Trejsi
Higher intermediate
Gledam sad na kameri, raskrsinca kod Ušća, nije mi jasno zašto je dozvoljeno skretanje kada lepo može na Brankov most da se uključi iz Nikole Tesle a za Savski da se produži pravo i skrene levo iza Hajata.
Ja sam vec preko 30 godina po autobusima pa sam navikao na sve i svasta. Ali da, razumem sta hoces da kazes, i meni ponestaje zivaca i strpljenja kada vidim nekad u cemu se vozimo, ko nas vozi i u kakvim uslovima je ta voznja (dzaba najnoviji autobus ako je vecito krcat i stoji se na jednoj nozi ili ako je u njemu 60 stepeni). Kad si klinac ili mali ne smeta ti toliko jer si pun energije i sve ti je lakse. Ali posle par decenija postane zamorno i iritantno da te neko non stop tretira i prevozi kao sardinu ili govedo u kamionu.Nije ni nama ovde baš tako drago i zabavno ući u autobus, koji se ne čisti, ne održava i ne poštuje red vožnje. Samo mi u Beogradu nemamo baš toliko prostora da širimo i gradimo ulice, niti toliki broj parking mesta i prostora za ista.
Dve trake za levo u Bulevar heroja sa Košara iz Omladinskih brigada
Prijatno sam se iznenadio kada sam sinoć primetio.
Ево слике тог левог скретања са две траке из Омалдинских бригада у Булевар хероја са КошараИма већ неко време како су то урадили.
Ovo je krivično delo protiv bezbednosti učesnika u saobraćaju.Primer zloupotrebe saobracajne signalizacije, debilizam i sramota.
Pogledajte prilog 147207Pogledajte prilog 147208
Preko sekretarijata za javnji prevoz Pogotovu posle izjave u BG hronici, nekog od njih ili nekog usko vezanog profesijom za njih, da povećanje broja vozila na linijama ne doprinosi boljitku gradskog prevoza.
...
Za GPS ne znam da li bi to moglo da se automatizuje. Ako je izvodljivo, to bi bilo isto neko rešenje za razmatranje.