Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

KALENIC;143355456 je napisao(la):
Od 30 juna 2018 godine vise nece postojati zeleznicka pruga oko Kalemegdana, najavljuju u " infrastrukturi" zeleznica Srbije.
Znaci cisterne ce morati na drugu prugu.

Opsisnije u Blicu.

Hercegovacka posle obnove dobija umesto behaton ploca, kamene ploce.
Prema planskom dokumentu za "Beograd na vodi Hercegovacka ulica menja trasu u donjem delu i prakticno ce ici ispod Brankovog mosta?
Politika.
Kalenić sa SSC
 
Da li je neko od odgovornih objasnio zašto su bacali pare na prošlogodišnje sređivanje ove ulice, ako se u startu znalo da će ovuda morati da prođu vodovodne i kanalizacione instalacije? Evo kako je Hercegovačka izgledala danas:

Pogledajte prilog 1
 
Eh, dragi moji sugradjani...

Niti su oni ista znali, niti ce iko odgovarati, kao sto i do sada nije.

A nije da nije imalo za sta da se odgovara. Imali smo nebrojeno primera gde se tek obnovljen kolovoz ili trotoar nanovo raskopava za vodovodne, pa zatim nanovo za toplovodne, pa eventualno za gasne instalacije...




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490203#p490203:hgagmb6o je napisao(la):
milos.tro » 07 Nov 2017 11:14 pm[/url]":hgagmb6o]
KALENIC;143355456 je napisao(la):
Od 30 juna 2018 godine vise nece postojati zeleznicka pruga oko Kalemegdana, najavljuju u " infrastrukturi" zeleznica Srbije.
Znaci cisterne ce morati na drugu prugu.
Dakle, putujuća ekološka bomba će sa jednog na drugi kraj Beograda ići preko Novog Sada. I to zato što je važniji "Beograd na vodi" uz, naravno, oslobađanje još vrlo skupog građevinskog zemljišta na obali. Treba sve to razdeliti i "razviti" na vreme, dok su još na vlasti osobe sa vizijom. Čekanje na most na Dunavu bi odnelo previše vremena, a onda se rizik povećava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490222#p490222:w5vanrqy je napisao(la):
Zuma » 08 Nov 2017 12:28 am[/url]":w5vanrqy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490203#p490203:w5vanrqy je napisao(la):
milos.tro » 07 Nov 2017 11:14 pm[/url]":w5vanrqy]
KALENIC;143355456 je napisao(la):
Od 30 juna 2018 godine vise nece postojati zeleznicka pruga oko Kalemegdana, najavljuju u " infrastrukturi" zeleznica Srbije.
Znaci cisterne ce morati na drugu prugu.
Dakle, putujuća ekološka bomba će sa jednog na drugi kraj Beograda ići preko Novog Sada. I to zato što je važniji "Beograd na vodi" uz, naravno, oslobađanje još vrlo skupog građevinskog zemljišta na obali. Treba sve to razdeliti i "razviti" na vreme, dok su još na vlasti osobe sa vizijom. Čekanje na most na Dunavu bi odnelo previše vremena, a onda se rizik povećava.

Naravno da je vazniji. To je trenutno najvazniji projekat u Srbiji i drago mi je da barem vlast zna sta i kako treba da se radi.
 
Imamo glup narod koji podrzava vlast. To si hteo da kazes? Nisam te najbolje shvatio.

Послато са SM-G530FZ уз помоћ Тапатока
 
Ne nego imamo u drzavi jedno 40% njih kojima treba crtati sta je najvaznije a sta nije. Srecom pa se oni ne pitaju. Naravno da je prioritet da se zeleznica skloni po svaku cenu
 
Sreca pa samo jedan mali broj "kompletnih idiota" razmislja kako je ovo odlican projekat. A on ce se nazalost izgraditi u dovoljnoj meri da urbanisticki zatruje prostor koji je u najmanjoj meri trebao biti stambeni.

Послато са SM-G530FZ уз помоћ Тапатока
 
Херцеговачка је очито само шминкана да би се добила каква таква целина са скрпљеном зградом Геозавода и парчетом тадашње променаде.
Мени је то још онда засметало будући да се она према мастерплану ретрасира, тј. благо се криви и качи плац бивше ластине станице. Средили су улицу чија траса према мастерплану треба да се коригује ...
 
STOP ZA CISTERNE SA OPASNIM MATERIJAMA Ukida se pruga oko Kalemegdana, evo do kada će vozovi saobraćati tuda
Mateja Beljan | 07. 11. 2017 - 20:50h
http://www.blic.rs/vesti/beograd/stop-z ... ce/3bcpjtf

Od 30. juna 2018. godine više neće postojati železnička pruga oko Kalemegdana, najvaljuju u "Infrastrukturi železnica Srbije".
Time će se ispuniti obećanje nadležnih da će pruga naredne godine biti u potpunosti ukinuta, a s njom i najveća prepreka spuštanju Beograda na reke.

Otkad je prestonica spojena železnicom sa Pančevom, ova pruga prolazi uz obalu Save, pored Pristaništa, tunelom kroz samu Beton halu, potom pored Kule Nebojše i dalje kroz Dorćol koji je fizički podelila na dva dela. Preživela je i početak gradnje "Beograda na vodi" gde je šetači sada prelaze poput tramvajskih šina. Njome sada i više puta dnevno prolaze dugački teretni vozovi sa bezbroj cisterni punih opasnih materija.

Izgradnja "Beograda na vodi" i izmeštanje transporta tih materija iz centra grada upravo je i glavni razlog da se pruga zatvori. Tako će biti ukinuta i zaboravljena stanica Donji grad sa velikim brojem koloseka nad kojima je postavljena duga metalna pasarela, a nasip na Donjem gradu zauzeće pešaci.

Stanica "Beograd Dunav" za sada će ostati, premda nezvanično saznajemo da postoje ideje da se neki vozovi sa nje polaze preusmere na Prokop.

Ova pruga ukida se uprkos tome što se još ni ne nazire gradnja novog drumsko-železničkog voza kod Vinče namenjenog teretnom saobraćaju. On je neophodan da bi sa Beogradom spojio industriju Pančeva i prugu za Vršac, Zrenjanin i Rumuniju. Nadležni su našli drugo, privremeno i hitno rešenje, osposobljavanjem pruge Pančevo - Titel - Novi Sad.

- "Infrastruktura železnice Srbije" krajem oktobra započela je radove na sanaciji pruge Pančevo - Orlovat - Rimski Šančevi - Novi Sad. Ukupno će biti sanirano 67,1 kilometar pruge na ovoj relaciji i to na deonicama Rimski Šančevi - Titel (37,6 km) i Kačarevo - Uzdin (29,5 km). Reč je o hitnim radovima na sanaciji gornjeg stroja pruge. Radovi koji su započeti i koje je neophodno hitno uraditi biće završeni do 10. novembra 2017. godine. Nakon toga, radovi na sanaciji pruge biće nastavljeni sve do 30. juna 2018. godine, kako bi ona bila dovedena u što bolje tehničko stanje jer već od tada neće više postojati pruga Beograd - Beograd Dunav - navode u "Infrastrukturi".

Kako kažu u ovom železničkom preduzeću, i narednih meseci ova pruga će se zbog radova zatvarati na po pet i više dana, a saobraćaj se potpuno ukida 30. juna 2018. godine.


Početak kraja Starog beogradskog čvora

Ako se izuzme demontaža većeg broja koloseka u Savskom amfiteatru, ovo je prva "živa pruga" u okviru Starog beogradskog čvora koja se zatvara za saobraćaj. Nju po planu treba da zameni pruga Pančevo - Vinča - Makiš.

Što se putničkog saobraćaja tiče, u budućnosti sledi ukidanje Glavne železničke stanice, koloseka koji od Topčidera vodi do nje, ali i pretvaranje Starog železničkog mosta u pešačku zonu.

Putnički saobraćaj tada će u potpunosti biti preseljen na novi čvor sa glavnom stanicom Prokop.
 
Samo da dodam na vest da IMA aktivnosti na pregovorima sa Kinezima za deonicu C Beogradske obilznice kojoj pripada i drumsko-železnički most Vinča-Starčevo ali ne mogu detaljnije o tome. Naravno još nikakav ugovor nije potpisan ali radi se ka tome.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490159#p490159:je3udahd je napisao(la):
Zuma » 07 Nov 2017 08:31 pm[/url]":je3udahd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490005#p490005:je3udahd je napisao(la):
creme-nadlle » 07 Nov 2017 02:37 am[/url]":je3udahd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489883#p489883:je3udahd je napisao(la):
Zuma » 06 Nov 2017 05:14 pm[/url]":je3udahd]
Obećano je da će do kraja projekta u Srbiju iz inostranstava ući tri milijarde dolara stranih investicija. Što će pokrenuti privredu zahvaljujući činjenici da će u našu ekonomiju privremeno biti upumpana velika nova vrednost koja DOLAZI SPOLJA. Upravo TA činjenica, dakle dolazak SVEŽEG inostranog novca, novca koji nije do tada bio deo naše ekonomije već ga je neko UNEO U ZEMLJU, je ono što pomaže. Jer se ne bi izdvajao i tokom gradnje blokirao naš novac, novac koji smo MI već morali zaraditi, već strani novac, koji je zarađivao neko drugi. Ispostavilo se međutim da je to neistina. To se NEĆE desiti.
Auh! Pa, to se upravo dešava.
Pod hitno baci to što pušiš i obrati se vradovicu da ti da pravu stvar.
Znaš koliko ćeš biti srećniji? Onda ćeš videti sve, a ne samo to što hoćeš da vidiš.
Ne dešava se. Pošto svi nemamo ni tetku u inostranstvu ni strpljenje da novac u zemlju unosimo u ratama po 9000 evra, milioni uplaćeni zajedničkom preduzeću moraju ostaviti traga u papirima. A pošto strani suosnivač firme "Beograd na vodi doo" još nije ispunio ugovornu obavezu o uplati 150 miliona, svaka njegova uplata bi se videla u povećanju osnovnog kapitala. A to svako može lako proveriti na sajtu APR-a, i pri tome videti da je i dalje ukupno uplaćeno samo oko 60 miliona Evra. Što je prilično daleko i od obaveznih 150 miliona, a kamoli od 3 milijarde stranog kapitala. Dakle od tih uplata koje se po tebi "upravo dešavaju" za sada nema ništa. Toliko o argumentima.

A sada o tebi. Ne razumem šta misliš da postigneš ovako primitivnim istupima? Davno mi je postalo savršeno svejedno šta kažu osobe čiji su intelektualni horizonti ograničeni adolescentnim seansama "pušenja" i uličarskim uvredama. To meni ne znači ništa, ali bi trebalo da znači tebi, zato što je bolno vidljiva legitimacija nedostaka mentalne kontrole i nerazumevanja kako se ovde prihvataju istupi kao što je tvoj. Pogotovo što je 10 godina staža na Beobuildu previše da bi se pravdalo neiskustvom ili mladošću, pa u kombinaciji sa rečnikom i idejama o međuljudskoj komunikaciji koje su u osnovi tvoje poruke može biti indikator ozbiljnijih problema. Smatrati da će značajniji broj članova Beobuilda prihvatiti uvredljivu poruku takvog sadržaja kao nešto relevantno je smatrati ih budalama. Pa, ako uopšte želiš da iko sa tobom razgovara, u šta počinjem da sumnjam, bilo bi korisno da radikalno promeniš ton.

Bespotreban dugačak i konfuzan post !
Vradovica kontaktiraj , njegovu robu uzmi , drugarski ti kažem !
Leči i logoreju, kažu !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490300#p490300:qtah53jl je napisao(la):
Earthmoving » 08 Nov 2017, 11:12[/url]":qtah53jl]Samo da dodam na vest da IMA aktivnosti na pregovorima sa Kinezima za deonicu C Beogradske obilznice kojoj pripada i drumsko-železnički most Vinča-Starčevo ali ne mogu detaljnije o tome. Naravno još nikakav ugovor nije potpisan ali radi se ka tome.
Naravno, to će biti objavljeno ne duže od nedelju dana pre izbora.
 
Ja sam u kontaktu sa Kinezima koji su u opciji da to rade. Moguće da si u pravu Travolta ali za to dalje ne znam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490005#p490005:316g0zh9 je napisao(la):
creme-nadlle » Uto Nov 07, 2017 3:37 am[/url]":316g0zh9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489883#p489883:316g0zh9 je napisao(la):
Zuma » 06 Nov 2017 05:14 pm[/url]":316g0zh9]Nekada je zaista važno biti veoma detaljan, argumentovan i svima jasan. Drugi put nije. Ako je poenta veoma kratka i očigledna, onda zavučene i dugačke rasprave i brzo otvaranje mnogih drugih pitanja služe samo da odvuku pažnju i skrenu razmišljanja čitaoca, bez obzira koliko su eventualno tačne ili netačne, pa u osnovi pokušavaju da manipulišu raspravom i ometu dolaženje do jasnih zaključaka.

Obećano je da će do kraja projekta u Srbiju iz inostranstava ući tri milijarde dolara stranih investicija. Što će pokrenuti privredu zahvaljujući činjenici da će u našu ekonomiju privremeno biti upumpana velika nova vrednost koja DOLAZI SPOLJA. Upravo TA činjenica, dakle dolazak SVEŽEG inostranog novca, novca koji nije do tada bio deo naše ekonomije već ga je neko UNEO U ZEMLJU, je ono što pomaže. Jer se ne bi izdvajao i tokom gradnje blokirao naš novac, novac koji smo MI već morali zaraditi, već strani novac, koji je zarađivao neko drugi. Ispostavilo se međutim da je to neistina. To se NEĆE desiti.

Šta to pobogu ovde ima nejasno pa je eto postojala potreba za onako opširnom meditacijom i ogromnim širenjem teme?

Auh! Pa, to se upravo dešava.
Pod hitno baci to što pušiš i obrati se vradovicu da ti da pravu stvar.
Znaš koliko ćeš biti srećniji? Onda ćeš videti sve, a ne samo to što hoćeš da vidiš.
Simpa si mi. ☺

Protiv budalastina samo klasičnim pod*** :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490196#p490196:fzt1hmz9 je napisao(la):
Zuma » 07 Nov 2017 10:52 pm[/url]":fzt1hmz9]Sem ako ne želiš da se čitav Beobuild vremenom spusti na njegov nivo, bilo bi dobro da i ti daš neki doprinos u definisanju šta je poželjno a šta nije.

Zumo, to sto ti slikas sve i analiziras sve ne znaci da se ti de fakto razumes u sve.
to je bila poenta mog posta.
 
Ne mogu da verujem da će naftu i raznorazne hemikalije iz Rafinerije Pančevo do Beograda voziti preko Novog Sada? Ako se dobro sećam, na početku ove priče o Beogradu na vodi, trebalo da se napravi novi most. Očigledno je da ćemo svi mi plaćati veće transportne troškove, kao povećan rizik zbog mnogo dužeg, bespotrebnog, transporta opasnih materija kroz pola Vojvodine.
 
Videti Earthmoving-ov post gore: insajderske informacije da je to privremeno, da se most planira.
 
Bitno je da se sve izmesti iz Savskog amfiteatra pre nego se napravi zamena. Ja ne znam da li je prvo za bilo šta u ovom projektu urađena valjana alternativa (bici staza, Lasta, pruga, prelaz preko pruge ispod Brankovog mosta, mi za sada padaju na pamet)
 
Naravno, ovde (BnV) se sve radi naopako (setaliste pa obaloutvrta, ulica pa instalacije...) te tako se i prvo vadi pruga pa tek naknadno smislja alternativni pravac.

Kao da u januaru bacimo stari kaput, pa tek smisljamo kako da za sledecu zimu obezbedimo novi.
U medjivremenu - smrzavanje.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490371#p490371:xie3icn2 je napisao(la):
Bukira » Sre Nov 08, 2017 1:51 pm[/url]":xie3icn2]Ne mogu da verujem da će naftu i raznorazne hemikalije iz Rafinerije Pančevo do Beograda voziti preko Novog Sada? Ako se dobro sećam, na početku ove priče o Beogradu na vodi, trebalo da se napravi novi most. Očigledno je da ćemo svi mi plaćati veće transportne troškove, kao povećan rizik zbog mnogo dužeg, bespotrebnog, transporta opasnih materija kroz pola Vojvodine.
Kao sto se na narod svalili troskovi izgradnje obilaznice oko BG-a,plus troskovi goriva zbog drasticno vece kilometraze.
Kao sto se na narod svalili troskovi izgradnje tunela ispod tvrdjave Golubac. Pa ne, ajde da sve ostavimo kako jeste bas je super turisticki i estetski.
U ostalom i sada sve funkcionise, zasto uopste ulagati u infrastrukturu?
i dal je resenje da tvrdjava bude okovana prugama?
EDIT>
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490379#p490379:xie3icn2 je napisao(la):
astrodule » Sre Nov 08, 2017 2:05 pm[/url]":xie3icn2]Bitno je da se sve izmesti iz Savskog amfiteatra pre nego se napravi zamena. Ja ne znam da li je prvo za bilo šta u ovom projektu urađena valjana alternativa (bici staza, Lasta, pruga, prelaz preko pruge ispod Brankovog mosta, mi za sada padaju na pamet)
Mozda nije uradjena valjana, ali arternative ime i funkcionise.
Dal je moglo bolje, naravno, ali ako pogeldas ni prvobitno stanje nije nista bolje bilo
 
Zbog dve zgrade i trznog centra vozovi ce se vala nagledati Banata.

Pa stvarno kome bi palo na pamet da vozi od Beograda do Panceva preko Pancevackog mosta, kada je toliko jednostavnije preko Novog Sada.

Mocna vizija nema sta.


820224pancevo.jpg



Sta nas sledece ceka?

Ukidanje kanalizacije u centru grada da se govna vise ne bi izlivala u Savu ispred Belgrade Residence krmaca?

bg-kolektor-01-0610-2015.jpg
 
Duhovita primedba.

Ali, kao i uvek, prividno nenormalne stvari postaju daleko jasnije kad se pogleda kome ide korist a kome šteta. Cenu kružnog putovanja nafte i hemikalija do Novog Sada plaćamo svi mi kroz krajnji proizvod u kome se oni troše, a tek treba da vidimo ko će ubirati profit na oslobođenom zemljištu uz reku i koliko će takvih biti.
 
Vrh