у виду да се уопште не ради о нових 14 000 људи у систему превоза већ о далеко боље распоређеној истој цифри становника. Зашто боље распоређеној? Па зато што концентрисање што већег броја људи у географском центру града смањује оптерећење на попречним комуникационим везама.

Дакле, БнВ не генерише додатно становништво, већ преузима и прерасподељује садашње.
 
O načinu spajanja Terazija sa ulicom Savskom bilo je opširnije na temi ovog foruma "Terazijska terasa". http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=5878#p5878

Evo nekih primera sa teme iz tog perioda:

291lro2.jpg


Član foruma pod imenom: Rascian



terazije13.jpg


Član foruma pod imenom: neko_daleko



13z99g7.jpg


Član foruma pod imenom: dusan




29f9rmo.jpg


Član foruma pod imenom: zexland




14f53b20069380.jpg


Ovaj je sa: http://www.mitarh.rs


Suština je da je to jedina veza Terazija i "Beograda na vodi".
 
Divne li logike? Kelneri, sobarice i čistači cipela će kupovati stanove od par stotina hiljada evra, top menadžment će se voziti tramvajem ili metroom, a kolonije bogataša će se naseliti u Beogradu, samo da bi mogli da uživaju u čistom vazduhu Savske ulice, da bi mogli da biraju između posmatranja saobraćaja u njoj i čuvenog centralnog parka u BNVu? Pri čemu zanemarljivo mali procenat srećnika koji su okrenuti na pravu stranu, koji su na pravoj visini, kojima stanovi ne gledaju u drugi soliter, i koji sve prethodno nabrojano mogu da plate, može ČAK i da uživa u pogledu na socijalističku arhitekturu Novog Beograda?

Večeras ću pokušati da i po treći put, ovaj put nadam se sasvim jasno, objasnim kako izgleda mnogo realnija kalkulacija broja ljudi, pošto od toga zavisi potrebna infrastruktura i u BNV-u i oko njega.
 
Pa u švajcarskoj nije ništa neobično da se top menadžment vozi tramvajem ili biciklom.
 
milos.tro":2sjln3q9 je napisao(la):
Zuma, sve pohvale na fotografijama.Na prostoru savske terase mogu se napraviti i pokretne stepenice (ima sasvim dovoljno prostora) tako da ne bi bilo problema za starije turiste i one koji nisu baš vični hodanju uzbrdo nizbrdo.

Naravno, nešto slično je obavezno. Ja sam predložio da to ipak bude u formi dovoljno široke, ravne, pokretne trake u nivou terena. Verovatno tako da se duž uspona može slobdno silaziti i ulaziti na nju na svakoj tački. Tako bi najzad svi građani mogli na lak način savladati visinsku razliku između Terazija i nivoa Savske obale. Ovo je Beogradu neophodno i sasvim nezavisno od BNVa, jer se drugačije grad ne može povezati kad je u pitanju pešački saobraćaj. Potrebna je jedna ovde i jedna na Kalemegdanu. Ovaj put se nadam da niko od tajkuna to neće iskoristiti kao izgovor da bi sebi napravio još jedan poslovno-tržni centar tipa Oblak.
 
Živković: Beograd na vodi najveća divlja gradnja

04.07.2014. - 14:20

0

Predsednik Nove stranke Zoran Živković ocenio je danas da Beograd na vodi predstavlja najveću divlju gradnju u istoriji Srbije u organizaciji države.



Živković je danas pogledao maketu izloženu u Geozavodu

- Taj projekat ne postoji, ni detaljni, ni generalni urbanistički plan, kao ni plan detaljne regulacije, odnosno bilo koji dokument koji može da dozvoli ovakvu gradnju - rekao je Živković nakon što je obišao maketu “Beograd na vodi” u Geozavodu.

 

Komentrišući da će država i grad Beograd uložiti 200 miliona evra u taj projekat, Živković je upitao otkuda nam taj novac i dodao da niko više ne pominje Prokop za koji je potrošeno stotine miliona.


- Sada se ne pominje kao alternativa. Kažu, radovi će početi sutra, prekosutra, krajem godine, sledeće godine... Napraviti železničku stanicu za šest meseci ili godinu dana - to ni Mrkonjić nije mogao, tako da ne verujem da će i Vučić moći to da uradi - rekao je Živković.


Predsednik Nove stranke je naglasio i da će biti poterebno obezbediti više od 30.000 paking mesta jer se predviđa 1.800.000 što poslovnih, što stambenih jedinica.


- Gde? Verovatno u Lazarevcu, jer se na maketi ne vidi prostor za parking - upitao je Živković i dodao da je dobro da se ulaže u Srbiju, ali da to ulaganje mora biti po zakonu.


Nova stranka je zatražila da se građanima pokažu jasni dokumenti, ekonomska analiza i urbanistički projekti, kao i da se organizuje javna rasprava.


Živković je procenio da će Beograd i država ući u velike obaveze i da neće imati mogućnosti da završe svoj deo posla i da će onda investitor da tuži državu, kao što se to ranije i dešavalo.

 

Ranije danas, prvi potpredsednik Vlade Ivica Dačić rekao je da je Beograd na vodi "bez sumnje dobar projekat" a Demokratska stranka juče je zatražila javnu raspravu o projektu.

Blic
 
04.07.2014 12:59
Dačić: "Beograd na vodi" dobar projekat
http://www.tanjug.rs/novosti/136158/dac ... ojekat.htm

BEOGRAD - Prvi potpredsednik Vlade Srbije Ivica Dačić ocenio je danas da "nema dileme" da je projekat za izgradnju stambeno-poslovnog kompleksa "Beograd na vodi" dobar i da ga treba podržati.

"To je dobar projekat i tu nema dileme. Taj projekat je cilj kome se teži i ne može da bude loš i da ima negativne posledice", rekao je Dačić i naglasio da "nije dovoljan jedan korak napred, već da su potrebni veliki koraci napred".

Dačić je, gostujući u emisiji "Kažiprst" na TV B92, rekao i da je prisustvovao nedavnoj promociji tog projekta, ali da ga "nisu snimali".

Na pitanje šta misli o postavljanju bilborda u gradovima po Srbiji - "Slavimo Beograd", rekao je da "ne zna i da nije u toku", ali da smatra da svaki grad u našoj zemlji treba da se razvija nezavisno od Beograda.
"Neko to može da shvati kao provokaciju, ali ja mislim da je to više deo onih koji se bave marketingom i reklamama, a ne stvar političara. Sigurno nije Vučić naredio da se bilbordi postave", rekao je Dačić.

Na pitanje da li je za to da se ispita odgovornost u vezi sa saniranjem posledica katastrofalnih poplava u maju budući da o tome nema pomena u izveštaju Vlade, Dačić je rekao da je "apsolutno za to da se ispita da li je bilo propusta i to u svim pravcima".

On je, pak, naveo da su u novonastaloj situaciji posle poplava morale da se "valjano ispoštuju sve potrebne procedure".
"Ako radite bez valjanih procedura, onda ste na tapetu zašto ih niste ispoštovali", rekao je Dačić.
 
petak 4.07.2014 | 15:45
Niš: Sklonjeni bilbordi BG na vodi
Izvor: B92, Beta
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=872294

Niš -- Dva bilborda u Nišu, na kojima je bio plakat "Slavimo Beograd" koji reklamira projekat "Beograd na vodi", uklonjena su posle tri dana.

Postavljanje bilborda je izazvalo burne reakcije Nišlija na društvenim mrežama, kao i brojne osvrte lokalnih i nacionalnih medija. Umesto njih su plakati za pomoć za dečje selo.

Nema informacija o tome da li je unapred bilo predviđeno da kampanja "Beograda na vodi", koji gradi preduzeće "Igl hils" iz UAE, traje tri dana ili je uklanjanje bilborda izazvano nezadovoljstvom građana.

Bilbordi sa reklamama "Beograda na vodi" naišli su na kritiku niške javnosti, pogotovu na društvenim mrežama, koje su od ponedeljka pune komentara koji ukazuju na neravnomerni razvoj Srbije i siromaštvo na jugu države.

U komentarima se često ističe da nema neprijateljstva između dva grada, ili da su ljudi načelno protiv projekta "Beograd na vodi", već da je problem reklamiranje na takav način, uz takve poruke u aktuelnoj situaciji u celoj zemlji.

Gradonačelnik Niša Zoran Perišić je reagujući na nezadovoljstvo svojih sugrađana izazvano tom kampanjom u izjavi za lokalne medije kazao da ne razume to nezadovoljstvo i da mu bilbordi ne smetaju jer "Beograd na vodi" može da koristi celoj Srbiji.

Bilborde je prokomentarisao i prvi potpredsednik Vlade Ivica Dačić, koji je u Kažiprstu B92 rekao da smatra da Srbija treba da se ravnomerno razvija i da je pitanje o tim bilbordima za ljude koji rade marketing, a ne za predstavnike Vlade.

"Zar zaista mislite da je Vučić nekome naredio da postavlja te bilborde?", rekao je Dačić.

Na sajtu "Južne vesti" u anketi sa pitanjem "Da li vam smetaju bilbordi 'Slavimo Beograd u Nišu" od ukupno 3.772 glasa, čak 3.313 je izabralo odgovor "da".
 
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=872294 (svi komentari)
Ovde nije pitanje ko je iz kog grada i ko koga mrzi, kad pogledam komentare ne cudi me sto propadamo. Pitanje je ko je narucio bilborde, ko ih je platio i ko ima potrebu da reklamira nesto sto jos nije ni pocelo da se gradi. Gospodo ovo nije reklama za Beograd na vodi, a bojim se da je placamo iz svog dzepa.
 
Koji moron je smislio slogan "Slavimo Beograd"? Kod nas se zna sta se i povodom cega slavi, Krsna slava, vjencanje, rodjenje, Slava sela .... Ko i zbog cega da SADA slavi Beograd? Moze li neko pametniji da mi to objasni?
 
Gotovo! Pukao BnV.

http://www.pravda.rs/2014/07/04/karici-grade-tesla-siti-u-beogradu/

БК Група саопштила је данас да је осмислила пројекат за изградњу пословно-стамбеног комплекса „Тесла Сити“ у Београду, површине око два милиона квадратних метара, на чијој изградњи би било ангажовано око 43.000 радника и по завршетку обејкта би било запослено око 18.000 људи, а у средишту комплекса био би изграђен Међународни финансијски центар, који би буџету Србије доносио најмање 20 милијарди евра годишње.

Мада се у саопштењу БК компанија не помиње тачна локација где би у Београду тачно изграђен многофункционални комплекс „Тесла Сити“, та компанија је предочила да би тај комплекс, заједно са Међународним финансијским центром могао се упореди са највећим светским пројектима, као што је Макао у Кини, „Венеција“ у Лас Вегасу, „Дубаи Интернешенел фајненшел центер“ у Дубаију и „Москва Сити“ у Москви.

......
 
Brine me kada vidim da ozbiljan dnevni list objavi ovakvu vest u rangu njuz
 
Nisu bas ni Novosti sto su nekad bile, stvarno prenose debilne vesti. Cuj 20 milijardi godisnje u budzet...
 
Борчанац":vy5ko3cs je napisao(la):
Баш хтедох рећи. ..
Србија је изгледа најбоље место за живот и бизнис у свету. Сада ће се све показати... :roll:

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... u-Beogradu

Локација је веровано у Борчи јер је свуда већ ,,тесно"

Imamo već i gotov render Veliko Ratno Ostrvo :lool: :lool:
essentialprincipals01.jpg
 
Па добро, Карићи граде НБГ део Савског амфитеатра и добијемо целину. :)
 
milos.tro":11ufs36n je napisao(la):
Гледам ову презентацију и видим целокупни парадокс Београда. Видим селендру ушушкану у сред новог и модерног дела града и модеран пословни кластер у сред старог градског језгра ...

Београд у свој својој суштини. :gobb:
 
Igor":18g5ify0 je napisao(la):
Brine me kada vidim da ozbiljan dnevni list objavi ovakvu vest u rangu njuz

Možda je to i čitava ideja? Intenzivno reklamiranje BNVa u ovako ranoj fazi i na ovakav način je sasvim očigledno (za sada) isključivo politička propaganda, a ne promocija namenjena kupcima. Oni niti kupuju niti se opredljuju kad je nešto ovako daleko i ovako nesigurno. Otuda se Beograd "slavi" i po untrašnjosti (što je pogrešna procena, ali dobro, računa se namera). Ovo je verovatno neko naručio kao političku propagandu sa druge strane, pošto osećaju da moraju da odgovore istom merom inače će izgubiti previše "poena". Cilj je verovatno da se obesmisle političko-marketinški slogani BNVa, i da im se ponavljanjem u besmislenom i neostvarivom kontekstu ukine emotivna snaga kod običnog naroda.
 
stf":14f2z075 je napisao(la):
Треба имати у виду да се уопште не ради о нових 14 000 људи у систему превоза већ о далеко боље распоређеној истој цифри становника. Зашто боље распоређеној? Па зато што концентрисање што већег броја људи у географском центру града смањује оптерећење на попречним комуникационим везама.

Дакле, БнВ не генерише додатно становништво, већ преузима и прерасподељује садашње.

Nije bolje nego lošije raspoređenoj. To što kažeš bi važilo kada bi u čitavom gradu postojala homogena mreža saobraćajnica koja u svakoj njegovoj tački ima približno iste propusne kapacitete (u svim pravcima). Onda bi srednja vrednost pređenog puta od raznih tačaka do cilja bila najmanja ako je cilj u centru. Pošto nije tako, cela teorija pada u vodu. Jedini relevantan faktor ostaje da je u stari deo grada (koji po defaultu ima najlošije ulice), preraspodelom dovučeno mnoštvo ljudi koji tu inače ne bi dolazili. Ako BNVa nema, dakle trenutno stanje, saobraćaj (manji nego što će biti) prolazi kroz centar grada bez prevelikog skretanja i zadržavanja U NJEMU. Pre svega duž auto puta, deo ide Brankovim mostom pa kroz tunel, a deo starim železničkim pa u Nemanjinu. Posle gradnje BNVa mnogo VEĆI saobraćaj će baš u samom centru grada morati da SKRENE sa ovih pravaca (za 90 stepeni) u Savsku ulicu ili druge koje su paralelne reci. To će vrlo verovatno proizvesti pravi haos, a u najboljem slučaju znatno usporenje.

U izvesnoj meri bi pomogao još jedan automobilski most koji bi BNV bar donekle načinio delom saobraćajne mreže Novog Beograda, a ne starog Beograda, pa sam ga zato i predložio. Međutim i to je polovično rešenje.

Ponavljam da je osnovna greška čitavog projekta ubacivanje (preraspodela ako baš želiš, ali razlike u praksi nema) previše ljudi i previše novih kvadrata u najstariji deo jednog starog grada Evropskog tipa (sa POSEBNO LOŠOM mrežom ulica). Da su ambicije manje, da su bar samo malo više u skladu sa gustinom stanovanja i biznisa u najbližem okruženju, to bi nekako i prošlo. Ovako će se zbog ogromne neusklađenosti gustina unutar i izvan nečega što je po svim karakteristikama poslovno i stambeno ostrvo, stalno pojavljivati sve novi i novi problemi.
 
Vrh