Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Prošlo je nedelju dana kako su dopremili ovaj ponton, pa da li još buše, tj. uzimaju uzorke ?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483361#p483361:47j1hrp4 je napisao(la):
dragan » 08 Okt 2017 06:52 am[/url]":47j1hrp4]
Da, sa ovog pontona će bušilicom uzimati uzorke, a tipujem na velika iznenađenja. :)
file.php
 
Ne mogu a da ne prokomentarisem nesto sto sam vec vise puta napisao.
I pored mog neslaganja sa nacinom finansiranja, prevodjenja zemljista, krajnje sumnjivog investitora, pogrenim urbanistickim resenjima, nasiljem i svim ostalim vezano za ovaj projektat, vrh mi je da oni koji su se svega toga prihvatili nisu sposobni elementarne stvari da urade kako treba!
Pobogu, pa deca kada slazu grad od lego kocki su sposobnija da sagledaju redoed radova, a ovde godinama imamo situaciju da se sve radi naglavacke.
Ukidas koloseke za koje nemas alternativu, ukidas TPS koji zltakodje nemas gde, kopas temelje u mocvaru umesto daje prvo isusis, slazes plocnik na obaloutvrdi, pa joj tek onda lijes stopu (formiras temelj)...
I sad, ono sto si prvo trebao uraditi, uzimas uzorke tla?

Cela ova prica polako podseca na neki kosmar, neki uzasan i glup kosmar...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I dalje buše, idući postepeno u krug svuda oko rupe. Sada već na prilično velikoj daljini. Ima da onaj zaštitni Geotekstil na dnu reke prvo uvežu u čvor, a zatim izbuše kao sito :)

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484830#p484830:3ql1bec0 je napisao(la):
Zuma » 14 Okt 2017 04:43 am[/url]":3ql1bec0]I dalje buše, idući postepeno u krug svuda oko rupe. Sada već na prilično velikoj daljini....
Biće tu veelikih iznenađenja ... i biće interesantno kako će da nazovu ušće podzemnog potoka.
 
Питање за Зуму, да ли би један полукружни мост који би спојио Београд и Нови Београд преко Ратног острва био добар? Спојити продужетке Булевара уметности (ул. Трешњиног цвета) са продужетком улице Цара Душана у доњем граду. Како остајемо без простора бићемо принуђени да размишљамо о корошћењу Ратног острва.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484769#p484769:3906r47s je napisao(la):
Zuma » Fri Oct 13, 2017 8:32 pm[/url]":3906r47s]Divota, sad još i Mišković gradi kulu od 144 metra. A već imamo BNV kulu Beograd sa 168 metra i Skyline sa 129+77+64 metara. I svi se za saobraćaj oslanjaju na "auto put" i Gazelu, isto kao i ostatak Beograda na vodi, kao da tu postoji beskonačan slobodni kapacitet.

U današnjem večernjem saobraćajnom špicu kolona vozila koja stoji se pružala od Geneks kula pa preko Gazele do druge obale Save. Samo za taj deo GSP autobusu je trebalo 40 minuta. Pitam se kad će dođe trenutak za "reality check", kad ljudi najzad shvate da od metroa za VEOMA dugo nema ništa (jer ćemo posle ove epizode biti u velikim dugovima, a za metro SVE mora biti denivelisano, svaki od mnogih kilometara trase), i da će sve planirane mere za rasterećenje saobraćaja (obilaznica, proširenje mosta i tunel) postići samo to da se on ponovo odvija normalnom brzinom, ali uz i dalje skoro maksimalno opterećenje ulica (koje zato NEĆE MOĆI da prime JOŠ saobraćaja a da on i dalje ostane normalan). I da je, zbog toga, ukidanje studije visokih objekata smrtna presuda za Beogradski saobraćaj. Jer će inače sva buduća gradnja biti veoma visoka i sav taj dodatni saobraćaj na već maksimalno opterećenim ulicama neće imati kuda da prođe pošto će se i dalje u znatnoj meri oslanjati na jedinu neprekidnu magistralnu vezu kroz centar grada, dakle na "auto put" i Gazelu, koja neće ni ubuduće imati slobodnih kapaciteta, i posle svih tih mera rasterećenja. Jer već sad možemo računati na veliki novi saobraćaj koji će se pojaviti zbog čitavog niza ogromnih naselja i objekata: Beograda na vodi, pa sve uzvodno kao što je Karićev grad u Makišu, pa druga kula Ušća, pa Skyline-a, pa Miškovićeva kula od 144 metra u bloku 20, pa čitav blok 18 uz levu obalu Save, pa i svi ostali prazni blokovi u Novom Beogradu koji sigurno neće ostati prazni, pa druge buduće visoke zgrade uz Gazelu u starom delu grada, novi gradski i tržni centar oko Prokopa sa dve železničke i autobuske stranice sa dve strane Save, i na kraju izgradnja kompletne Dunavske obale i bog zna čega sve ne na levoj obali Dunava. Da li stvarno mislite da će auto put, ulice centra grada i postojeći mostovi na Savi biti dovoljni za sve ovo samo zato što se doda jedna traka po smeru na jednom mostu, probuši tunel ispod Terazija i završi obilaznica? To je više šala nego ozbiljno planiranje. Zbog svega toga makar u starom delu grada ne sme postojati ovakva koncentracija visokih i zato saobraćajno vrlo zahtevnih objekata.

Да ли би нам објаснили на примеру кластера у лондонском Ситију зашто саобраћај ипак функционише. Мислим на кластер који постоји и сад се дуплира у Бишопсгејту (Bishopsgate) oko Фостеровог "Краставца". Треба имати на уму да су улице у Ситију и околини углавном дефинисане пре 20тог века.
 
Ako već sada postoje gužve, naravno da će te gužve postati još veće ako se izgradi sve što je planirano u tom delu jer će to generisati još više saobraćaja.

Nije rešenje povećati kapacitet tramvajskog mosta. Jedino rešenje koje ja vidim je praviti neke nove tunele, ali to se sigurno neće desiti skoro.
 
Savski amfiteatar nece nista biti gusci od starog dela grada gde su ulice jednosmerne i jos vise uze tako da ne vidim neki veci problem ako kroz SA prolazi par saobracajnica 2+2 i ona najvaznija 3+3.
To su populisticki argumenti da ce biti saobracajni kolaps.
Guzve ce biti iste kao u gradu, ni manje ni vise.
 
Ali kako ako se poveća kapacitet tramvajskog mosta?

Taj novi (veći) saobraćaj kroz SA mora da prođe i izađe negde na postojeće ulice.

Ne pričam o saobraćaju unutar SA, već o okolnim ulicama gde je nemoguće da ne bude više saobraćaja nego sada (ne samo zbog veceg protoka preko trmavajskog mosta, vec zbog svih novih objekata unutar SA)
 
Pa tunel sa 2 trake (2 cevi po 2 trake) je upravo zamisljen da prebaci saobracaj sa novog prosirenog mosta van centra grada.
Da on nije u planu slozio bi se sa tvojoj konstatacijom da bi saobracaj bio povecan na periferiji SA.
 
Uskoro počinju radovi na izgradnji W hotela:
Саша Бг;142898287 je napisao(la):
Ограђује се бивши привремени паркинг поред Резиденса:
20171013_113213.jpg

20171013_113202.jpg

20171013_113256.jpg

20171013_113338.jpg


Поред Резиденса праве улицу, вероватно с местима за паркирање; куда ће ићи прилаз - преко пруге?:
20171013_113251.jpg

20171013_113504.jpg


Државни симбол се још офуцао, мислим да га не истичу оваквог случајно; постављају облогу (декинг) на плафон између горње и доње терасе:
20171013_113726.jpg

20171013_113705.jpg

20171013_113637.jpg

20171013_113803.jpg

20171013_113951.jpg
SašaBg sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484876#p484876:24q8fpw0 je napisao(la):
JarJarBinks » Sat Oct 14, 2017 11:08 am[/url]":24q8fpw0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484769#p484769:24q8fpw0 je napisao(la):
Zuma » Fri Oct 13, 2017 8:32 pm[/url]":24q8fpw0]Divota, sad još i Mišković gradi kulu od 144 metra. A već imamo BNV kulu Beograd sa 168 metra i Skyline sa 129+77+64 metara. I svi se za saobraćaj oslanjaju na "auto put" i Gazelu, isto kao i ostatak Beograda na vodi, kao da tu postoji beskonačan slobodni kapacitet.

Да ли би нам објаснили на примеру кластера у лондонском Ситију зашто саобраћај ипак функционише. Мислим на кластер који постоји и сад се дуплира у Бишопсгејту (Bishopsgate) oko Фостеровог "Краставца". Треба имати на уму да су улице у Ситију и околини углавном дефинисане пре 20тог века.
U dve reci: solidan londonski METRO (i ostali javni prevoz kao i naviku koriscenja tog prevoza) i zvek po dzepu ako udjes kolima u centar.

hmmm... dadoh ti greskom :kk: a hteo da te citiram ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484898#p484898:36eu4650 je napisao(la):
astrodule » 14 Oct 2017 12:13 pm[/url]":36eu4650]Slažem se, ali koliko je realno da taj tunel bude izgrađen u narednih 10 godina?

Zato sam i rekao da bez tunela sledi haos.

Kapiram da ce izgradnja tunela ici paralelno sa izgradnjom novog mosta.
Opet oni imaju dosta lufta jer dok se izgradi BnV, makar to bilo i pola do 2020 kako su najavili (realno mislim da ce pre biti 2022-23) do tada ce zavrsiti ova 2 gradjevinska poduhvata.
Ako jos uspeju da proteraju i prvu metro liniju do 2027 kao sto su najavili onda su resili sve probleme oko saobracaja.
Jer most + tunel + metro je pun pogodak.
Mene raduje sto je sve to u planu, e sad videcemo da li ce sve to izgraditi ili ce to ostati mrtvo slovo na papiru.
 
Pa na papiru imamo i završetak obilaznice, UMP-a, tunel ispod Senjaka, proširenje bulevara ka Rakovici.

Naravno, da je trebalo odmah početi radove vezane sa rešavanjem gužvi u saobraćaju. Ne bi nam škodilo da se tunel, most i metro završe pre zgrada koje se trenutno grade, ali realnost je da tunel, metro i most ne donose kratkoročni profit kao zgrade.

I zato radovi na bitnim stvarima za BEOGRAD nisu ni započeli.
 
Tvoja konstatacija je na mestu.
Problem nije samo u Beogradu, u svim gradovima u svetu infrastruktura ima teskoce da prati razvoj zgrada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484895#p484895:2rn9m6h5 je napisao(la):
spatiotecte » 14 Oct 2017 12:10 pm[/url]":2rn9m6h5]Pa tunel sa 2 trake (2 cevi po 2 trake) je upravo zamisljen da prebaci saobracaj sa novog prosirenog mosta van centra grada.
Da on nije u planu slozio bi se sa tvojoj konstatacijom da bi saobracaj bio povecan na periferiji SA.
Kad se priča o budućim saobraćajnim gužvama uvek se misli na saobraćaj u starom delu grada i njegovim uskim ulicama, a ne unutar BNV-a i drugih novih naselja. Dakle kako će taj višak, tj novogenerisani saobraćaj iznad trenutnog koji već sada proizvodi jezive gužve, da prođe kroz stare ulice kad izađe iz novih naselja ili objekata?

Metro NEĆE biti izgrađen ni u rudimentarnom obliku još VEOMA dugo, pa na njega nemojte računati. Mi ćemo po ugovoru za BNV uskoro početi plaćati penale zbog nezavršene infrastrukture. Tek nas čekaju troškovi za most na Dunavu, centralni kanalizacioni tunel do Dunava kroz čitav stari grad i postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda, provlačenje toplovoda i gasovoda, gradnja crpnih stanica i trafo stanica, itd. Pa će EU i Amerika da nam sednu za vrat sa raznim novim troškovima zbog ubrzanog pridruživanja pošto se plaše uticaja Rusa. Sve će to ispasti preče od metroa. Dobićemo još nekoliko tramvajskih linija i nešto gradskih vozova, i to je sve.

Što se tiče tunela, on će pomoći, samo je pitanje da li će to biti dovoljno. Prilično je jednostavno videti da neće. Kad bi prošireni most i tunel postojali u ovom trenutku, ko bi išao tunelom? Ljudi iz dela Novog Beograda koji idu na levu ili desnu obalu Dunava i oni koji Višnjičkom idu ka Karaburmi ili dalje. A pri tome Zemunci i deo Novog Beograda već idu Pupinovim mostom umesto na Pančevački, pa više ne doprinose saobraćajnim gužvama u centru koje međutim i dalje postoje. Takođe, desna obala Dunava još uvek nije izgrađena pa ni to bitno ne doprinosi trenutnim gužvama, odnosno ne bi odvuklo znatan deo trenutno vrlo intenzivnog saobraćaja u tunel.

Tako se deo saobraćaja u centru koga bi tunel odvukao svodi na putovanja između dela NBG bližeg Savi, kao polazišta, i Dorćola, Vilinih Voda, Karaburme, i bližih delova naselja preko Dunava, kao odredišta. To bi definitivno pomoglo, ali mogu da se kladim da to smanjenje sigurno ne bi bilo veće od novog saobraćaja koji će tek generisati dugačka lista onoga što se najavljuje da će se graditi u uslovima bez ograničenja visina i gustina. Dakle ukupni saobraćaj će u konačnom bilansu biti DALEKO VEĆI nego sad, a on je sada tako jeziv da ni jedan novi i ambicizniji biznis više ne želi da ide u stari deo grada. A znate šta to dugoročno znači.
 
Zumo ti si toliki pesimista da je to strasno.
Pritom te "jezive" guzve u SA koje ti pominjes ce postojati tek kada se on izgradi u potpunosti a to ce biti kroz 30 godina.
Do tada cemo izgraditi i tunel i most pa valjda cemo imati i tu prvu liniju metro-a.
BnV je planiran za 30 000 stanovnika, to nije neka brojka.
Pa ceo Novi Beograd je planiran za preko 200 000 stnovnika i 6 puta je veci od BnV. A on se izgradio bez metroa.
Tako da tvoja retorika ne pije vodu. Budi malo realan, BnV ce biti po broju stanovnika kao neko naselje poput Sumica ili takvog nekog perifernog dela grada.
 
jedino sto kada se pravio Beograd, nije bilo ocekivano da svaka porodica ima kola, sto se vidi u broju parking mesta mnogih blokova koji su gradjeni pre pocetka 70tih. Niti je zamisljeno da na NBG ima toliko poslovnog prostora gde opet ljudi dolaze kolima.
Porediti BNV i Sumice je malo preterivanje jer BNV nije samo stambeni Blok. Tamo ce biti i hoteli kao i, barem jedna, poslovna kula i sto je najvaznije najveci trzni centar u gradu. Za ta kola je predvidjen parking ali dok se ne parkiraju trebaju nekako da dodju tamo. Metro nece biti resenje u sledecih 10 godina i nadam se da nece biti izgradjen sa linijom od Makiskog polja, jer kao takav postoji samo da se uvelica BNV projekat i nista vishe.
 
Cekaj, ja ne razumem cinjenicu da se sa jedne strane spominju buduce katastrofalne guzve u BnV a da sa druge strane se smatra da metro ne treba da prodje kroz BnV (zato sto povezuje nista i nista)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484920#p484920:1o5rhpp0 je napisao(la):
spatiotecte » 14 Oct 2017 02:22 pm[/url]":1o5rhpp0]Zumo ti si toliki pesimista da je to strasno.
Pritom te "jezive" guzve u SA koje ti pominjes ce postojati tek kada se on izgradi u potpunosti a to ce biti kroz 30 godina.
Do tada cemo izgraditi i tunel i most pa valjda cemo imati i tu prvu liniju metro-a.
BnV je planiran za 30 000 stanovnika, to nije neka brojka.
Pa ceo Novi Beograd je planiran za preko 200 000 stnovnika i 6 puta je veci od BnV. A on se izgradio bez metroa.
Tako da tvoja retorika ne pije vodu. Budi malo realan, BnV ce biti po broju stanovnika kao neko naselje poput Sumica ili takvog nekog perifernog dela grada.
Novi Beograd je na ravnom terenu i SVE njegove ulice su nove, prave i dovoljno široke. A mi pričamo o zgradama većim od onih u NBGu, u starom delu grada, koje se oslanjaju na ulice koje su ne samo uže i krivudave, nego su VEĆ zakrčene. Tako da poređenje nije moguće.

Što se tiče dinamike gradnje, ne sumnjam da će sve uz Savu brzo biti izgrađeno, za par godina, daleko pre bilo kakvog tunela a pogotovo metroa. Samo probaj da zamisliš kako će se u Savsku, Sarajevsku i Kneza Miloša ubaciti novi saobraćaj koji će ubrzo napraviti Skyline sa svoje tri kule i tržno-zabavnim centrom. Plus obližnji BNV tržni centar gigantskih razmera uz Savu.

file.php

file.php
 
I BnV je na ravnom terenu, ne razumem poredjenje terena.
Takodje ima i BnV saobracajnice 2+2 i jednu 3+3, tebi se cini da je NBG prostraniji zato sto su zgrade izgradjene po sredini bloka pa su zgrade na NBG mnogo udaljenije jednu od druge.
ALi nije BnV nista gusci i naseljeniji od NBG.
 
Ako su zgrade udaljenije (i nize), znaci da je gustina manja, ne?

Edit: A i nije toliki problem voznja kroz SA. Problem kuda ce se te 2+2 i 3+3 trake puniti i prazniti.
Sa druge strane, obzirom na cene, verujem da ce dobar deo BNVa biti prodat ljudima u dijaspori koji i nisu stalno tu...
 
Vrh