Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Trotoari su zavrseni kod postanske stedionice sad sam prosao kolima, desna strana Kraljice Marije ka Vuku. Trotoar kod masinca su pre 5 dana postavljali tako da je i tu verovatno gotovo ove nedelje...
 
Pukla cev u Dzordza Vasingtona, opet bas tamo gde kopaju, koji put, nema veze sa radovima sigurno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681776#p681776:3h6pkugy je napisao(la):
Vračarac » Sre Nov 20, 2019 3:56 pm[/url]":3h6pkugy]Trotoari su zavrseni kod postanske stedionice sad sam prosao kolima, desna strana Kraljice Marije ka Vuku. Trotoar kod masinca su pre 5 dana postavljali tako da je i tu verovatno gotovo ove nedelje...
Pa dobro onda ne znam šta gospodin zamenik paniči sa do kraja godine kad su trotoari već gotovi...
 
Oni trotoari su sramotno urađeni, danas sam baš prolazio od Ruzveltove pa do Takovske, sve kocke su neravno postavljene, bukvalno su ih samo nabacali i već sada liči na stanje u Ruzveltovoj, a tek će se rasklimati sa tako fušerajski odrađenom podlogom. Ono da bi se ispravilo morale bi ponovo da se vade, sredi podloga pa vrate i lepo nivelišu, ali to se sigurno neće raditi.

Ima li ovde bilo kakav nadzor, van pameti mi je stanje ovog gradilišta i kvalitet radova, sramotno je uopšte da se otvara onako poluzavršeno, ljudi kad stanu na semafor ili da pređu pešačkim gledaju u čudu da li je ova ulica gradilište ili otvorena za saobraćaj, s obzirom da imate parkirana vozila po šinama i svuda redom (po sred ulice), nemate normalan pristup pešačkim pa morate da idete po ulici, jel razmišlja iko od glavešina da neko može tu da nastrada.
 
Apropo price o "skoro zavrsenom trotoaru", da pobijem naprednjacke lazi i kazem da u 27. marta sa strane gde su valter i rajfajzen banka 80% trotoara nije ni zapoceto, uadjeno je par desetina metara oko gsp stajalista samo, a o Dzordza Vasingtona da i ne govorim, ako misle da stignu i da zavrse sve pre jake zime morace bas da ubrzaju, a onda je upitno i kakav ce kvalitet radova biti. O onom delu ulice koji su danas otvorili za saobracaj ne bih trosio reci, izgleda ko Vukovar 91. samo jos tenkovi fale...
 
"паркинг места"

за ово би им начинио једног килдозера. Шта бре да се паркирају на улици, ни не требају кола да имају онда, крај. Ту они мени да изигравају амере да сметају у унапређењу града за остале људе
 
Prebacivanje trole iz Svetogorske u Venizelosovu, skraćenje Vračarskih linija do Slavije, uklanjanje troli sa Studentskog trga i Trga republike, te sa Terazija i Kralja Milana , kao i ukidanje trolejbuskih linija 19 i 28, nije unapređenje. Isto tako nije ni rekonstrukcija Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana unapređenje.
 
Hoće li spojiti stare i nove šine kod Drinčićeve kada završe ovu "prvu fazu" ili će se čekati kompletna rekonstrukcija da bi krenuli tramvaji? Gradski prevoz je toliko degradiran da nema smisla da tramvaji čekaju sledeću godinu. Mada ništa me nebi čudilo ?
 
Slikano mobilnim predveče pa nisu baš najboljeg kvaliteta, odd Takovske pa do Mašinskog skoro celom dužinom na desnoj strani je postavljen trotoar ali nigde nije sve završeno kao što vidite, nisam slikao dalje od Mašinskog ali je isto stanje do Ruzveltove. Sa druge strane ulice trotoar dosta kasni, mislim da je odrađen samo manji deo pre Ruzveltove i možda još neko sitno parče. Dosta ploča nije lepo postavljeno, a i podloga mi ne deluje obećavajuće, uz kišu i sneg mislim da će brzo sve to da se rasklima kao u Ruzveltovoj.

Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Ovo već sada izgleda rasklimatano, zato što ono što je kao odrađeno, već se vide zazori. Jeste da su milimetarski, ali opet dovoljno.
 
Uveden je poseban semafor za skretanje levo u Starine Novaka iz 27.marta. Pored toga više se ne “pali” prvo semafor za nizbrdo od Pravnog prvo, već prednost ima pravac uzbrdo. Taj semafor je već napravio potpuni kolaps, ujutru je začepljena Cvijićeva, a posle podne raskrsnica kod Pravnog - dotle se protegnu kolone od ove raskrsnice.
 
Takođe sam video na raskrsnici sa Starine Novaka da su na stubove semafora stavili one uređaje za pešake (isti model kao u bulevaru) da skrate čekanje za semafor, koji inače generalno ne znam da li igde puštaju brže zeleno za pešake ili je samo neka psihološka fora da ljudi misle da će to da im ubrza, ja i kad kliknem ono i kad ne kliknem deluje mi da uvek isto čekam.
 
Prosao sam skoro tim delom kod stedionice i stvar koja mi se dopada je sirina trotoara, sad to izgleda mnogo bolje, ranije si se sudarao kad bi neko nailazio. Kada bi kcalitet radova bio zadovoljavajuc, da se ne rasklima i propadne, bilo bi dobro. I ploce nisu lose. Kad se ne bi lagalo irl radovi bili na nivou, bilo bi ovo super.
 
Pa kad budu završeni radovi, i dalje ćeš se sudarati. Sad izgleda prostrano jer nema izbačenih bašti kafića i stolova fast food - ova.
 
e bre, ponovo nestede pola strane postova.
Predlažem posebnu temu gde će se samo tovariti ovi obrisani postovi.
 
Počela je i opravka platoa...ispod je podzemna boks garaža.


 
Hoće li to da se popločava? Sada kad je očišćen od onih radnji može da se napravi odličan trgić. Inače ovde je trebalo na kraju ka parku napraviti široke stepenice umesto zidića, prosto je prirodnije da se napravi prava pešačka veza umesto da mora da se ide levo/desno uz zgrade.
 
Данашње слике с угла Таковске с Џорџа Вашингтона и 27. марта:























 
Majko mila, našta liči raskrsnica sa Starine Novaka. Pa ono već može ponovo da se rekonstruiše. Asfalt oko šina, koje skreću iz Beogradske u 27. marta već popucao i stvorili se krateri. Dva šahta ozbiljno utonula u trakama Beogradske koje produžavaju ka Starine Novaka.

Ovo je bukvalno najgora rekonstrukcija koju je Beograd u svojoj istoriji doživeo.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ocekivan epilog vracanja 65ice i stajalista u upotrebu. Posto ulica jos uvek sluzi kao parking, autobusi su prinudjeni da se zausave na sred kolovoza, jer stajalistu ne mogu da pridju, a potom blokiraju kompletan saobaracaj. Kolona se proteze sve do raskrsnice sa starine novaka koja je takodje blokirana. A o tome kako su pesaci prinudjeni da idu kolovozom i mimoilaze se sa autobusima I kolima drugi put. Radovi inace ne da nece biti gotovi do nove godine nego je prolece realan rok. U svakoj njihovoj odluci se vidi odsustvo bilo kakvog plana I organizacije.
70730cfcc92a9b0f36ddbff846873e5f.jpg
ff3e8786ac0a8c541aaa930c1aa1e662.jpg
2a00afdf4459396665e2f26c64557198.jpg


Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Vrh