Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Igor":miojtevf je napisao(la):
Ne bi me cudilo da bude postavljen veliki baner beograda na vodi

Ni mene.
Možda ovo nije prava tema za ovo: država neuporedivo više vremena i energije troši na reklamu svog Beograda na vodi nego na obeležavanje 100 godina od početka tragičnog Prvog svetkog rata - koji je počeo upravo na istom ovom delu obale Save (za pare ne znam, da li je iz našeg budžeta ili ovu reklamnu kampanju finansira UAE).
 
Delija":i46zzure je napisao(la):
stf":i46zzure je napisao(la):
Delija":i46zzure je napisao(la):
Никаква струка није ангажована ... осим ...
И ето, у себи задатој мисији да пљунеш на све и увек успео си сам себе да демантујеш у истој реченици ...
Реченицу сам савим разумно конструисао. Реченице које почињу са: " Све сем тога и тога." или "Сви они са изузетком тог и тог." итд итд... су сасвим нормалне у српском језику и не демантују било шта и било кога.

Реченицу си граматички погрешно конструисао и јеси демантовао сам себе. Ако си већ хтео истовремено да пљунеш а да се оградиш реченица је требало да почиње типа: "Сем евентуално тога и тога, струка није ангажована ... " Не можеш рећи "Све сем ... " јер "све" је недвосмислена реч која на значи ништа друго до "све" тј потпуне негације ангажовања струке која је ипак ангажована ....

Али да се не лажемо, није у питању граматичка грешка већ твоја намерна жеља да критикујеш нешто без покрића. Струка јесте ангажована, не може хидроинжињер или графички дизајнер да направи мастерплан, па и најгори могући.

Delija":i46zzure je napisao(la):
stf":i46zzure je napisao(la):
Delija":i46zzure je napisao(la):
За последицу имамо то да је СА планиран као аутомобилски гето
Да, сигурно један озбиљни аутомобилски гето има 80% саобраћајница у профилу 1+1 без надземног паркинга ... ајде ми објасни како то може бити аутомобилски гето?
Не знам одакле ти тај податак? На само једном рендеру се види само једна 1+1 улица а остало су булевари од којих је барем један 3+3.
На којим то рендерима су све булевари 3+3? Физички је немогуће провући више од једног булевара тог профила јер онда не би имало места да се гради било шта.

Delija":i46zzure je napisao(la):
Са друге стране, наводни Београд очигледно не предвиђа било какав висококапацитетни шински систем (а очигледно ни систем мањег капацитета јер се нико тиме није ни бавио на озбиљан начин) и као такав тај мастер план у овом обиму и облику је бесмислен, неодржив и на крају крајева - немогућ.

Метро мрежа када се буде градила, неће сигурно заобићи "Наводни Београд" а Савски Амфитеатар не може бити талац недостатка тог пројекта вечно ...
 
@Delija, Stf
Objasnite mi nesto, radili ste konkurse zajedno a sad se na forumu non stop kacite, zasto to?
 
Ali razmere ovog bilbirda .... :bash:

Mene u celom projektu najviše fascinira zastrašujuća nesrazmera između skoro potpunog nedostatka konkretnijih informacija o samom projektu, i ogromnih razmera propagande koja traje toliko dugo, a da i dalje uspeva da izostavi bilo kakav realni sadržaj vezan za ono što bi navodno trebao biti predmet promocije. Taj sadržaj se za sada potpuno iscrpljuje renderom u kome su trase par glavnih magistrala JEDINO što nije proizvoljni ukras, navođenjem SPREMOSTI (ali ne obaveze) investitora da potoši 3 milijarde, i spominjanjem JEDNE sigurne zgrade, tržnog centra. A čak i on do sada ima samo JEDAN atribut koji ga bliže određuje (mada pažljivo izabran), naime da je NAJVEĆI na Balkanu. I to je sve.

Konkretnog sadržaja nema, ali će zato bilbord biti viši od železničke stanice, a čitava zgrada Geozavoda će biti pretvorena u džinovski oglas. Pitam se šta će biti u njoj, ali imam loš predosećaj da to nije teško pogoditi.
 
Zašto kompanija Eagle Hills nema svoj sajt, ukoliko izuzmemo consulting agenciju iz USA koja nema veze sa nekretninama?
Zašto na sajtu kompanije Emar properties nema ni jednog jedinog slova o Beogradu na vodi ?
 
belka":foxiiy1a je napisao(la):
Mene zanima kao nekog ko to ne zna i ne razume, da li je akt zvani Prostorni plan područja posebne namene podoban kao urbanistički plan koji će sadržati dovoljne elemente razrade plana na osnovu kojih će se moći vršiti parcelacija, formiranje građevinskih parcela i zatim na osnovu njega izdavati lokacijska i građevinska dozvola? Postoje li tu neka urbanistička pravila u smislu da su Prostorni planovi akti opšteg karaktera kojima se ne ide u detaljnu razradu kao kod Plana detaljne regulacije, te da stoga i nisu podobni za urbanističko planiranje SA? Zatim, da li se zbog toga možda i izbegava svesno donošenje Plana detaljne regulacije, da bi se donošenjem Prostornog plana područja posebne namene kao jednog uopštenog urbanističkog akta, moglo prilikom izdavanja građevinskih dozvola da tako kažemo "plivati" po planu, a sve u skladu sa onom čuvenom Alimpićevom rečenicom "kako bismo izašli investitoru u susret"?

prvo plus za prava i sustinska pitanja :kk: Nisam licno imao prilike da se upoznam sa tehnickom dokumentacijom PP, stoga su jedina moja saznanja teoretska. Vezano za obavezan sadrzaj iz zakona o planiranju i izgradnji.

2.4. Просторни план подручја посебне намене
Члан 21.
Просторни план подручја посебне намене доноси се за подручје које због природних,
културно-историјских или амбијенталних вредности, експлоатације минералних
сировина, искоришћења туристичких потенцијала и искоришћења хидропотенцијала
или изградње објеката за које грађевинску дозволу издаје министарство надлежно за
послове грађевинарства или надлежни орган аутономне покрајине, захтева посебан
режим организације, уређења, коришћења и заштите простора или које је као такво
одређено Просторним планом Републике Србије.
Члан 22.
(1) Просторни план подручја посебне намене садржи нарочито:
1) полазне основе за израду плана;
2) оцену постојећег стања (SWOT анализа);
3) посебно обележавање грађевинског подручја са границама подручја;
4) делове територије за које је предвиђена израда урбанистичког плана;
5) циљеве, принципе и оперативне циљеве просторног развоја подручја посебне намене;
6) концепцију просторног развоја подручја посебне намене;
7) концепцију и пропозицију заштите, уређења и развоја природе и природних система;
8 ) концепцију и пропозиције у односу на евентуалне демографско-социјалне проблеме;
9) просторни развој функције посебне намене, дистрибуцију активности и употребу земљишта;
10) просторни развој саобраћаја, инфраструктурних система и повезивање са другим мрежама;
11) правила уређења и грађења и друге елементе регулације за делове
територије у обухвату плана за које није предвиђена израда урбанистичког
плана;
12) мере заштите, уређења и унапређења природних и културних добара;
13) мере заштите животне средине;
14) мере и инструменти за остваривање просторног плана подручја посебне
намене и приоритетних планских решења;
15) мере за спровођење просторног плана посебне намене

Po clanu 22. stav 11. vidi se da su ostavili tu fleksibilnost plana i da ce kroz to, odnosno tumacenje tog stava, mozda moci da ubace elemente iz PDR a to su: regulacione i gradjevinske linije javnih povrsina i objekata, nivelacione kote ulica i javnih povrsina, a tumacenje stava 10. da ubace i kapacitete za saobracajnu, komunalnu i energetsku infrastrukturu, sto je inace deo PDR-a.

Ono sto sam pogledao na sajtu Republicke agencije za prostorno planiranje, vidi se velika razlika u detaljnosti plana u odnosu na prostorni obuhvat. Na manjim obuhvatima, vide se obelezene parcele, ali popis parcela i opis lokacija za javne povrsine i objekte je deo PDR-a.

Ono sto ostaje nejeasno, kako ce da vrse preparcelaciju. Ako se kao vlasnik celog SA uknjizi zajednicka firma, pa onda ona zatrazi prparcelaciju, to ce biti jako lose. Bolja varijanta je da se Grad Beograd uknjizi kao vlasnik celog podrucja SA, pokrene postupak preparcelacije, pa onda samo odredjene parcele daje na izgradnju zajednickoj firmi.
 
Ако макар један метар квадратни у СА пребаце у већински приватно власништво без накнаде или компензације у виду градње јавне инфраструктуре кука и мотика ће морати да се дигне.
relja":2tr2wxx4 je napisao(la):
Možda ovo nije prava tema za ovo: država neuporedivo više vremena i energije troši na reklamu svog Beograda na vodi nego na obeležavanje 100 godina od početka tragičnog Prvog svetkog rata - koji je počeo upravo na istom ovom delu obale Save (za pare ne znam, da li je iz našeg budžeta ili ovu reklamnu kampanju finansira UAE).
Хтедох баш то синоћ да напишем. На два'ес метара од новоформираног билборда у виду саниране али и накинђурене Задруге је почео први светски рат пре сто година а ми уместо обележавања тог места и јубилеја оближњу најлепшу градску палату користимо за рекламирање стране, врло могуће фантомске, фирме. Овај јубилеј је иначе одлична прилика за коначно неутралсање наципналне свести у покорених Србаља. Ево пре неки дан је премијер квислиншке Србије отишао у Немачку и изразио жаљење што нисмо били на истој страни кроз историју и тиме оправдао епитет недићевца. Но то је све за неку другу тему.

stf":2tr2wxx4 je napisao(la):
Али да се не лажемо, није у питању граматичка грешка већ твоја намерна жеља да критикујеш нешто без покрића. Струка јесте ангажована, не може хидроинжињер или графички дизајнер да направи мастерплан, па и најгори могући.
Управо тако, не може и зато наводни београд није ни мастер план. Господин Рупар као тадашњи директор наводног мастерплана је изјавом о кружној лрт линији доказао шта и колико је од струке радило на том плану. Он је једино име "из струке" који је стао иза овог "пројекта". Притом све је то апсолутно небитно имајући у виду да је силован закон и да је декретом промењен гуп у ком лепо стоји да је међународни конкурс једино средство добијања плана за СА. А избацили су и најсветлију тачку целог гуп-а по којој би главна жел. станица остала где јесте а четири колосека укопана. Класично силовање и оно мало разумних делова планских аката које имамо. Као што је и класично силовање простора овај монструозни билборд испред станице који се управо поставља.
stf":2tr2wxx4 je napisao(la):
На којим то рендерима су све булевари 3+3? Физички је немогуће провући више од једног булевара тог профила јер онда не би имало места да се гради било шта.
О чему то ти? Нигде нисам написао да су све булевари 3+3. Само сам нписао да се види само једна улица 1+1 и да је депласирано говорити о неких 80% улица када их укупно има можда 7-8. Ти би требало да нам одговориш где си то видео тих 80% 1+1 улица?
stf":2tr2wxx4 je napisao(la):
Метро мрежа када се буде градила, неће сигурно заобићи "Наводни Београд" а Савски Амфитеатар не може бити талац недостатка тог пројекта вечно ...
Деполо нам је рекао да је ова власт одустала од било каквог облика метроа до даљњег.Овде нема места емоцијама

Нсводни београд не предвиђа метро нити било какав шински систрем у тој зони - дакле наводни београд није ни изводљив а ни пожељан.
 
Zuma":12mpvbp7 je napisao(la):
Zna li neko šta ovde počinje da se radi?

IMG_8870_resize.jpg

IMG_8872_resize.jpg

.jpg
 
Ispljuvase na sajtu Blic-a projekat Beograd na vodi za medalju.

-Joooj ko ce to da plati?
-Auuu necemo imati sta da jedemo!
-Majko mila na sta oni bacaju pare?
-Brate gde ja zivim?
itd itd...
 
Delija":85ov31lt je napisao(la):
Он је једино име "из струке" који је стао иза овог "пројекта".
Па није баш ... интерни конкурс за поједине објекте су радили светски архитектонски бирои а концепт мастерплана са промишљеном фазном градњом говори да се ипак питала струка ... мастерплан је такав какав је али тако децидирано тврдити да "струка није ангажована" је чиста сујетна лаж овдашњих архитеката.
Delija":85ov31lt je napisao(la):
декретом промењен гуп у ком лепо стоји да је међународни конкурс једино средство добијања плана за СА.
То се ни мени не свиђа, али фазна градња (измештање железнице) готово да не оставља апсолутно никакву слободу у конципирању мастерплана, а сведоци смо да негирање фазног измештања железничке инфраструктуре као резултат и има чињеницу да нам Амфитеатар тако дуго стоји некористан.

Такође, и сам знаш колико су наши конкурси реални и правични па чак и кад су "међународни"...
Delija":85ov31lt je napisao(la):
О чему то ти? Нигде нисам написао да су све булевари 3+3. Само сам нписао да се види само једна улица 1+1
Па која је дефиниција Булевара? Ако су "све остало Булевари" то значи да су барем 2+2 а ни у том случају нема места да све улице буду тог профила. Једноставно, нема места. А без Булевара нема говора о аутомобислком гету.

Delija":85ov31lt je napisao(la):
Деполо нам је рекао да је ова власт одустала од било каквог облика метроа до даљњег.Овде нема места емоцијама
Ако нема места емоцијама онда поради на њима ... :p

Да, одустали су од метроа јер нема пара ни за надземни јавни превоз. Град је у катастрофалној финансијкој ситуацији, одакле да гради метро? Ја бих рецимо тражио од Арапа да уместо квадрата које би уступили граду Београду, изграде прву метро линију и добију све квадрате у СА и земљиште за џ.
 
stf":2lqqrr2s je napisao(la):
Па није баш ... интерни конкурс за поједине објекте су радили светски архитектонски бирои а концепт мастерплана са промишљеном фазном градњом говори да се ипак питала струка ... мастерплан је такав какав је али тако децидирано тврдити да "струка није ангажована" је чиста сујетна лаж овдашњих архитеката.
Ја сам свој први пост почео податком да је пар арх бироа ангажовано за два објекта наводног београда. Но то опет ни најмање не пере "мастер план" без главе и репа, планског и законског основа. Ангажован је Рупар који је показао колико је стручан.

stf":2lqqrr2s je napisao(la):
То се ни мени не свиђа, али фазна градња (измештање железнице) готово да не оставља апсолутно никакву слободу у конципирању мастерплана, а сведоци смо да негирање фазног измештања железничке инфраструктуре као резултат и има чињеницу да нам Амфитеатар тако дуго стоји некористан.
Што би рекли Енглези болокс! И ти то добро знаш. Не верујем да си ти ово написао. :notok:
stf":2lqqrr2s je napisao(la):
Такође, и сам знаш колико су наши конкурси реални и правични па чак и кад су "међународни"...
Два међународна конкурса која смо имали 2009-10е су била веома успешна на којим су заоста изабрана два најбоља, најоригиналнија и најзанимљивија пројекта. А и да није те чињенице - И најгори конкурс оставља мање простора за малверзације од никаквог. Да је одржан било какав конкурс не би било могуће да се аутори тако спрдају лупетањем о кружним трамвајским системима и још којекаквим будалаштинама.



stf":2lqqrr2s je napisao(la):
Да, одустали су од метроа јер нема пара ни за надземни јавни превоз. Град је у катастрофалној финансијкој ситуацији, одакле да гради метро? Ја бих рецимо тражио од Арапа да уместо квадрата које би уступили граду Београду, изграде прву метро линију и добију све квадрате у СА и земљиште за џ.
Нико им није бранио да нпр дају две парцеле за метро мост, три за неколико метро станица, 10 за целу прву линију... Али, очигледно је циљ отуђити земљишпте у СА мегаломаснким лупетањем о милијардама. Ова монструозна реклама која ће да сакрије здање железничке станице из 1883. године нам говори све о квалитету пројекта и људи који стоје иза њега, мотивима, бахатости одговорних, немара и префињености новоформирне, по свему судећи ташна-машна фирме "Игл Хилс".
 
Delija stf a da malo manje trosite tu tastaturu dodjete mi oboica po :vops: :vops:
Tako nemojte da vas sanjam i vija u prebijanju kafanskih dugova


vucic-beograd-na-vodi.png
 
Kula: Ratari ne daju oranice za "Beograd na vodi"
Ranka Ivanoska | 17. 06. 2014. - 19:04h | Foto: R. Ivanoska | Komentara: 18
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/4742 ... ad-na-vodi

Stotinak poljoprivrednika iz Kule, Sivca, Kruščića, Lipara i Crvenke sa traktorima protestovali su pred opštinskom zgradom.

Oni su zahtevali da im opštinska vlast objasni - šta stoji iza odluke Ministarstva poljoprivrede da se 3.334 hektara državnih oranica u toj opštini izuzme iz nadele prema prečem pravu zakupa za stočare i vlasnike zalivnih sistema.

Predstavnik sivačkih poljoprivrednika Živko Pejin rekao je da su predstavnici paora spremni da po odgovore idu do Beograda. Predsednik opštine Dragan Trifunović im je obećao da će dogovoriti sastanke sa nadležnima u Vladi Srbije i ministarstvima. U Kuli više od 3.000 porodica živi od poljoprivrede.

Paori su uvereni da se iza takve odluke krije paket aranžman sa Ujedinjenim Arapskim Emiratima, po kojem će najplodnije bačke oranice biti ustupljene na 20 godina za povoljne kredite i “Beograd na vodi”.

Revoltirani paori su sa 50 traktora ispred opštinske zgrade poručili da će ako ne dobiju jasne odgovore, radikalizovati protest.

Zoran Šponja iz Sivca je rekao da je Opštinskoj komisiji iz Ministarstva poljoprivrede stigao dopis da izuzme 3.334 hektara državne zemlje iz tzv. nadele.

- U opštini tvrde da će ta zemlja ipak biti na licitaciji, ali mi imamo informacije da se te njive pakuju da ih pod povoljnim uslovima na 20-godišnji zakup dobiju Arapi. To nam potvrđuje i spisak izuzetih parcela koje su redom najkvalitetnije i blizu kanala za navodnjavanje. Osim toga, nepoznati ljudi već nedeljama obilaze tu zemlju i uzimaju uzorke - kaže Zoran Šponja.

U Sivcu kruže priče da će Arapi kupiti 2.600 hektara Poljoprivrednog preduzeća “Bačka”, koje je Mile Jerković ostavio sa 12 miliona duga. Dodaje se da su inostrani kupci zainteresovani samo za zemlju, ali ne za radnike i dug.
Miljan Vujinović iz Sivca tvrdi da je država obmanula ratare predlažući da registruju poljoprivredna gazdinstva, plaćaju PDV, penziono i invalidsko, kredite za poljoprivrednu mehanizaciju.

- Ako se potvrdi da su naše sumnje opravdane, tući ćemo se oko svakog hektara da bismo preživeli. Zašto država nama ne ponudi zemljište na 20 godina zakupa, već nas svake tri godine tera na licitaciju? - kaže Vujinović.

Zoran Odalović iz Kruščića kaže da su ratari dobijali kredite na oranice koje nisu njihove, već su od države uzete u zakup.

- Sada smo pod kreditima i zavisimo od svakog metra tih njiva. Ako nam to uzmu, biraćemo da li da platimo ratu ili da jedemo taj mesec - kaže Odalović.
 
Gradski arhitekta: Beograd da bude lep i za život i magnet za investitore
Tanjug | 18. 06. 2014. - 17:22h | Foto: Beoinfo | Komentara: 19
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/474504 ... nvestitore
--------
"On je napomenuo da je projekat "Beograd na vodi", kao jedan od prioriteta gradskih vlasti i prilika da grad iskoristi svoj geografski položaj na najbolji način.

Trenutno se, kako je rekao, radi na izgradnji finalnog gantograma po kome bi trebalo da se do kraja godine pripremi i usvoji neophodna planska dokumentacija, a plan je da se 2015. krene sa izgradnjom prve faze projekta koja ne remeti funkcionisanje Železničke stanice.

Paralelno sa izgradnjom prve faze će se, naveo je Folić, mora se raditi na planovima za izmeštanje infrastrukturnih objekata koji su na teritoriji na kojoj se planiraju druga, treća i četvrta faza.

Zato je, kako je dodao, sa Zavodom i Sekretarijatom za Urbanizam već pokrenuta inicijativa za izradu devet planskih dokumenata koji će omogućiti izmeštanje železničke i autobuske stanice i pratećih sadržaja.

Govoreći o ubrzanju procesa izdavanja dozvola za izgradnju, Folić je rekao da se u Sekretarijatu za urbanizam iz opravdanih razloga nagomilalo dosta planova koji su ili u izradi ili treba da idu na komisiju, koja zaseda jednom nedeljno i ima devet članova.

Rešenje, kako je naveo, vidi u smanjenju broj članova komisije na sedam čime će biti efikasnija i zasedaće minimum dva puta sedmično.

Gradska uprava, kako je rekao, ne želi više da gubi strane investitore, već hoće da stvori takav sistem da će mnogi želeti da ulažu u Beogradu "jer neće morati da se dave u brdima papira i čekaju godinama na dozvole".
--------
:kafa:
 
milos.tro":yh125bvx je napisao(la):
Gradski arhitekta: Beograd da bude lep i za život i magnet za investitore
Tanjug | 18. 06. 2014. - 17:22h | Foto: Beoinfo | Komentara: 19

Znači ovako. Trenutno se prave planovi o rasporedu pravljenja planova. Početak prve faze je 2015. i ona će biti takva da ne remeti funkcionisanje železničke stanice. Paralelno sa IZGRADNJOM prve faze (i tada) će se raditi na planovima za izmeštanje infrastrukturnih objekata koji su na teritoriji na kojoj se planiraju ostale faze.

Da bi se uopšte počelo sa radom bilo čega iz ostalih faza, mora da se odradi ogroman niz međusobno zavisnih, veoma skupih, i ni malo kratkotrajnih poslova i projekata. Do tada će se desiti niz poplava, požara i ostalih prirodnih, socijalnih i finansijskih katastrofa. Uzevši u obzir dugove, naša ekonomija će se u najboljem slučaju oporavljati bar jednu deceniju, a limiti za nova zaduživanja će biti veoma ozbiljni. Ponestaće i javnih preduzeća koja se mogu prodati. U međuvremenu će se sigurno pojaviti i neke nepovezani, ali hitni infrastrukturni projekti koji će se morati odraditi odmah, pa će realizacija ostalih faza BNVa, ako uopšte buduće vlade iz suprotnih tabora budu smatrale da to i dalje treba raditi, biti sigurno pomerena još mnogo dalje u budućnost. Jedini način da se preostale faze BNVa odrade u nekom predvidljivom i relativno bliskom roku je da se bez greški i iznenađenja desi vrlo veliki broj dugotrajnih, skupih ne uvek preterano verovatnih događaja. Zbirna verovatnoća da se svi oni baš tako odvijaju, jedan za drugim, je mizerno mala.

Zaključak bi bio da se svi trebamo ponašati i planirati kao da će se izgraditi samo par objekata na obali, a da će skoro sva trenutna infrastuktura u SA ovde veoma dugo ostati. Poenta je da ne smemo dozvoliti da se bilo šta zbrza i zabašuri sa objašnjenjem da će se to raditi u kasnijim fazama projekta. Mislim na stvari kao što su uređenje okolnog terena, obaloutvrda, saobraćaj, obalsko šetalište, sva potrebna nova komunalna infrastuktura. MORA se odmah znati ko će to finansirati i kada će se to raditi? Za sve praktične i trenutno predvidljive svrhe, treba se ponašati kao da kasnijih faza neće ni biti.

Takođe, jedan bitan detalj o kome smo pričali i dalje ostaje potpuna tajna. Kuda će da prolazi saobraćaj do obale u prvoj, skoro sigurno veoma (dugo)trajnoj fazi?
 
milos.tro":2cmfvfcg je napisao(la):
Govoreći o ubrzanju procesa izdavanja dozvola za izgradnju, Folić je rekao da se u Sekretarijatu za urbanizam iz opravdanih razloga nagomilalo dosta planova koji su ili u izradi ili treba da idu na komisiju, koja zaseda jednom nedeljno i ima devet članova.

Rešenje, kako je naveo, vidi u smanjenju broj članova komisije na sedam čime će biti efikasnija i zasedaće minimum dva puta sedmično.

Ovo je opasno. Žele da izbace dva člana? Da ne ometaju proizvoljne odluke? Ako baš dva člana ne mogu da sastanče dva puta nedeljeno, neka ih zamenjuju sve dok ne dobiju ljude koji to MOGU. To je vrlo jednostavno rešenje koje ne smanjuje raznovrsnost mišljenja i kvalitet rada komisije. Ovako se ionako loš stručni nivo srozava još više, a mogućnosti kontrole svih članova drastično povećava.

Gradska uprava, kako je rekao, ne želi više da gubi strane investitore, već hoće da stvori takav sistem da će mnogi želeti da ulažu u Beogradu "jer neće morati da se dave u brdima papira i čekaju godinama na dozvole".

To se radi promenom čitavog sistema, standarda i kvaliteta rada, što je ionako neophodno, a ne tako što se nezavisnost institucija praktično ukida a kvalitet rada degradira smanjivanjem broja njihovih članova. To bi u nekom drugom, mnogo odgovornijem sistemu ponekad i bilo pravo rešenje, ali je kod nas jedina realna protivteža nestručnosti i korumpiranosti veliki broj ljudi koji odlučuje, zato što to otežava da se baš svima manipuliše iz jednog centra, a povećava šansu da će tu biti i neko pametan. U takvom sistemu je sporost u radu nužna i čak korisna posledica. Ako se efikasnost namerava postići tako što se bez preteranog razmatranja, udarničkim i površnim radom brzo odobrava svaka investicija, sve što odmah donosi pare, bez ikakvog razmatranja posledica, onda je šteta bitno veća nego da rade sporo. Moguć je i kvalitetan i brz rad, ali ne tako što se izbaci višak ljudi koji smeta brzom glasanju, nego tako što se čitav raspadnuti sistem popravi.
 
Тај билборд је по мени последњи доказ који нам је требао да будемо сигурни у то да ништа од наводног београда неће бити. Од почетка смо сумњали да је цела та прича и кампања сама себи сврха и из дана у дан добијамо потврде тога. Сад је већ извесно, развућиће кампању о наводном београду до следећих избора а после тога...

Притом, жвалави гебелс по ко зна који пут булазни о невидљивом непријатељу и ударима на "њега - дакле државу" а заправо он је једини који је извршио удар на државу, друштво и здрав разум. Но, треба му одати прознање, ево трећа година како ништа конкретно није урадио осим запошљавања десетина хиљада нових партијских пацова, издаје Космета и укидања српских институција а популарност или можда страх код грађана никад већи. А како ствари стоје пројекат трансформације јавног мњења Србије по угледу на севернокорејско је такође конкретан пројекат у поодмаклој фази.
 
Neverovatno koju oni građevinu zaklanjaju i sakate, a pored im rugoba od pošte, bar da su na nju stavili bilbord pa da ih razumem, al ovo ...! :bash:
 
Delija":3rjnl2g1 je napisao(la):
stf":3rjnl2g1 je napisao(la):
Фазна градња (измештање железнице) готово да не оставља апсолутно никакву слободу у конципирању мастерплана, а сведоци смо да негирање фазног измештања железничке инфраструктуре као резултат и има чињеницу да нам Амфитеатар тако дуго стоји некористан.
Што би рекли Енглези болокс! И ти то добро знаш. Не верујем да си ти ово написао. :notok:

Зашто не верујеш? У чему је проблем? Фазно уклањање железничке инфраструктуре није радио Рупар нити Вучић нити Бин Зајед већ људи са железнице а растер мастерплана прати стање на терену са нагласком на теретну пругу која је највећи проблем.

Delija":3rjnl2g1 je napisao(la):
stf":3rjnl2g1 je napisao(la):
Такође, и сам знаш колико су наши конкурси реални и правични па чак и кад су "међународни"...
Два међународна конкурса која смо имали 2009-10е су била веома успешна на којим су заоста изабрана два најбоља, најоригиналнија и најзанимљивија пројекта.
? Да ли? Која је била њихова сврха? Да се нешто изгради или да се оперу паре и замажу очи пред изборе? У оба случаја само прво место је можда правично изабрано. Све остало је било намештено зар не? АРЦВС? Или смо то заборавили?
 
Bez_imena;115008998 je napisao(la):
Izgleda da nista nece biti od ovog projekta! On je samo jedan od pristiglih radova na konkursu. Nazalost nije pobednicki! Tu informaciju sam dobio od jedne devojke sa nasih prostora koja radi u SPARK.
Ostaje misterija kako izgleda pobednicko resenje za te dve stambene zgrade u okviru BNV. Cak ni u SPARK-u ne znaju koje je pobednicko resenje.
To je sve sto znam i mogu konstatovati da im je tesko pao ovaj poraz jer su se mnogo potrudili oko projekta.

belgrade-waterfront-resi.jpg

sa ssc cisto da se nadje ovdje
 
Delija":2rcivmfl je napisao(la):
Тај билборд је по мени последњи доказ који нам је требао да будемо сигурни у то да ништа од наводног београда неће бити..

Sminka - Sminka & Sminka :kafa:
 
stf":g9jm6muf je napisao(la):
Зашто не верујеш? У чему је проблем? Фазно уклањање железничке инфраструктуре није радио Рупар нити Вучић нити Бин Зајед већ људи са железнице а растер мастерплана прати стање на терену са нагласком на теретну пругу која је највећи проблем.

Мастер план не трeба да прати тренутно стање на датим парцелама ако је цела његова сврха да га из корена промени. Поента мастер плана је управо да буде оно што и сам термин означава - кровни план одређеног дела града који ће се реализовати током деценија. Фазе у реализацији се подразумевају а чишћење терена нема нити сме да има било каквог утицаја на квалитет мастер плана.

stf":g9jm6muf je napisao(la):
? Да ли? Која је била њихова сврха? Да се нешто изгради или да се оперу паре и замажу очи пред изборе? У оба случаја само прво место је можда правично изабрано. Све остало је било намештено зар не? АРЦВС? Или смо то заборавили?
Баш ме брига ко је други, трећи или десети и што су домаћим пацовима дали мрвице ако је изабрано најбоље победничко решење. За ралику од наводног београда пројекат ЦПН-а је био потпуно реалан са обезбеђеним средствима. Бетон Хала је већ нека друга прича.

ПС: И ова нова власт се по кратком поступку дискредитовала на том пољу намештеним конкурсом за бус станицу.
 
Vrh