dragan":wbjtibux je napisao(la):Znaci sad opet 'bacaju kamen' na isto mesto, a gde je onaj od letos? . . . bice ovde jos price.
Ja ipak brinem I dalje gde su otisle stotine kubika raznog materijala. . Nije to par kamiona, vec desetak barzi i slepova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491586#p491586:3aqre7f8 je napisao(la):laki72 » 12 Nov 2017 10:38 am[/url]":3aqre7f8]E sad kad si nam objasnio, sad manje brinemo...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491581#p491581:2zw4b1c4 je napisao(la):bullwye » 12 Nov 2017 10:12 am[/url]":2zw4b1c4]glupost i naivno da se pravite kao da je nemoguce ovde nesto sagraditi. vidite da po svetu prave ostrvo na more. kao sto su rekli ima valjda neke rupe koje prvo mora da se napune. nismo jedinci na svetu pa da bas ovo jeste samo kod nas. ne brinite..
Ovo je samo poslednja u nizu umirujućih poruka sa osnovnom temom kako se "u svetu to odavno radi", ili suprotno, da se i u svetu dešavaju propusti, pa naše teškoće ustvari nisu vredne pažnje. Nažalost kod nas su one počele da se nagomilavaju i postaju posebno apsurdne. Nema puno primera da se tek završeni auto put mora kompletno iskopati i ponovo praviti, niti da se pre svega zbog teretnog saobraćaja ka industrijskim kompleksima potroši 90 miliona dolara za proširenje pruge samo da bi se ona zatim baš za teretni saobraćaj ubrzo potpuno isekla na nepoznat broj godina, a utrošena sredstva blokirala. Već samo za simboličan 1% izgubljene kamate na vezana sredstva to je gubitak od skoro 1 milion dolara godišnje. A dobit po investiciji je obično bar 10 puta veća. Ili da se poznato, izrazito plavno i podvodno područije sa lošim tlom izabere baš za koncentraciju najvećih objekata u gradu, koji se usput grade tik pored same reke, a da se prethodno ne uradi detaljno hidrološko ispitivanje čitave oblasti. Ova koncentracija gluposti je ono što zabrinjava, pošto se ona u tom svetu baš i ne susreće često.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491581#p491581:3h6pa2uh je napisao(la):bullwye » 12 Nov 2017 10:12 am[/url]":3h6pa2uh]glupost i naivno da se pravite kao da je nemoguce ovde nesto sagraditi. vidite da po svetu prave ostrvo na more. kao sto su rekli ima valjda neke rupe koje prvo mora da se napune. nismo jedinci na svetu pa da bas ovo jeste samo kod nas. ne brinite..traje duze ali ce i ovo da se sredi
A danas se pojavila ova informacija.Онај део транспорта робе, који и даље буде превожен железницом, ићи ће на пругу Нови Сад – Београд. Саобраћај на тој, тренутно већим делом једноколосечној прузи, већ је сада близу границе загушења, а радови на новој двоколосечној прузи трајаће четири године, уколико се не пробију рокови. http://vozoljubitelji.blogspot.rs/2017/ ... -post.html
Ako se i teretni transport Turske sa Evropom umesto preko Rumunije polako počne u većoj meri prebacivati u Srbiju, onda će i pruga iz Beograda na sever koja je i sada, bez Turaka i bez preusmeravanje saobraćaja sa istoka Srbije i iz Rumunije, "blizu granice zagušenja", postati JOŠ opterećenija, pa možemo imati i ozbiljnijih problema. Ovi tereti nisu baš bezazleni. Bilo bi veoma poželjno da se tim mostom na Dunavu počne što pre.Turci voze kroz Srbiju, zaobilaze Rumune
Beograd -- Srbija kargo saopštila je da je turska firma Turkrail iz Istanbula odlučila da prvi kontejnerski voz otpremi putem kroz Srbiju. Turska se na ovaj put odlučila umesto dosadašnjeg konkurentnog pravca, koji vodi preko Rumunije,
"Ovaj test voz saobraća iz turskog terminala Halkali do austrijskog terminala Wiencont u Beču. Za sada, prema predviđenoj dinamici, nedeljno će saobraćati dva voza kroz Srbiju, sa tendencijom povećanja frekvencije saobraćaja", piše u saopštenju.
Srbija Kargo navodi da je angažovao i specijalnu službu obezbeđenja, koja će pratiti svaki voz, čime će se, kako ocenuju, dodatno potvrditi sigurnost prevoza robe preko Srbije i dokazati konkurentnost srpskog železničkog koridora, kada su u pitanju prevozi iz Turske za zemlje zapadne Evrope i obratno."Bezbednost, kvalitet, ekonomičnost i kraći put preko kraka železničkog Koridora 10, koji vodi kroz Srbiju, ; predstavljaće pozitivan signal za sve potencijalne komitente, koji imaju potrebu transporta robe iz pravca istoka ka zapadu", navodi se u saopštenju.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... e%20Rumune
Ovde je problem što izgleda da oni taj najkraći put do sada nisu koristili, pa budući dodatni saobraćaj nije uračunat u ovaj postojeći, koji je već dovoljan da bi pruga iz Beograda ka severu bila "na granici opterećenja". To što smo zbog opšteg standarda jeftiniji od Rumuna i što je u pitanju najkraći put može da znači samo da je ovo prebacivanje Turaka kod nas izvesnije. Pa ćemo imati povećanje železničkog saobraćaja po tom osnovu, po osnovu prebacivanja zbog BNV-a, i, nadajmo se, zbog naše privredne aktivnosti koja će rasti. A za koliko je vremena realno očekivati da se može pustiti u rad novi most na Dunavu? Pet do deset godina? Hoću da kažem da odluka o uklanjanju pruge kroz BNV nije naivna i da za par godina može postati problematičnija nego danas. Ne samo zbog 90 miliona dolara koji će tokom tih 5-10 godina biti blokirani u novoj pruzi ka Pančevu koja se za teretni saobraćaj uopšte ne može koristiti, nego i zbog operativnih i bezbednosnih problema zbog naglog porasta opterećenja na ostalim prugama.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491726#p491726:2uuoipgs je napisao(la):spatiotecte » 12 Nov 2017 08:24 pm[/url]":2uuoipgs]Srbija je prirodni i najkraci put izmedju Turske i EU.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491563#p491563:2zmwidpc je napisao(la):dragan » Ned Nov 12, 2017 9:05 am[/url]":2zmwidpc]milos.tro » 11 Nov 2017 06:11 pm
" Ovde se besomucno baca krupni kamen."
Znaci sad opet 'bacaju kamen' na isto mesto, a gde je onaj od letos? . . . bice ovde jos price.