Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

extra zgrada. realno, mi od SA možemo da napravimo beogradski Docklands, kao što su u Londonu napravili
 
Fuj! -1. Kako bi odvratno bilo kad bi od SA pravili nesto za kancelarijski i lux stambeni prostor. To bi stvarno bio zlocin.

SA je idealan prostor da se napravi nesto sto ce spajati Novi i Stari grad, nesto sto bi bilo za sve gradjane - pravo spustanje na reku. Zaista treba iskoristiti ovu priliku da se u Beogradu napravi nesto inovativno i originalno sto ce privlaciti Beogradjane i strane posetioce da sidju na obale Save.

Nazalost, najverovatnije je da cemo dobiti odvratne, dosadne, bez maste koncipirane betonsko-staklene oblakodere (kao sto nicu sirom sveta - tipa u Kini, Tajlandu i Koreji).
 
Naravno sa pogledom na Temzu. Pogled na drugu stranu je uzas. Tj. taj deo Londona je katastrofa.
A sto se tice SA ukratko.
Meni se svidja plan sa 3 gradjevine, ne oblakodera, koje ce ostaviti trag i naciniti iskorak u arhitekturi i razmisljanju kod nas.
Voleo bih da budu spojene trgovima i okruzene veeelikim parkom. Neku gradnju bi dozvolio malo vise, ka Savskoj i na NBG strani.
SA gradjanima! Kada bi se to popunilo po sistemu stambeno-poslovno-bezlicno, SA ni tada ne bi bio dostupan gradjanima u pravom smislu. Tesko da bi postao novi simbol grada ili imao turisticki znacaj. Zar ne?

JohnnyLee, ipak je Luka Beograd nas pandan Docklandsu.
 
рад Београд ће ући у процедуру преузимања акција БАС-а

Реагујући на дешавања у вези са Београдском аутобуском станицом, председник Скупштине града Београда Александар Антић изјавио је:

„Град Београд потврђује своју решеност да преузме одговорност за функционисање Београдске аутобуске станице, узимајући у обзир стратешку важност саобраћајне компоненте града и чињеницу да кроз Београдску аутобуску станицу прође годишње више од 3,5 милиона путника.

Град Београд ће ући у процедуру преузимања акција БАС-а, пре свега откупом државног удела у акционарском капиталу, наравно уз консултације са руководством БАС-а и уважавањем интереса других акционара.

Дугорочни циљ ангажовања града Београда је да се осигура интерес Београђана и самог града, с обзиром на чињеницу, добро познату у јавности, да ће локација Аутобуске станице бити измештена, што би могло довести до одређених нејасноћа у вези са власништвом над грађевинским земљиштем на простору садашње Аутобуске станице. Управо ангажовањем града Београда биће заштићен јавни интерес и омогућиће се несметано функционисање аутобуског саобраћаја”, изјавио је Александар Антић.

:gobb:
 
Napokon, da se oslobodimo i svega onog ružnog što ide uz takve objekte , skidanje okova i bukagija starom delu Beograda
 
vucko":1ziuymqo je napisao(la):
рад Београд ће ући у процедуру преузимања акција БАС-а

Реагујући на дешавања у вези са Београдском аутобуском станицом, председник Скупштине града Београда Александар Антић изјавио је:

„Град Београд потврђује своју решеност да преузме одговорност за функционисање Београдске аутобуске станице, узимајући у обзир стратешку важност саобраћајне компоненте града и чињеницу да кроз Београдску аутобуску станицу прође годишње више од 3,5 милиона путника.

Град Београд ће ући у процедуру преузимања акција БАС-а, пре свега откупом државног удела у акционарском капиталу, наравно уз консултације са руководством БАС-а и уважавањем интереса других акционара.

Дугорочни циљ ангажовања града Београда је да се осигура интерес Београђана и самог града, с обзиром на чињеницу, добро познату у јавности, да ће локација Аутобуске станице бити измештена, што би могло довести до одређених нејасноћа у вези са власништвом над грађевинским земљиштем на простору садашње Аутобуске станице. Управо ангажовањем града Београда биће заштићен јавни интерес и омогућиће се несметано функционисање аутобуског саобраћаја”, изјавио је Александар Антић.

:gobb:
Ne zanima njih da BAS radi bolje, vec da se opare od zemljista na kome se sada nalazi.

Sto se izmestanja tice, ono je svakako neophodno. Iako sam ja generalno protiv toga da se seli na drugu obalu Save, moglo bi se razmisliti o lokaciji pored ili ispod novog mosta sa NBG strane.
 
Naravno druze vrachar,ali opet je bolje da je u vlasnistvu grada nego da neki milojko ucenjuje kada se bude prebacivala autobuska stanica i privodilo trenutno zemljiste nameni od koga ce veci deo otpasti na pristupne puteve za metro most :kk:
 
razgradjevinar":2v73lqu3 je napisao(la):
pa to i jeste plan, na mestu gde je sada buvljak
Steta. Zar nije prirodnije da autobuska bude pored Prokopa? Na primer, gde se trenutno nalazi BIP. Na taj nacin bi ljudi iz drugih gradova, koji recimo nisu povezani zeleznicom sa BG-om, mogli lako da dolaze do medjugradskih/medjunarodnih vozova.
 
Videcemo razvoj situacije. Navodno je jos neko uskocio u pricu. Nije to samo zemljiste koje je svakako jako vredno, BAS fino posluje, nema neku konkurenciju u vidu zeleznickog saobracaja a radi se uglavnom sa kesom.
Sta kazete na ideju da se pored buduce glavne stanice napravi jos jedna manja. Na primer, da linije iz Vojvodine, Madjarske, Austrije, Hrvatske, BIH, zapadne Srbije, itd. dolaze na NBG a ostale u stari deo.
 
jeste prirodnije kada bi prokop funkcionisao mada ne znam koliko je bas lokacija bipa pogodna za autobusku stanicu (nagib terena). ako sam ja dobro shvatio planove novobeogradska zeleznicka stanica ce u buducnosti postati glavna (sta ce biti sa prokopom to verujem da ne zna niko) a samim tim ce se desiti upravo ovo o cemu ti pricas, bice jedna pored druge

ps. mozda bas ovo sto pise u predhodnom postu, prokop kao "pomocna" stanica
 
plan je bio da bude jos jedna autobuska i to kod autokomande,al od toga nazalost nista jer ce cika misko tamo da pravi delta land delta planet il sta god...
 
vucko":3imz1pkf je napisao(la):
plan je bio da bude jos jedna autobuska i to kod autokomande,al od toga nazalost nista jer ce cika misko tamo da pravi delta land delta planet il sta god...
Pa to je to. Kod Miska na parkingu. Genijalno, stignes u BG i pravac u Delta Universe! :D
 
vucko":3uoekk0w je napisao(la):
plan je bio da bude jos jedna autobuska i to kod autokomande,al od toga nazalost nista jer ce cika misko tamo da pravi delta land delta planet il sta god...
Da se ja pitam, nova BAS bi već bila otvorena na tom mestu.
Javni interes.
 
Miško nije kupio to zemljište, nego je uzeo u zakup od 99 godina (sada je već ostalo oko 95), tako da on to ne može da proda, može samo da da u zakup. da se tu pravi stanica i nije loša ideja, veliki je prostor, može lepo da se podeli na četiri dela (dolazni, odlazni, tranzitni i međunarodni peroni) i da se lepo odatle uključi/isključi na/sa autoputa u oba pravca.
 
Zar nece po onom sasavom zakonu pravo zakupa da se pretvori u pravo svojine nad zemljistem?Enivej necemo dobiti autobusku stanicu nikada tu sto mozda i ne bude losa stvar jer ce se vise favorizovati nesrecno postavljeni prokop.

Kazu u vestima na sajtu blica da se cela autobuska stanica nalazi na zemljistu zeleznica srbije?Jel su to dobro napisali?
 
Sasvim je logicno da zeleznicka i autobuska budu povezane, a sigirno je bolje da ona bude kod Buvljaka, nego kod prokopa iz dva razloga.
1. jer kod Prokopa nema mesta.
2. narusio bi se mirni ambijent, odnosno pocetak Kosutnjaka. Kao ekoloski, najbitniji deo grada, takav zagadjivac, poput glavne autobuske, treba da bude sto dalje odatle.
 
stf":2g9n8bk1 je napisao(la):
Sasvim je logicno da zeleznicka i autobuska budu povezane, a sigirno je bolje da ona bude kod Buvljaka, nego kod prokopa iz dva razloga.
1. jer kod Prokopa nema mesta.
2. narusio bi se mirni ambijent, odnosno pocetak Kosutnjaka. Kao ekoloski, najbitniji deo grada, takav zagadjivac, poput glavne autobuske, treba da bude sto dalje odatle.
Izvini, al moram da kazem da se uopste ne slazem:

1. kod Prokopa ima kolko hoces mesta - samo sto treba malo da se rusi (ili BIP ili one bezvezne kucice s druge strane). Inace, ako se pravi nova stanica, moze da bude modernija (a i lepsa) i da ima perone na vise nivoa. Vozio sam se svuda po evropi busom i to sam video da ima u drugim evropskim gradovima (npr. Pariz)

2. Kosutnjak je od Prokopa dosta udaljen. Jedina znacajna zelena povrsina u blizini je Hajd park - koji, ako je preziveo onoliko godina BIP-a, ce bez problema preziveti prisustvo nekoliko autobusa.

EDIT:

prokop_i_BAS.jpg
 
Ja bi stanicu napravio pod obavezno na 5 nivoa a okolo soping mol privatno javno partnerstvo .U telavivu je cini mio se najvece stanica ja bi nesto tako samo u odgovarajucoj razmjeri .1nvo lasta prigradske linije 2n taksi i veza sa zeljeznickom stanicom NBG i linije za APV 3n linije za ostatak srbije 4n eks yu i 5n inostranstvo ostatak Mogu i posebno dolazni peroni ovo je nesto ugrubo . :pob:
 
Mesta svakako ima samo da Bip i to naselje odlete. Rascistio bi se prostor ispred Prokopa, probile bi se normalne saobracajnice.
Ali tu kod nas zapinje, sta sa Bipom, sta sa ljudima iz naselja, zelje mogucnosti, protesti, zavrzlame, haos!
Ja bih inace mesto Bipa napravio neboder(cic) ovalnog oblika da prati ukljucenje iz Bul. Vojvode Putnika za Nis. Nekako bi mi bilo strava da umesto Bipa vidis nesto takvo kad predjes Gazelu i onda malo kasnije ugledas Prokop.
Jos ako bi se realizovala kula sa leve strane u K.Milosa, to bi bio mocan pogled.
 
Johnest_Hon":3oh41e55 je napisao(la):
vucko":3oh41e55 je napisao(la):
plan je bio da bude jos jedna autobuska i to kod autokomande,al od toga nazalost nista jer ce cika misko tamo da pravi delta land delta planet il sta god...
Pa to je to. Kod Miska na parkingu. Genijalno, stignes u BG i pravac u Delta Universe! :D
To nije ništa loše. Šta posle nekoliko sati autobusa ili voza turisti treba? Kafa i hrana. Ne buljenje u nekakve mape odmah.
Blizina Delta City-a glavne autobuske na Novom Beogradu i tržni centar odmah iznad glavne žel. (Prokop) je super.
 
Vrh