Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Da li su to stavili semafor na pešačkom kod Mašinca? :shock:
4 godine sam tu prelazio ulicu, nikada nisam čuo da se desio neki incident da je pešak udaren, ali sam čuo da su se vozila sudarala jer su vozači nepažljivi. Jedan stane da propusti pešaka i otpozadi ga neko zvekne.
 
Biće ovo gotovo do nove godine, samo polako, ne žurimo nigde. Ljudi u ovoj ulici su i zaboravili kako izgleda 65.
 
Još samo kada bi smo saznali koja je ta nova godina u pitanju...
 
Vesić je naglasio da će tako do kraja godine biti završeni svi radovi na potezu od Ruzveltove do Drinčićeve.

"Građani, kojima se zahvaljujem na strpljenju, moći će sami da vide razliku između novog bulevara i onoga što je bilo sa propalim asfaltom, uništenim tramvajskim bašticama, zemljom koja se pojavljuje iz trotoara kako su nam ostavili ove ulice u koje nisu takli 70 godina. To što smo imali nije ličilo na ulicu, a danas imamo nove i rekonstruisane bulevare", naveo je Vesić.

I trotoari i kolovoz i parking mesta do 1.1.2020. Nešto ne verujem, ali ne bi valjda zamenik gradonačelnika slagao.
 
Koliko su oni na vlasti u Beogradu? 5-6 godina? Rupe u asfaltu i uništene tramvajske baštice su dakle tu svih tih godina dok su oni na vlasti. I nisu sređivali to koliko toliko. Kome se Vesić uopšte obraća? Bolje da ćuti, podvije rep i izvini se svima javno za svako kašnjenje i sve loše radove.
 
A zašto bi uopšte podvijao rep , kada zna da neće snositi nikakve posledice. Em što imamo letargičnu masu koja misli da je super što su sami sebe ubedili da je bolje da ne izađu na izbore , jer nemaju za koga da glasaju , em što i opozicija poziva na bojkot izbora , a ta ista opozicija ostavlja utisak kao da je uvidela da bi mogla da pobedi , a onda bi morali da dovršavaju započeto , da popravljaju ono što se isfušerilo pa propalo... , a narod bi to dočekao sa "oduševljenjem" , a nisu spremni na tako nešto.
I sada većina ljudi koja gunđa zbog zbog silnih raskopavanja po gradu , puknutih cevi , što duže vreme nisu imali vodu , a moraju da je plaćaju i sl. , neće uraditi ništa. Umesto da k'o Italijani , menjamo vlade i vlast sa kojima nismo zadovoljni , i tako sve dok se ne pojavi neko ko će da radi u našem interesu , kada nam se ukaže prilika , ne uradimo ništa.
 
Pušten u saobraćaj deo ulice Kraljice Marije, od Ruzveltove do Starine Novaka

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić obišao je ulicu sa gradskim sekretarom za investicije Lukom Petrovićem i poručio da će Beograd nastaviti da se gradi i razvija ubrzanim tempom.

U ovom delu Beograda, ranije je puštena ulica 27. marta, tako da sada saobraćaj nesmetano funkcionše na potezu od Ruzveltove do Takovske.

Što se tiče deonice od Takovske ulice pa do Drinčićeve, radovi bi trebalo da budu završeni i ulica puštena za saobraćaj oko 20. novembra, najavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić koji je rano jutros obišao ulicu Kraljice Marije. Vesić je naglasio da će tako do kraja godine biti završeni svi radovi na potezu od Ruzveltove do Drinčićeve. On se zahvalio građanima na strpljenju i rekao da sada svi mogu da vide razliku između novih bulevara koji se grade danas i ulica koje nisu rekonstruisane 70 godina i koje prethodna vlast nije takla. To što smo imali nije ličilo na ulicu, a danas imamo nove i rekonstruisane bulevare, napisao je Vesić na svom Fejsbuk profilu.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DnH1e7A1WlA[/youtube]

izvor: studio B
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678578#p678578:3t6nmfij je napisao(la):
Kokili » 09 Nov 2019 02:27 pm[/url]":3t6nmfij]Da postoji minimum gradjanske svesti cela gradska uprava bi ovde provodila dane dok se sve ne dovede u red. S obzirom da Beogradom upravljaju moderni varvari a mi smo p******* i cutimo, treba sve ovako zavrseno da izgleda.

Изузетно добра идеја! Зграда градске управе је управо у Краљице Марије, па да постоји истинска опозиција, урадила би све што је у њеној моћи да запослени не могу да уђу у зграду пре него што својим рукама, са лопатама, крамповима и колицима, заједно са пар радника који се тамо могу видети свих ових месеци, не заврше тротоаре и паркинг места у та „два и по булевара“!
А кад заврше, да уђу у сваки улаз, позвоне сваком становнику тих „булевара“, наклоне му се и искрено извине за 6 месеци ...ебавања :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678698#p678698:pgmorkk3 je napisao(la):
vucko » 09 Nov 2019 04:55 pm[/url]":pgmorkk3]Biće ovo gotovo do nove godine, samo polako, ne žurimo nigde. Ljudi u ovoj ulici su i zaboravili kako izgleda 65.
Imajući u vidu s fijaskom vezanim za liniju 28., baš bi bila mega fora da ukinu ili skrate i liniju 65. Naravno, bez da ikoga prethodno išta obaveste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679112#p679112:3cmerwqx je napisao(la):
Vračarac » Pon Nov 11, 2019 5:41 pm[/url]":3cmerwqx]Zanimljivo je kako je meni Igor brze bolje obrisao post gde sam naveo sta je sve uradjeno u ovom delu Beograda oko Kraljice Marije i Dzordza Vasingtona. Na ovoj sto se kaze mikrolokaciji Beograda uradjeno je ponesto.
Idemo redom:
- Sredjen stadion Tasmajdan.
- Nova Palilulska pijaca.
- Sredjena fasada V gimnazije i scena pozorista u njoj.
- Izraelska investicija Central Garden i kula.
- Sredjivanje ulice Kraljice Marije i Dzordza Vasingtona.
- Sredjivanje upravne zgrade Tasmajdana.
Da ne zaboravimo i sređenu Ruzveltovu , pošto je i ona u okolini , a nepravedno zaboravljena. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679112#p679112:1vr1b27r je napisao(la):
Vračarac » Pon Nov 11, 2019 4:41 pm[/url]":1vr1b27r]Zanimljivo je kako je meni Igor brze bolje obrisao post gde sam naveo sta je sve uradjeno u ovom delu Beograda oko Kraljice Marije i Dzordza Vasingtona. Na ovoj sto se kaze mikrolokaciji Beograda uradjeno je ponesto.
Idemo redom:
- Sredjen stadion Tasmajdan.
- Nova Palilulska pijaca.
- Sredjena fasada V gimnazije i scena pozorista u njoj.
- Izraelska investicija Central Garden i kula.
- Sredjivanje ulice Kraljice Marije i Dzordza Vasingtona.
- Sredjivanje upravne zgrade Tasmajdana.
Sole je dodao i Ruzveltovu tako da eto jos jedna stavka, hvala kolega zamalo da zaboravim.
 
Danas prvi put vozim rekonstruisanom deonicom, osim što su tramvajske trake pretvorene u gradilište i duplo smanjiju protok imao sam i jednu , grubo je reći neprijatnost. :D
Naime skretanje levo iz 27. u Starine Novaka ima poseban semafor koji se ne vidi od one metalne toi toi ograde, ili se nije video iz moje pozicije gde sam stao. Kada se upalilo zeleno za pravo, ja sam krenuo levo ali kada sam prošao ogradu skontao sam da ima crveno i naglo sam zakočio a gomila auta iza mene počela je da trubi jer su svi jurnuli zamnom da skrenu levo kroz crveno jer se očigledno ne vidi. Bilo je i teških reči vozača iza dok nisu skontali semafor....
 
I po stoti put. Niko nije protiv samih radova nego protiv nacina na koji se radi. Svako ko zivi ovde je mogao da vidi da gradiliste mesecima stoji, da ima nekoliko radnika koji pricaju, setaju, zaje*******avaju se, radi se minimalno i to je cinjenica, svaki stanovnik ovog dela grada to moze da potvrdi, onda se naravno pomeraju rokovi i tek na samom kraju dodaju gas i vidis da je sve moglo da se uradi mnogo brze, a za sve to vreme ljudima je onemogucen normalan zivot jer moraju da obilaze po 500m da bi presli na drugu stranu ulice da bi kupili 'leba.
Ako je mnogo to sto se od gradske vlasti trazi da gradiliste bude organizovano, da na njemu ima radnika koji RADE, onda ne znam o cemu dalje da pricamo.
 
Nije tačno. Nemoj da šitiš dezinformacije. Na TV - u su rekli da su radili specijalnom metodom usecanja asfalta kako bi sve bilo ravno i stabilno. :)
 
Offtopic obrisan, vratimo se temi ;)

Bender i Vračarac način na koji se jedan drugome obraćate ne priliči forumu i vodi ka privremenom banovanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678800#p678800:3b0qoohs je napisao(la):
astrodule » Ned Nov 10, 2019 12:00 pm[/url]":3b0qoohs]
saobraćaj nesmetano funkcionše na potezu od Ruzveltove do Takovske

Iz ove izjave je potpuno jasno šta je za našu vlast saobraćaj - samo automobili. A gde su tramvaji, pešaci, biciklisti?
Кме, кме, аутофобно-малициозни комплексаши, кмеее... Да су аутомобилисти овде привилеговани, сигурно не би свакодневно проводили сате и сате заглављени у чеповима широм града.
Сви (па и ти) добро знамо да је отварање полузавршене улице искључиво дневно-политичког епп карактера (за напрдни полусвет који у то верује) и да нема благе везе са било чијим привилегијама, али ти, очигледно је, мржњу и нетрпељивост не можеш да контролишеш. :cry:
 
Ja prvi koristim automobil, ali bih ga se vrlo lako odrekao da postoji drugi način da dođem do centra brzo.

Ja ne kmečim, nego guram prst u oko gradskim ocima koji stalno ponavljaju da prave grad prilagođen pešacima i biciklima, a u realnosti ne rade apsolutno ništa od toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=678151#p678151:1stxlbjo je napisao(la):
milanche » 08 Нов 2019 10:59 am[/url]":1stxlbjo]

Da nije uradjena Nemanjina, kako je uradjena (btw CIP bio nadzor koliko sam pocitao), da nije uradjen BKA kako je uradjen i za koje vreme, da nije uradjena kralja Milana kako je uradjena (po mom misljenju najbolja rekonstrukcija ikad), da se most na Adi nije radio i vodili radovi kako se i radilo (izuzev ubrzavanja radova), rekao bi mi ne znamo za bolje.

Добро је да си то поменуо. Краља Милана је урађена прва, Рузвелтова последња а БКА негде између. Краља Милана је урађена много квалитетније од Немањине а Немањина много квалитетније од БКА, а БКА много квалитетније од Рузвелтове. Квалитет константно опада како се стручан кадар исељава или одлази у пензију. Ништа друго није по среди.

А Краља Милана, Немањина и БКА је радила иста власт. Зашто онда квалитет није исти него константно опада?
 
Zato što pojedinci u svakoj vlasti shvate da se mogu još više obogatiti ako malo zakinu na nečem.

Međutim dođemo do kritičnog trenutka kada se krade, a ne kraducka i tada kvalitet drastično opada. Lupam, neće kvalitet mnogo opasti ako na 10cm asfalta ukradeš 1cm, ali hoće ako ukradeš 5cm.

Asfalt u prethodnoj rečenici je samo metafora. Postoji toliko mnogo mesta u celom projektu od početka pa do kraja gde se može ukrasti. Pa evo, najbanalniji primer je kvalitet farbe koja izbledi posle par meseci, a na mnogim mestima u gradu se mogu videti tragovi žute farbe za biciklističke staze koja se ne koristi već sigurno 10 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680075#p680075:j6dmbbbx je napisao(la):
astrodule » Čet Nov 14, 2019 1:40 pm[/url]":j6dmbbbx]Ja prvi koristim automobil, ali bih ga se vrlo lako odrekao da postoji drugi način da dođem do centra brzo.

Ja ne kmečim, nego guram prst u oko gradskim ocima koji stalno ponavljaju da prave grad prilagođen pešacima i biciklima, a u realnosti ne rade apsolutno ništa od toga.
Како не раде? У самом центру су направили километре бициклистистих стаза, које апсолутно нико не користи или је број корисника толико симболичан да је на нивоу статистичке грешке. И то све на директну и драстичну штету пешачког простора, као нпр код станице бранков мост где између коловоза и ограде имаш бус стајалиште и иза биц стазу (једна од ретких која је у центру а има кориснике), док пешачка стаза апсолутно не постоји, људи наравно иду куда су увек ишли, а онда дркоши на два точка опале по звонцету јер их као не занима што је простор узурпиран од пешака. Ако некад у црној хроници буде да је побеснели пешак пребио бициклисту због издркавања са звонцетом, ево то ћу гарант да будем ја.

Прилагођавати овако тесан град (стари његов део) рекреативном бициклизму је најсуманутија од свих суманутих идеја. Она друга категорија бициклиста, коју ви толико прижељкујете, не постоји, нити ће постојати, пошто у менталитету овог народа није да педала и да се зноји, ако то није у рекреативне сврхе. То се најбоље види по овом тротинет буму којем смо сведоци.
Бајсеви (и тротинети) треба да имају своју стазу свуда где има довољно простора, а не да се због њих узурпирају пешаци. Тамо где нема места - изволте браћо на коловоз, како је прописима и предвиђено и у потпуности регулисано. Нисте ваљда да сте сека персе и да вам фале мошнице за коловоз?
 
У самом центру су направили километре бициклистистих стаза

Pravljenje izolovanih par stotina metara biciklističkih staza je samo na papiru zalaganje za bicikle. Očigledno ne razumeš šta je sve potrebno za bici infarstrukturu i njenu povezanost sa ostatkom grada.

Ovako će samo trabunjati kako su napravili "kilometre" bici staza po centru, a to je samo mazanje očiju (bukvalno istog tipa kao postavljanje LBGT fikusa na mesto premijera).

пошто у менталитету овог народа није да педала и да се зноји

Ne potcenjuj svoj narod. Ima nas dosta "idiota" koji trčimo u helankama, idemo biciklom do grada i to radimo po svim vremenskim uslovima na zgražavanje takvih kao što si ti.

I bilo bi nas još više kada bi postojala makar po jedna staza na potezu Brankov most - Slavija i Dorćol - Terazije.
 
Ма каква бици инфраструктура, него ми једноставно не волимо да се замарамо. Ево ја ишао бициклом једном са врха Звездаре до Сурчина па до Тошиног Бунара, једном до Железника преко аде и назад кроз Топчидер, редовно лети до Винче низ и уз Смедеревац... Малтене ниђе стазе па никоме ништа.

Људи кад кажу бицикл једноставно мисле на рекреацију а не на превоз (а и мени искрено дође мрска помисао да се уморан враћам кући из центра бициклом, малтене све време узбрдица)
 
Vrh