Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

U tom slucaju bi B. Mihajla Pupina na novi most isao preko starog sajmista, sto je neprihvatljivo.

Generalno, mislim da su Beogradu, uz uvodjenje metroa i zavrsetak mosta na Adi, dovoljni mostovi koje vec ima, jedino bi trebalo uraditi sitnije korekcije, poput denivelacije raskrsnice B.M.Pupina , B.N.Tesle i Brankovog Mosta.

Dakle, Brankov, Gazela, Igla, Ostruznicki, Metro most + zeleznicki mostovi + npr da se tramvajski ili stari zeleznicki pretvori u pesacki.
 
Да ли је неко размишљао о проширењу трамвајског моста? Са обе стране би могли да се додају коловози, а по силаску моста са шумадијску страну улица би правила кривину ка Савском тргу. Наравно, аутобуска станица лети са места на ком је сада.
 
Zaboravih kineski most, i on ce da rastereti savske mostove malo.
 
Wile E. Coyote":6qqyu76l je napisao(la):
Да ли је неко размишљао о проширењу трамвајског моста? Са обе стране би могли да се додају коловози, а по силаску моста са шумадијску страну улица би правила кривину ка Савском тргу. Наравно, аутобуска станица лети са места на ком је сада.
Ne,jer se pobija metro mostom :)
 
Да, у праву си. Само, гре'ота је уклонити мост, а ионако их нема довољно. Онда би, ако се трамвајски мост прошири, метро мост био само за метро (што даје слободу траси да се најбоље провуче) или би метро ишао испод Саве. Алтернативно би трамвајски мост остао само за трамваје а метро мост се настављао на Зорана Ђинђића, па на Савски трг.
 
Wile E. Coyote":2eqkbdfg je napisao(la):
Да ли је неко размишљао о проширењу трамвајског моста? Са обе стране би могли да се додају коловози, а по силаску моста са шумадијску страну улица би правила кривину ка Савском тргу. Наравно, аутобуска станица лети са места на ком је сада.
Ko pamti, Krunić i Božić su se jednog dana, u ono njihovo vreme, slikali za dnevnik Studija B, "mi danas počinjemo da proširujemo most", kamere snimale dok su tehničari snimali teren i uzimali mere, i na tome se završilo što se tiče proširenja mosta.
Slikali su se svakodnevno po 5 puta još neko vreme posle toga, u svakakvim prigodama.
 
Хехе, +1 за "слоновско" памћење :kk:

Заиста се не сећам да је још неко, осим мене, имао ту сулуду идеју. :D Мени је приступ са шумадијске стране одувек давао супер идеју за проширење моста, а на новобеоградској страни би саобраћајница ишла до Владимира Поповића (ту би, значи, била трокрака раскрсница, а четврти крак би био само трамвај), која би се, наравно, настављала према раскрсници где је сад семафор на силаску са Бранковог моста, а где би, наравно била петља. Сад, изградњом Ушћа, од тога нема ништа и алтернатива је да се Бранков мост преусмери директно ка Земуну, а нови мост (или проширени стари) ка Општини.
 
Wile E. Coyote":u4eemxso je napisao(la):
Хехе, +1 за "слоновско" памћење :kk:
Neke stvari su toliko urnebesne da se ne zaboravljaju...
Studio B je imao svoje bisere. Npr. zima 1996, koji dan pred početak protesta zbog izborne krađe, atmosfera samo što nije proključala, SPS-u i Čoviću grad izmiče iz kontrole, a oni snimaju ekipu šljakatora koja danima raskopava šetališta između zgrada (Banjica?) - tražeći toplovod :lool: , razbijaju ploče, ostavljaju rupe i gomilice zemlje na sve strane...
Nigde poslovođe, šefa, inženjera, samo majstori sa krampovima i lopatama. Na pitanje novinara, ko odlučuje gde će da se kopa, jedan od likova, sa tik-grimasama , samo mu fali travka u ustima, nalakćen na dršku od lopate - "Kako ko?, Pa JA!"


Elem, drago mi je da se i neke "moje" ranije ideje polako vraćaju.
I koliko danas bi mogli da se povežu Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle, uz malo kreativnosti zbog robne kuće gde joj mesto nije.
 
Et u zadnjoj izjavi Đilas pominjao još 3.nova mosta u Beogradu do kraja 2021. među njima nema Metro mosta,da li su se odlučili da idu u tunelu ispod Save' ;)
 
Wile E. Coyote":6i2l932e je napisao(la):
Да ли је неко размишљао о проширењу трамвајског моста? Са обе стране би могли да се додају коловози, а по силаску моста са шумадијску страну улица би правила кривину ка Савском тргу. Наравно, аутобуска станица лети са места на ком је сада.
Ja jesam (doduse nisam iznosio ideju na forumu do sada) ali iskljucivo zbog toga da se tramvaju obezbedi nezavisnost na mostu. Razmisljao sam o tome kako bi bilo da se doda tj. izmesti saobracajna traka na spoljasnje strane sadasnjeg mosta, prosiri prostor za pesake (i bicikle) a da sredina (gde je sada kolovoz) ostane rezervisana za tramvaj.
 
relja":1ddbuhwk je napisao(la):
I koliko danas bi mogli da se povežu Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle, uz malo kreativnosti zbog robne kuće gde joj mesto nije.
Па остаје и даље варијанта (натегнута, додуше, али ипак изводљива) са кружним током уместо петље. Како год било, боље је него садашњи семафор.
 
Džaba to proširenje starog savskog kada ga ljudi i nakon rekonstrukcije u dupliranaj kapaciteta koriste kao i ranije :/ Osim kada je bila jednom dojava o bombi na Brankovom pa su svi nagranuli na zelembać :D
 
2012":3cun173g je napisao(la):
Et u zadnjoj izjavi Đilas pominjao još 3.nova mosta u Beogradu do kraja 2021. među njima nema Metro mosta,da li su se odlučili da idu u tunelu ispod Save' ;)
Pa imas vincu,ada huju i obrenovac.A metro se nece ni graditi,prosto.
 
Archangel":vuplc7xe je napisao(la):
Džaba to proširenje starog savskog kada ga ljudi i nakon rekonstrukcije u dupliranaj kapaciteta koriste kao i ranije :/ Osim kada je bila jednom dojava o bombi na Brankovom pa su svi nagranuli na zelembać :D
Nije džaba.

Ako drugi neće, tebi bude lakše :)
 
Vučko,Abuuu sad si me rasplakao :o ali Đilas obećao posle izbora kad pobedi.... :kafa:
 
Stari most ne treba prosirivati iz jednostavnog razloga, ulazak motornih vozila u krug dvojke treba da se ogranici na one koji tu stanuju, a u daljoj buducnosti cak ni oni ne bi trebalo da ulaze , nego da ostave vozila u garazama na obodu kruga dvojke.

A stari most bi mozda, ako je to tehnicki moguce mogao da postane metro most, ili samo pesacko biciklisticki.
 
medjutim":18d4wpnc je napisao(la):
Archangel":18d4wpnc je napisao(la):
Džaba to proširenje starog savskog kada ga ljudi i nakon rekonstrukcije u dupliranaj kapaciteta koriste kao i ranije :/ Osim kada je bila jednom dojava o bombi na Brankovom pa su svi nagranuli na zelembać :D
Nije džaba.

Ako drugi neće, tebi bude lakše :)
Paradoksalno je korišćenje tog mosta :D Vozači ne idu tim mostom jer im teba kao dugo onda da se uključe u liniju onih koji idu sa Brankovog, pa se onda svi skrkaju na Brankov. :D
 
Nikako nisam za prosirenje mosta. Svaki most ima svoju estetiku, a prosirenjem se to gubi. Realno, na tom mestu je potreban most tipa 2+2+tramvaj/metro, a takvo prosirenje bi stvorilo most-nakazu. Most treba ocuvati u izvornom obliku, i zato je mnogo bolje ga izmestiti, nego nadgradjivati. Takav odnos nije nista bolji od onog lika koji je napravio kuca na zgradi kod Brankovog mosta.

Mitropolitenovo razmisljanje o zabrani motornih vozila podrzavam, ali be po, ne samo mom predlogu, most bio nastavak Nemanjine, koja je ipak magistralni gradski pravac. Tvoj predlog bih upotrebio na Brankovom mostu, jer on ulazi u centar centra. Eventualno, rekonstruisati most Kralja Aleksandra i preko njega naplacivati ulaz kolima u centar.
 
Najzad nesto gde se slazemo, mada su neki tvoji postovi od ranije imali predloge koji su mi vrlo bliski ,stf.

Ali ne znam zasto bi Nemanjina bila vazan pravac, odakle dokle? Za ulazak stanovnika u krug dvojke sa Nbg. je sasvim dovoljan most koji bih ja nazvao najradije Beogradski, tj onoj prvi.

U perspektivi bi bilo najbolje da Karadjordjeva bude bez motornog saobracaja, ali sa tramvajem.Ne samo zbog njene vrednosti i lepote nego i zbog povezivanja Terazijske terase sa Terazijama i Savske obale.

Saobracajna veza bi mogla da se odvija od Savske obodom Savskog trga ka Balkanskoj i Principovoj, a sam Savski trg bi takodje trebalo da bude bez motornog saobracaja, jedan lepo uredjen trg kojim pocinje pesacka Karadjordjeva.

Umesto Autobuske stanice bi trebalo vratiti deo parka koji se tu nekada protezao skoro do Savskog trga, a ceo prostor izmedju obale, Zeleznicke stanice i parkova kod Ekonomskog fakulteta bi trebalo da bude vrtno uredjen.
 
Ја све некако покушавам да избегнем трошкове око премештања моста. :D Онда је најбоље да Стари савски остане само за трамвај, а метро-мост за друмски саобраћај.
 
Eво неколико варијанти, да бисмо имали представу како би то изгледало (уцртао сам само главне саобраћајнице).

Метро-мост у продужетку Зорана Ђинђића, а трамвајски мост само за трамваје:
123y7ix.jpg


Исто то, само са праволинијским мостом, да не би ишао укосо преко Саве (с тим што онда Немањина није у продужетку):
o9n5mw.jpg


Проширење трамвајског моста, метро испод Саве или мостом право у продужетку Зорана Ђинђића, Бранков мост ка Земуну:
2q3oqk2.jpg


Метро-мост у продужетку Зорана Ђинђића, Бранков мост ка Земуну, трамвајски мост само за трамвај:
2q0snwi.jpg


Трамвајски мост само за трамваје, метро-мост ка Општини, Бранков мост ка Земуну, још један мост ка Зорана Ђинђића (пешачки или аутомобилски) - најскупља, али, вероватно најбоља варијанта:
2wqgxop.jpg
 
Mislim da za ovaj deo nema boljeg resenja od ovog (by Jovin):
metromost1.jpg

metromost2.jpg

Na ovoj slici se lepo vidi da bi bilo mesta za ove petlje, samo bih ja ovaj novi most malcice ispravio
slike preuzete od gently5210
 
Најбољи јесте, само је сада проблем што ту нема преласка трамваја преко моста (претпостављам да Јовин није ни предвидео трамвај ка Новом Београду?). Трамвај за 21. век је унео тоталну пометњу...
 
Da to sam predvideo, ali ima resenje da se na tom novom mostu provuku i tramvaj i metro, ali cena kostanja toga bi bila sigurno :rolleyes: ... Jedno od resenja je da na nivo ploce mosta ide automobobilski saobracaj i u sredini tramvaji, a da se ispod mosta urade ''kasete'' ili kako vec, za metro, tj most u 2 nivoa, ako me kontate O.o
 
Zao mi je sto nemamo tu jovinovu ideju u tekstualnom formatu,puno stvari bi onda bilo jasnije,ovako ne razumem jer to neki polukruzni tok ili sta?

Ja bih cak pre uveo tramvaj preko brankovog mosta po ideji lrt-a,naravno sa nekim modifikacijama.Recimo da ide od kalemegdana to jest tunela u pariskoj do stanice varos kapija pa dalje preko brankovog za nbg i zemun.
 
Vrh