Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.862
- Pohvaljen
- 26.096
Evo visina mostova. Bilo bi divno kad bi administratori aktivirali komandne kodove za crtanje tabela.
No. "Naziv mosta" Stacionaža Bpl NPN VPN DIK Hvpn H0 "Merodavna vod. stanica"
No. "Naziv mosta" (km) (m) (m.n.m) (m.n.m) (m.n.m) (m) (m) "Merodavna vod. stanica"
1 "Drumski most Beograd - Brankov most" 1 100 69.9 73.89 83.83 9.94 15.55 Beograd
2 "Drumsko - tramvajski most Beograd" 1.43 90 69.9 73.9 84.17 10.27 15.89 Beograd
3 "Drumski most Beograd - Gazela" 2.52 200 69.91 73.93 84.58 10.65 16.3 Beograd
4 "Stari železnički most Beograd" 2.73 90 69.91 73.94 80.9 6.96 12.62 Beograd
5 "Novi železnički most Beograd" 3 120 69.91 73.94 90 16.06 21.72 Beograd
6 "Drumski most Beograd - Ada Ciganlija" 3.8 - 69.91 73.97 - - - Beograd
7 "Drumski most Ostružnica" 15 150 69.95 74.3 84.86 10.56 16.58 Beograd
8 "Železnički most Ostružnica" 15.43 2x27 69.95 74.31 82.72 8.41 14.44 Beograd
9 "Drumsko - toplodalekovodni most Obrenovac" 42.53 1x80 1x120 70.06 75.11 86.11 11 17.83 Beograd
10 "Drumski most Šabac" 104.53 80 71.89 77.32 86.74 9.42 14.13 Šabac
11 "Železnički most Šabac" 106.96 75 71.98 77.41 83.87 6.46 11.26 Šabac
12 "Drumski most Sremska Mitrovica" 136.6 150 72.54 78.36 86.73 8.37 14.51 S. Mitrovica
13 "Pešački most Sremska Mitrovica" 139.24 100 72.59 78.44 86.81 8.37 14.59 S. Mitrovica
14 "Drumsko - železnički most Rača" 183.31 140 - - 89.64 - - -
NAPOMENA:
Bpl – slobodna širina plovidbenog otvora mosta
NPN – niski plovidbeni nivo u profilu mosta
VPN – visoki plovidbeni nivo u profilu mosta
DIK – najniža kota mostovske konstrukcije u plovidbenom otvoru
Hvpn – slobodna visina u plovidbenom otvoru mosta pri visokom plovidbenom nivou
Ho – slobodna visina u plovidbenom otvoru mosta pri koti ”0” merodavne vodomerne stanice
Izvor je ovde http://www.plovput.rs/file/mostovi_na_r ... istike.pdf
Ja sam podebljao najvažniji parametar. Najkritičniji je stari Savski most sa 7 metara slobodne visine pri visokom vodostaju. Visina jarbola sa antenom kod nekih prilično uobičajenih klasa jedrilica je 9 metara. Tako da je Sava već problem što se tiče razvoja jedriličarskog sporta u Beogradu. Ironično je da su bogataši koji odvoje tolike pare za stanove na samoj obali verovatno ljubitelji vodenih sportova, inače bi valjda išli na Dedinje ili u mirnije i mnogo zdravije krajeve grada. A upravo oni sa svojim jedrilicama često ne mogu da prođu ni ispod postojećeg mosta, da ne spominjemo sad ovaj novi koji na renderu deluje još niže. Na jedriličarskim forumima se tvrdi da moraju da broje kocke na stubu da bi videli mogu li da prođu. Naprimer, jedan citat
"Kapetane nemas problem sa mostovima, tvoj jarbol od 7-7,5m ladno prolazi svuda. To je visina skoro kao kod mikraca a oni nemaju problem. Jedino stari zeleznicki most, onaj na koji nailazis posle Gazele ploveci uzvodno Savom, je problematican kod visokog vodostaja, ali leti voda dovoljno padne za tebe. Na levom stubu tog mosta ploveci uzvodno, imas kamene kocke koje su mera za jedrilicare. Moja mera, za jarbol 8,5m je voda malo iznad osme kocke. Mislim da je za mikrace 5-6 kamenih kocki."
Pomalo je glupo na renderu crtati marine i reku koja maltene ulazi u sam hotel, dakle planirati grad na rekama u kome se moraju brojati kocke da bi se videlo da li ćeš završiti kao ova dvojica na slici koji su se sudarili zato što je jednom jarbol zapeo za most.
No. "Naziv mosta" Stacionaža Bpl NPN VPN DIK Hvpn H0 "Merodavna vod. stanica"
No. "Naziv mosta" (km) (m) (m.n.m) (m.n.m) (m.n.m) (m) (m) "Merodavna vod. stanica"
1 "Drumski most Beograd - Brankov most" 1 100 69.9 73.89 83.83 9.94 15.55 Beograd
2 "Drumsko - tramvajski most Beograd" 1.43 90 69.9 73.9 84.17 10.27 15.89 Beograd
3 "Drumski most Beograd - Gazela" 2.52 200 69.91 73.93 84.58 10.65 16.3 Beograd
4 "Stari železnički most Beograd" 2.73 90 69.91 73.94 80.9 6.96 12.62 Beograd
5 "Novi železnički most Beograd" 3 120 69.91 73.94 90 16.06 21.72 Beograd
6 "Drumski most Beograd - Ada Ciganlija" 3.8 - 69.91 73.97 - - - Beograd
7 "Drumski most Ostružnica" 15 150 69.95 74.3 84.86 10.56 16.58 Beograd
8 "Železnički most Ostružnica" 15.43 2x27 69.95 74.31 82.72 8.41 14.44 Beograd
9 "Drumsko - toplodalekovodni most Obrenovac" 42.53 1x80 1x120 70.06 75.11 86.11 11 17.83 Beograd
10 "Drumski most Šabac" 104.53 80 71.89 77.32 86.74 9.42 14.13 Šabac
11 "Železnički most Šabac" 106.96 75 71.98 77.41 83.87 6.46 11.26 Šabac
12 "Drumski most Sremska Mitrovica" 136.6 150 72.54 78.36 86.73 8.37 14.51 S. Mitrovica
13 "Pešački most Sremska Mitrovica" 139.24 100 72.59 78.44 86.81 8.37 14.59 S. Mitrovica
14 "Drumsko - železnički most Rača" 183.31 140 - - 89.64 - - -
NAPOMENA:
Bpl – slobodna širina plovidbenog otvora mosta
NPN – niski plovidbeni nivo u profilu mosta
VPN – visoki plovidbeni nivo u profilu mosta
DIK – najniža kota mostovske konstrukcije u plovidbenom otvoru
Hvpn – slobodna visina u plovidbenom otvoru mosta pri visokom plovidbenom nivou
Ho – slobodna visina u plovidbenom otvoru mosta pri koti ”0” merodavne vodomerne stanice
Izvor je ovde http://www.plovput.rs/file/mostovi_na_r ... istike.pdf
Ja sam podebljao najvažniji parametar. Najkritičniji je stari Savski most sa 7 metara slobodne visine pri visokom vodostaju. Visina jarbola sa antenom kod nekih prilično uobičajenih klasa jedrilica je 9 metara. Tako da je Sava već problem što se tiče razvoja jedriličarskog sporta u Beogradu. Ironično je da su bogataši koji odvoje tolike pare za stanove na samoj obali verovatno ljubitelji vodenih sportova, inače bi valjda išli na Dedinje ili u mirnije i mnogo zdravije krajeve grada. A upravo oni sa svojim jedrilicama često ne mogu da prođu ni ispod postojećeg mosta, da ne spominjemo sad ovaj novi koji na renderu deluje još niže. Na jedriličarskim forumima se tvrdi da moraju da broje kocke na stubu da bi videli mogu li da prođu. Naprimer, jedan citat
"Kapetane nemas problem sa mostovima, tvoj jarbol od 7-7,5m ladno prolazi svuda. To je visina skoro kao kod mikraca a oni nemaju problem. Jedino stari zeleznicki most, onaj na koji nailazis posle Gazele ploveci uzvodno Savom, je problematican kod visokog vodostaja, ali leti voda dovoljno padne za tebe. Na levom stubu tog mosta ploveci uzvodno, imas kamene kocke koje su mera za jedrilicare. Moja mera, za jarbol 8,5m je voda malo iznad osme kocke. Mislim da je za mikrace 5-6 kamenih kocki."
Pomalo je glupo na renderu crtati marine i reku koja maltene ulazi u sam hotel, dakle planirati grad na rekama u kome se moraju brojati kocke da bi se videlo da li ćeš završiti kao ova dvojica na slici koji su se sudarili zato što je jednom jarbol zapeo za most.