Zuma
Professional
- Učlanjen(a)
- 19.05.2009.
- Poruke
- 10.855
- Pohvaljen
- 26.092
Pobogu, šta će stranci da rade sa 15.400 stanova u Beogradu ??? :bash:
Inače, imamo i prvo, mada stidljivo i indirektno pominjanje troškova za support infrastukturu IZVAN Savskog Amfiteatra, nešto što je sasvim nezavisno od troškova izmeštanja infrastukture iz nje. Upravo sam na ovo mislio kad sam ih ranije spominjao, iz napomenu da će i to biti skupo, jer se sve radi u starom delu grada gde su bilo kakve intervencije veoma nezgodne. Naprimer, dodatni centralni kanalizacioni kolektor koji će opsluživati ceo SA bi verovatno morao da se provuče sve do Interceptora koji ide tik pored Dunava, jer je teško zamisliti da je prastara postojeća kanalizacija Starog Grada dovoljna za 2 još miliona kvadrata i dodatnih 150.000 ljudi. Dakle novi centralni kolektor velikog promera mora da prođe kroz čitav Stari Grad, od SA do Dunava? KAKO to nameravaju da izvedu i koliko će to koštati ??
Evo šta se u tekstu o tome kaže.
"Pre svega treba naći najbolji način da se isele ljudi koji tamo žive, kao i da se presele firme sa tog područja", kazao je i najavio da će za par nedelja biti raspisan tender za projekat, a zatim će biti donet plan prostorne namene za površinu od 100 hektara.
U drugoj fazi projekta predvijdeno je izmeštanje teretnog saobraćaja, a u trećoj završetak izgradnje železničke stanice Prokop
Savetnik predsednika PKS, Aca Popović, rekao je da će projekat obuhvatiti i kombinovano drumsko-železnički most kod Vinče, železničku prugu do Pančeva, kanalizacionu infrastrukturu, kao i rekonstrukciju trafostanica.
Svi poslovi koji su na bilo koji način vezani za železnicu trebalo bi da koštaju oko 700 miliona evra.
On je dodao da će novom naselju koje će biti izgrađeno na obali morati da se prilagode i toplovodi i vodovodi, a planirana je i izgradnja pešačkih staza preko Save."
Dakle, za sad, ono što mi plaćamo su:
- Troškovi premeštanja kompletne železničke, autobuske, magacinske i prateće infrastukture (pošta, kargo, carina, interni putevi, itd)
- Troškovi obezbeđivanja stanova ljudima koje treba iseliti.
- Troškovi isplate zemljišta koje ne pripada železnici, zajedno sa eventualnom drugom štetom koja se tim firmama nanese (vrednost tuđih objekata i infrastukture...)
- Troškovi dodatne kanalizacione infrastukture izvan SA (za oko 150.000 dodatnih ljudi u SA)
- Troškovi rekonstrukcije trafostanica (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi "prilagođenja" toplovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata)
- Troškovi "prilagođenja" vodovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi uređenja ili pravljenja pristupnih puteva u SA (proširenje Savske, verovatno nove pristupne rampe sa Gazele jer će inače nastati saobraćajni haos)
- Troškovi dodatnog javnog saobraćaja (tramvaji, kasnije metro)
- Troškovi neophodnih službenih i javnih objekta za ovako veliko naselje (objekti za policiju, hitnu pomoć, dom zdravlja, škole, vrtići, vatrogasci - i to posebni, obučeni i sa opremom za veoma visoke objekte)
Inače, imamo i prvo, mada stidljivo i indirektno pominjanje troškova za support infrastukturu IZVAN Savskog Amfiteatra, nešto što je sasvim nezavisno od troškova izmeštanja infrastukture iz nje. Upravo sam na ovo mislio kad sam ih ranije spominjao, iz napomenu da će i to biti skupo, jer se sve radi u starom delu grada gde su bilo kakve intervencije veoma nezgodne. Naprimer, dodatni centralni kanalizacioni kolektor koji će opsluživati ceo SA bi verovatno morao da se provuče sve do Interceptora koji ide tik pored Dunava, jer je teško zamisliti da je prastara postojeća kanalizacija Starog Grada dovoljna za 2 još miliona kvadrata i dodatnih 150.000 ljudi. Dakle novi centralni kolektor velikog promera mora da prođe kroz čitav Stari Grad, od SA do Dunava? KAKO to nameravaju da izvedu i koliko će to koštati ??
Evo šta se u tekstu o tome kaže.
"Pre svega treba naći najbolji način da se isele ljudi koji tamo žive, kao i da se presele firme sa tog područja", kazao je i najavio da će za par nedelja biti raspisan tender za projekat, a zatim će biti donet plan prostorne namene za površinu od 100 hektara.
U drugoj fazi projekta predvijdeno je izmeštanje teretnog saobraćaja, a u trećoj završetak izgradnje železničke stanice Prokop
Savetnik predsednika PKS, Aca Popović, rekao je da će projekat obuhvatiti i kombinovano drumsko-železnički most kod Vinče, železničku prugu do Pančeva, kanalizacionu infrastrukturu, kao i rekonstrukciju trafostanica.
Svi poslovi koji su na bilo koji način vezani za železnicu trebalo bi da koštaju oko 700 miliona evra.
On je dodao da će novom naselju koje će biti izgrađeno na obali morati da se prilagode i toplovodi i vodovodi, a planirana je i izgradnja pešačkih staza preko Save."
Dakle, za sad, ono što mi plaćamo su:
- Troškovi premeštanja kompletne železničke, autobuske, magacinske i prateće infrastukture (pošta, kargo, carina, interni putevi, itd)
- Troškovi obezbeđivanja stanova ljudima koje treba iseliti.
- Troškovi isplate zemljišta koje ne pripada železnici, zajedno sa eventualnom drugom štetom koja se tim firmama nanese (vrednost tuđih objekata i infrastukture...)
- Troškovi dodatne kanalizacione infrastukture izvan SA (za oko 150.000 dodatnih ljudi u SA)
- Troškovi rekonstrukcije trafostanica (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi "prilagođenja" toplovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata)
- Troškovi "prilagođenja" vodovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi uređenja ili pravljenja pristupnih puteva u SA (proširenje Savske, verovatno nove pristupne rampe sa Gazele jer će inače nastati saobraćajni haos)
- Troškovi dodatnog javnog saobraćaja (tramvaji, kasnije metro)
- Troškovi neophodnih službenih i javnih objekta za ovako veliko naselje (objekti za policiju, hitnu pomoć, dom zdravlja, škole, vrtići, vatrogasci - i to posebni, obučeni i sa opremom za veoma visoke objekte)