Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Pobogu, šta će stranci da rade sa 15.400 stanova u Beogradu ??? :bash:

Inače, imamo i prvo, mada stidljivo i indirektno pominjanje troškova za support infrastukturu IZVAN Savskog Amfiteatra, nešto što je sasvim nezavisno od troškova izmeštanja infrastukture iz nje. Upravo sam na ovo mislio kad sam ih ranije spominjao, iz napomenu da će i to biti skupo, jer se sve radi u starom delu grada gde su bilo kakve intervencije veoma nezgodne. Naprimer, dodatni centralni kanalizacioni kolektor koji će opsluživati ceo SA bi verovatno morao da se provuče sve do Interceptora koji ide tik pored Dunava, jer je teško zamisliti da je prastara postojeća kanalizacija Starog Grada dovoljna za 2 još miliona kvadrata i dodatnih 150.000 ljudi. Dakle novi centralni kolektor velikog promera mora da prođe kroz čitav Stari Grad, od SA do Dunava? KAKO to nameravaju da izvedu i koliko će to koštati ??

Evo šta se u tekstu o tome kaže.

"Pre svega treba naći najbolji način da se isele ljudi koji tamo žive, kao i da se presele firme sa tog područja", kazao je i najavio da će za par nedelja biti raspisan tender za projekat, a zatim će biti donet plan prostorne namene za površinu od 100 hektara.

U drugoj fazi projekta predvijdeno je izmeštanje teretnog saobraćaja, a u trećoj završetak izgradnje železničke stanice Prokop

Savetnik predsednika PKS, Aca Popović, rekao je da će projekat obuhvatiti i kombinovano drumsko-železnički most kod Vinče, železničku prugu do Pančeva, kanalizacionu infrastrukturu, kao i rekonstrukciju trafostanica.

Svi poslovi koji su na bilo koji način vezani za železnicu trebalo bi da koštaju oko 700 miliona evra.

On je dodao da će novom naselju koje će biti izgrađeno na obali morati da se prilagode i toplovodi i vodovodi, a planirana je i izgradnja pešačkih staza preko Save."


Dakle, za sad, ono što mi plaćamo su:

- Troškovi premeštanja kompletne železničke, autobuske, magacinske i prateće infrastukture (pošta, kargo, carina, interni putevi, itd)
- Troškovi obezbeđivanja stanova ljudima koje treba iseliti.
- Troškovi isplate zemljišta koje ne pripada železnici, zajedno sa eventualnom drugom štetom koja se tim firmama nanese (vrednost tuđih objekata i infrastukture...)
- Troškovi dodatne kanalizacione infrastukture izvan SA (za oko 150.000 dodatnih ljudi u SA)
- Troškovi rekonstrukcije trafostanica (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi "prilagođenja" toplovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata)
- Troškovi "prilagođenja" vodovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi uređenja ili pravljenja pristupnih puteva u SA (proširenje Savske, verovatno nove pristupne rampe sa Gazele jer će inače nastati saobraćajni haos)
- Troškovi dodatnog javnog saobraćaja (tramvaji, kasnije metro)
- Troškovi neophodnih službenih i javnih objekta za ovako veliko naselje (objekti za policiju, hitnu pomoć, dom zdravlja, škole, vrtići, vatrogasci - i to posebni, obučeni i sa opremom za veoma visoke objekte)
 
15000 stanova za strance?:) Ekstremno radoznalom strancu posle 7 dana u Beogradu postaje eskremno dosadno. Nazalost tako je, ma koliko voleli ovaj grad.
Zuma pametan si covek, zasto se boris protiv vetrenjaca. Izbori su dobijeni...
 
Zuma":tch62w25 je napisao(la):
"Pobogu, šta će stranci da rade sa 15.400 stanova u Beogradu ??? :bash:"
To se i ja pitam :?:

"Dakle, za sad, ono što mi plaćamo su:
- Troškovi premeštanja kompletne železničke, autobuske, magacinske i prateće infrastukture (pošta, kargo, carina, interni putevi, itd)
- Troškovi obezbeđivanja stanova ljudima koje treba iseliti.
- Troškovi isplate zemljišta koje ne pripada železnici, zajedno sa eventualnom drugom štetom koja se tim firmama nanese (vrednost tuđih objekata i infrastukture...)
- Troškovi dodatne kanalizacione infrastukture izvan SA (za oko 150.000 dodatnih ljudi u SA)
- Troškovi rekonstrukcije trafostanica (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi "prilagođenja" toplovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata)
- Troškovi "prilagođenja" vodovoda (za 2.000.000 dodatnih kvadrata i oko 150.000 dodatnih ljudi)
- Troškovi uređenja ili pravljenja pristupnih puteva u SA (proširenje Savske, verovatno nove pristupne rampe sa Gazele jer će inače nastati saobraćajni haos)
- Troškovi dodatnog javnog saobraćaja (tramvaji, kasnije metro)
- Troškovi neophodnih službenih i javnih objekta za ovako veliko naselje (objekti za policiju, hitnu pomoć, dom zdravlja, škole, vrtići, vatrogasci - i to posebni, obučeni i sa opremom za veoma visoke objekte)
"

Uz to imamo i davanje 100ha zemljišta za dzabe i čekanje 6 godina na 1/3 novca od prodatih stanova ( x kvadrata)
2213capture.png
 
Ovo:

milos.tro":td6f6e3j je napisao(la):
BEOGRAD NA VODI: Počelo izmeštanje pruge za opasne materije!
Beograd 13:47, 11.04.2014.
http://www.kurir-info.rs/beograd-na-vod ... ak-1319323

Železnice već rade na privremenom izmestanju pruge za opasne materije dalje od obale, dok se ne završi cela obilaznica Vinča-Pančevo-Bubanj potok i tuneli na njoj.

BEOGRAD - U prvoj fazi projekta Beograd na vodi radiće se obilaznica oko Beograda i železničkog saobraćaja za opasne materije u vrednosti od 240 miliona evra, rekao je na Beogradskom sajmu građevinarstva koordinator projekta Aleksandar Karlovčan.

Na sastanku Odbora za građevinarstvo Privredne komore Srbije, on je rekao da železnice već rade na privremenom izmestanju pruge za opasne materije dalje od obale, dok se ne završi cela obilaznica Vinča-Pančevo-Bubanj potok i tuneli na njoj.

...

je zapravo samo ovo:

sine.jpg


izmeštanje teretne pruge sa trase obeležene brojem 3 na trasu obeleženu crvenom linijom (8). Čisto da ne bude zablude o kakvoj sad železničkoj privremenoj obilaznici ovaj čovek priča. Pravi hajp bezveze ;)
 
Samo bih hteo da pitam, da ne ispadne da smaram, ove silne linije tirkizne bojegde figuriraju brojevi 6,7 i 9, jel i to pruga i jel i to treba da se izmesti? Da li se i to izmešta sada ili kada to kreće da se izmešta ako je to uopšte pruga? Ili se to ne izmešta, ostaje, a gradi se šoping mol sve sa tom prugom koja ostaje?

Samoda ukažem na jednu meni upadljivu činjenicu da niko od političara iz prve linije više ne pominje Beograd na vodi, sada ga plasiraju nekakav Karlčovčan, Popović, Miletić, Sertić. Ko će njih da pronađe sutra i da ih pita nešto, ako ne bude Beograda na vodi? Jel ti ljudi uopšte postoje i u kom obliku kada im se daje pravo da govore o nečemu?
 
Koliko vidimo iz teksta i Obilaznica oko Beograda je postala deo projekta Beograd na vodi. Toliko je to velik i grandiozan projekat, da je jednostavno usisao sve manje projekte saobraćajne i železničke infrastrukture, da mu oni služe i opslužuju ga. Maestralno.
 
A, vidim rastemo, pa nismo ni shvatili o kakvom se projektu ustvari radi. Biće izgrađeno 22.000 stanova, od čega će stranci kupiti oko 15.000 stanova. E sad mi je laknulo. Pa za nas nema brige, samo ćemo graditi stanove za strance, kakva poljoprivreda, kakva energetika, kakva IT industrija. Takođe, kakve egzotične destinacije po svetu, samo Srbija i Beograd su majka. Nema bolje, kakva Italija, Španija, Pariz, London, Beč, Evropska unija. Srbija, bato, nema bolje, nego šta. 15.000 stanova za strance, pa za nas ustavri počinje raj na zemlji, ne znam čemu briga i zebnja. Još ono kad se setim 2.000 stanova prvog dana, pa odmah još 3.000 stanova, pa čoveče mi idemo pravo na vrh.
 
Da se sklonim sa foruma možda? Šta to znači spamujem? Što ti smeta što se sprdam sa projektom Beograd na vodi? Valjda imam pravo da se sprdam sa nečim što je po meni za sprdnju? Ili nemam? Žao mi je što ne mogu da se vozdignem na te visine na kojima se vi nalazite, pa da afirmativno govorim o Beogradu na vodi. Ostaću prizeman u svojoj nizini i nastaviti da se sprdam. Nemam tu vrstu pameti i promišljanja da shvatim šta oni koji govore o Beogradu na vodi uopšte govore. Mislim da ni oni sami ne znaju šta govore. Ali ipak govore, i njihove izjave se citiraju. Ja ih ne razumem, pa bih se malo ismejao tome, ako ti ne smeta?
 
belka":g92gujpw je napisao(la):
Samo bih hteo da pitam, da ne ispadne da smaram, ove silne linije tirkizne bojegde figuriraju brojevi 6,7 i 9, jel i to pruga i jel i to treba da se izmesti? Da li se i to izmešta sada ili kada to kreće da se izmešta ako je to uopšte pruga? Ili se to ne izmešta, ostaje, a gradi se šoping mol sve sa tom prugom koja ostaje?

Samoda ukažem na jednu meni upadljivu činjenicu da niko od političara iz prve linije više ne pominje Beograd na vodi, sada ga plasiraju nekakav Karlčovčan, Popović, Miletić, Sertić. Ko će njih da pronađe sutra i da ih pita nešto, ako ne bude Beograda na vodi? Jel ti ljudi uopšte postoje i u kom obliku kada im se daje pravo da govore o nečemu?

Trenutno se uklanja žuto. Plavo će, kažu, kad završe Prokop. Crveno kad završe obilaznicu do Pančeva. Žuto im zasad dobro ide, što je i bilo očekivano budući da uklanjaju infrastrukturu koja se već dosta dugo ne koristi. Pri tom im je to marketinški berićetno, jer deluje da se nešto dešava na terenu (kada se autobusom 17 vozim preko Gazele ljudi gledaju kroz prozor, pa komentarišu međusobno: "vidiš kako prave Beograd na vodi" :D ).

Međutim, u poređenju sa svim ostalim preduslovima za prvu fazu izgradnje (eksproprijacija, raseljavaenj, urbanistički plan, zajedničko preduzeće sa Arapima, projekti, razna odobrenja, saglasnosti i dozvole za izgradnju...), uklanjanje šina deluje kao mačji kašalj.
 
belka":dh7gvkjn je napisao(la):
Da se sklonim sa foruma možda? Šta to znači spamujem? Što ti smeta što se sprdam sa projektom Beograd na vodi? Valjda imam pravo da se sprdam sa nečim što je po meni za sprdnju? Ili nemam? Žao mi je što ne mogu da se vozdignem na te visine na kojima se vi nalazite, pa da afirmativno govorim o Beogradu na vodi. Ostaću prizeman u svojoj nizini i nastaviti da se sprdam. Nemam tu vrstu pameti i promišljanja da shvatim šta oni koji govore o Beogradu na vodi uopšte govore. Mislim da ni oni sami ne znaju šta govore. Ali ipak govore, i njihove izjave se citiraju. Ja ih ne razumem, pa bih se malo ismejao tome, ako ti ne smeta?

Ok sto ti se ne svidja projekat Beograd na vodi, to nije sporno, imas pravo da kazes da ti se ne dopada, pa cak i da se ismejavas ako vec zelis to.

Ali 3 omalovazavajuca komentara jedan za drugim je vec preterivanje, shvatili smo da ti se ne dopada projekat, ne moras za svaku sprdnju da napravis poseban post i da ih naredjas tako. To vec postaje trolovanje.
 
milos.tro":2nkef175 je napisao(la):
BEOGRAD NA VODI: Počelo izmeštanje pruge za opasne materije!
Beograd 13:47, 11.04.2014.
http://www.kurir-info.rs/beograd-na-vod ... ak-1319323
.
.
.
Karlovčan je rekao da ima mnogo posla na imovinsko-pravnim poslovima, na raščišćavanju tog terena, na čemu je angažvano i Privremeno veće grada Beograda.

"Pre svega treba naći najbolji način da se isele ljudi koji tamo žive, kao i da se presele firme sa tog područja",
.
.
.

Do pre neki dan je bilo "železnica je vlasnik 99% zemljišta, to ćemo brzo završiti." Sada već počinje priča o mnogo posla. Nekako slutim da će za jedno dva-tri meseca početi ozbiljnije da se uvlače u imovinske zavrzlame, a cifre će postati mnogo realnije.
 
brdjanin":2dzbenn2 je napisao(la):
milos.tro":2dzbenn2 je napisao(la):
BEOGRAD NA VODI: Počelo izmeštanje pruge za opasne materije!
Beograd 13:47, 11.04.2014.
http://www.kurir-info.rs/beograd-na-vod ... ak-1319323
.
.
.
Karlovčan je rekao da ima mnogo posla na imovinsko-pravnim poslovima, na raščišćavanju tog terena, na čemu je angažvano i Privremeno veće grada Beograda.

"Pre svega treba naći najbolji način da se isele ljudi koji tamo žive, kao i da se presele firme sa tog područja",
.
.
.

Do pre neki dan je bilo "železnica je vlasnik 99% zemljišta, to ćemo brzo završiti." Sada već počinje priča o mnogo posla. Nekako slutim da će za jedno dva-tri meseca početi ozbiljnije da se uvlače u imovinske zavrzlame, a cifre će postati mnogo realnije.

Nadam se da će Grad Beograd uspeti da reši te imovinske zavrzlame (u ranijim postovima se govorilo o porodicama koje tu žive) za prvu fazu izgradnje i da proda zemljište Arapima.
Hmm... mozda te zavrzlame na celom području SA dovedu i do toga da im ne poklonimo 100ha zemljišta :idea:
 
Biće tu dosta posla, i nije u pitanju samo zemljište. Šta se dešava ako zemljište i pripada železnici, ali ga decenijama koristi neko drugi? Tokom vremena su na njemu korisnici napravili razne objekte i prilagodili ih svojim potrebama. Verovatno bi trebala da postoji neka posebna kompenzacija u slučaju njihovog rušenja. Zatim ljude koji toliko dugo stanuju stanuju na tom mestu ne mogu da isele dok im ne nađu druge stanove. Nešto slično postoji i kad su pitanju firme. Ne može se zakupcu tek tako otkazati gostoprimstvo. Mora postojati otkazni rok razumne dužine. Kad su u pitanju ovako veliki rasponi vremena, firme su sigurno na zemljištu železnice delom izgradile svoje objekte, a onda, bilo njih, bilo zatečene objekte, prilagodili svom poslovanju. To takođe košta. Kao i ljude, ne možeš ih tek tako odmah izbaciti na ulicu jer to može značiti gašenje takve firme. Nekima za poslovanje verovatno trebaju posebno prilagođene radionice, ili magacini, ili prostor za rad. To znači da one prvo moraju da pronađu novi prostor, pa da izgrade nove objekte, pa da ih prilagode. Tek onda mogu da oslobode postojeći prostor. Ko će to da plati i kad će to da se desi? Kad se uzme u obzir da ovde skoro sigurno postoji pravni haos i opšti nedostatak odgovarajućih papira na svim stranama, kao i broj predmeta, stvar postaje prevelika da bi se mogla posmatrati strogo formalno-pravno. U stilu, baš nas briga, nemate potreban dokument, imate 10 dana sa se iselite gde god znate. A ovde nisam ni spomenuo pravne aspekte situacije na mestima koja ne pripadaju železnici. Dovoljan je samo jedan koji je tvrdoglav, pa želi ogromnu kompenzaciju. Iako država to može da preseče, uvek postoje političke posledice za koje nije odmah jasno koliko bi kasnije mogle postati značajne. To znači da je prva faza radova ustvari faza u kojoj se sve strane povlače po sudovima. A ona bi mogla potrajati.
 
belka":15i0k07s je napisao(la):
Koliko vidimo iz teksta i Obilaznica oko Beograda je postala deo projekta Beograd na vodi. Toliko je to velik i grandiozan projekat, da je jednostavno usisao sve manje projekte saobraćajne i železničke infrastrukture, da mu oni služe i opslužuju ga. Maestralno.


Pa brate, nece valjda da bude obrnuto jbt :mrgreen: velike ribe gutaju male tako ti je to :grand:
 
Sad za ovaj Brdjaninov post i Zumin post, red je da se kaže: a šta je pričao čika Belka nekih 20-30 strana unazad? Nebitno važno je da se kako stvar odmiče sve bolje sagledava i osvetljava pogled na čitavu priču. Kasnije će se razmagliti situacija, pa će određeni čvrsti stavovi o Beogradu na vodi doći na svoje.

Nebojša, u pravu si, nećemo se igrati. Beograd je svet, a svet očekuje velike priče. Dosta sitnih projekata, obilaznice oko Beograda i drugih trica i kučina: Beograd na vodi i 22.000 stanova, od kojih 2 + 3.000 idu u prvih 7 dana kad bude izdata lokacijska dozvola, ostalih 10.000 za godinu dana. Dosta više tih sitnih priča, ma nismo mi bre boranija neka.. tamo... Slažem se.

Spatiotecte, kako koju ludoriju pročitam, napišem ponešto, taman završim kad ono u drugom linku nova ludorija, pa nova, pa nova... I tako unedogled. Dobro, nekorektan sam, nisu to sve ludorije, ovo za tržni centar i kulu je mislim realno... Uh, što toliko mislim, zabole me glava...
 
A tek se vade ugovori i upisuju prava na zemljištu. Lepo. Znači onih 95% zemljišta na železnicama se polako smanjuje, znači veselje. Boli ih uvo, kvadrat im je 55.000 dinara zemljišta, a objekti po 1.600 - 2.000 evra kvadrat. Ma šta je to za Grad Beograd, pardon Beograd na vodi. Jel neko lepo rekao da nismo prezadužena zemlja? Kreditčić još koji će pasti, malo manje će se krasti, za nas biće dovoljno hleba i masti, za njih biće malo više vlasti i mislim da ni Bog sveti neće nas spasti.
 
Па причао је да неће да се скидају шине, да неће да се обнавља зграда задруге и да неће ни један квадрат бити изграђен...
 
Ni jedan jedini kvadrat bilo čega neće biti izgrađen u SA po projektu Beograd na vodi. To tvrdim i dalje.

Ovo za skidanje šina je malo remek delo ljudi poput mene. Mojim malim glasom i glasom još hiljadu razumnih ljudi, naterali smo najveće neradnike i lenštine na svetu da počnu da uklanjaju šine koje se decenijama ne koriste, koje su zarasle u korov i koje ničemu ne služe. Pošto se glas nas skeptika ipak čuo, prevaranti su morali da počnu da čupaju šine iz korova koje ničemu ne služe, da bi ipak pridobili poverenje za lažni projekat, jer su se uplašili da ne budu totalno provaljeni. To je jedna predivna stvar, kada neradnički ološ bude nateran da nešto radi.

Ovo za obnavljanje zadruge, ne znam kakve veze ima, neka je obnavljaju i treba, pa ta zadruga se raspala bukvalno, ja da sam neko na vlasti a da to sve ne krene za 6 meseci do godinu dana mandata da se sređuje, bi se odmah povukao i pokrio ušima, njima čitave stotine zgrada stoje tako raspale, stotine zgrada u centru Beograda sa fasadom koju po 60, 70 i 80 godina niko nije ni dotakao, koja se bukvalno raspada, kako te ljude na vlasti nije sramota, ja ne razumem. Možeš zamisliti čuda, sređuju zadrugu koja se raspala danas 2014. godine, sređujte neradnici, radite nešto u životu, šta ste uradili za 50 godina života, šta leba vam? Sve go neradnik do neradnika, samo da sede u kafićima i da mlate praznu slamu navikli, sad se i vlasti dočepali, pa nek urade nešto, nek počiste sneg bar, dok ne oglođu državni budžet kao termiti.

Nego, ovi što se raduju obnovi zadruge i to vide kao dokaz spremnosti na realizaciju projekta Beograd na vodi, neka gledaju kako ćemo svi mi biti obnovljeni ili oglodani kad prođu termiti, jer termiti moraju da jedu. A oni su tu.
 
Čisto da vas obavestim da i dalje imate opciju "dodaj neprijatelja" koja sklanja postove onih koji vam baš smetaju.
Koliko vidim ovde svi vrte istu priču, izuzev nekoliko vesti i fotografija. Ohladite malo i dajte vremenu da pokaže.
 
To ti je prica ove zemlje, cekajte, cekajte samo sto nije stigao bolji zivot. I onda shvatis da ti je zivot o kojem pricaju prosao.
Upravo zato treba uciti na greskama, a od vlasti traziti realni i opipljiv boljitak, a ne prodavanje magle jer ovaj projekat to jeste.
 
1. ovakav projekat ne može preko noći da se uradi. I još jedan most je bio tako nerealan pa evo sad dosta beograđana koristi most na adi, a nije se izgradio za 10 dana. A uskoro dobijamo i drugi most. Što se tiče ovog projekta možemo da čekamo ili da se krvimo međusobno. Sam biraj šta je bolje. Sve kritike su već iznešene, verovatno nema šta da se doda.
2. od države sve treba tražiti i konstantno treba biti aktivan. demokratija samo tako radi, pasivan narod ne postoji u demokratiji.
 
Beograd na vodi: Počelo raseljavanje
FoNet | 13. april 2014. 12:00 | Komentara: 6
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... seljavanje

Raseljavanjem dve porodice iz centra grada napravljeni su prvi koraci na izgradnji projekta "Beograd na vodi"
bg620x0.jpg


Raseljavanjem dve porodice iz centra grada napravljeni su prvi koraci na izgradnji projekta "Beograd na vodi", javlja Radio-televizija Srbije.

Stanovnici naselja bara Venecija rekli za RTS da strahuju da će ostati bez krova nad glavom, a nadležni su im poručili da će im pronaći odgovarajuće stanove.

Naselje bara Venecija, nastalo je na mestu gde je "Železnica Srbije" decenijama ostavljala rashodovane vagone. Tu se skućilo na desetine porodica, i to većinom radnika "Železnice", koji su već četrdesetak godina u privremenom smeštaju. Sada brinu šta će biti s njima zbog izgradnje projekta "Beograd na vodi".

"Ovde smo zatekli zgradu sa dva zida i krov sa crepom ništa više. Sami smo sve uveli - i vodu i struju. Mislim da i bi bilo realno da se nama na neki način daju odgovarajući stanovi", rekao je Radoslav Anđelković, bivši radnik "Železnice".

Pored vagona, u napuštenim magacinama i bivšim kancelarijama krov nad glavom našlo je oko 200 porodica.

Milorad Nikolić, predsednik Udruženja stanovnika bara "Venecija", kaže da predviđeno raseljavanje 140 železničara koji imaju rešenje i dozvolu za boravak u naselju.

RTS navodi da je Grad dao nalog Direkciji za imovinu i Direkciji za građevinsko zemljište da popišu sve stanove koji su se nekada zidali za raseljavanje, a u koji se nisu uselili raseljeni, već neki drugi ljudi.

"Tačno je da se radi na tome u saradnji sa Gradom Beogradom, da se nađu stanovi za ljude koji će biti raseljeni", navodi Jovan Vorkapić, direktor Direkcije za državnu imovinu.

U "Železnicama Srbije" rekli su da su formirane komisije koje rade na tome da se pronađu najbolja rešenja za sve stanovnike tog naselja.

Raseljavanje je, kažu, već počelo u Karađorđevoj ulici.

Aleksandar Karlovčan, koordinator projekta "Beograd na vodi", kaže da su dve porodice već iseljene iz zgrade Beogradske zadruge.

"Ovde se ne bavimo zidovima, nego ljudima. Prosto, sve te porodice koje imaju bilo kakvog osnova dole na ovom potezu Savamala ili projekat 'Beograd na vodi', će biti zadovoljne i raseljene", kaže Karlovčan.

Projekat "Beograd na vodi" prostiraće se na 100 hektara i činiće čak četiri odsto ukupnog stambenog i poslovnog prostora glavnog grada.
 
milos.tro":3u7eovsp je napisao(la):
RTS navodi da je Grad dao nalog Direkciji za imovinu i Direkciji za građevinsko zemljište da popišu sve stanove koji su se nekada zidali za raseljavanje, a u koji se nisu uselili raseljeni, već neki drugi ljudi.

Надам се да је ово помек у уређењу тог сектора будући да су годинама станови за расељавање уступани ко зна коме и по разним партијским основама.

Пројекат ове величине са државом као гарантом може да покрене уређење доста тога што је годинама таворило.

1. Улањају се колосеци који деценијама ни чему не служе
2. уклањају се ре више деценија расходовани вагони
3. породице из деценијама привремених простора добијају адекватан смештај
4. реновира се Београдска задруга која пропада 30 година

и да се не изгради нити један једини квадрат како Белка наводи, цивилизацијски помаци су ипак направљени.
 
Vrh