Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Kacim ovde, a ako neko moze neka prosledi nadleznima, ne znam gde je prava adresa za ovo.


Veceras se vracam i prvo sam pomislio da umisljam da ne radi zeleno svetlo na semaforu. U pitanju je semafor kod stanice 13. maj ka Batajnici na kom ne radi zeleno svetlo...

dok sam stajao na crvenom
61T0xPI.jpg


i onda kad se upalilo zeleno
vjUa9nT.jpg



Inace ako neko posalje prijavu, neka napise da zuto svetlo na Pupinovom mostu ne radi dobro. Uopste ne treperi zeleno, zuto stoji sekundu i odmah se upali crveno svetlo, to pravi bas cesto probleme. Nekoliko vozaca GSP-a je zvalo i prijavljivalo to ali niko to ne resava, za nesrecu je dovoljno da neko prodje malo kasnije kroz zuto sto nije tako retka pojava..
 
Okreni 011/207-1720 i objasni sve što si ovde napisao. Dva minuta posla.
 
E vazi, da znam i za ubuduce. Pocetnik sam, nisam se sretao sa ovakvim stvarima do sad. Hvala..
 
Svaki problem, nelogičnost u signalizaciji ili radu signalizacije slobodno prijavi na ovaj broj. Bitno je znati adresu tj ulicu i kućni broj u blizini ili broj na banderi ako nema kućnih brojeva.
Izlaze u susret i brzo rešavaju problem, a ako ima problem u dužem zadržavanju semafora koji pravi gužve to posle prosleđuju sekretarijatu za saobraćaj čija je to nadležnost.
 
Jeсте ли чули за измене ЗОБС где ће биди уведен нови тип сигнализације на пружним прелазима са црвеном и жутом бојом?
 
Eво шта каже тачно:

Члан 149.

За регулисање саобраћаја на прелазу пута преко железничке пруге у нивоу употребљавају се семафори са светлима црвене и жуте боје. Светла морају бити постављена по вертикалној оси једно испод другог, и то : црвено светло горе, а жуто светло доле, односно једно поред другог: црвено светло лево, а жуто светло десно.
Светла из става1. овог члана имају следеће значење:
1) црвено светло - забрањен пролаз
2) жуто светло - забрањен пролаз осим у случају када се возило не може безбедно зауставити испред наведеног знака и
3) трепћуће жуто светло - обавеза за све учеснике у саобраћају да се крећу уз повећану опрезност због евентуалног наиласка воза јер семафор којим се најваљује приближавање воза није исправан или се не користи, односно семафор и уређај за затварање саобраћаја на прелазу пута преко железничке пруге у нивоу није исправан или се не користи.
На семафор из става 1. овог члана може се додати уређај за давање звучних знакова којима се учесници у саобраћају обавештавају о томе да је дат светлосни саобраћајни знак којим се најваљује приближавање воза, односно спуштање уређаја за затварање саобраћаја на прелазу пута преко железничке пруге.

Члан 153.

Прелаз пута преко железничке пруге мора бити обележен прописаном саобраћајном сигнализацијом.
На прелазу пута са савременим коловозним застором (асфалт, бетон, коцка и сл.) преко железничке пруге у нивоу постављају се семафори којима се регулише саобраћај на прелазу пута преко железничке пруге и браници или полубраници, у складу са приписима којим се уређује безбедност у железничком саобраћају.
Браницима и полубраницима који се забрањује и спречава прелазак преко железничке пруге може се додати уређај за давање звучних знакова који упозоравају на спуштање браника или полубраника и приближавање воза.
Када су на прелазу преко железничке пруге постављени семафор, односно браници или полубраници, а уређај за њихову употребу није исправан или се не користи, семафор мора показивати трепћуће жуто светло.
 
Jutros sam zvao i prijavio. Veoma su bili prijatni, sve pohvale. Veceras sam se vracao i svetlo je radilo :D
 
Nije bolelo?
Kolegama je teško da okrenu jedan tel. broj a nije im teško da rizikuju i usput da gunđaju.
 
Nije, al meni je prvi put bio pa bolje da pitam ovde jer sigurno neko ima iskustva. Sad znam, hvala jos jednom :)
 
Дошљак":2n60gt5a je napisao(la):
Jeсте ли чули за измене ЗОБС где ће биди уведен нови тип сигнализације на пружним прелазима са црвеном и жутом бојом?
Zato što inamo neispravne rampe, pa da skinu odgovornost sa sebe.

Poslato sa telefona
 
Тачно тако, мада ми се у неку руку свиђа аналогија између црвеног семафора и жутог трепћућег. Људи ће више обраћати пажњу него што то раде код стандардног црвеног семафора на пружним прелазима.
 
Obzirom da kod nas uslovno zeleno smatraju punim zelenim, pa imamo onaj slučaj kod Hrama od pre neki dan, teško da će nešto bitnije da promeni i u ovom slučaju.
 
Kada ih niko ne kažnjava. Da li iko zna da li će sve ove nove kamere da se koriste u tu svrhu?

Uveren sam da bi 10 minuta pažljivog posmatranja na nekoj raskrsnici donelo barem 10 kazni (migavci, telefon, nepropuštanje pešaka, prestrojavanje u raskrsnici...)
 
Ne znam gde da napišem pa pišem ovde. Ukinutno je skretanje iz Cvijićeve u Jaše Prodanović ka Takovskoj u oba pravca.
 
Žute trake, postavljeno ili se radi:

01. Raskrsnici Milentija Popovića i Bulevara Mihajla Pupina (žuta traka je postavljena u tramvajskoj baštici)
02. Omladinskih brigada
03. Jurija Gagarina, na delu od Omladinskih brigada do Mosta na Adi
04. Jaše Prodanovića od Cvijićeve do Takovske, smer ka Takovskoj, samo za gradski prevoz
05. Ilije Garašanina od Majora Ilića do Takovske
06. zabrana skretanja levo za vozila iz Ulice Ilije Garašanina u Takovsku ulicu
07. Višnjička ulica, od Vuka Vrčevića do Rospi ćuprije

Postoji još 25 različitih predloga koje smo dobili od naših sekretarijata za javni prevoz i saobraćaj o tome šta sve treba uraditi, a za svaku od tih mera prethodno će se uraditi potrebne analize i simulacije – kazao je Vesić.

izvor: beograd.rs
 
Dakle, iz Profesorske kolonije možeš da ideš samo na pravni ili kroz Takovsku od kraja do grada. Pri tome je ukinuta 28. Dakle zbog jednog trolejbusa se j*** ceo kraj. Moraćemo na ulice pa šta bude.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690837#p690837:3a4fdnwu je napisao(la):
solecar » Pet Dec 20, 2019 2:37 pm[/url]":3a4fdnwu]Žute trake, postavljeno ili se radi:

01. Raskrsnici Milentija Popovića i Bulevara Mihajla Pupina (žuta traka je postavljena u tramvajskoj baštici)
02. Omladinskih brigada
03. Jurija Gagarina, na delu od Omladinskih brigada do Mosta na Adi
04. Jaše Prodanovića od Cvijićeve do Takovske, smer ka Takovskoj, samo za gradski prevoz
05. Ilije Garašanina od Majora Ilića do Takovske
06. zabrana skretanja levo za vozila iz Ulice Ilije Garašanina u Takovsku ulicu
07. Višnjička ulica, od Vuka Vrčevića do Rospi ćuprije

Postoji još 25 različitih predloga koje smo dobili od naših sekretarijata za javni prevoz i saobraćaj o tome šta sve treba uraditi, a za svaku od tih mera prethodno će se uraditi potrebne analize i simulacije – kazao je Vesić.

izvor: beograd.rs


Kakvi su ovo kraljevi.Prvo upropaste javni prevoz i nateraju ljude da se snalaze(čitaj kupuju automobile).A sada kad su shvatili kakav je haos nastao (gužve,zagađenje,nedostatak parkinga) pokušavaju da ubrzaju buseve sa žutim trakama.Zaključili su da je brže i bolje 100 ljudi u jednom busu nego 100 ljudi u 100 automobila...mada malo kasno.
Moj predlog im je (ako čita neko iz vlasti-a znamo da prate) da pojačaju kontrolu u tim žutim trakama.Mogli bi da stimulišu i vozače autobusa npr.sa 1000-2000 dinara za svaku sliku vozila u žutoj traci.Naravno tog vozača kazniti na osnovu snimka iz autobusa i pored kazne naplatiti mu i taj stimulans za vozača.Ubrzo bi svi prestali da blokiraju buseve a javnim prevozom bi se brže stizalo na cilj nego kolima.
 
Videcemo da li ce im ova nova tehnologija pomoci da rese red ispred Bucka u Beogradskoj. Tamo jedna traka iskljucivo ima funkciju da ljudi stanu da jedu. Ne iskljucujem mogucnost ni da podmazuju da se to tolerise da im ne opadne promet.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Zuta traka u Visnjičkoj. Kolaps je i bez toga. Sad ce biti uzas tek... Naprave Dunavske Terase pa BIG pa Dechatlon a ne prosire nista od infrastrukture... Kad se prosiri stambeno Dechatlon i Sunnyville gore bolje camcem da se ide ka gradu i NBG... Retardi. Spucali pare od dozvola onako. :bash: :bash:
 
Nema od te žute trake ništa. To Vesara lupeta, standradno.
 
Prosao sam danas kroz Jase Prodanovica i ono sto je Vesic rekao nije tacno. Ili laze ili se loze izrazio. Ulica je i dalje dvosmerna isto koliko je oduvek i bila, zabranjeno je skretanje iz Cvijiceve ali iz pravca Pionira moze da se ide pravo. Vecina vozila i dolazi iz tog pravca tako da je stanje skoro nepromenjeno.
 
Vrh