JarJarBinks
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.06.2014.
- Poruke
- 234
- Pohvaljen
- 327
spatiotecte":x1474n7t je napisao(la):Zasto tako???
Misliš na "kretenizam"? To je duga priča.
spatiotecte":x1474n7t je napisao(la):Zasto tako???
JarJarBinks":3i8p0bmm je napisao(la):spatiotecte":3i8p0bmm je napisao(la):Zasto tako???
Misliš na "kretenizam"? To je duga priča.
душан":3cw6bcm4 je napisao(la):Nedelja 29. jun 2014.
Izvor: Dosta je bilo
http://dostaje*******ilo.rs/apsurd-na-vodi/
Апсурд на води
Међутим, да ли је баш ово решење најбоље?
Ивеститор пројекта „Београд на води“ вероватно га слави, пошто је овакве услове могао да добије само у Београду.
spatiotecte":1th4wywf je napisao(la):Kao prvo treba da budemo srecni sto je investitor tog kalibra izabrao Beograd a ne Budimpestu, Varsavu, Bukarest ili neki drugi evropski grad.
Mislim da trenutno nismo svesni koja je to sreca da nam dodje covek koji namerava toliko novca da ulozi u nas grad.
Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.
Šta su sve Beograđani pitali gradonačelnika na predstavljanju "Beograda na vodi"
M. Nikolić | 30. 06. 2014. - 09:16h izmena vesti 12:17h | Foto: D. Milenković | Komentara: 7
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali od jutros od 10.30 sati bio je domaćin Beograđanima koji su poželeli da vide kako izgleda maketa "Beograda na vodi" koja je predstavljena u rekonstruisanoj zgradi Geozavoda u Karađorđevoj ulici.
Više od 400 građana došlo je da pogleda master plan najvećeg projekta u Beogradu, a gradonačelnik im je najpre objašnjavao u kojim fazama će teći gradnja. On je rekao da je krajnji rok za završetak "Beograda na vodi" od 8 do 10 godina, kao i da se radi plan detaljne regulacije za celo područje, koji se do septembra može očekivati na javnom uvidu.
Krajnji rok za Beograd na vodi je, od danas, osam do 10 godina za sve četiri faze i nabitnije je da krenemo. Ne možete vi da krenete da radite projekat ove veličine odmah i sve - rekao je Mali i dodao da je jedan od ograničavajućih faktora završetak železničke stanice Prokop.
Gradonačelnik je naveo da se završetak Prokopa očekuje do kraja 2016. godine, navodeći da premeštanje železničke stanice otvara prostor za drugi i treću fazu.
Na pitanje da li je potpisan ugovor o gradnji, gradonačelnik je rekao da nije, te da se na proleće sledeće godine planira početak realizacije prve faze projekta.
"Maketa je predmet svih mogućih analiza"
Govoreći o kritikama pojedinih arhitekata da će izgradnja "Beograda na vodi" narušiti izgled grada i da će kula koja će biti izgrađena uticati na tok reke Save, Mali je rekao da je maketa koja je izložena u Beogradskoj zadruzi predmet svih mogućih analiza.
- Izvolite pa analizirajte, nemam nikakav problem sa tim. Čuo sam neke kritike da domaće arhitektonske firme nisu uključene u projekat, što je delimično tačno. Maketa je samo plan kako "Beograd na vodi" treba da izgleda, a svaka zgrada će biti rezultat rada domaćih arhitektonskih firmi - naglasio je Mali i dodao da postoji dosta projekata u okviru Beograda na vodi, tako da će biti posla za sve.
- Paralelno sa tim radimo na pripremanju papirologije i dokumentacije. Ne očekujte ugovor o gradnji pre kraja godine, jer jednostavno nemamo spremnu svu papirologiju - rekao je on i dodao da nadležni žele da u potpunosti promene način na koji se do sada radilo.
To, kako je objasnio, znači da se, kada se radi, radi se sa svom potrebnom dokumentacijom i papirologijom, a ne da kasnije dolazi do dodatnih troškova.
- Sa druge strane, primer kako će gradska vlast da radi je i ova zgrada Geozavoda za koju su za tri meseca izdate potrebne saglasnosti i dozvole i na njoj je radilo 12 preduzeća sa 300 domaćih radnika koji su uspešno i efikasno završili posao - naglasio je Mali.
Nakon što je Siniša Mali predstavio projekat, građani su ga "zasuli" sa svih strana brojnim pitanjima. Jedan od većih problema bio je taj što nije postojalo ozvučenje niti mikrofon, pa su se građani stiskali što bliže gradonačelniku.
Najviše ih je zanimalo gde će biti premešteni ljudi koji sada žive na lokacijama koje su predviđene za izgradnju "Beograda na vodi", da li će taj deo imati park i zelenilo...
Pored ovih, postavljali su i pitanja nevezana za tu temu, a između ostalog pitanja u vezi sa legalizacijom objekata u Beogradu, problema uništenih košarkaških terena na Novom Beogradu, a neki od građani su samo želeli da ga pozdrave.
Beogradska kula biće završena do kraja 2016.
Renovirana zgrada Geozavoda će biti prodajni i promotivni centar projekta "Beograd na vodi" i svi građani će tu moći da dobiju potrebne informacije o projektu.
Jedna od najlepših zgrada u Beogradu otvorena je petak, a nekadašnji sjaj dobila je nakon tromesečne rekonstrukcije, koju je finansirala kompanija "Igl hils" (Eagl Hills).
Maketu projekta "Beograd na vodi" u petak su otkrili predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić, izvršni direktor kompanije "Igl hils" Mohamed al Abar i gradonačelnik Beograda Siniša Mali.
Premijer je na otvaranju Geozavoda i predstavljanju makete "Beograd na vodi" poručio da ovo nije samo maketa i najavio da će simbol tog projekta, Beogradska kula, biti završena do kraja 2016. godine.
Izvršni direktor kompanije "Igl hils" Mohamed al Abar je rekao da će u projekat biti uloženo 3,1 milijarda dolara i da će biti gradjen modernom tehnologijom, ali da će duh grada kakav je Beograd ostati sačuvan.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/47...onacelnika-na-predstavljanju-Beograda-na-vodi
Није тако звучало. Ја са између редова прочитао јако перфидну увреду ...Delija":iy2v6txj je napisao(la)::shock: Ништа није било упућено директно теби. Ја не приступам овоме емотивно.
Колико сам ја схватио Јовинове скице, Савски булевар у смеру ка Савском тргу је треба да иде садашњим смером ка Газели а смер ка Газели са друге стране Поште (где су сада колосеци). Садашњи смер ка Савском тргу би био спектакуларан пешачки потез.spatiotecte":iy2v6txj je napisao(la):Tako je isprojektovao petlju Jovin, nikad mi nije bilo jasno zasto je tako uradjen taj deo, sigurno je moglo bolje da se uradi presecanje tramvajske pruge sa drumskim kolovozom.
spatiotecte":16ab4q0q je napisao(la):Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.
danko68":3ly98c9d je napisao(la):spatiotecte":3ly98c9d je napisao(la):Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.
Hafen City u Hamburgu je dosta veci od Beograda na vodi!
Homer Jay":33m6qckz je napisao(la):.....
Pri tom, vidi se da su skroz zabrljali saobraćaj i da deluje kao da ne znaju šta će s njim - iz makete se uopšte ne može videti kako pristupiti Zarićevom mostu i koja je uopšte njegova funkcija. Kako će tramvajska mreža iz Karađorđeve i Savske biti povezana sa tramvajskaom mrežom u novim bulevarima u Savskom amfiteatru. Niti je jasno kako misle da zbudže ovaj kružni tok kod Zagrebačke ulice... Ali kao što rekoh, možda i previše informacija tražimo u maketi....
spatiotecte":2uyxuywt je napisao(la):danko68":2uyxuywt je napisao(la):spatiotecte":2uyxuywt je napisao(la):Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.
Hafen City u Hamburgu je dosta veci od Beograda na vodi!
Tu su negde po povrsini (mi 90 hektara oni 100 hektara), a opet oni nemaju kulu od 220 metara visine i jos 20 oblakodera tako da nije to to.
Meni se recimo svidja sto je njihov projekat bas evropski sa zatvorenim blokovima dok je nas vise kao neki Mini Dubai sa soliterima i klasterom.