Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Da li je nekom poznato šta se dešava sa izlazom sa parkinga na beton hali? Pre rekonstrukcije karađorđeve tu je bio izdvojen semafor za automobile koji izlaze sa parkinga zajedno sa semaforom za tramvaje, ali je sada samo semafor za tramvaje i automobili se praktično uključuju na slepo što je dosta nezgodno kad se uzme u obzir da je uključenje pod oštrim uglom
 
Vidim da su prefarbali žute trake u bele u O. Brigada na mostu preko AP i do ulaska u 38mi blok.. Vala i suludo je bilo jedna traka za pravo.. Znakovi su ostali
 
Kraj je januara, jos uvek nije implementirana tehnologija koja bi trebalo da speci zausavljanje vozila na sred ulice, kao i uvodjenje novih zutih traka. Za sad nisu ispostovali Visnjicku i Majora Ilica(uz zabranjeno skretanje u Takovsku)
 
A ni izmeštanje stajališta za linije 20, 46 i 79 iz Mite Ružića (smer ka centru, odnosno VML).
 
Ovi stvarno iscrtali žute trake u Višnjičkoj do Vojvode Micka Krstića...
Koji mentoli.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Sto nisu potrebne za javni prevoz u tom djelu...
 
Pa zato što u Višnjičkoj postoje dve trake, koje su uvek pune automobila. A žuta traka od Vuka Vrčevića do Micka Krstića je apsolutna glupost, koja ništa neće poboljšati. Pošto je dugačka tačno 350m.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pa valjda je poenta da autobusi prolaze pored kola koja mile i da vozači shvate da neke distance mogu da prelaze i autobusom.

Evo recimo, na NBG u Bulevaru Mihaila Pupina, autobusi su mnogo brži od ostalih vozila u špicu i ako treba od Fontane da odeš do centra, autobus je ono što ću uvek izabrati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710581#p710581:2t33az4s je napisao(la):
astrodule » 21 Feb 2020 08:51 am[/url]":2t33az4s]Pa valjda je poenta da autobusi prolaze pored kola koja mile i da vozači shvate da neke distance mogu da prelaze i autobusom.

Evo recimo, na NBG u Bulevaru Mihaila Pupina, autobusi su mnogo brži od ostalih vozila u špicu i ako treba od Fontane da odeš do centra, autobus je ono što ću uvek izabrati.

Apsolutno se slažem, i želim više žutih traka, ali ova žuta traka je uzalud bačena kanta farbe, prvo duga je 350m, drugo završava se tačno na skretanju u Vojvode Micka, što znači da je tih poslednjih 50m miks traka, jer vozila moraju da se prestroje u desnu traku, kako bi skrenula, treće autobusi koji nastavljaju ka Višnjici i Mirijevu, moraju da koriste levu traku, jer je ona jedina traka za pravo, dok je desna isključivo desno skretanje (znači žuta traka je praktično samo za buseve ka Karaburmi).

Šta će tačno tu poboljšati funkcionisanje prevoza?
 
Ugrinovacka-Zemun
fali ili znak opasnosti ili znak zabrane
svakodnevna slika zzivota.... :mrgreen:
 

Prilozi

  • Ugrinovacka Zemun .jpg
    Ugrinovacka Zemun .jpg
    161,1 KB · Pregleda: 3.466
Zabranjeno skretanje iz Ilije Garasanina u Takovsku. Cini mi se da je i zuta traka iscrtana, ako sam dobro video.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Možda pomogne. Duže vreme je bilo veoma teško proći raskrsnicu ka Svetogorskoj zbog gužvi u Takovskoj. Minimum 6-10 minuta se čekalo da se pređe 100-200m pred semafor iz pravca Majora Ilića, jer semafor kratko drži, plus mu je ciklus na 80 i nešto sekundi i naravno zbog onih koji vole da prođu na žuto pa blokiraju raskrsnicu.
 
Morace ovo malo bolje da obeleze, svi i dalje po navici skrecu levo i prave haos, blokiraju one koji zele pravo. Znak za obavezan smer pravo nije bas na najvidljivijem mestu.
 
Svako jutro se u Beogradskoj hronici ukljucuju uzivo sa ove raskrsnice, apeluju na nadlezne da se postavi vidljivija signalizacija jer apsolutno niko ne postuje zabranu skretanja. Bas izgleda tragikomicno, u centru grada, na jednoj raskrsnici se dnevno napravi nekoliko hiljada istih prekrsaja I niko ne reaguje.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Na ovoj, gore pomenutoj raskrsnici, prilikom voznje treba dobro otvoriti oci i paziti na radnje.
Iduci iz pravca Ilije Garasanina za kretanje pravo postoje dve saobracajne trake. A na ulazu u ul. Svetogorska postoji samo jedna.

Desna strana je obelezena zutom trakom kojom se krecu vozila javnog gradskog prevoza. Sva vozila iz te trake treba propustiti jer imaju prvenstvo pri prolazu. Prvenstvo imaju po dva osnova. Em idu zutom trakom, a po drugom osnovu ucesnicima dolaze sa desne strane. Pa ih moraju propustiti svi ucesnici da se ukljuce.

Isti primer slucaja imate i na raskrsnici Maksima Gorkog i Juznog bulevara.
 
I kod Pravnog u Bulevaru.
Dosta zeznuta situacija i mislim da tu fali neka vertikalna signalizacija. Naročito u Maksima Gorkog gde se noću jedva razlikuje žuta linija od bele.
 
Žalosno je koliko se svakodnevno prave prekršaji na pojedinim mestima.

Žalosno je i što je signalizacija loša, pogotovo tamo gde se trake "gube", postaju žute, spajaju u jednu i sl.

Na to dodajemo žalosno stanje kolovoza, pa dobijamo veliku žalost, bez da uključimo vozače i njihove "veštine".

T-T
 
U ilije Garasanina apsolutno niko ne postuje novu signalizaciju. Ni ne vidim nacin, a i volju da se tu nesto promeni. Jedino kamere
 
Aj malo da teoretišemo oko spajanje 2 u 1 ili 3 u 2 trake.

U Zakonu postoji ono pravilo rajsfelšlusa, gde se naizmenično propuštamo i to važi kod 2 u 1 i to bi trebalo da važi u Maksima Gorkog.

maksima gorkog 2 u 1.jpg


E sad, gde piše (osim u moralu i logici) da autobus ima prednost u tom slučaju?

Kod Pravnog imamo problematičniju situaciju. Naime, znamo da nema menjanja traka (prestrojavanja) u raskrsnici. Šta onda da radi vozilo u srednjoj traci koje gubi svoju traku u sred raskrsnice?

pravni 3 u 2.jpg


Isto pitanje - zašto bi autobus (ili taksi) imao prednost u toj situaciji?

Koliko znam, u ovim slučajevima ne postoji pravilo desne strane (to važi samo za raskrsnice).

Evo još jedne stvari za razmišljanje. Bulevar sa 3 trake. U srednjoj traci "sporać", a u spoljnim "trkači" (naravno sve u okvirima ograničenja) prolaze pored sporaća i istovremeno se prestrojavaju u srednju - ko ima prednost. Znači istovremeno daju migavac.

Naravno, u svim ovim slučajevima u praksi važi pravilo jačeg.
 
Иста ситуација је на зеленом венцу у правцу од тунела ка Бранковом мосут.
 
Da pitamo Alvirovica ili prof.Vujanica ??
 
Kod pravnog bus kreće prije kola ranije mu otvara semafor za jgp
 
Da li na autobusi mogu da koriste semaforsku signalizaciju za tramvaje? Na primer na raskrsnici Pozeske i Mira Popare na Banovom brdu u smeru ka gradu autobusi redovno krecu na "zeleno svetlo" za tramvaje. Napominjem da se redovno zeleno svetlo za automobile pali kasnije od tramvajskog.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715938#p715938:125uk731 je napisao(la):
direktor » Today, 00:16[/url]":125uk731]Kod pravnog bus kreće prije kola ranije mu otvara semafor za jgp

Tako je, ali ipak ostaje slučaj kada je otvoren semafor i istovremeno idu tri vozila uporedo.

kovle":125uk731 je napisao(la):
Da li na autobusi mogu da koriste semaforsku signalizaciju za tramvaje? Na primer na raskrsnici Pozeske i Mira Popare na Banovom brdu u smeru ka gradu autobusi redovno krecu na "zeleno svetlo" za tramvaje. Napominjem da se redovno zeleno svetlo za automobile pali kasnije od tramvajskog.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Isti slučaj imamo za autobuse koji idu ka Gazeli u Omladinskih brigada preko puta crkve Svetog Dimitrija. Pali se ranije za njih da bi mogli da se prestroje skroz levo
 
Vrh