@ belka
Napisao si ovo:
Uto Maj 06, 2014 11:31 pm
Uh bre s kakvim budalama mi živimo, kukala nam majka....
Par sati
nakon toga si dobio odgovor u istom stilu.
To što se ti kasnije vadiš time da kao eto...samo karikiraš...pa eto, onda i ja karikiram.
belka":372hug95 je napisao(la):
Članu Neshaoct koji me naziva budalom bih samo ukazao i podsetio ga da u Srbiji radi još jedna kompanija u oblasti telekomunikacija u državnom vlasništvu koja se zove Telenor, zatim jedna u sferi naftno-gasne privrede koja je takođe u državnom vlasništvu koja se zove NIS, i da jako dobro posluju, tako da sve ovo što je član Neshaoct pisao kako država ne ume da upravlja preduzećem, pada u vodu, jer nije napisao i primere kako država fantastično upravlja preduzećem na opštu korist svih, čime je prećutao istinu i izrekao neistinu, i čime njegov post ne vredi ništa u činjeničnom smislu.
Telenor i NIS nisu u većinskom vlasništvu države Srbije.
NIS je možda i najbolji primer kako od gubitaša (kada država upravlja njime) dobiješ preduzeće koje se širi u regionu i ostvaruje profit...a, to se nije dogodilo zato što su Rusi iznenada pronašli naftu u Srbiji.
Telenor Srbija je u 100% stranom vlasništvu.
Globalni Telenor (ako si na njega mislio), vlasnička struktura:
http://www.telenor.com/investors/major-shareholdings/
Government of Norway > 53.97 %
Ako si totalno izgubio kontakt sa realnošću, onda razumem poređenje Srbije i Norveške...Srbije koja traži od preduzeća u svom vlasništvu da uplaćuju u budžet, i Norveške u kojoj raspravljaju da li im je državni štek od skoro 1.000 milijardi dolara (da, dobro ste čuli, 1.000 milijardu dolara
) možda previše veliki???
belka":372hug95 je napisao(la):
Ako član Neshaoct misli da je jadan, bedan i nikakav, pa na osnovu toga vrši projekciju i na sve nas ostale, to je opet njegov problem koji mora da reši sam sa sobom ili da ga nikad ne reši i ostane ceo život jadan, bedan i nikakav.
Mislim da si ti jadan i bedan. Eto, vidiš kako odmah dobiješ odgovor čim kreneš tako da zoveš druge ljude.
Svaka medalja ima dva kraja, kako se obraćaš drugima, takvu reakciju dobiješ.
Toliko si opterećen ličnošću Vučića i njegovom strankom da je to katastrofalno.
--------------------------------
Oko BnV
Pomenuti lik
''ne može voda na 30-50 sprat i ko će da pere prozore'', kao i neke njegove kolege...bilo bi neuporedivo pametnije, korisnije da umesto pisanja takvih gluposti krenu da daju konstruktivnu kritiku.
Od nje ima koristi, od lupetanja nikakve.
Npr. voleo bih da čujem:
- da li je dobro da imamo dve totalno različite obale, jednu visoko urbanizovanu (SA) i drugu sa skoro pa livadom?
Ili, možda taj kontrast jeste dobra stvar...npr. šetaš levom obalom, kuliraš...i onda odlučiš da se pešačkim mostom za par minuta prebaciš u sasvim drugi svet sa sve velikim TC?
- da li plan obuhvata proširenje saobraćajnica sa strane NBG, hoće li se tu nešto menjati, hoće li se možda praviti neka podzemna garaža sa te strane? Ne moram kolima da uđem u sam BnV, mogu da parkiram na drugoj obali i onda prepešačim par minuta preko Save do npr. tržnog centra. Znamo koliko već danas tu nema mesta za parkiranje po iole lepom danu, a kamoli ako se izgradi TC u SA.
- šta ćemo sa splavovima, treba li oni da ostanu na tom potezu sa NBG strane, ili ne?
- ima li ideja da se u sklopu projekta ''ubedi'' investitor da uradi i totalnu rekonstrukciju Muzeja savremene umetnosti, pa da tako dobijemo još nekomercijalnog sadržaja u sklopu projekta?
Zamislite jedno popodne gde porodično prvo lagano prošetate NBG obalom Save (zelenilo, mir), onda svratite do Muzeja moderne umetnosti na 45 minuta ili sat...a, onda nastavite šetnju preko mosta u SA, nešto kupite, ili popijete...i nazad kući.
Imali smo na forumu, po mom mišljenju, korisnu diskusiju u tome treba li drumski most po sred SA, gde bi se ulivao, petlje ili ne, koja trasa, može li se proširiti stari Savski (tramvajski) most....to je sve neuporedivo korisnije bilo čitati nego ova lupetanja o pritisku vode i pranju prozora.
Isto tako, imali smo na forumu diskusiju oko sistema prevoza do/kroz SA, busevi, tramvaji, ili ostavljanje koloseka za neku vrstu voza, šta sa metroom, menjaju li se njegovi planovi zbog BnV.
Čitati sve to je takođe mnogo korisnije od lupetanja kako će kula u SA da zakloni hram Sv. Save (prvo zato što neće, a drugo zato što sve i da hoće to nije važno, Srbija nije nikakva pravoslavna verzija Irana, nekakava pravoslavna džamahirija u kojoj eto najviša tačka mora biti krst na crkvi i ništa ne sme da ide u visinu više od toga).
Umesto što pišu i pišu tekstove po novinama, neka Bobić i svi ostali lepo sednu, dogovore se, naprave plan između sebe ko će šta da radi...i onda rade, rade, rade...i za 6 meseci izađu sa svojim renderima, sa svojom vizijom kako oni misle da SA treba da izgleda. Kako bi oni postavili komercijalne sadržaje, nekomercijalne, koja gustina, koja visina objekata, koliko zelenih površina, putnu infrastrukturu, vezu sa NBGD obalom, razvoj i te obale ako već smatraju da nije dobro da ostane tako jak kontrast između njih...ma, sve to što pišu neka nacrtaju.
Pisci pišu, kuvari kuvaju, vozači voze...a arhitekte crtaju. Izvolite gospodo i crtajte.
Ne moraju da oni prave maketu ''a la Kan'' jer nemaju para za to, ne moraju ultra-mega-giga animacije...postavljani su na temi crteži planova u vezi sa Olimpijskim igrama 1992. u Beogradu...nek' urade na tom nivou ako nemaju novca za drugačije.
Imali smo ovde na forumu jednog člana koji je lepo objasnio kako on misli da bi trebalo praviti u SA (može neko da se slaže sa tim idejama ili ne), ali je čovek lepo postavio crteže, potrudio se da nađe odgovarajuću razmeru za objekte, govorio o spratnosti i to sve grafički predstavio...to je sve neuporedivo korisnije pogledati, pročitati od
''treba prati prozore''.
Tako dobijemo javnu raspravu.
Ne mora niko da ti je dozvoli, da ti kaže
''ae sad počnite sa javnom raspravom''.