Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Dobo. Pogresio sam.
Ali zasto granit u 27. Marta izgleda tako jadno posle nekoliko meseci?
 
Скоро гледам у Алексиначких рудара калдрму као подлогу за паркинг места, слично би требало урадити све паркинге дуж улица у граду.
 
Мислио сам да је исти материјал а разлика само у обради :D
 
Moj utisak je da radovi zaista super napreduju. Prošao sam jutros Gojinom trasom, istina nisam našao ono mesto gde je poklekao, a hteo sam tu pripaliti svećicu za sreću prilikom prolaska.

Od četiri ključne raskrsnice završene su Francuska i Dobračina, Tadeuša Košćuška su pritisli da završe do 1. septembra i onda da raskopaju Kralja Petra. To je sasvim ok.

Ovaj deo od Francuske do Kneginje Ljubice, sredina je završena, ostale su samo delovi tramvajskih baštica, realno bi moglo da se asfaltira do 1. septembra.

Raskrsnica sa Kneginje Ljubice do Kralja Petra, po mojoj proceni 1. septembar + najmanje 7 dana. Većinom su urađene šine ali sredinom još nisu položene cevi.

Od Kralja Petra do Tadeuša Košćuška opet prvo radi ekipa tramvaj, počelo je betoniranje unutrašnjeg tramvajskog kruga i fino napreduje. Procena do asfalta negde u oktobru.

Prepostavljam da čim se ova prva deonica asfaltira da kreće popoločavanje trotoara.

Kad gledate gradilište svako jutro vidite kako su se ekipe podelile, šta forsiraju, u osnovi su dva glavna posla cevi po sredini i tramvajske baštice koje se smenjuju po deonicama, a okolo su desetine ekipa za razne stubove, kablove i ostalo. Da li su mogli da u tu gužvu ubace i ekipe za popoločavanje, pa ja bih rekao da bi bilo previše i da bi zaista smetali drugima.


Pa da krenemo forsiranje Tadeuša Košćuška, oko pet-šest različitih grupa radnika na raznim mestima, završavaju i drugu veliku podzemnu šaht kućicu, treća dobija zidove. Tramvaske šine se postavljaju blizu krivine na gore. Moj utisak je da su zapeli kao da im je prvi septembar rok.

Tadeusa Koscuska 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Tadeusa koscuska 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Pogled sa raskrsnice sa Kralja Petra, krenulo je betoniranje gornje tramvajske baštice.

Kralja Petra by Berislav Opanjković, on Flickr


Knićaninova uređene baštice, čekaju se cevi po sredini.

Knicaninova 2 by Berislav Opanjković, on Flickr


Knicaninova 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Kneginje Ljubice, mislim da je ovde komplikovano ukrštanje za koje će trebati više vremena.

Kneginje Ljubice 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Kneginje Ljubice 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

I dalje do Francuske je sve prilično odmaklo.

Dobracina 3 by Berislav Opanjković, on Flickr

Dobracina 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Dobracina 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 3 by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 1 by Berislav Opanjković, on Flickr
 
Eh, moram i dodati da neka ekipa kopa vodovod u Skenderbegovoj i pravi gužvu. Jutros su blokirali Skenderbegovu od Dubrovačke do Knićaninove.
 
Majku mu, sve gledam hoću li se pronaći na slikama ili ugledati nekog vrednog kolegu forumaša, jer svakodnevno više puta prokrstarim tuda.

A, pao sam tačno ispred ulaza u AIK banku, gde sam obilazivši red penzionera lagano poskočio kao čigra, a tlo se obrušilo pod mojim baletanskim doskokom. Sada je taj deo već iznivelisan, tja.

Istina, deo od Francuske do K. Ljubice je blizu da može da se betonira i asfaltira, ali ovaj deo do Kralja Petra zahteva još dosta radova na vodovodnim instalacijama. Poslednja 3 dana na celom potezu Francuska-Kralja Petra jedva da je nešto rađeno, ali ako bi udarili kao Alija Sirotanović - 1.9. bi mogli i da se malko provozamo.

I dalje neshvatljivo da su zatvorili Tadeuša istovremeno kad su postavili semaforsko suženje u Dunavskoj kao jedinoj alternativi. To je toliko sumanuto da jedino VeUpravi može da se desi.
 
Sad mi je jasna i tajna mog ne povređivanja, na tom mestu nisam ustuknuo ja već su penzioneri uzmakli.
 
Ovde se vidi jasan napredak od juče. Levo vare šine, desno je postavljena oplata za betoniranje.
Francuska by Berislav Opanjković, on Flickr

Verujem da će sve oko rokova biti poznato kad prođu raskrsnicu sa Kneginje Ljubice.

Kneginje Ljubice 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Kneginje Ljubice 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Ovde se vidi jedna od onih neprimetnih ekipa koja postavlja nove stubove i polako jedan po jedan prevezuje kablove sa starih koje onda odnose. Sad je već daleko više novih stubova.
Kralja Petra by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Urosa by Berislav Opanjković, on Flickr

I dalje je najveća gužva na Tadeuša Košćuška, ona dva šahta su završena a treći dobija krov. Iskopali su rovove za tramvajske baštice koje skreću ka Cara Dušana.
Tadeusa Koscuska by Berislav Opanjković, on Flickr
 
Svuda problemi sa ulicama.


[YouTube]https://youtu.be/QNWiACXiU5c [/YouTube]
 
Ako mogu neka zamole ekipu koja radi Savski trg da odradi zavrsni sloj betona, deo koji sam prosao kolima je potpuno ravan.
 
Ne moze, Beograd i Beograd na vodi nisu isti prioriteti. Na BNV su izlivali šahtove sa logom a ovde ni ove standardne ne umeju da postave.
 
Po prvi put na forumu, počinjemo reportažu uveče, a završavamo ujutru.
Raskrsnica kod DVA CARA:
20200825_212634.jpg

Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 11
Raskrsnica kod CARA i KRALJA:
20200826_082825.jpg

20200826_082732.jpg

Raskrsnica kod CARA i SLEPCA:
20200826_082950.jpg

20200826_082913.jpg

Pogledajte prilog 6
Rasrsnica kod CARA i KAPETANA:
20200826_083144.jpg

20200826_083102.jpg

Pogledajte prilog 3
I, što bi kolega Berislav rekao - ključna raskrsnica kod CARA i KNJEGINJE:
 
Vrh