Мислим да се ова прича о знаку првенства пролаза понавља на сваких 10 страница у теми, па и ја да се поновим. Увек сам био да за то да се на означавању раскрсница не штеди превише и да увек морају бити једнозначне, тј недвосмислене, и зато ме је увек нервирало непостојање ових знакова. То у пракси значи да кад дођеш на раскрсницу мораш да гледаш сигнализацију на другим улицама, тј да гледаш знакове од позади и по облику закључујеш ко има предност. То је често исцрпљујуће а није ретко да су ти знакови заклоњени за тебе.
То што се људи временом навикну да када немају никакав знак значи да вероватно имају предност, јер остале улице обично имају троугао или шестоугао, је најгоре у свему томе. Раскрснице које нису регулисане знаковима већ правилом десне стране јесу ређе у БГ али их има ту и таму у свим деловима града, ја их свакодневно виђам. Прво што помислиш кад наиђеш на овакву раскрсницу а не идеш туда често јесте да имаш предност јер немаш никакав знак, што може довести до удеса. Такође дешава се да знак стоп или троугао буде оборен и неко време склоњен са раскрснице, те пракса "немам знак значи вероватно имам предност" опет посаје опасна.
Поменућу још једну праксу а то је сматрање појединих возача да у Т раскрсницама без сигнализације (семафора или знакова) увек предност имају они који иду право, тј да не важи правило десне стране. Једна од таквих је она у Земуну у Радоја Дакића од тунела до парка у Земуну, на месту где се скреће ка Булевару Михајла Пупина. Не постоје знакови. Возачи који иду од стране тунела ка парку дал због непостојања знака ( и правила немам знак значи имам предност) или због тога што они иду право сматрају да имају предност у односу на возила која иду из БМП. Срећом углавно исто сматрају и ови што долазе из стране БМП и ако немају никакав знак а имају предност по правилу десне-леве стране, јер некако јесте најчешња пракса у Т раскрсницама. Ако нешто грешим у тумачењу нека ме неко исправи.