Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

lepi":17h3mczq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490371#p490371 je napisao(la):
Bukira » Sre Nov 08, 2017 1:51 pm[/url]":17h3mczq]Ne mogu da verujem da će naftu i raznorazne hemikalije iz Rafinerije Pančevo do Beograda voziti preko Novog Sada? Ako se dobro sećam, na početku ove priče o Beogradu na vodi, trebalo da se napravi novi most. Očigledno je da ćemo svi mi plaćati veće transportne troškove, kao povećan rizik zbog mnogo dužeg, bespotrebnog, transporta opasnih materija kroz pola Vojvodine.
Kao sto se na narod svalili troskovi izgradnje obilaznice oko BG-a,plus troskovi goriva zbog drasticno vece kilometraze.
Kao sto se na narod svalili troskovi izgradnje tunela ispod tvrdjave Golubac. Pa ne, ajde da sve ostavimo kako jeste bas je super turisticki i estetski.
U ostalom i sada sve funkcionise, zasto uopste ulagati u infrastrukturu?
i dal je resenje da tvrdjava bude okovana prugama?
EDIT>
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490379#p490379 je napisao(la):
astrodule » Sre Nov 08, 2017 2:05 pm[/url]":17h3mczq]Bitno je da se sve izmesti iz Savskog amfiteatra pre nego se napravi zamena. Ja ne znam da li je prvo za bilo šta u ovom projektu urađena valjana alternativa (bici staza, Lasta, pruga, prelaz preko pruge ispod Brankovog mosta, mi za sada padaju na pamet)
Mozda nije uradjena valjana, ali arternative ime i funkcionise.
Dal je moglo bolje, naravno, ali ako pogeldas ni prvobitno stanje nije nista bolje bilo

Kakvo ulaganje u infrastrukturu ti vidis, molim te objasni mi?

Ulaganje u infrastrukturu bi bilo da je napravljen most prrko dunava izmedju Vince i Panceva i dovrsena obilazna pruga.
TO JE ULAGANJE.
Kada postojecu prilugu ukidas a alternativni pravac ti je kroz Banat Backu i Srem to nije ulaganje, vec posledica LUDOSTI I GLUPOSTI.
A takvu ludost ko smisli treba ga osuditi, bilo da nam je to roditelj, brat ili dete.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Zasto pobogu ne ide teret Savom i Dunavom do Panceva, zar je u Pancevu nekakav centar svetske petrohemije i rafinerija, pa da bi opterecenje na rekama bilo preveliko?!!!
 
Tužno je što smo dočekali 21. vek a da još uvek istočno od Beograda pruga NIGDE ne prelazi Dunav. Ustvari, to se u čitavoj Srbiji dešava samo na par mesta: u Beogradu, Novom Sadu i na granici sa Hrvatskom. Tako da kompletni teretni i putnički saobraćaj između severa i juga, i to ne samo Srbije nego ovog dela Balkana, prolazi kroz Beograd. To je sav železničko transportni oslonac čitave naše ekonomije. I znatan deo nekih susednih. I sad je par godina ranije napraviti nekoliko zgrada Beograda na vodi veći prioritet od mosta na Dunavu.

Serbian_Railways_Map-sr.svg


High_Speed_Railroad_Map_of_Europe_2013.svg.0.png


European_railway_map.jpg
 
Jedna zanimljivost. Nekada je opštepoznati deo Srpskog jezika bio izraz "ići preko Male Krsne". To je značilo veliko zaobilaženje, nepotreban i dalek put. Na prethodnoj mapi Srpskih pruga se vidi gde je ona i zašto je taj izraz nastao. Biće duhovito što će od sledeće godina put preko Male Krsne biti pojam direktne i kratke rute u odnosu na savlađivanje Beograda preko Novog Sada.
 
I kad smo kod transportnih koridora. Nemačka verzija njihovog čuvanja.

Achtung_-_%D0%A3%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%9A%D0%B5.jpg
 
Apropo voza od Beograda do Panceva, preko Novog Sada ili sto bi rekli: Na Terazije preko Male Azije :)
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=se_X-k6hGT8[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uuIyWs7I2Ns[/youtube]
 
sada su jako popularne na androidu one igre "pronađi razliku" te u tom duhu:

06.gif


kula-renderings-exterior-5.jpg
 
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=490490#p490490:17sovgrl je napisao(la):
laki72 » Sre Nov 08, 2017 6:39 pm[/url]":17sovgrl]
lepi":17sovgrl je napisao(la):
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=490371#p490371 je napisao(la):
Bukira » Sre Nov 08, 2017 1:51 pm[/url]":17sovgrl]Ne mogu da verujem da će naftu i raznorazne hemikalije iz Rafinerije Pančevo do Beograda voziti preko Novog Sada? Ako se dobro sećam, na početku ove priče o Beogradu na vodi, trebalo da se napravi novi most. Očigledno je da ćemo svi mi plaćati veće transportne troškove, kao povećan rizik zbog mnogo dužeg, bespotrebnog, transporta opasnih materija kroz pola Vojvodine.
Kao sto se na narod svalili troskovi izgradnje obilaznice oko BG-a,plus troskovi goriva zbog drasticno vece kilometraze.
Kao sto se na narod svalili troskovi izgradnje tunela ispod tvrdjave Golubac. Pa ne, ajde da sve ostavimo kako jeste bas je super turisticki i estetski.
U ostalom i sada sve funkcionise, zasto uopste ulagati u infrastrukturu?
i dal je resenje da tvrdjava bude okovana prugama?
EDIT>
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=490379#p490379 je napisao(la):
astrodule » Sre Nov 08, 2017 2:05 pm[/url]":17sovgrl]Bitno je da se sve izmesti iz Savskog amfiteatra pre nego se napravi zamena. Ja ne znam da li je prvo za bilo šta u ovom projektu urađena valjana alternativa (bici staza, Lasta, pruga, prelaz preko pruge ispod Brankovog mosta, mi za sada padaju na pamet)
Mozda nije uradjena valjana, ali arternative ime i funkcionise.
Dal je moglo bolje, naravno, ali ako pogeldas ni prvobitno stanje nije nista bolje bilo

Kakvo ulaganje u infrastrukturu ti vidis, molim te objasni mi?

Ulaganje u infrastrukturu bi bilo da je napravljen most prrko dunava izmedju Vince i Panceva i dovrsena obilazna pruga.
TO JE ULAGANJE.
Kada postojecu prilugu ukidas a alternativni pravac ti je kroz Banat Backu i Srem to nije ulaganje, vec posledica LUDOSTI I GLUPOSTI.
A takvu ludost ko smisli treba ga osuditi, bilo da nam je to roditelj, brat ili dete.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pogresno si razumeo, nisam konkretno pricao o ulaganjima u infrastrukturu vezano za projekat BNV, nego uopsteno za infrastrukturu kao eto naveden primer obilaznice oko BG-a.
Zasto bih obilazio kad mogu kroz grad? Zasto su potrosene pare za izgradnju iste? Zasto moram vise goriva da potrosim?

Osloboditi reke, tvrdjavu, SA zbog 3 sata duzeg putovanja TERETNOG saobracaja, bez razmisljanja bih takvu odluku doneo.

[url=http://.rs//viewtopic.php?p=490472#p490472:17sovgrl je napisao(la):
zidar » Sre Nov 08, 2017 5:35 pm[/url]":17sovgrl]Zbog dve zgrade i trznog centra vozovi ce se vala nagledati Banata.

Pa stvarno kome bi palo na pamet da vozi od Beograda do Panceva preko Pancevackog mosta, kada je toliko jednostavnije preko Novog Sada.

Mocna vizija nema sta.


820224pancevo.jp



Sta nas sledece ceka?

Ukidanje kanalizacije u centru grada da se govna vise ne bi izlivala u Savu ispred Belgrade Residence krmaca?

bg-kolektor-01-0610-2015.jp
Pa palo bi na pamet onome ko bi da skloni prugu od zidina turisticke atrakcije,izmesti prugu da pojedini forumasi frusturuani sto cekaju po 5 minuta kada po njihov zivot opasne materije presecaju sestaliste koje toliko obozavaju.
 
A zašto se jednostavno ne koristi rafinerija u NS?
a da.. nemamo je više, poklonili rusima da je zapuste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490606#p490606:33eqoge4 je napisao(la):
CASTELBIANCO » Čet Nov 09, 2017 12:51 am[/url]":33eqoge4]sada su jako popularne na androidu one igre "pronađi razliku" te u tom duhu:

06.gif


kula-renderings-exterior-5.jpg

Ako se ne varam, navodni Beograd se na gornjnoj slici diskretno provlaci do Velikog ratnog ostrava. Samo siroko... :bg4:
 
Beogradske priče: Rađanje modernog pristaništa
Zoran Nikolić | 09. novembar 2017. 11:26 |

Na desnoj obali Save ispod Saborne crkve oduvek su pristajali brodovi. Današnji turistički brodovi vezani su blizu Beton hale, koja je izgrađena tek u četvrtoj deceniji 20. veka

Današnja Kapetanija


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ristanista
 
Trebalo bi napraviti železnički most Smederevo-Kovin pre mosta kod Vinče. Tako bi se dobio potpuno novi koridor sever-jug kroz Srbiju i izbegao beogradski čvor. Bilo bi lepo izgraditi i prugu od Zaječara do Vidina. Tako bi se dobila potpuno nova veza Beograd-Bukurešt, ali bi naravno trebalo srediti i prugu preko Požarevca.
 
@Ksenija
Svaka cast za klip :) :) :)

Послато са SM-G530FZ уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490661#p490661:3v4zphp4 je napisao(la):
lepi » Čet Nov 09, 2017 10:38 am[/url]":3v4zphp4]

Osloboditi reke, tvrdjavu, SA zbog 3 sata duzeg putovanja TERETNOG saobracaja, bez razmisljanja bih takvu odluku doneo.

Takva odluka i moze da se donese samo bez razmisljanja...
 
Fotke od večeras sa mosta:



Inače, most je u katastrofa stanju, asfalt, šine... ono zahteva hitnu akciju putara!
 
Koliko kome vredi “Beograd na vodi”?

https://nedavimobeograd.wordpress.com/2017/11/09/koliko-kome-vredi-beograd-na-vodi/

Reakcija povodom netačnih navoda o Ugovoru o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi”

Povodom posete predsednika Srbije Aleksandra Vučića gradilištu projekta “Beograd na vodi” mediji su, pored izjava predsednika, preneli i informaciju da je Ugovor o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi” vredan 3,5 milijardi evra.

Inicijativa Ne da(vi)mo Beograd upozorava javnost da su ovi navodi u potpunosti netačni. Uprkos najavama o investiciji od 3,5 milijarde evra, Ugovor o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi” jasno navodi da navodni investitor nije u obavezi da uloži više od 150 miliona evra (od čega 20 miliona u formi kapitala). S druge strane Republika Srbija je navedena kao garant kredita koje je obavezna da uzme po nejasnim uslovima “investitora” u ukupnom iznosu od najmanje 280 miliona evra.

Baš zbog nesrazmerno velikih ulaganja Republike Srbije u odnosu na ulaganja investitora, ali i zbog brojnih drugih štetnih aspekata ovog ugovora, inicijativa Ne da(vi)mo Beograd podnela je predlog za utvrđenje ništavosti Ugovora o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd navodi”, Republičkom javnom tužilaštvu. Razlozi zbog kojih smatramo da je Ugovor o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi” pravno ništav:

1. Odredbe Ugovora ne uzimaju u obzir stvarni obim ulaganja u projekat “Beograd na vodi”. Procene, ali i vešto skrivana dokumentacija, govore da su ulaganja naše strane, višestruko veća od ulaganja takozvanog “investitora”, dok je potencijalna zarada daleko manja.

2. Odredbe Ugovora ne pružaju garancije da će Strateški partner izvršiti svoj deo obaveza. Ipak, odredbama Ugovora o zajedničkom ulaganju, određeno je da Strateški partner ostvaruje profit, čak i u slučaju da je do raskida Ugovora došlo njegovom krivicom, dok procenat od izgrađenog zemljišta zadržava.

3. Predstavnici Vlade RS oduzeli su od grada Beograda deo ovlašćenja i preneli ih na privredno društvo “Beograd na vodi”, suprotno zakonima.

4. Predstavnici Vlade RS, Ugovorom su se obavezali da planove, kojima se uređuje izgled obale reke Save, menjaju onako kako to strateški partner želi, neovlašćeno isključujući pravo građana na donošenje odluka koje se tiču njihovog okruženja, kao i mišljenje struke.

5. Predstavnici Vlade RS obavezali su se da će Narodna skupština Republike Srbije kreirati i usvajati zakone koji za cilj imaju olakšavanje realizacije ovog Projekta i odbiti usvajanje onih koji njegovom sprovođenju mogu da naštete, čime je i konačno potvrđena potpuna kapitulacija suvereniteta nad ovim delom teritorije glavnog grada.

Inicijativa Ne da(vi)mo Beograd će u nastupajućem periodu iskoristiti brojne materijale koje smo sakupili i koje sakupljamo da ospori Ugovor o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi”, da insistira na odgovornosti svih onih koji su do njega doveli, kao i da napravi plan sanacije štete koja je do sada učinjena na području Savskog amfiteatra kako posledice ovakvog odnosa vlasti prema javnom interesu ne bi plaćali mi, naša deca i unuci.

Ceo tekst predloga za utvrđenje ništavosti Ugovor o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi”, Republičkom javnom tužilaštvu, možete naći na linku:

https://nedavimobeograd.files.wordpress ... avosti.pdf

Ceo tekst analize Ugovora o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi” na vodi inicijative Ne da(vi)mo Beograd možete naći na linku:

https://nedavimobeograd.files.wordpress ... navodi.pdf
 
Vrh