[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484769#p484769:3906r47s je napisao(la):
Zuma » Fri Oct 13, 2017 8:32 pm[/url]":3906r47s]Divota, sad još i Mišković gradi kulu od 144 metra. A već imamo BNV kulu Beograd sa 168 metra i Skyline sa 129+77+64 metara. I svi se za saobraćaj oslanjaju na "auto put" i Gazelu, isto kao i ostatak Beograda na vodi, kao da tu postoji beskonačan slobodni kapacitet.
U današnjem večernjem saobraćajnom špicu kolona vozila koja stoji se pružala od Geneks kula pa preko Gazele do druge obale Save. Samo za taj deo GSP autobusu je trebalo 40 minuta. Pitam se kad će dođe trenutak za "reality check", kad ljudi najzad shvate da od metroa za VEOMA dugo nema ništa (jer ćemo posle ove epizode biti u velikim dugovima, a za metro SVE mora biti denivelisano, svaki od mnogih kilometara trase), i da će sve planirane mere za rasterećenje saobraćaja (obilaznica, proširenje mosta i tunel) postići samo to da se on ponovo odvija normalnom brzinom, ali uz i dalje skoro maksimalno opterećenje ulica (koje zato NEĆE MOĆI da prime JOŠ saobraćaja a da on i dalje ostane normalan). I da je, zbog toga, ukidanje studije visokih objekata smrtna presuda za Beogradski saobraćaj. Jer će inače sva buduća gradnja biti veoma visoka i sav taj dodatni saobraćaj na već maksimalno opterećenim ulicama neće imati kuda da prođe pošto će se i dalje u znatnoj meri oslanjati na jedinu neprekidnu magistralnu vezu kroz centar grada, dakle na "auto put" i Gazelu, koja neće ni ubuduće imati slobodnih kapaciteta, i posle svih tih mera rasterećenja. Jer već sad možemo računati na veliki novi saobraćaj koji će se pojaviti zbog čitavog niza ogromnih naselja i objekata: Beograda na vodi, pa sve uzvodno kao što je Karićev grad u Makišu, pa druga kula Ušća, pa Skyline-a, pa Miškovićeva kula od 144 metra u bloku 20, pa čitav blok 18 uz levu obalu Save, pa i svi ostali prazni blokovi u Novom Beogradu koji sigurno neće ostati prazni, pa druge buduće visoke zgrade uz Gazelu u starom delu grada, novi gradski i tržni centar oko Prokopa sa dve železničke i autobuske stranice sa dve strane Save, i na kraju izgradnja kompletne Dunavske obale i bog zna čega sve ne na levoj obali Dunava. Da li stvarno mislite da će auto put, ulice centra grada i postojeći mostovi na Savi biti dovoljni za sve ovo samo zato što se doda jedna traka po smeru na jednom mostu, probuši tunel ispod Terazija i završi obilaznica? To je više šala nego ozbiljno planiranje. Zbog svega toga makar u starom delu grada ne sme postojati ovakva koncentracija visokih i zato saobraćajno vrlo zahtevnih objekata.