Izvor: B9226. jun 2010. |
Beograd -- Posle neuspešne privatizacije BIP Agencija za privatizaciju donela je odluku o restrukturisanju ovog preduzeća i da traži novog vlasnika.
U Agenciji, kao i u preduzeću, potvrđuju da ima zainteresovanih stranih investitora koji bi da kupe ovu pivaru, ali je još rano govoriti o potencijalnom strateškom partneru.
Odlukom o restrukturisanju odblokiran je račun preduzeća koji je bio u blokadi od 2008. godine kako bi omogućila poslovanje, kaže Slavko Škobić, direktor i privremeni zastupnik državnog kapitala.
Inače, proizvodnja piva nije prestajala, a radnici plate primaju redovno. Prosečna zarada u BIP-u je oko 26.000 dinara.
„Cilj nam je da povećamo proizvodnju sa sadašnjih 280.000-290.000 hektolitara na 450.000-500.000 hektolitara. Jer, potencijalni kupac ima jasne kriterijume kada se opredeljuje da kupi pivaru, a to je procenat tržišnog učešća“, kaže Škobić i dodaje da Beogradska pivara sada ima oko pet odsto tržišnog učešća.
BIP-ova proizvodnja je na lokaciji u centru Beograda, a kao opcija se pominjalo njeno izmeštanje u Krnjaču. Tamo ovo preduzeće ima građevinski uređen prostor od deset hektara, a na državi i potencijalnom kupcu, u zavisnosti od dogovora, jeste da li će proizvodnju izmestiti na tu lokaciju....
I, petogodisnjem detetu je jasno da te dve zgrade nemaju dobru prostornu komunikaciju, koja ce tek doci do izrazaja (kao takva, losa) kada budu bile povezane pasarelom kroz Blok 26 (ako se to ikada dogodi :laugh: )...
Nesto sličmo sam i ja ranije crtao i postavljao ovde.bgexplorer":2y0k6wzs je napisao(la):Pa kada je već tako kako jeste mogla bi da se izvede ta ideja ovako nekako ;
![]()
Nije najsrećnije rešenje ali je izvodljivo.
kruznim tokom oko zgrade zel. stanice bi se resio problem.stf":6kjb5oqk je napisao(la):Prostora ima koliko volis, za 3+3 trake, kao i za biciklisticke staze i pristjne trotoare. no sto vas buni, jeste ogromno zeleno ostrvo. A ta krivinica nije niste u poredjenju sa krivincugom koja bi morala da se izvede da bi se most spoio sa Nemanjinom.
Moje je misljenje, da bi takvo resenje bilo silovanje urbane matrice.
Aaaaa...vucko":2fmlu5zv je napisao(la):Izgleda da ce to morati tako jer su shebali ideju urbaniste jovina i ostalih da brankov most ide na onaj najseverniji bulevar(zaboravih mu ime),na bulevar mihajla pupina buduci metro most(ako ga ikad i bude) i da bulevar zorana djindjica bude pesacki bulevar na pesackim mostom u produzetku...


Video sam ga i mnogo mi se dopao. Zapravo, moj predlog se u mnogo cemu i zasniva na tom.vucko":1ftg68jy je napisao(la):Stf svidja mi se,tako nesto i jovinov plan analizira,ako te ne mrzi a nisi video imas taj plan pod nazivom izvestaj.pdf nekoliko strana unazad u temi o metrou