metropolitan
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.06.2010.
- Poruke
- 142
- Pohvaljen
- 0
Da li je ovde tema Savski amfiteatar ili savski mostovi?
Od ovoga odvratnij predlog za SA nisam ni video ni mogao da zamislim.dusan":3ad5wmy2 je napisao(la):Mislim da za ovaj deo nema boljeg resenja od ovog (by Jovin):
A možda može da se spoji ideja o kružnom toku i o okretnici - okretnica na malo većem kružnom toku..relja":2q02j9ad je napisao(la):Jedna od stvari koju treba koliko danas izgraditi je tramvajska okretnica na Novom Beogradu u okolini Tramvajskog mosta.
Koliko puta se desilo da je cela pruga od mosta do garaže na NBG van funkcije, zbog nečega što se dešava ili se desilo na mostu ili njegovoj okolini....
To je bas tragedija...Mislim da tu nije mesto pumpi,treba je negde sutnuti blize buvljakuWile E. Coyote":30vchtr6 je napisao(la):Једино би онда пумпа "Дејтон" морала да лети одатле.
Ok. My bad.dusan":26zyixda je napisao(la):Ink, nismo se izgleda razumeli!!! Ja sam na onom planu prvenstveno mislio na poziciju novog mosta, koji ce se kad tad graditi, kao i na par korekcija sa nbg strane (spajanje vladimira popovica sa bulevarom nikole tesle, ispravljanje bulevara mihajla pupina ka novom mostu..) Ne razumem zasto bi petlja na pocetku ''novog mosta'' ugrozila SA??
Pa niko i ne govori o njegovom rusenju, vec o izmestanju. Ovakav, kakav je, i na mestu na kojem se nalazi je saobracajni tumor. Potpuno bi normalno bilo da postane pesacko-biciklisticki. Eto, moze i da ostane, ako bas mora, ali nikako da ostane tramvajsko-drumski.Wile E. Coyote":2w9ix436 je napisao(la):Дедиње, +1
И ја гледам како у било којој варијанти сачувато овај мост. Мостова никад довољно, посебно у Београду.
Hmmm...bezveze. Sta ako "zafali" tramvaja s jedne strane (kvar, nesto)? Glupo je da grad, ako ima tramvajsku mrezu, nema vezu izmedju svih delova tramvajske infrastrukture. To bi takodje znacilo da bi neko recimo od Ustanicke do Bloka 45 morao dvaput da preseda. Tramvaj prelazi reku na pravom mestu otprilike, ako treba da se izmesti sa sadasnjeg mosta, bolje je premestiti ga nekako na Brankov most, na poziciji gde je i onako bio do 1941.stf":e9q44fwa je napisao(la):Najvece sranje nam pravi upravo taj tramvaj. Modjutim, da li ste razmisljali da se ukine prelazak tramvajem preko Save. Da postoje dva nezavisna tramvajska sistema, starogradski i novobeogradski, koji bi funkcionisali odvojeno. Osim toga, po zavrsetku ``Igle``, tramvaji mogu da se provuku preko njega, a ne preko Savskog. Dobijamo prakticno isto, jer bi npr. 7. imala iste pocetne i krejnje terminuse, ali bi umesto Bulevarom Milentija Popovica, prelazila most, pa Bulevarom Vojvode Misica do Savskog trga, i dalje istom trasom. Tako i sve ostale linije.
Mislim da bi ovo bilo daleko najbrze, i najekonomicnije, a resava nas vezanosti tramvaja sa Starim Savskim mostom.
Hvala na odgovoru. Obilaznica ce doprineti rasterecenju saobracaja u Karadjordjevoj i blizoj okolini, barem nece prolaziti kamioni i sleperi (mada , iskreno, sve mi se cini da se previse ocekuje od te obilaznice), ali smatram da treba ici dalje i smanjiti celokupni saobracaj na minimum. To znaci onemoguciti eventualni promet vozila koji bi saobracao preko mosta koji direktno izlazi na savrski trg - jer bi onda veliki deo tog silnog sabracaja sto ide preko mosta ipak bio u mogucnosti da skrene u Karadjordjevu i okolne manje ulice. U tom slucaju broj vozila se mozda ne bi bitno smanjio, sem ako se 'mozda' Karadjordjeva zatvori, odnosno ucini jednosmernom ulicom iz koje se moze samo izaci. ( barem od mesta gde se ona suzava - kod "zadruge")stf":l7wmpoit je napisao(la):@ Dragche Karadjordjeva ce se rasteretiti kada se zavrsi obilaznica. Do tada, nadajmo se da ce one prelepe zgrade da izdrze pod decenijskim naletom monstruoznih slepera.
Sto se tice reizgradnje starih porusenih zdanja, slazem se potpuno.
Sto se tice tvoje zelje da se ne izgrade neboderi, delim je. Njima nije mesto na SA, vec umesto divljeg naselja N. Beograd (novobeogradske strane SA) Ja bih se zalagao za izgradnju tkz. zelene arhiotekture. Takodje, smatram da bui spratnost objekata trebalo da raste prema Gazeli, da se onda arhitektonski poveze sa buducim zdanjima na mestu danasnjeg BIP-a i Prokopom.
То се још увек званично не зна. Ако је стварно тачно ово што (чини ми се) Вучко рече да се метро-мост не помиње у целој причи :shok: , онда џаба цела дискусија.medjutim":3ufzmw52 je napisao(la):.. pa zar neće sistemi biti vezani preko novog mosta?