Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Kod pravnog se gubi srednja traka i mora da ustupi prednost.
Isto tako i u Kneza Miloša, gde god se gubi traka mora da ustupi prednost.
 
Kako je to označeno? Ko mora da ustupi prednost?

U ZoBS-u član 36 sam našao samo na član da baš ovaj što gubi traku ima prednost, ali samo jedno vozilo, tj, pravilo rajsfelšlusa.

Ukoliko je na putu sa više saobraćajnih traka za kretanje u istom smeru onemogućen saobraćaj na jednoj od traka ili se traka završava, vozač koji se kreće u istom smeru, u saobraćajnoj traci pored, dužan je da omogući uključivanje jednog vozila u traku kojom se on kreće.
 
Evo primera poštovanja vertikalne signalizacije, prvo obilazak, a zatim i znak zabrane/obavezan smer:

https://youtu.be/zUZxyZKpnCY

Inače, neposredno pre ovoga, onaj Punto bez tablica je prošišao pravo, na semaforu, iz trake za levo. To se tu redovno radi, kao što sada gomila prođe pored tog novog znaka zabrane prolaska.


T-T
 
Postavljene su kamere na uglu Takovske i Ilije Garasanina. Verovatno nije postojao drugi nacin da se zabrana skretanja sprovede u delo koju skoro niko nije postovao. Opustenost vozaca koji masovno I dalje cine isto mi govori da ovde ni tenk ne moze naterati ljude da postuju zabranu skretanja.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
A zašto misliš da će postavljena kamera da nešto pomogne?
 
Pa sta znam, isto kao sto pomaze i u drugim delovima grada, valjda da svedu pravljenje prekrasaja na sto manju meru. Na ovoj raskrsnici je izuzetak ako neko postuje pravilo, ne znam nijedno mesto da se u tolikoj meri krse saobracajni propisi, ovo je bas izivljavanje.
 
To sve stoji, samo što da bi se mera poštovala, moraju svi da budu kažnjavani, jer šta ako se taj broj ljudi smanji, ali nedovoljno, pa onda neko ko poštuje svoje saobraćajne znake u Takovskoj, naleti na onog iz Ilije Garašaninma koji nije poštovao svoje saobraćajne znakove.
 
IMG-a884952c20871eeb1e2a64f03d6f5b78-V.jpg


Evo jedan vid saobracajnih znakova koji polako nestaju iz grada ukonjaju se prilikom rekonstrukcije ulice i nevracaju tipa takovska i 27 marta itd ...
 
Evo kako to reše u savršenom svetu.
Nisam do sada video ni jedan treptač ali zato kamera na sve strane. Što je najgore brzi su semafori pa žuto kao i da ne postoji, zacrveni se pa kad sevne kamera oćoravi i ode dozvola.
Često putokaze table i slični znaci stoje na nelogičnim mestima u bitno umanjuju preglednost.

 
Jel moralo da se zabode i u nako mali trotar a bilo je mjesta da se stavi pola metra pored ....

saobrcajnasignalizacija01-2020-05-10-23-56-12.jpg
 
Zar nije malo logičnije da su za NBG i Zemun stavili strelicu za LEVO, a za auto-put PRAVO.

I po kom to pravopisu se piše autoput, a ne auto-put? Svestan sam ja da (polu)složenice vremenom počinju da se pišu bez crtice, ali da li je to postalo zvanično?
 
Стање на раскрсници је такво да се право наставља у Црногорску куда се пења на Бранков мост, а десно преко Браће Крсмановић или Карађорђеве је пут ка Мостар петљи. Збуњује то што је путоказ траљаво стављен пре кривине пре раскрснице, једнако траљаво као што су га посадили на ово мало тротоара и поред огромне празнине поред.
 
Pa da. Stavili su ga na mesto tako da intuitivno dolazi do zabune.

Inače, nije mi jasno zašto forsiraju taj duži pravac za NBG i Zemun. Recimo, tuda te vode oznake ako ideš iz Pariske (umesto da skreneš levo ka Pop Lukinoj)

ka-nbg-strit.jpg
ka-nbg-map-1.jpg
ka-nbg-map-2.jpg
 
Приобалне саобраћајнице Дунавска-Војводе Бојовића-Карађорђева-Савска су дуго вођене као магистрални правци. Такође упитно је и лево скретање из Париске у Кнеза Симе.
 
Iz Vojvode Bojovića je jasno, ali iz Pariske u Kneza Sime je nepraktično. Možda nekada nije smelo da se skrene na Brankov most iz Pop Lukine?
 
Можда желе да избегну гужву у Поп Лукиној и Кнеза Симе.
 
Pa sa obzirom da sada nemamo mnogo saobraćaja tu zbog pešačke zone, nema potrebe ići na Karađorđevu.

Meni lično ne smeta jer meni olakšava put svako vozilo koje skrene iz Pariske ka Karađorđevoj :)
 
Dule prijav znak pa da vidimo sta ce kazu i za pravopis i za lokaciju
 
Ih, prljave i izlepljene znakove vec odavno ne prijavljujem. Pitao sam za pravopis i to sto je znak uz jednu ivicu trotoara, a bandera uz drugu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=716039#p716039:2awpbj1b je napisao(la):
astrodule » 10 Mar 2020 10:32 am[/url]":2awpbj1b]Kako je to označeno? Ko mora da ustupi prednost?

U ZoBS-u član 36 sam našao samo na član da baš ovaj što gubi traku ima prednost, ali samo jedno vozilo, tj, pravilo rajsfelšlusa.

Ukoliko je na putu sa više saobraćajnih traka za kretanje u istom smeru onemogućen saobraćaj na jednoj od traka ili se traka završava, vozač koji se kreće u istom smeru, u saobraćajnoj traci pored, dužan je da omogući uključivanje jednog vozila u traku kojom se on kreće.
veoma interesantno zapažanje. ja sam bio ubeđen da na konkretnom primeru ovi iz trake koja se gubi moraju da propuste sve ostale, nikad to nisam povezivao sa pravilom rajsferšlusa. jesi li našao još nečije tumačenje?
 
Mislim da sam slično pitao na jednom auto forumu. Pada mi na pamet da na jednom mestu izdvojim nedoumice pa pošaljem nekome tipa Damir Okanović.
 
Nastavak osavremenjivanja dimitrijale petlje i semaforske lanterne nove se postavljaju

signalizacija001-2020-07-07-02-24-20.jpg

signalizacija01-2020-07-07-02-24-20.jpg

signalizacija02-2020-07-07-02-24-20.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737269#p737269:3sgsbewj je napisao(la):
direktor » 10 May 2020 11:02 pm[/url]":3sgsbewj]Jel moralo da se zabode i u nako mali trotar a bilo je mjesta da se stavi pola metra pored ....

saobrcajnasignalizacija01-2020-05-10-23-56-12.jpg

Kakav hebeni autoput, kao da smo neko selo kroz koje prolazi jedan put... Tu treba da stoji A1 A2 A3 i oznaka autoputa, ili Niš, Šid, Čačak, takođe na zelenoj tabli. Čuj autoput? Koji, za gde? Nisu svi iz BG da znaju gde je šta kad se nađu u gradu.

Standardizacija saobraćajne signalizacije je loša i ista je toliko zastarela i rigidna da je to strašno. Jedino je stari dobri SNV font za prelaznu ocenu.
 
Duško dugouško signalizacija :bash:
 
Vrh