Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Ovih 280 miliona evra sto je pomenuto u izjavi NDMBGD sam ja dao kao moju procenu pre par dana koliko drzava Srbija trenutno ulaze u ovih prvih 5 objekata pored 150 miliona evra investitora posto sam procenio na 430 miliona evra vrednost svih objekta koji se trenutno grade kad se budu zavrsili.

Ne znam kako je ta moja procena zavrsila u tom tekstu ni zasto je interpretirana kao kredit?
 
Саша Бг;143418113 je napisao(la):
20171110_140412.jpg

20171110_140526.jpg

20171110_140644.jpg

20171110_140651.jpg


Дигли су пругу одавде, праве инфраструктуру за улицу која ће бити продужетак Херцеговачке и ићи испод Трамвајског моста према Резиденсу:
20171110_140705.jpg

20171110_140722.jpg


20171110_140734.jpg

20171110_140832.jpg


Подигнути део пруге је пребачен иза кафића "Саванова" и ту га оправљају пружни радници:
20171110_140857.jpg

20171110_142740.jpg


Траса будуће улице иде овуда:
20171110_140959.jpg

20171110_141030.jpg

20171110_141039.jpg


20171110_135523.jpg

Скинули су скелу испод терасе и однели је; то су добро учинили јер ће ускоро виши водостај:

20171110_135640.jpg


Ту је брод који је очигледно преносио материјал, да ли су га сипали овде - не распознаје се:
20171110_135646.jpg

20171110_135813.jpg

20171110_135707.jpg

20171110_135740.jpg

Иначе, тачнији превод за "Belgrade Waterfront" je "Београдска обала"; како се дошло до превода "Београд на води" не знам, али, он се показао податним за игре речима ...

Култни стег се и даље вијори:
20171110_135803.jpg

20171110_135920.jpg

20171110_140035.jpg

20171110_135853.jpg


Прозори су стигли до врха, напредује и изолација:
20171110_140105.jpg

20171110_140210.jpg

20171110_133831.jpg


Ова клупа је почела да пропада:
20171110_135558.jpg

Још ми није јасно како оволико пластике (црева, фолија, каблови, траке, конци) у земљи може да се зове озелењавање; сем тога, стално се нешто квари, откопава, затрпава ... :
20171110_140233.jpg

20171110_140244.jpg


Мало је бетонских коцака, довози се још:
20171110_140927.jpg

Не довозе се издалека ... ; улица на којој стоје је направљена пре неколико месеци и више се не користи:
20171110_133231.jpg
SašaBG sa SSC
 
I kako sad voze naftu i ostale hemikalije iz Pančeva u Beograd i dalje na jug, u južnu Srbiju, Makedoniju i Grčku?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491244#p491244:2t22ydo2 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sub Nov 11, 2017 12:35 am[/url]":2t22ydo2]
САБОТАЖА СРПСКЕ ПРИВРЕДЕ: СКУПЉЕ ГОРИВО И НЕЕФИКАСНИЈИ ТРАНСПОРТ

Реакција Удружења љубитеља железнице на спиновање о општој користи укидања пруге око Калемегдана

Зашто се не разматра алтернативно повезивње сремске и банатске обале мостом између Батајнице и Падинске скеле?

После укидања пруге око Калемегдана, нафтни деривати из Панчева путоваће или возом око 170 километара дуже преко Новог Сада и Титела, или небезбедније и скупље камионима цистернама.


Пруга досад коришћена за транспорт нафтних деривата и осталих опасних материја се укида половином 2018. без икаквих практичних алтернатива, што је потез без преседана у светској пракси! Последица ће бити поскупљење цене горива, повећање трошкова производње и смањење конкурентности домаће привреде. И то само неколико година после велике инвестиције дуплирања колосека између Београда и Панчева! Онај део транспорта робе, који и даље буде превожен железницом, ићи ће на пругу Нови Сад – Београд. Саобраћај на тој, тренутно већим делом једноколосечној прузи, већ је сада близу границе загушења, а радови на новој двоколосечној прузи трајаће четири године, уколико се не пробију рокови.
Опширније на блогу Удружења љубитеља железнице

-------
Meni je više žao što je ovim potezom definitivno sahranjena ideja o povezivanju svega između Pančevca/Karaburme i Rakovice LRTom. Koji bi, istina, malo kružio, ali opet bio brži i komforniji nego gužvanje u 29. novembra, Takovskoj, itd... Ne kažem da je ta ideja bila savršena i spremna za realizaciju, ali možda je trebalo da se još malo razmotri, da joj se da još malo vremena i pažnje. Pošto kolko ja znam toga nije bilo, sve se svodilo na individualne razgovore gradskih čelnika i brze, grube procene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491252#p491252:1x6h94wk je napisao(la):
Zuma » Суб Нов 11, 2017 2:35 am[/url]":1x6h94wk]I kako sad voze naftu i ostale hemikalije iz Pančeva u Beograd i dalje na jug, u južnu Srbiju, Makedoniju i Grčku?
Можда су направили залихе док се не оспособи пруга ускоро.
 
Preko Beograda ide daleko najkraća veza za železnički transport kompletnih industrija: Grčke, Makedonije, Albanije, "našeg" Kosova, Crne Gore i Srbije južno od Beograda. Pa ako Pančevo ima iole veće poslovne odnose sa tim oblastima, malo će teže praviti zalihe. Mogu da voze preko Novog Sada ili sa ogromnim zaobilaženjem preko Rumunije i Bugarske. Međutim cena ovih kruženja čitavih kompozicija mora da je astronomska. Takođe, ovo železničko udruženje što protestuje kaže da iz Beograda na sever, ka Novom Sadu, većim delom puta vodi samo JEDAN kolosek koji je već na granici kapaciteta.

Balkan.png
 
Meni i dalje nije jasno zasto se ne ide na transport rekom (maršuta je nekoliko puta kraća od železničke varijante preko Novog Sada,postoje firme koje se time bave,koje imaju bezbedonosne sertifikate itd.)

Da li neko zna orijentaciono troškove transporta preko Novog Sada železnicom naspram troškova transporta rekom?
 
Pa neidu te cisterne samo izmedju bg i ns sta ce mo sa onima iz emk npr pa onima koje tranzitiraju kroz srb iz hr za gr recimo
 
I nije samo Pančevo i Metanolsko-sirćetni kombinat (MSK) iz Kikinde, tu je takođe i ogromna naftno prerađivačka industrija Rumunije koja takođe preko Beograda i ove pruge komunicira sa mušterijama iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Srbije, Albanije, Kosova, Makedonije a možda i zapadnih delova Grčke. Kad sam poslao onu foto reportažu sa vozom koji je zbog čekanja na semaforu stao i tako na bar desetak minuta zatvorio SAO1 (a zatvorio bi i većinu ostalih ulica da su postojale), to je bila kompozicija sa dobrim delom vagona iz Rumunije (Oltchim - Râmnicu Vâlcea). Tako da cena ove egzibicije sa standardno obrnutim redosledom operacija u BNV-u neće biti baš mala.

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491280#p491280:3tm4q1se je napisao(la):
direktor » Sat Nov 11, 2017 10:44 am[/url]":3tm4q1se]Pa neidu te cisterne samo izmedju bg i ns sta ce mo sa onima iz emk npr pa onima koje tranzitiraju kroz srb iz hr za gr recimo


Te cisterne ne idu preko sporne pruge, sta ce cisterna iz hrv oko kalemegdana...
 
Zato i postavljam ove mape. da bi ljudi pogledali u njih. Preko Pančeva su povezani i Vršac, Zrenjanin i Kikinda, pa dalje Rumunija. Što znači da ako Pančevački kompleks (koji prizvodi i ogromno mnoštvo derivata nafte za sve i svašta, recimo hemijsku industriju ), ili MTK iz Kikinde (ako ide ka jugu), ili neko iz Rumunije (ko nije na severu zemlje), poželi da trguje sa Hrvatima ili sa bilo kim južno od Beograda, najkraće im je da koriste prugu preko Kalemegdana. Mogu ići i preko Čoke i Subotice ili Titela i Novog Sada, ali to u zavisnosti od mesta gde su može biti bitno dalje. Pogledaj na mapi za koliko je veliku oblast pruga Pančevo - Beograd daleko najbliža veza. Dali smo 90 miliona dolara za DRUGI kolosek do Pančeva (jedan nam nije bio dovoljan) i brzine od 120 km/h i sad odjednom nam jedini nastavak te pruge u Beogradu, sa njegovim jedinim kolosekom, "ne treba" za ko zna koliko vremena, nego možemo da vozimo i po staroj pruzi preko Titela do Novog Sada? Ova egzibicija ima svoju cenu i ona je daleko od male.


Railway map of Serbia and Kosovo
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... Kosovo.png
 
KALENIC;143428190 je napisao(la):
23519196_1485776124875766_2215798890162938529_n.jpg


rusi se za koji dan, tako kazu.

23434729_1485776208209091_5083753829829791544_n.jpg


23376379_1485776158209096_2848401173510329849_n.jpg


23380256_1485776168209095_9017202836026900033_n.jpg


sve sa teretom po novim kockama>/?

23319520_1485776204875758_1490554419487509365_n.jpg


Priprema za nastavak radova na ne zavrsenom delu promenade.
Inace donji deo nije radio Milleniju Tim vec podizvodjac, koji nije hteo da nastavi radove dok ih ne plate za ono sto su vec uradili.
Trebalo bi da stvar resena kaze covek.


23434710_1485775428209169_8182297488822613803_n.jpg


23319271_1485775431542502_4578280876635170712_n.jpg


23319297_1485774748209237_2832629976102703371_n.jpg


23435289_1485774738209238_2849033315214064210_n.jpg


23319485_1485774764875902_3442893704357153835_n.jpg


23434950_1485774754875903_2848835128931265863_n.jpg


23472995_1485775464875832_8567371432416222899_n.jpg


23472200_1485774098209302_5582930199328892001_n.jpg


ovde se besomucno baca krupni kamen.

23435032_1485774091542636_2298349799940051869_n.jpg


23376254_1485774138209298_4510412173737596797_n.jpg


23472354_1485774148209297_1567426276303592151_n.jpg


23434741_1485774108209301_5154564016464258092_n.jpg


23472000_1485774134875965_1611110870510695653_n.jpg


23471969_1485773631542682_4685451020436441017_n.jpg


23434969_1485773214876057_2394271329594945154_n.jpg


23319315_1485773168209395_1389378187633143484_n.jpg


23517448_1485773228209389_6133751581791998562_n.jpg


ovde je sve poruseno, sada ubrzano ciste.

Kalenić sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491151#p491151:3iqvjqtm je napisao(la):
spatiotecte » Pet Nov 10, 2017 6:32 pm[/url]":3iqvjqtm]Ovih 280 miliona evra sto je pomenuto u izjavi NDMBGD sam ja dao kao moju procenu pre par dana koliko drzava Srbija trenutno ulaze u ovih prvih 5 objekata pored 150 miliona evra investitora posto sam procenio na 430 miliona evra vrednost svih objekta koji se trenutno grade kad se budu zavrsili.

Ne znam kako je ta moja procena zavrsila u tom tekstu ni zasto je interpretirana kao kredit?

NDMBGD odavno se ne zalaze za interese Bga vec ih zanima moc,uticaj i da udju politiku i to sto su interpretirali to kao kredit hteli su time da kazu da vlast dize kredit i da se zaduzuje i da je nemarna da su oni na vlasti to nikad ne bi radili (radili bi i te kako) (a dug nikad nije dobar kad se spomene glasacima) uglavnom svi moralisu i vlast i opozicija i nevladine organizacije i ovi pokreti a Djindjic je upravu kad je rekao moral ostavite u crkvi . Od morala nema nista da se razumemo ovo sto SNS radi radili bi i drugi to je sasvim sigurno i ko god dodje drugi na vlast nema sanse da bi obustavio ovaj projekat to mogu da vam garantujem mojim zivotom :)
 
Поздрав из центра Амстердама! Астрономска цена некретнина, светска пословна и туристичка дестинација, теретни возови кроз центар града, на пљувометар од, у естетском смислу, најспектакуларнијег Северноморског канала. Ово сам данас 11.11.2017. имао среће да уловим. Био сам сведок и пролаза цистерни, али у тим тренуцима нисам размишљао да ћу некоме морати да доказујем да је небо плаво, а не љубичасто.
IMG_20171111_155919_BURST001_COVER.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491365#p491365:2o3cx0hj je napisao(la):
Zuma » Sat Nov 11, 2017 5:11 pm[/url]":2o3cx0hj]Zato i postavljam ove mape. da bi ljudi pogledali u njih. Preko Pančeva su povezani i Vršac, Zrenjanin i Kikinda, pa dalje Rumunija. Što znači da ako Pančevački kompleks (koji prizvodi i ogromno mnoštvo derivata nafte za sve i svašta, recimo hemijsku industriju ), ili MTK iz Kikinde (ako ide ka jugu), ili neko iz Rumunije (ko nije na severu zemlje), poželi da trguje sa Hrvatima ili sa bilo kim južno od Beograda, najkraće im je da koriste prugu preko Kalemegdana. Mogu ići i preko Čoke i Subotice ili Titela i Novog Sada, ali to u zavisnosti od mesta gde su može biti bitno dalje. Pogledaj na mapi za koliko je veliku oblast pruga Pančevo - Beograd daleko najbliža veza. Dali smo 90 miliona dolara za DRUGI kolosek do Pančeva (jedan nam nije bio dovoljan) i brzine od 120 km/h i sad odjednom nam jedini nastavak te pruge u Beogradu, sa njegovim jedinim kolosekom, "ne treba" za ko zna koliko vremena, nego možemo da vozimo i po staroj pruzi preko Titela do Novog Sada? Ova egzibicija ima svoju cenu i ona je daleko od male.

Ne znam kakvim podacima raspolažeš, o razmeni MSK iz Kikinde i zapadnih tržišta, ali ja svaki dan sa prozora moje poslovne zgrade gledam u spornu prugu, u delu donjeg Dorćola. Prolazi maksimalno jedna NIS kompozicija sa cisternama, plus prolazi jedna kompozicija sa tamno zelenim cisternama (to pretpostavljam da je za MSK) i prolaze dve do tri teretne kompozicije s nekim rasutim teretom (što bi i najrealnije moglo brodom da se prevozi, razlozi su brojni o kojima nadam se da ne treba da pričam na ovom forumu).

To je SVE što ide preko ove pruge dnevno, zasnivam tvrdnju na 3 godine primećivanja zakonitosti. Ponavljam i svoj post od ranije- ne vidim poentu ni mosta kod Vinče za ovako mali prolaz železničkog saobraćaja, o drumskoj obilaznici da ne govorim. Pruga kroz Novi Beograd je druga priča.

Slažem se da je prosto zatvaranje pruge bez dobre alternative totalno pogrešno, ali toliko stvari je urađeno naslepo da je ovo samo još jedna u nizu.
 
@arsa.arsa, превозили би они реком, али је неко изградио мост па барже више не могу пристати. За то Југопетролово складиште решење је измештање како је планирано и изградња продуктовода. Цев од рафинерије до складишта.
 
Не знам људи, испаде да смо спуцали 80 и кусур милиона евра на ремонт пруге до Панчева само зато да би се БГ воз продужио пар километара, од Панчевачког моста до Овче. А и он ће од следеће године да иде само на сваких сат времена.

Да каже неко "Определили смо се само за путнички саобраћај, на сваких пола сата ићи ће воз до Панчева", па хајде некако. Али ово...

Ми несрећници не знамо ни у шта да слупамо паре. Да смо макар за те паре електрификовали пругу Лапово-Крагујевац-Краљево и омогућили квалитетније путничко повезивање та два велика града са престоницом, а и испунили обавезу према Фијату... Овако, као да смо спалили 80 милиона само да би две лопине на челу државе и града пронашле врту како да им се браћа несметано богате.

Нема нама спаса. Баш сам тужан.
 
Mislim da je ovo trebalo da se uradi sa zeleznicom jer ovaj nedostatak pruge ce morati hitno da se nadoknadi gradnjom novog mosta u Vinci , a taj most ce biti jako bitna tema u roku od par meseci jer ce shvati da je ovo sto rade je preskupo i presporo a da se razumemo voz teretni kroz Beograd ide 3 kilometara na sat pa mu dodje na isto dal on isao preko Kalemegdana ili preko Novog Sada :p s druge strane kredit za most u Vinci treba da se i Beograd i Pancevo udruze u njegovo finansiranje jer trasa je pola pola a donosi benefite i Pancevu i Beogradu a i celoj centralnoj Srbiji i jugu . tako da ovo mora da bude Projekat ogromne vaznosti u rangu koridora 10. A ovo uklanjanje pruge oko Kalemegdana mora da se svima obije o glavu jer ne mogu da verujem da vise od 100 godina niko nije i stanju da skine ove celicne okove gradu jer Beogradu je ova pruga sto okruzuje ceo njegov centar jedna vrsta omce koju nikako da skine i poveze sebe sa rekama. A to poredjenje Amsterdama je cista banalizacija ovoga jer je Amsterdam premrezen kanalima u celini i samim tim grad je na vodi, Stari grad je okovan prugom od topcidera pa sve do luke Beograd i to je jako uticalo na njegov razvoj .
 
Zasto svi sine vidite kao ne premostivu prepreku a redovno prelazite preko tramvajslih sina bez problema
Losa percepcija
 
Vrh