Aj malo da teoretišemo oko spajanje 2 u 1 ili 3 u 2 trake.
U Zakonu postoji ono pravilo rajsfelšlusa, gde se naizmenično propuštamo i to važi kod 2 u 1 i to bi trebalo da važi u Maksima Gorkog.
E sad, gde piše (osim u moralu i logici) da autobus ima prednost u tom slučaju?
Kod Pravnog imamo problematičniju situaciju. Naime, znamo da nema menjanja traka (prestrojavanja) u raskrsnici. Šta onda da radi vozilo u srednjoj traci koje gubi svoju traku u sred raskrsnice?
Isto pitanje - zašto bi autobus (ili taksi) imao prednost u toj situaciji?
Koliko znam, u ovim slučajevima ne postoji pravilo desne strane (to važi samo za raskrsnice).
Evo još jedne stvari za razmišljanje. Bulevar sa 3 trake. U srednjoj traci "sporać", a u spoljnim "trkači" (naravno sve u okvirima ograničenja) prolaze pored sporaća i istovremeno se prestrojavaju u srednju - ko ima prednost. Znači istovremeno daju migavac.
Naravno, u svim ovim slučajevima u praksi važi pravilo jačeg.