Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

душан":3cw6bcm4 je napisao(la):
Nedelja 29. jun 2014.
Izvor: Dosta je bilo
http://dostaje*******ilo.rs/apsurd-na-vodi/

Апсурд на води

Међутим, да ли је баш ово решење најбоље?

Ивеститор пројекта „Београд на води“ вероватно га слави, пошто је овакве услове могао да добије само у Београду.

Prilično je jasno da je ovaj projekat veoma logičan put razvoja Beograda.

Ovakve projekte u svetu kontroliše država, i tender nije uvek pravi put.
 
Komentari sa hr sajtova.

a tko će kupovati u tim trgovačkim centrima? ljudi koji zarađuju 200€ mjesečno? a za hranu im treba 300...

Bane.....jako vam zavidim!!Kad jednom upoznaš mentalitet Araba koji do jučer nisi znali razliku između telefona i metle a sad zahvaljujući nafti glume gospodu onda znaš što je loš i bahat čovjek!Sretno vam sa njima!

Nasli Arapi pravo mjesto za najveci kupleraj na Balkanu. Nisu ludi da tamo grade nekakve tvornice, jer su tamo svi ljenguzi i muljatori.

A kome grade,...kome to treba? Da nije mozda pravi cilj iseliti one cigane iz mahale kod stanice?

San na vodi

sto je vise obmane i lazi Vucic nam je drazi

Jadna je ona zemlja koju nekretninski projekt treba izvuć iz krize...

Srbija za 5 godina lider regiona, balkanski tigar. Beograd novi Dubai. Hahaha!

ada ciganlija sad bu postala ada arabija
 
Kretenizam je privremeno resenje koje ce da ostane trajno po mudrom projektu novom.

Po originalnom planu, obe kolovozne trake bi trebalo da idu sa savske strane tramvajskih sina - identicno kao na delu kod sajma - sto je i logicno kad se pogleda satelitska slika. Privremeno je bilo ovako zbog zeleznickih sina.
 
spatiotecte":1th4wywf je napisao(la):
Kao prvo treba da budemo srecni sto je investitor tog kalibra izabrao Beograd a ne Budimpestu, Varsavu, Bukarest ili neki drugi evropski grad.

Mislim da trenutno nismo svesni koja je to sreca da nam dodje covek koji namerava toliko novca da ulozi u nas grad.
Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.

srbija je jedno veliko gradilište....i lider u regionu...i faktor stabilnosti
 
Šta su sve Beograđani pitali gradonačelnika na predstavljanju "Beograda na vodi"

M. Nikolić | 30. 06. 2014. - 09:16h izmena vesti 12:17h | Foto: D. Milenković | Komentara: 7
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali od jutros od 10.30 sati bio je domaćin Beograđanima koji su poželeli da vide kako izgleda maketa "Beograda na vodi" koja je predstavljena u rekonstruisanoj zgradi Geozavoda u Karađorđevoj ulici.


Više od 400 građana došlo je da pogleda master plan najvećeg projekta u Beogradu, a gradonačelnik im je najpre objašnjavao u kojim fazama će teći gradnja. On je rekao da je krajnji rok za završetak "Beograda na vodi" od 8 do 10 godina, kao i da se radi plan detaljne regulacije za celo područje, koji se do septembra može očekivati na javnom uvidu.

488265_beograd-na-vodi-mali300614foto-dusan-milenkovic-0188_f.jpg


Krajnji rok za Beograd na vodi je, od danas, osam do 10 godina za sve četiri faze i nabitnije je da krenemo. Ne možete vi da krenete da radite projekat ove veličine odmah i sve - rekao je Mali i dodao da je jedan od ograničavajućih faktora završetak železničke stanice Prokop.

Gradonačelnik je naveo da se završetak Prokopa očekuje do kraja 2016. godine, navodeći da premeštanje železničke stanice otvara prostor za drugi i treću fazu.

Na pitanje da li je potpisan ugovor o gradnji, gradonačelnik je rekao da nije, te da se na proleće sledeće godine planira početak realizacije prve faze projekta.

"Maketa je predmet svih mogućih analiza"

Govoreći o kritikama pojedinih arhitekata da će izgradnja "Beograda na vodi" narušiti izgled grada i da će kula koja će biti izgrađena uticati na tok reke Save, Mali je rekao da je maketa koja je izložena u Beogradskoj zadruzi predmet svih mogućih analiza.

- Izvolite pa analizirajte, nemam nikakav problem sa tim. Čuo sam neke kritike da domaće arhitektonske firme nisu uključene u projekat, što je delimično tačno. Maketa je samo plan kako "Beograd na vodi" treba da izgleda, a svaka zgrada će biti rezultat rada domaćih arhitektonskih firmi - naglasio je Mali i dodao da postoji dosta projekata u okviru Beograda na vodi, tako da će biti posla za sve.

- Paralelno sa tim radimo na pripremanju papirologije i dokumentacije. Ne očekujte ugovor o gradnji pre kraja godine, jer jednostavno nemamo spremnu svu papirologiju - rekao je on i dodao da nadležni žele da u potpunosti promene način na koji se do sada radilo.

To, kako je objasnio, znači da se, kada se radi, radi se sa svom potrebnom dokumentacijom i papirologijom, a ne da kasnije dolazi do dodatnih troškova.

- Sa druge strane, primer kako će gradska vlast da radi je i ova zgrada Geozavoda za koju su za tri meseca izdate potrebne saglasnosti i dozvole i na njoj je radilo 12 preduzeća sa 300 domaćih radnika koji su uspešno i efikasno završili posao - naglasio je Mali.

Nakon što je Siniša Mali predstavio projekat, građani su ga "zasuli" sa svih strana brojnim pitanjima. Jedan od većih problema bio je taj što nije postojalo ozvučenje niti mikrofon, pa su se građani stiskali što bliže gradonačelniku.

Najviše ih je zanimalo gde će biti premešteni ljudi koji sada žive na lokacijama koje su predviđene za izgradnju "Beograda na vodi", da li će taj deo imati park i zelenilo...

Pored ovih, postavljali su i pitanja nevezana za tu temu, a između ostalog pitanja u vezi sa legalizacijom objekata u Beogradu, problema uništenih košarkaških terena na Novom Beogradu, a neki od građani su samo želeli da ga pozdrave.

Beogradska kula biće završena do kraja 2016.

Renovirana zgrada Geozavoda će biti prodajni i promotivni centar projekta "Beograd na vodi" i svi građani će tu moći da dobiju potrebne informacije o projektu.

Jedna od najlepših zgrada u Beogradu otvorena je petak, a nekadašnji sjaj dobila je nakon tromesečne rekonstrukcije, koju je finansirala kompanija "Igl hils" (Eagl Hills).

Maketu projekta "Beograd na vodi" u petak su otkrili predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić, izvršni direktor kompanije "Igl hils" Mohamed al Abar i gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

Premijer je na otvaranju Geozavoda i predstavljanju makete "Beograd na vodi" poručio da ovo nije samo maketa i najavio da će simbol tog projekta, Beogradska kula, biti završena do kraja 2016. godine.

Izvršni direktor kompanije "Igl hils" Mohamed al Abar je rekao da će u projekat biti uloženo 3,1 milijarda dolara i da će biti gradjen modernom tehnologijom, ali da će duh grada kakav je Beograd ostati sačuvan.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/47...onacelnika-na-predstavljanju-Beograda-na-vodi

Da li je neko od forumaša možda bio, a što da ne i postavio koje pitanje gradonačelniku?
 
Delija":iy2v6txj je napisao(la):
:shock: Ништа није било упућено директно теби. Ја не приступам овоме емотивно.
Није тако звучало. Ја са између редова прочитао јако перфидну увреду ...

spatiotecte":iy2v6txj je napisao(la):
Tako je isprojektovao petlju Jovin, nikad mi nije bilo jasno zasto je tako uradjen taj deo, sigurno je moglo bolje da se uradi presecanje tramvajske pruge sa drumskim kolovozom.
Колико сам ја схватио Јовинове скице, Савски булевар у смеру ка Савском тргу је треба да иде садашњим смером ка Газели а смер ка Газели са друге стране Поште (где су сада колосеци). Садашњи смер ка Савском тргу би био спектакуларан пешачки потез.

То су МОРАЛИ да уврсте у мастерплан. Као и поглед са Теразијске терасе. У тим пропустма се види потпуна неозбиљност мастерплана, тј. његово игнорисање неких планова који су константни деценијама. Мада, од идејног решења мастерплана до израде ПДР-ова доћиће до промена те се надам да ће се обратити пажња на горенаведено у циљу лепшег и функционалнијег БГ.
 
Čak i ako se osnlonimo na optimizam Siniše Malog, radove uz Savsku ulicu (poslednja faza projekta) možemo očekivati tek za 6-8 godina (ako, prema njegovim rečima, poslednaj faza, a to su blokovi uz Savsku, treba da bude gotova za 8-10 godina). Do tada sve to može da se sredi. Uostalom, kao što smo već dosta puta utvrdili, maketa je samo maketa i već smo na njoj našli gomilu propusta i nelogičnosti. Plan detaljne regulacije, ako ga bože zdravlja bude, trebalo bi da nam da dosta više informacija o samom "Navodnom Beogradu".

Što se Terazijske terase tiče, iz ovog najkonfuznijeg dela makete bi moglo da se nasluti u kom pravcu razmišljaju:

140627-BWFin-04.jpg


Nrp. vidi se da nema današnje raskrsnice iz Karađorđeve ka Zarićevom mostu i intersantno je da se na današnji park Luke Ćelovića, nastavlja zelena površina (a park Luke Ćelovića je prirodni nastavak parka na Terazijskoj terasi). Tako da i dalje postoji mogućnost stvaranja jedne kontinuirane zelene površine od Treazijske česme, pa sve do ovog novog bulevara koji bi išao paralelno sa Karađorđevom ulicom.

Nažalost, stari park Luke Ćelovića (parkić ispred Bristola) na maketi uzurpiraju zgrade. To bi svakako izbeći jer je reč o jednom od najstarijih uređenih parkova u Beogradu (iako današnji izgled ne sugeriše tako), a u njemu se nalazi i, ako se ne varam, najstariji spomenik u Beogradu - crveni krst.

Pri tom, vidi se da su skroz zabrljali saobraćaj i da deluje kao da ne znaju šta će s njim - iz makete se uopšte ne može videti kako pristupiti Zarićevom mostu i koja je uopšte njegova funkcija. Kako će tramvajska mreža iz Karađorđeve i Savske biti povezana sa tramvajskaom mrežom u novim bulevarima u Savskom amfiteatru. Niti je jasno kako misle da zbudže ovaj kružni tok kod Zagrebačke ulice... Ali kao što rekoh, možda i previše informacija tražimo u maketi.

I još jedna važna stvar je to što, imajući u vidu sve planove koji su ikada razmatrani za metro u Beogadu, ovaj deo Savskog amfiteatra ima ključnu funkciju u tom smislu.
 
Само још једном да констатујем да овај мастер план не оставља никакав простор за метро те да је једино било говора о једној трамвајској линији.

Иначе, вирус се раширио по Србији

490x370_Slavimo-Beograd.jpg


http://www.juznevesti.com/Drushtvo/Foto ... ad.sr.html
 
Stf, ovaj Beks koga pominješ (ko ono pivo), jel to misliš na mene? Ja imam 38 godina, ne 19, pa ako sam to ja, onda si i mene uvredio. Ako to nisam ja, onda izvini, nisam razumeo.
 
belka nisi ti, becks je momcic koji se uglavnom bavi autobusima i gradskim saobracajem na srodnim temama ;)
 
Da i ja prozborim koju mali mi je umakoa mimoisli smo se na ulazu i stvarno je mali
Gomila svjeta se tiskala oko makete slikao sam okolo dok su se nisu malo raazisli , djvojka koja je stajala uz maketu postavio sam par pitanja u vezi makete , rekla je da je da je maketa orjentacjona da se gredjanima priblizi porjekat i da mnoge stvari nisu kao u stvarnosti , malo umjetnicke , slobode , pitao sam za tramvaj gdje ispari , posta itd , kaze to je predmet buduce razrade i da ce ubudziti tramvaj
Slike
dsc09777.jpg

a iza vrata iluzija u 3d
dsc09778.jpg

dsc09783.jpg

dsc09782.jpg

dsc09781.jpg

dsc09780.jpg

dsc09779.jpg

raznorazni prikazi makete
dsc09775.jpg

dsc09774.jpg

sine
dsc09773.jpg

dsc09772.jpg

dsc09771.jpg

dsc09769.jpg

dsc09768.jpg

dsc09764.jpg

dsc09763.jpg

dsc09762.jpg

dsc09761.jpg

dsc09758.jpg

dsc09757.jpg

dsc09756.jpg

dsc09755.jpg

dsc09754.jpg
 
spatiotecte":16ab4q0q je napisao(la):
Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.

Hafen City u Hamburgu je dosta veci od Beograda na vodi!
 
U dobro je, već sam se uplašio da me Stf proziva onako u komunikaciji sa drugim, pa sam se zarumeneo ko bulka. Šalim se, hvala Igore.
 
danko68":3ly98c9d je napisao(la):
spatiotecte":3ly98c9d je napisao(la):
Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.

Hafen City u Hamburgu je dosta veci od Beograda na vodi!

Tu su negde po povrsini (mi 90 hektara oni 100 hektara), a opet oni nemaju kulu od 220 metara visine i jos 20 oblakodera tako da nije to to. :D
Meni se recimo svidja sto je njihov projekat bas evropski sa zatvorenim blokovima dok je nas vise kao neki Mini Dubai sa soliterima i klasterom.
 
U samom Hafen City-ju su vec zavrsene dve metro stanice,a toku je produzetak linije sa trecom stanicom.
Medju samim hamburzanima projekat ne nailazi na neko odusevljenje,dok ga turisti masovno posecuju.

Najveci skandal je svakako filharmonija kojoj se pocetna cena izgradnje udesetostrucila!!!
Sa prvobitnih 70,na trenutno preko 600 mil €,a to jos nije konacno...a da,i rok gradnje je vec sada za tri godine
probijen...
 
Homer Jay":33m6qckz je napisao(la):
.....

Pri tom, vidi se da su skroz zabrljali saobraćaj i da deluje kao da ne znaju šta će s njim - iz makete se uopšte ne može videti kako pristupiti Zarićevom mostu i koja je uopšte njegova funkcija. Kako će tramvajska mreža iz Karađorđeve i Savske biti povezana sa tramvajskaom mrežom u novim bulevarima u Savskom amfiteatru. Niti je jasno kako misle da zbudže ovaj kružni tok kod Zagrebačke ulice... Ali kao što rekoh, možda i previše informacija tražimo u maketi....


Ovo lepo opisuje kakav plan postoji - ama nikakav.
Postoji samo ideja, i zaglušjuća marketinška buka koja više služi da iz medija istisne prave teme i prave probleme, nego da zainteresuje nekakve kupce.
 
Da nastavim sa slikama ako nesmeta

dsc09753.jpg

dsc09752.jpg

dsc09750.jpg

dsc09749.jpg

dsc09747.jpg

dsc09740.jpg

dsc09739.jpg

dsc09738.jpg

dsc09737.jpg

dsc09735.jpg

dsc09734.jpg


to je to narode nastavak u temi o zadruzi
 
(sa sajta inserbia.info)
Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0736.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0726.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0721.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0683.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0678.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0675.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0665.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0401.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0631.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0621.jpg

Belgrade-Waterfront-InSerbia_Info-0617.jpg


Orasprava o bg na vodi uzivo u zlatnom burencetu :vops: :vops:
dsc09797.jpg

dsc09798.jpg
 
Ček ček, pa ovde nema ni jedan novi most ni gl. saobracajnica na ovoliko novih kvadratnih metara! Ahahahahaha, umreću od smeha.. Da li ima kraja glupostima u ovoj zemlji

ps. ovo će da funkcioniše samo ako uvedu naplatu ulaska u centar i zabrane parkiranja na ulicama u širem centru. Inače kolaps od ujutru do uveče
 
spatiotecte":2uyxuywt je napisao(la):
danko68":2uyxuywt je napisao(la):
spatiotecte":2uyxuywt je napisao(la):
Ono sto ne shvatamo je sto ovakvo gradiliste ce biti najveci gradjevinski poduhvat u jednom evropskom gradu od rekonstrukcije Berlina zapocete 1989te godine.
Zapravo bice najvece gradiliste u evropi kada bude krenulo da se gradi.

Hafen City u Hamburgu je dosta veci od Beograda na vodi!

Tu su negde po povrsini (mi 90 hektara oni 100 hektara), a opet oni nemaju kulu od 220 metara visine i jos 20 oblakodera tako da nije to to. :D
Meni se recimo svidja sto je njihov projekat bas evropski sa zatvorenim blokovima dok je nas vise kao neki Mini Dubai sa soliterima i klasterom.

Hafen City
zartikelde823quartiersue.jpg

zartikelde82gesamtillust.jpg

zartikelde82zartikelde82.jpg

zartikelde824masterplan2.jpg

zartikelde82130305entwic.jpg
 
Vrh